ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rozeznania Cenowe

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg Powiatu Żagańskiego oraz ich przechowywania na parkingu strzeżonym” ZP.271.11.2023Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg Powiatu Żagańskiego oraz ich przechowywania na parkingu strzeżonym” ZP.271.11.2023

Szczegóły informacji

„Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg Powiatu Żagańskiego oraz ich przechowywania na parkingu strzeżonym” ZP.271.11.2023

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: USŁUGI

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Termin składania ofert / wniosków: 2023-10-30 23:59:00

Treść:

ZP.271.11.2023                                                                                    Żagań, 16 października 2023 r.
 
Powiat Żagański zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zadanie pn.
 „Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg Powiatu Żagańskiego oraz ich przechowywania na parkingu strzeżonym”
  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
 
  1. Przedmiotem zamówienia jest:
  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg powiatu żagańskiego oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
  2. Wykonawca otrzyma zapłatę za rzeczywistą ilość usuwanych jak i przechowywanych pojazdów wg cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym.
  3. Zakładane w tabeli „Formularza ofertowego” ilości usuniętych pojazdów oraz średni czas ich przechowywania na parkingu służą jedynie do celów porównawczych ofert. Wykonawcy nie będzie przysługiwać żadne roszczenie w przypadku, gdy rzeczywiste wartości tych danych będą się różnić od wartości założonych.
  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  5. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy innego niż obecny, pojazdy znajdujące się na obecnym parkingu zostaną przewiezione na parking Nowego Wykonawcy, z którym Powiat zawrze nową umowę. Koszty związane z przewozem pojazdów ponosi Nowy Wykonawca.
  6. Na parkingu strzeżonym należącym do Wykonawcy, z którym Zamawiający ma umowę obowiązującą do 31.12.2023 r., znajduje się obecnie 23 pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t oraz 1 motocykl.
  7. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy innego niż obecny, nowy Wykonawca na własny koszt i ryzyko przewiezie pojazdy na swój parking.
  8. Wykonawca musi posiadać niezbędny sprzęt do usuwania pojazdów z dróg oraz musi posiadać parking strzeżony do przechowywania tych pojazdów.
  9. Usunięcie pojazdu z drogi obejmuje w szczególności: dojazd na miejsce wydania dyspozycji przez podmiot uprawniony, załadunek pojazdu, transport i rozładunek pojazdu na parkingu strzeżonym.
  10. Szacunkowe ilości pojazdów oraz okresy szacunkowe/przewidywalne przechowywania pojazdów zostały wskazane w załączniku nr 1 (formularz ofertowy) w tabelach w zależności od pojazdu tylko poglądowo celem ułatwienia skalkulowania oferty. Mogą ulec zmianie w zależności od sytuacji.
  11. Usuwanie pojazdów będzie się odbywać całodobowo przez 7 dni w tygodniu.
  12. Zamawiający przedkłada wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.
  1. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert oraz Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert
    1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty niniejszego postępowania Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:
1.1. USUWANIE POJAZDU
 
a) kryterium nr 1 (CU1) - usunięcie roweru lub motoroweru lub hulajnogi elektrycznej lub urządzenia transportu osobistego – 3 pkt
 
a.1) kwota określona w kryterium nr 1 nie może przekroczyć kwoty za
1 szt usuwania pojazdu z drogi max 100,00 zł brutto, i nie może być mniejsza niż 50,00 zł brutto.
 
a.2) Wykonawca, który zadeklaruje najwyższą kwotę (tj. 100,00 zł ) otrzyma 0 pkt. Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zadeklarują kwotę pośrednią, pomiędzy maksymalną kwotą (100,00 zł) a minimalną kwotą (t.j. 50,00 zł) otrzymają liczbę punktów obliczoną wg wzoru:
CU1 = CUn/CUo x 3 pkt
gdzie:
CU1– liczba punktów w ramach kryterium nr 1 ceny za usunięcie pojazdu
CUo – cena w ofercie ocenianej
CUn– najmniejsza cena z ofert nie odrzuconych
 
b) kryterium nr 2 (CU2) - usunięcie motocykla – 4 pkt
 
b.1) kwota określona w kryterium nr 2 nie może przekroczyć kwoty za
1 szt usuwania pojazdu z drogi max 200,00 zł brutto, i nie może być mniejsza niż 50,00 zł brutto.
 
b.2) Wykonawca, który zadeklaruje najwyższą kwotę (tj. 200,00 zł ) otrzyma 0 pkt. Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zadeklarują kwotę pośrednią, pomiędzy maksymalną kwotą (200,00 zł) a minimalną kwotą (t.j. 50,00 zł) otrzymają liczbę punktów obliczoną wg wzoru:
CU2 = CUn/CUo x 4 pkt
gdzie:
CU2– liczba punktów w ramach kryterium nr 2 ceny za usunięcie pojazdu
CUo – cena w ofercie ocenianej
CUn– najmniejsza cena z ofert nie odrzuconych
 
c) kryterium nr 3 (CU3) - usunięcie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t – 85 pkt
 
c.1) kwota określona w kryterium nr 3 nie może przekroczyć kwoty za
1 szt usuwania pojazdu z drogi max 400,00 zł brutto, i nie może być mniejsza niż 50,00 zł brutto.
 
c.2) Wykonawca, który zadeklaruje najwyższą kwotę (tj. 400,00 zł ) otrzyma 0 pkt. Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zadeklarują kwotę pośrednią, pomiędzy maksymalną kwotą (400,00 zł) a minimalną kwotą (t.j. 50,00 zł) otrzymają liczbę punktów obliczoną wg wzoru:
CU3 = CUn/CUo x 85 pkt
gdzie:
CU3– liczba punktów w ramach kryterium 3 ceny za usunięcie pojazdu
CUo – cena w ofercie ocenianej
CUn– najmniejsza cena z ofert nie odrzuconych
 
d) kryterium nr 4 (CU4) - usunięcie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t – 2 pkt
 
d.1) kwota określona w kryterium nr 4 nie może przekroczyć kwoty za
1 szt usuwania pojazdu z drogi max 500,00 zł brutto, i nie może być mniejsza niż 50,00 zł brutto.
 
d.2) Wykonawca, który zadeklaruje najwyższą kwotę (tj. 500,00 zł ) otrzyma 0 pkt. Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zadeklarują kwotę pośrednią, pomiędzy maksymalną kwotą (500,00 zł) a minimalną kwotą (t.j. 50,00 zł) otrzymają liczbę punktów obliczoną wg wzoru:
CU4 = CUn/CUo x 2 pkt
gdzie:
CU4– liczba punktów w ramach kryterium 4 ceny za usunięcie pojazdu
CUo – cena w ofercie ocenianej
CUn– najmniejsza cena z ofert nie odrzuconych
 
e) kryterium nr 5 (CU5) - usunięcie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t – 2 pkt
 
e.1) kwota określona w kryterium nr 5 nie może przekroczyć kwoty za
1 szt usuwania pojazdu z drogi max 700,00 zł brutto, i nie może być mniejsza niż 50,00 zł brutto.
 
e.2) Wykonawca, który zadeklaruje najwyższą kwotę (tj. 700,00 zł ) otrzyma 0 pkt. Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zadeklarują kwotę pośrednią, pomiędzy maksymalną kwotą (700,00 zł) a minimalną kwotą (t.j. 50,00 zł) otrzymają liczbę punktów obliczoną wg wzoru:
CU5 = CUn/CUo x 2 pkt
gdzie:
CU5– liczba punktów w ramach kryterium 5 ceny za usunięcie pojazdu
CUo – cena w ofercie ocenianej
CUn– najmniejsza cena z ofert nie odrzuconych
 
f) kryterium nr 6 (CU6) - usunięcie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t – 2 pkt
 
f.1) kwota określona w kryterium nr 6 nie może przekroczyć kwoty za
1 szt usuwania pojazdu z drogi max 1.000,00 zł brutto, i nie może być mniejsza niż 50,00 zł brutto.
 
f.2) Wykonawca, który zadeklaruje najwyższą kwotę (tj. 1.000,00 zł ) otrzyma 0 pkt. Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zadeklarują kwotę pośrednią, pomiędzy maksymalną kwotą (1.000,00 zł) a minimalną kwotą (t.j. 50,00 zł) otrzymają liczbę punktów obliczoną wg wzoru:
CU6 = CUn/CUo x 2 pkt
gdzie:
CU6– liczba punktów w ramach kryterium 6 ceny za usunięcie pojazdu
CUo – cena w ofercie ocenianej
CUn– najmniejsza cena z ofert nie odrzuconych
 
g) kryterium nr 7 (CU7) - usunięcie pojazdu przewożącego materiały niebezpieczne – 2 pkt
 
g.1) kwota określona w kryterium nr 7 nie może przekroczyć kwoty za
1 szt usuwania pojazdu z drogi 1.000,00 zł brutto, i nie może być mniejsza niż 50,00 zł brutto.
 
g.2) Wykonawca, który zadeklaruje najwyższą kwotę (tj. 1.000,00 zł ) otrzyma 0 pkt. Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zadeklarują kwotę pośrednią, pomiędzy maksymalną kwotą (1.000,00 zł) a minimalną kwotą (t.j. 50,00 zł) otrzymają liczbę punktów obliczoną wg wzoru:
CU7 = CUn/CUo x 2 pkt
gdzie:
CU7– liczba punktów w ramach kryterium 7 ceny za usunięcie pojazdu
CUo – cena w ofercie ocenianej
CUn– najmniejsza cena z ofert nie odrzuconych
 
  1.  Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  2.  W przypadku jednakowej punktacji przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poprosi tych Wykonawców o złożenie ofert dodatkowych.
  3.  Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
 
1.2. PRZECHOWYWANIE POJAZDU
(JEGO PARKOWANIE NA PARKINGU STRZEŻONYM)
 
a) kryterium nr 1 (CP1) - przechowywanie roweru lub motoroweru lub hulajnogi elektrycznej lub urządzenia transportu osobistego – 3 pkt
 
a.1) kwota określona w kryterium nr 1 nie może przekroczyć kwoty za
1 dobę przechowywania pojazdu max 15,00 zł brutto i nie może być mniejsza niż 5,00 zł brutto.
 
a.2) Wykonawca, który zadeklaruje najwyższą kwotę (tj. 15,00 zł ) otrzyma 0 pkt. Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zadeklarują kwotę pośrednią, pomiędzy maksymalną kwotą 15,00 zł a minimalną kwotą (t.j. 5,00 zł) otrzymają liczbę punktów obliczoną wg wzoru:
CP1 = CPn/CPo x 3 pkt
gdzie:
CP1– liczba punktów w ramach kryterium nr 1 ceny za przechowywanie pojazdu za każdą dobę
CPo – cena w ofercie ocenianej
CPn– najmniejsza cena z ofert nie odrzuconych
 
b) kryterium nr 2 (CP2) - przechowywanie motocykla – 4 pkt
 
b.1) kwota określona w kryterium nr 2 nie może przekroczyć kwoty za
1 dobę przechowywania pojazdu max 20,00 zł brutto i nie może być mniejsza niż 5,00 zł brutto.
 
b.2) Wykonawca, który zadeklaruje najwyższą kwotę (tj. 20,00 zł ) otrzyma 0 pkt. Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zadeklarują kwotę pośrednią, pomiędzy maksymalną kwotą 20,00 zł a minimalną kwotą (t.j. 5,00 zł) otrzymają liczbę punktów obliczoną wg wzoru:
CP1 = CPn/CPo x 4 pkt
gdzie:
CP2– liczba punktów w ramach kryterium nr 2 ceny za przechowywanie pojazdu za każdą dobę
CPo – cena w ofercie ocenianej
CPn– najmniejsza cena z ofert nie odrzuconych
 
c) kryterium nr 3 (CP3) - przechowywanie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t – 85 pkt
 
c.1) kwota określona w kryterium nr 3 nie może przekroczyć kwoty za
1 dobę przechowywania pojazdu max 30,00 zł brutto i nie może być mniejsza niż 5,00 zł brutto.
 
c.2) Wykonawca, który zadeklaruje najwyższą kwotę (tj. 30,00 zł ) otrzyma 0 pkt. Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zadeklarują kwotę pośrednią, pomiędzy maksymalną kwotą 30,00 zł a minimalną kwotą (t.j. 5,00 zł) otrzymają liczbę punktów obliczoną wg wzoru:
CP3 = CPn/CPo x 85 pkt
gdzie:
CP3– liczba punktów w ramach kryterium nr 3 ceny za przechowywanie pojazdu za każdą dobę
CPo – cena w ofercie ocenianej
CPn– najmniejsza cena z ofert nie odrzuconych
 
d) kryterium nr 4 (CP4) - przechowywanie pojazdu o dopuszczalnej masie powyżej 3,5t do 7,5t – 2pkt
 
d.1) kwota określona w kryterium nr 4 nie może przekroczyć kwoty za
1 dobę przechowywania pojazdu max 40,00 zł brutto i nie może być mniejsza niż 5,00 zł brutto.
 
d.2) Wykonawca, który zadeklaruje najwyższą kwotę (tj. 40,00 zł ) otrzyma 0 pkt. Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zadeklarują kwotę pośrednią, pomiędzy maksymalną kwotą 40,00 zł a minimalną kwotą (t.j. 5,00 zł) otrzymają liczbę punktów obliczoną wg wzoru:
CP4 = CPn/CPo x 2 pkt
gdzie:
CP4– liczba punktów w ramach kryterium nr 4 ceny za przechowywanie pojazdu za każdą dobę
CPo – cena w ofercie ocenianej
CPn– najmniejsza cena z ofert nie odrzuconych
 
e) kryterium nr 5 (CP5) - przechowywanie pojazdu o dopuszczalnej masie powyżej 7,5t do 16t– 2pkt
 
e.1) kwota określona w kryterium nr 5 nie może przekroczyć kwoty za
1 dobę przechowywania pojazdu max 60,00 zł brutto i nie może być mniejsza niż 5,00 zł brutto.
 
e.2) Wykonawca, który zadeklaruje najwyższą kwotę (tj. 60,00 zł ) otrzyma 0 pkt. Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zadeklarują kwotę pośrednią, pomiędzy maksymalną kwotą 60,00 zł a minimalną kwotą (t.j. 5,00 zł) otrzymają liczbę punktów obliczoną wg wzoru:
CP5 = CPn/CPo x 2 pkt
gdzie:
CP5– liczba punktów w ramach kryterium nr 5 ceny za przechowywanie pojazdu za każdą dobę
CPo – cena w ofercie ocenianej
CPn– najmniejsza cena z ofert nie odrzuconych
 
f) kryterium nr 6 (CP6) - przechowywanie pojazdu o dopuszczalnej masie powyżej 16t– 2pkt
 
f.1) kwota określona w kryterium nr 6 nie może przekroczyć kwoty za
1 dobę przechowywania pojazdu max 100,00 zł brutto i nie może być mniejsza niż 5,00 zł brutto.
 
f.2) Wykonawca, który zadeklaruje najwyższą kwotę (tj. 100,00 zł ) otrzyma 0 pkt. Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zadeklarują kwotę pośrednią, pomiędzy maksymalną kwotą 100,00 zł a minimalną kwotą (t.j. 5,00 zł) otrzymają liczbę punktów obliczoną wg wzoru:
CP6 = CPn/CPo x 2 pkt
gdzie:
CP6– liczba punktów w ramach kryterium nr 6 ceny za przechowywanie pojazdu za każdą dobę
CPo – cena w ofercie ocenianej
CPn– najmniejsza cena z ofert nie odrzuconych
 
g) kryterium nr 7 (CP7) - przechowywanie pojazdu przewożącego materiały niebezpieczne– 2pkt
 
g.1) kwota określona w kryterium nr 7 nie może przekroczyć kwoty za
1 dobę przechowywania pojazdu max 150,00 zł brutto i nie może być mniejsza niż 5,00 zł brutto.
 
g.2) Wykonawca, który zadeklaruje najwyższą kwotę (tj. 150,00 zł ) otrzyma 0 pkt. Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zadeklarują kwotę pośrednią, pomiędzy maksymalną kwotą 150,00 zł a minimalną kwotą (t.j. 5,00 zł) otrzymają liczbę punktów obliczoną wg wzoru:
CP7 = CPn/CPo x 2 pkt
gdzie:
CP7– liczba punktów w ramach kryterium nr 7 ceny za przechowywanie pojazdu za każdą dobę
CPo – cena w ofercie ocenianej
CPn– najmniejsza cena z ofert nie odrzuconych
 
UWAGA!
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów z punktacji dla poszczególnych w/w pozycji od a) do f)  (USUWANIE POJAZDÓW - CU) + pozycji od a) do f) (PRZECHOWYWANIE POJAZDU - CP)
 
  1. Termin realizacji zadania: od 1 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2024r.
  1.             Miejsce i termin składania ofert
Ofertę prosimy dostarczyć w kopercie/opakowaniu z napisem: „Usuwanie pojazdów z dróg i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym” do dnia 30 października 2023r. do pokoju nr 18
w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
 
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie:
- elektronicznej na adres zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl (podpisany skan dokumentu)
  1. Wykluczenie wykonawcy
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
 
a)  wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
 
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
 
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Osoba do kontaktu:
- Marzena Głowacz –w dni robocze w godzinach od 7.30 do 14.15 tel. 68 477-58-06
 
 
 
W załączeniu przesyłamy :
-  załącznik nr 1 – formularz ofertowy
-  załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy
-  załącznik nr 3 – wzór Umowy
 
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), informuję, że:
1/ Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Żaganiu z siedzibą przy ul. Dworcowej 39, 68-100 Żagań, reprezentowane przez Starostę Żagańskiego, z którym można się skontaktować pisemnie na adres siedziby, telefonicznie: 68 477 79 01
2/ Inspektor ochrony danych
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych - Panem Maciejem Gęsigóra, pod adresem e-mail: iod@powiatzaganski.pl, tel. 684793460 lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3/ Cele i podstawy przetwarzania
3.1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), oraz na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019r. poz. 1843 ze zmianami) w celu przeprowadzenia rozeznania cenowego.
3.2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane również na postawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która dotyczy danych kontaktowych tj. nr telefonu, adresu e-mail, nazwy firmy, co usprawnieni komunikację między nami.
3.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do załatwienia sprawy, w której zostały zebrane i przechowywane będą przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011.27.140). tj. 5 lat od daty zakończenia projektu.
4/ Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe możemy przekazać innym organom i podmiotom, przy czym dokonamy tego wyłącznie w sytuacji, gdy istnieje podstawa prawna do tego typu działań, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe.
Państwa dane możemy przekazać czasowo podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu, w tym podwykonawcom wspierających nas w realizacji naszych działań. Przetwarzanie Państwa danych ujętych w systemach informatycznych powierzamy również podmiotom obsługującym lub udostępniającym nam te systemy, przy czym zakres przetwarzania ograniczony jest tylko i wyłącznie do zakresu związanego z realizacją zadań w tych systemach takich jak wdrożenie naprawa, konserwacja tych systemów lub hosting danych.
5/ Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011 r. nr 14, poz. 67 ze zm.) oraz przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018r., poz. 217 ze zm.).
6/ Obowiązek podania danych
Podanie przez państwa danych osobowych wynika z przepisów prawa, są Państwo zobowiązani do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie nierozpoznanie sprawy.
Podanie danych na podstawie zgody jest dobrowolne i nie warunkuje realizacji wniosku, usługi.
7/ Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
  •  dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne,
  • ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu - przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
  • w przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody, mają Państwo także prawo do usunięcia danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; cofnięcia wyrażonej zgody, w dowolnym momencie, w formie w jakiej została ona wyrażona, co w konsekwencji skutkuje usunięciem Państwa danych
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Ponadto informujemy, iż dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania
 
Żagań, dnia 08 listopada 2023r.
ZP.271.11.2023
 
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
 
Zamawiający unieważnia postępowanie pn. „Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg Powiatu Żagańskiego oraz ich przechowywania na parkingu strzeżonym” ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do wysokości najniższej oferty.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-10-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-10-16 09:26:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Rodenko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-10-16 09:29:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Rodenko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-08 09:22:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
304 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony