ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rozeznania Cenowe

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Odbiór i demontaż pojazdów usuniętych z dróg powiatu żagańskiego w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, stanowiących własność Powiatu Żagańskiego ZP.271.12.2023Drukuj informację Zamówienie publiczne: Odbiór i demontaż pojazdów usuniętych z dróg powiatu żagańskiego w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, stanowiących własność Powiatu Żagańskiego ZP.271.12.2023

Szczegóły informacji

Odbiór i demontaż pojazdów usuniętych z dróg powiatu żagańskiego w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, stanowiących własność Powiatu Żagańskiego ZP.271.12.2023

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: USŁUGI

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Termin składania ofert / wniosków: 2023-11-17 23:59:00

Treść:

                                                                                              Żagań, 20 października 2023 r.
ZP.271.12.2023
 
Powiat Żagański zaprasza do składania ofert w postępowaniu pn. „Odbiór i demontaż pojazdów usuniętych z dróg powiatu żagańskiego w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, stanowiących własność Powiatu Żagańskiego”.
 
  1. Nazwa i adres Zamawiającego
Powiat Żagański
Dworcowa 39
68-100 Żagań
NIP 9241633119
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji usługi
  1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór każdego pojazdu stanowiącego własność Powiatu Żagańskiego, bez względu na jego stan techniczny i kompletność, oraz demontaż tego pojazdu zgodnie z ustawą z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji.
  2. Odbiór pojazdów odbywa się transportem Wykonawcy i na jego koszt, z parkingu strzeżonego wyznaczonego przez Starostę Żagańskiego do przechowywania pojazdów usuniętych w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym.
  3. Wykonawca wydaje i dostarcza do siedziby Zamawiającego zaświadczenie o demontażu pojazdu wraz z tablicami rejestracyjnymi, unieważnionym dowodem rejestracyjnym i kartą pojazdu, jeżeli zostały przekazane wraz z pojazdem.
  4. Wykonawca dokonuje zapłaty na rzecz Zamawiającego zryczałtowanego ekwiwalentu za zdemontowany pojazd.
  1. Warunki udziału w postępowaniu
  1. Oferty mogą składać wyłącznie podmioty:
  1. prowadzące stację demontażu pojazdów spełniającą warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 28 lipca 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla stacji demontażu oraz sposobu demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji,
  2. posiadające pozwolenie na wytwarzanie odpadów lub inną stosowną decyzję w zakresie gospodarki wymaganą w związku z prowadzeniem demontażu pojazdów,
  3. wpisane do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
  1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz koszty związane z przygotowaniem oferty. 
  2. Wykonawca ma obowiązek przed złożeniem oferty wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do przedmiotu zamówienia. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag co do zakresu ujętego w zapytaniu.
  1. Kryteria oceny oferty: Najwyższa cena
  1. Termin realizacji zamówienia
Umowa z Wykonawcą zawarta zostanie na czas określony:  od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia  2024 r.
  1. Wymagane dokumenty:
  1. Do oferty należy dołączyć:
  1. formularz ofertowy - załącznik 1,
  2. oświadczenie  - załącznik 2,
  3. dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy, jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów.
  1. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia:
  1. potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii zezwolenia na prowadzenie działalności                  w zakresie gospodarki odpadami,
  2. potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopię decyzji właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami wymaganej w związku z prowadzeniem stacji demontażu,
  3. potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach.
  4. brak dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit 1) do 3) skutkować będzie odrzuceniem oferty z powodu uchylania się od zawarcia umowy i wyborem (kolejnego najkorzystniejszego z rankingu ofert) Wykonawcy.
  1. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy dostarczyć w kopercie z napisem: „Demontaż pojazdów - oferta” do Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39, pokój nr 18, lub przesłać na adres Starostwa,                        w terminie do 17 listopada 2023 r.
 
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej na adres: rk@powiatzaganski.pl
 
 
 
  1. Osoba uprawniona do kontaktu:
Marzena Głowacz, tel. 68 477 58 06
 
  1. Załączniki:
  1. formularz ofertowy,
  2. oświadczenie,
  3. wzór umowy.
 
  1. Wykluczenie wykonawcy
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
 
a)  wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
 
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
 
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
 
  1. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), informuję, że:
1/ Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Żaganiu z siedzibą przy ul. Dworcowej 39, 68-100 Żagań, reprezentowane przez Starostę Żagańskiego, z którym można się skontaktować pisemnie na adres siedziby, telefonicznie: 68 477 79 01
2/ Inspektor ochrony danych
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych - Panem Maciejem Gęsigóra, pod adresem e-mail: iod@powiatzaganski.pl, tel. 684793460 lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3/ Cele i podstawy przetwarzania
3.1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), oraz na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019r. poz. 1843 ze zmianami) w celu przeprowadzenia rozeznania cenowego.
3.2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane również na postawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która dotyczy danych kontaktowych tj. nr telefonu, adresu e-mail, nazwy firmy, co usprawnieni komunikację między nami.
3.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do załatwienia sprawy, w której zostały zebrane i przechowywane będą przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011.27.140). tj. 5 lat od daty zakończenia projektu.
4/ Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe możemy przekazać innym organom i podmiotom, przy czym dokonamy tego wyłącznie w sytuacji, gdy istnieje podstawa prawna do tego typu działań, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe.
Państwa dane możemy przekazać czasowo podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu, w tym podwykonawcom wspierających nas w realizacji naszych działań. Przetwarzanie Państwa danych ujętych w systemach informatycznych powierzamy również podmiotom obsługującym lub udostępniającym nam te systemy, przy czym zakres przetwarzania ograniczony jest tylko i wyłącznie do zakresu związanego z realizacją zadań w tych systemach takich jak wdrożenie naprawa, konserwacja tych systemów lub hosting danych.
5/ Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011 r. nr 14, poz. 67 ze zm.) oraz przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018r., poz. 217 ze zm.).
6/ Obowiązek podania danych
Podanie przez państwa danych osobowych wynika z przepisów prawa, są Państwo zobowiązani do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie nierozpoznanie sprawy.
Podanie danych na podstawie zgody jest dobrowolne i nie warunkuje realizacji wniosku, usługi.
7/ Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
  •  dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne,
  • ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu - przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
  • w przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody, mają Państwo także prawo do usunięcia danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; cofnięcia wyrażonej zgody, w dowolnym momencie, w formie w jakiej została ona wyrażona, co w konsekwencji skutkuje usunięciem Państwa danych
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Ponadto informujemy, iż dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-10-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-10-20 10:44:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Rodenko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-10-20 10:50:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Rodenko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-28 14:29:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
352 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony