ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rozeznania Cenowe

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów do remontu dróg dla Powiatu Żagańskiego - masa asfaltowa "na zimno" ZP.271.18.2022Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów do remontu dróg dla Powiatu Żagańskiego - masa asfaltowa "na zimno" ZP.271.18.2022

Szczegóły informacji

Dostawa materiałów do remontu dróg dla Powiatu Żagańskiego - masa asfaltowa "na zimno" ZP.271.18.2022

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Termin składania ofert / wniosków: 2022-12-28 23:59:00

Treść:

ZP.271.18.2022                                                                   Żagań, dnia 21 grudnia 2022 r.
 
 
Powiat Żagański zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zadanie pn.: Dostawa materiałów do remontu dróg dla Powiatu Żagańskiego – masa asfaltowa „na zimno””
  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
        Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
         1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (transportem Wykonawcy) mieszanki mineralno-
         asfaltowej „na zimno” przeznaczonej
do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej.
  •      Nazwy i kody CPV
  • 44113600-1 bitum i asfalt
    •   Wymagania techniczne i jakościowe
  •   mieszanka mineralno-asfaltowa o długim okresie składowania - okres przydatności do użycia
     minimum  6  miesięcy (workowana 25-35 kg) wytwarzana i wbudowywana „na zimno”
  •   mieszanka winna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę
  •   dopuszczającą ją do
     stosowania w budownictwie drogowym
    • Ilość, sposób i termin realizacji
  • 40 ton
  • jednorazowa dostawa minimum 10 ton w terminie do 5 dni od telefonicznego zapotrzebowania,
  • w okresie 12 m-cy od podpisania umowy.
    • Cena jednostki obmiarowej
      Jednostką obmiarową jest dostawa 1 tony mieszanki „na zimno”.
      Cena dostawy 1 tony obejmuje:
  • Wyprodukowanie mieszanki „na zimno”,
  • Załadunek i rozładunek oraz transport mieszanki „na zimno” do miejscowości Żagań, ul. Rybacka 38.
 
2. Podane w pkt 1 ilości materiałów stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy.
3. Z tytułu niezrealizowania zakupu ilości materiałów wskazanych w pkt. 1 Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.
4. W razie konieczności wykonywania, przy realizacji niniejszego przedmiotu umowy, przy pomocy pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym, Wykonawca:
a) zobowiązany jest do dostosowania się do wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. 2019.1124 ze zmianami);
b) począwszy od dnia zawarcia umowy zobowiązany jest do zapewnienia, że udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zamówienia jest zgodny z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia
11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, w oparciu o art. 36a tejże ustawy;
 
  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia (przy czym warunki udziału nie są obowiązkowe)
Zamawiający nie stawia warunków w tym postępowaniu.
 
  1. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert oraz Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert
1. Kryterium 1 – 60% = 60 pkt
Liczba punktów, jakie każda z ofert otrzyma za stopień spełnienia wymagań będzie obliczona według następujących zależności:
 
Lc=Comin/Cobad x 60 pkt
 
gdzie:
Lc – liczba punktów przyznanych w kryterium cena
Comin – najniższa cena brutto oferowana
Cobad – cena brutto oferty badanej
 
               2.  Kryterium 2 – Termin dostawy – 40% = 40 pkt
  1. Liczba punktów, jakie każda z ofert otrzyma za stopień spełnienia wymagań będzie obliczona według następujących zależności:
 
Td=Pbad/Pmax x 40 pkt
gdzie:
Td – liczba punktów przyznanych w kryterium termin dostawy
Pbad – ilość punktów uzyskanych przez ofertę badaną
Pmax – maksymalna ilość punktów uzyskana spośród ofert nieodrzuconych
 
  1. Liczba przyznawanych punktów klasyfikuje się następująco:
Termin dostawy z formularza ofertowego wskazany przez Wykonawcę
1 dzień dostawy - 40 pkt.
2 dni dostawy -    20 pkt.
3 dni dostawy -    10 pkt
 
TERMIN DOSTAWY NIE MOŻE BYĆ DŁUŻSZY NIŻ 3 DNI
 
2.1. W przypadku braku określenia terminu dostawy, Zamawiający uzna, iż Wykonawca udziela terminu dostawy w okresie 3 dni przyzna 10 pkt i taki termin będzie wymagany podczas ewentualnej realizacji zadania.
2.2. W przypadku wpisania terminu dostawy niezgodnego z wymaganymi parametrami do przyznania punktacji w formularzu ofertowym, spowoduje to odrzucenie oferty jako niezgodnej warunkami zamówienia.
2.3. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2.4. Zamawiający wybierze ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów – zgodnie z w/w wzorami/zapisami dla każdego z kryteriów.
2.5. Wzór całościowej punktacji oferty:
a) Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów. Ocena zostanie przeliczona wg wzoru:
O = Lc + Td
gdzie:
O
Łączna ilość punktów przyznana „Ofercie ocenianej”
Lc
ilość punktów jakie otrzyma oferta oceniana za kryterium „Cena brutto"
Td
ilość punktów jakie otrzyma oferta oceniana za kryterium „Termin dostawy”
 
2.6. W przypadku jednakowej punktacji przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie dokonywał wyboru oferty zgodnie z zapisami art. 248 ustawy Pzp. Wykonawcy składają oferty dodatkowe.
2.7. Zamawiający poprawi omyłki, niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
 
 
  1. Termin składania ofert
 Ofertę prosimy dostarczyć w kopercie/opakowaniu z napisem:
Dostawa materiałów do remontu dróg dla Powiatu Żagańskiego – masa asfaltowa „na zimno” do dnia 28 grudnia 2022r. w pokoju nr 18 Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań.
 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie: elektronicznej
  1. na adres: zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl (podpisany skan dokumentu)
  1. Termin realizacji zadania: do 12 m-cy od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od    dnia 01.03.2023 r.
  1. WYKLUCZENIE WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
a)  wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
 
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
 
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
 
  1. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), informuję, że:
1/ Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Żaganiu z siedzibą przy ul. Dworcowej 39, 68-100 Żagań, reprezentowane przez Starostę Żagańskiego, z którym można się skontaktować pisemnie na adres siedziby, telefonicznie: 68 477 79 01
2/ Inspektor ochrony danych
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych - Panem Maciejem Gęsigóra, pod adresem e-mail: iod@powiatzaganski.pl, tel. 684793460 lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3/ Cele i podstawy przetwarzania
3.1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), oraz na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019r. poz. 1843 ze zmianami) w celu przeprowadzenia rozeznania cenowego.
3.2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane również na postawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która dotyczy danych kontaktowych tj. nr telefonu, adresu e-mail, nazwy firmy, co usprawnieni komunikację między nami.
3.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do załatwienia sprawy, w której zostały zebrane i przechowywane będą przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011.27.140). tj. 5 lat od daty zakończenia projektu.
4/ Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe możemy przekazać innym organom i podmiotom, przy czym dokonamy tego wyłącznie w sytuacji, gdy istnieje podstawa prawna do tego typu działań, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe.
Państwa dane możemy przekazać czasowo podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu, w tym podwykonawcom wspierających nas w realizacji naszych działań. Przetwarzanie Państwa danych ujętych w systemach informatycznych powierzamy również podmiotom obsługującym lub udostępniającym nam te systemy, przy czym zakres przetwarzania ograniczony jest tylko i wyłącznie do zakresu związanego z realizacją zadań w tych systemach takich jak wdrożenie naprawa, konserwacja tych systemów lub hosting danych.
5/ Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011 r. nr 14, poz. 67 ze zm.) oraz przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018r., poz. 217 ze zm.).
6/ Obowiązek podania danych
Podanie przez państwa danych osobowych wynika z przepisów prawa, są Państwo zobowiązani do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie nierozpoznanie sprawy.
Podanie danych na podstawie zgody jest dobrowolne i nie warunkuje realizacji wniosku, usługi.
7/ Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
  •  dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne,
  • ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu - przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
  • w przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody, mają Państwo także prawo do usunięcia danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; cofnięcia wyrażonej zgody, w dowolnym momencie, w formie w jakiej została ona wyrażona, co w konsekwencji skutkuje usunięciem Państwa danych
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Ponadto informujemy, iż dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania
 
 
Osoba do kontaktu:
- Piotr Kościański – Kierownik Referatu Transportu i Dróg - w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00, tel. 605850632
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-12-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-12-21 12:33:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Rodenko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-21 12:36:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Rodenko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-29 14:51:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
173 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony