ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rozeznania Cenowe

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zamiatanie ulic powiatowych na terenie miasta Żagań i Szprotawa ZP.271.5.2023Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zamiatanie ulic powiatowych na terenie miasta Żagań i Szprotawa ZP.271.5.2023

Szczegóły informacji

Zamiatanie ulic powiatowych na terenie miasta Żagań i Szprotawa ZP.271.5.2023

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: USŁUGI

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Termin składania ofert / wniosków: 2023-04-20 23:59:00

Treść:

ZP.271.5.2023                                                                                       Żagań, dnia 13 kwietnia 2023r.
 
Powiat Żagański zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie usług związanych z zamiataniem ulic powiatowych na terenie miasta Żagań i Szprotawa.
 
  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
 
  1. Przedmiotem zamówienia jest :
  1. Wykonanie usług związanych z zamiataniem ulic powiatowych (minimum na jeden metr od krawężnika) na terenie miast: Żagań i Szprotawa
    z podziałem na dwa zadania jak niżej:
 
Zadanie nr 1 – zamiatanie ulic w m. Żagań
L.p.
Nazwa ulicy
Długość ulicy w mb
Powierzchnia
m2
Zamiatanie
J – jednostronne
D - dwustronne
Krotność sprzątania w sezonie
1
2
3
 
4
5
1.
Bolesławiecka
731,0
1.460,0
D
4
2.
Lubuska
290,0
580,0
D
4
3.
Chrobrego
600,0
1.200,0
D
4
4.
Dworcowa
1.350,0
2.700,0
D
4
5.
Kochanowskiego
480,0
960,0
D
4
6.
Kolejowa
2.160,0
4.320,0
D
4
7.
Kościuszki
705,0
1.410,0
D
4
8.
Łąkowa
865,0
1.730,0
D
4
9.
Nocznickiego
470,0
940,0
D
4
10.
Piastowska
390,0
780,0
D
4
11.
Śląska (dwupasmowa)
353,0
312,0
706,0
624,0
D
4
12.
Żółkiewskiego
420,0
840,0
J
4
 
Razem
9.126,0
18.250,0
 
 
 
 
Zadanie nr 2 – zamiatanie ulic w m. Szprotawa
L.p.
Nazwa ulicy
Długość ulicy w mb
Powierzchnia
m2
J – jednostronne
D - dwustronne
Krotność sprzątania w sezonie
1
2
3
 
4
5
1.
Ciszowska
543
1.086,0
D
4
2.
Konopnickiej
580
1.160,0
D
4
3.
Kraszewskiego
1.500
1.500,0
J
4
4.
3-go Maja
497
994,0
D
4
5.
Młynarska
702
1.404,0
D
4
6.
Małomicka
495
990,0
D
4
7.
Sobieskiego
2.245
4.490,0
D
4
8.
Słowackiego
350
700,0
D
4
9
Warszawska
253
506,0
D
4
 
Razem
7.165,0
12.830,0
 
 
 
 
 
UWAGA!
W czasie trwania umowy mogą wystąpić dodatkowe zamiatania ulic powiatowych do 20 % wartości zawartej umowy.
 
  1. Sprzęt do oczyszczania nawierzchni.
(UWAGA! w przypadku składania oferty na dwie części sprzęt musi być zapewniony dla każdej z części oddzielnie)
 
2.1. Wykonawca powinien mieć możliwość korzystania z następującego sprzętu:
            a)  mechaniczna zamiatarka samobieżna do czyszczenia jezdni wyposażona w urządzenie      zraszające materiał zbierający, gromadząca materiał zbierany w zbiorniku własnym - 1 szt,
            b) szczotki ręczne (gdy nie można uprzątnąć mechanicznie),
 
2.2. Sprzęt podczas pracy na drodze winien być wyposażony w pulsujące lampy koloru żółtego.
 
2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia (przed podpisaniem umowy) czy Zamawiający posiada w/w sprzęt, a tym samym czy Wykonawca spełnia minimalne wymagania stawiane przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. Brak możliwości sprawdzenia, jak i brak wymaganego sprzętu przez Wykonawcę skutkować będzie uchyleniem się Wykonawcy od zawarcia umowy.
 
  1. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość umowy. (kopię polisy wraz z jej opłaceniem można przedłożyć do oferty lub najpóźniej przed podpisaniem umowy z Wykonawcą) – dotyczy cz I i cz. II
Uwaga! jeżeli Wykonawca wygra na dwie części jednocześnie, wysokość polisy należy przyjąć do wysokości łącznej kwoty części I i II (jako jednej umowy)
 
  1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał przynajmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu usługi w zakresie mechanicznego zamiatania ulic – dotyczy cz. I i cz. II
Uwaga! W przypadku skladania oferty na dwa zadania łacznie, Zamawiający uzna za prawidłowe przedłożenie wykonania tej samej usługi tak dla części I jak i II w zakresie mechanicznego zamiatania ulic.
 
  1. Wykonanie robót.
5.1. Oczyszczenie nawierzchni polega na usunięciu luźnego materiału, brudu, kurzu i błota przy użyciu szczotek mechanicznych. W miejscach trudno dostępnych należy używać szczotek ręcznych.
5.2. W trakcie
 
  1. Obmiar robót.
Jednostką obmiarową jest 1 m2 powierzchni oczyszczonej.
 
  1. Podstawa płatności.
1) Cena ryczałtowa zaoferowana za wykonanie poszczególnych zadań,
2) cena za 1 m2 oczyszczenia jezdni przy pracach dodatkowych.
 
  1. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych.
(Ofertę można składać na jedno, lub dwa zadania łącznie) 
 
  1. Termin realizacji zadania: do 31 października 2023 r. w tym:
I, II i III zamiatanie – Wykonawca wykona w terminie wskazanym przez Zamawiającego (dotyczy części I i II).
 
Ofertę prosimy dostarczyć kopercie/opakowaniu z napisem „Zamiatanie ulic powiatowych zadanie nr …..” na adres: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, do dnia
20 kwietnia 2023 r. pok. 18
 
 
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie:
 
Osoba do kontaktu:
- Barbara Sobczyk – z-ca Kierownika Referatu Transportu i Dróg w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00 tel. 668742995, 68 475-18-80
 
 
W załączeniu przesyłamy :
-  załącznik nr 1 – formularz ofertowy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-04-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-04-13 07:47:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Rodenko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-04-13 07:51:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Rodenko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-05 09:36:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
238 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony