ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rozeznania Cenowe

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont dachu budynku szpitala w Żaganiu ZP.271.6.2023Drukuj informację Zamówienie publiczne: Remont dachu budynku szpitala w Żaganiu ZP.271.6.2023

Szczegóły informacji

Remont dachu budynku szpitala w Żaganiu ZP.271.6.2023

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Termin składania ofert / wniosków: 2023-05-12 23:59:00

Treść:

ZP.271.6.2023                                                                                   Żagań, 04 maja 2023 r.
 
 
Powiat Żagański zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zadanie pn. „Remont dachu budynku szpitala w Żaganiu”
  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia
  1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku szpitala w Żaganiu przy Żelaznej 1
  2. Zakres prac do wykonania określa przedmiar robót wraz z projektem, które służą jako dokumentacja pomocnicza.
  3. Zamawiający MOŻE ŻĄDAĆ od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, przed podpisaniem umowy przedłożenia wypełnionego przedmiaru/obmiaru, na którego podstawie została skalkulowana oferta (chyba, że został załączony do oferty).
  1. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość umowy. (kopię polisy można przedłożyć do oferty lub najpóźniej przed podpisaniem umowy z Wykonawcą)
  1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał przynajmniej jedno zadanie polegające na remoncie lub budowie lub przebudowie dachu płaskiego z papy.
 
  1. Termin realizacji zadania: do 2-ch miesięcy od dnia zawarcia umowy.
  1. Wykluczenie Wykonawcy
Z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
a)  wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
 
b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
 
c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
 
  1. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), informuję, że:
1/ Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Żaganiu z siedzibą przy ul. Dworcowej 39, 68-100 Żagań, reprezentowane przez Starostę Żagańskiego, z którym można się skontaktować pisemnie na adres siedziby, telefonicznie: 68 477 79 01
2/ Inspektor ochrony danych
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych - Panem Maciejem Gęsigóra, pod adresem e-mail: iod@powiatzaganski.pl, tel. 684793460 lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3/ Cele i podstawy przetwarzania
3.1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), oraz na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019r. poz. 1843 ze zmianami) w celu przeprowadzenia rozeznania cenowego.
3.2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane również na postawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która dotyczy danych kontaktowych tj. nr telefonu, adresu e-mail, nazwy firmy, co usprawnieni komunikację między nami.
3.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do załatwienia sprawy, w której zostały zebrane i przechowywane będą przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011.27.140). tj. 5 lat od daty zakończenia projektu.
4/ Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe możemy przekazać innym organom i podmiotom, przy czym dokonamy tego wyłącznie w sytuacji, gdy istnieje podstawa prawna do tego typu działań, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe.
Państwa dane możemy przekazać czasowo podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu, w tym podwykonawcom wspierających nas w realizacji naszych działań. Przetwarzanie Państwa danych ujętych w systemach informatycznych powierzamy również podmiotom obsługującym lub udostępniającym nam te systemy, przy czym zakres przetwarzania ograniczony jest tylko i wyłącznie do zakresu związanego z realizacją zadań w tych systemach takich jak wdrożenie naprawa, konserwacja tych systemów lub hosting danych.
5/ Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011 r. nr 14, poz. 67 ze zm.) oraz przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018r., poz. 217 ze zm.).
6/ Obowiązek podania danych
Podanie przez państwa danych osobowych wynika z przepisów prawa, są Państwo zobowiązani do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie nierozpoznanie sprawy.
Podanie danych na podstawie zgody jest dobrowolne i nie warunkuje realizacji wniosku, usługi.
7/ Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
 
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
  •  dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne,
  • ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu - przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
  • w przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody, mają Państwo także prawo do usunięcia danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; cofnięcia wyrażonej zgody, w dowolnym momencie, w formie w jakiej została ona wyrażona, co w konsekwencji skutkuje usunięciem Państwa danych
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Ponadto informujemy, iż dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
 
OFERTĘ PROSIMY DOSTARCZYĆ w kopercie/opakowaniu z napisem: „Remont dachu budynku szpitala w Żaganiu” do dnia 12 maja 2023r. do pokoju nr 18 w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
 
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie:
- elektronicznej na adres zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl (podpisany skan dokumentów)
 
Osoba do kontaktu:
- Iwona Hryniewiecka – Sekretarz w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00 tel. 68 477-79-11
 
 
W załączeniu przesyłamy:
- załącznik nr 1 – formularz ofertowy
- załącznik nr 2 – dokumentacja pomocnicza

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-05-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-05-04 10:04:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Rodenko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-05-04 10:07:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Rodenko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-19 14:24:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
222 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony