ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rozeznania Cenowe

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa agregatów prądotwórczych dla Biura Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.17.2022Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa agregatów prądotwórczych dla Biura Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.17.2022

Szczegóły informacji

Dostawa agregatów prądotwórczych dla Biura Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.17.2022

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: STAROSTA ŻAGAŃSKI

Termin składania ofert / wniosków: 2022-11-14 23:59:00

Treść:

ZP.271.17.2022                                                                                                            Żagań, dnia 03 listopada 2022 r.
Powiat Żagański zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zadanie pn.: Dostawa agregatów prądotwórczych dla Biura Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Żaganiu”
  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
        Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatów prądotwórczych w podziale na dwa zadania:
ZADANIE NR 1
  1. Agregat prądotwórczy o mocy znamionowej 40 kVA/32kW -  1 szt.
Minimalne wymagania techniczne
1.1. SILNIK
  1. układ cylindrów – 4 rzędowy;
  2. regulacja obrotów – elektryczna;
  3. pojemność skokowa-  2,3l;
  4. paliwo – diesel;
  5. instalacja – 12v;
1.2. WYPOSAŻENIE PODSTAWOWE
  1. silnik;
  2. prądnica;
  3. akumulatory + ładowarka do akumulatora;
  4. instalacja elektryczna zespołu;
  5. zbiornik paliwa z instalacją;
  6. wibroizolatory;
  7. kompresor wydechu;
  8. tłumik;
  9. płyny eksploatacyjne( bez paliwa);
  10. szafa potrzeb własnych i odbioru mocy;
  11. zabezpieczenie prądnicy( włącznik mocy);
  12. mikroprocesowy układ sterowania z możliwością programowania czasów uruchomienia i włączenia agregatu, sterownik prezentuje wszystkie parametry elektryczne i mechaniczne na wyświetlaczu LCD;
  13. sygnał akustyczny awarii;
  14. układ podgrzewania bloku silnika;
  15. sterownik AMF 25;
  16. układ SZR-a 3P stycznikowy o mocy AC1-70A,AC3-50A bez PWR do montażu w pomieszczeniu sterowany z agregatu;
  17. produkt polski.
1.3. Pierwsze uruchomienie i szkolenie w cenie. Obejmuje jednokrotny wyjazd celem weryfikacji podłączenia przez klienta agregatu oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi. Dla agregatu w pracy z układem automatyki SZR podłączenia przewodów sterowania.
1.4. Układ SZR-a 3P stycznikowy o mocy AC1-70A,AC3-50A bez PWR do montażu w pomieszczeniu sterowany z agregatu w cenie.
 
ZADANIE NR 2
  1. Agregat prądotwórczy 6,5 KVA.- 4 szt.
 
Minimalne wymagania techniczne
2.1. SILNIK
  1. moc znamionowa 6 KVA/6,5 KVA;
  2. szczytowa moc wyjściowa 6,5/7,0 KVA;
  3. pojemność zbiornika 20/25 l;
2.2. WYPOSAŻENIE PODSTAWOWE
  1. rozrusznik mechaniczny;
  2. kluczykowy rozruch elektryczny;
  3. duży zbiornik paliwa;
  4. gniazda- 2x 230V-16A2P, 1x230V- 32A2P;
  5. automatyczna regulacja napięcia;
  6. licznik godzin;
  7. wyłącznik automatyczny;
  8. zestaw kółek transportowych;
  9. zabezpieczenie przed niskim poziomem oleju.
 
  1. Dostawa agregatów w cenie, tak w zadaniu nr 1 i nr 2.
  2. Zamawiający NIE dopuszcza ofert częściowych.
  3. Dostarczony Zamawiającemu przedmiot umowy ma być wolny od wad fizycznych
    i prawnych.
  4. Wykonawca zapewni pełną dokumentację standardowo dołączoną przez producentów.
  5. Wykonawca musi posiadać fachową wiedzę i dysponować wszelkimi niezbędnymi informacjami oraz pozwoleniami wymaganymi przez przepisy prawa w dziedzinach związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, a także dysponuje odpowiednim Personelem i odpowiednimi środkami gwarantującymi terminową realizację niniejszego postępowania.
  6. Wykonawca zapewni, że dostarczone sprzęty będą wraz ze wszelkimi wymaganymi tytułami prawnymi umożliwiającymi Zamawiającemu korzystanie z tych urządzeń. Wykonawca oświadczy także, że towary będące przedmiotem umowy nie będą naruszać przepisów prawa, prawem chronionych dóbr osobistych lub majątkowych osób trzecich.
  7. Wymagany okres gwarancji i rękojmi minimum 12 miesięcy na cały przedmiot umowy
  8. Wykonawca bierze na siebie wszelką odpowiedzialność za roszczenia osób trzecich
    z tytułu naruszenia praw autorskich w zakresie dostarczanego towaru w ramach realizacji niniejszego postępowania.
  9. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do dostarczenia przedmiotu umowy na 2 dni przed jego dostawą.
  10. Protokół odbioru końcowego zostanie sporządzony w dwóch egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy i jeden dla Zamawiającego.
  11. Termin płatności do 14 dni od dnia wpływu faktury/rachunku do Zamawiającego, na rachunek wskazany w fakturze/rachunku przez Wykonawcę
 
  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia (przy czym warunki udziału nie są obowiązkowe)
Zamawiający nie stawia warunków w tym postępowaniu.
  1. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert oraz Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty niniejszego postępowania Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:
 
Kryterium 1 - Cena brutto - 100% = 100 pkt
 
  1. Ilość punktów, jaką oferent otrzyma za stopień spełnienia kryterium ceny ofertowej zamówienia będzie obliczana z zależności:
         Kryterium 1: Cena (cena brutto) – 100 pkt :
Lc=Comin/Cobad  x Wc
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana
Cobad – cena brutto oferty badanej
Wc – waga (znaczenie) kryterium cena, równa 100 pkt
Lc – liczba punktów
 
 
2. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiający wybierze ofertę, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalną liczba punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4. W przypadku jednakowej punktacji przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poprosi tych Wykonawców o złożenie ofert dodatkowych.
5. Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  1. Termin składania ofert
 Ofertę prosimy dostarczyć w kopercie/opakowaniu z napisem:
Dostawa agregatów prądotwórczych dla Biura Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Żaganiu” do dnia 14 listopada 2022r. w pokoju nr 18 Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań.
 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie: elektronicznej
  1. na adres: a.slowik@powiatzaganski.pl (podpisany skan dokumentu)
 
 
  1. Termin realizacji zadania: do 30 dni od dnia zawarcia umowy
 
  1. WYKLUCZENIE WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
a)  wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
 
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
 
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
 
 
 
 
 
  1. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), informuję, że:
1/ Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Żaganiu z siedzibą przy ul. Dworcowej 39, 68-100 Żagań, reprezentowane przez Starostę Żagańskiego, z którym można się skontaktować pisemnie na adres siedziby, telefonicznie: 68 477 79 01
2/ Inspektor ochrony danych
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych - Panem Maciejem Gęsigóra, pod adresem e-mail: iod@powiatzaganski.pl, tel. 684793460 lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3/ Cele i podstawy przetwarzania
3.1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), oraz na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019r. poz. 1843 ze zmianami) w celu przeprowadzenia rozeznania cenowego.
3.2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane również na postawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która dotyczy danych kontaktowych tj. nr telefonu, adresu e-mail, nazwy firmy, co usprawnieni komunikację między nami.
3.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do załatwienia sprawy, w której zostały zebrane i przechowywane będą przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011.27.140). tj. 5 lat od daty zakończenia projektu.
4/ Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe możemy przekazać innym organom i podmiotom, przy czym dokonamy tego wyłącznie w sytuacji, gdy istnieje podstawa prawna do tego typu działań, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe.
Państwa dane możemy przekazać czasowo podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu, w tym podwykonawcom wspierających nas w realizacji naszych działań. Przetwarzanie Państwa danych ujętych w systemach informatycznych powierzamy również podmiotom obsługującym lub udostępniającym nam te systemy, przy czym zakres przetwarzania ograniczony jest tylko i wyłącznie do zakresu związanego z realizacją zadań w tych systemach takich jak wdrożenie naprawa, konserwacja tych systemów lub hosting danych.
5/ Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011 r. nr 14, poz. 67 ze zm.) oraz przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018r., poz. 217 ze zm.).
6/ Obowiązek podania danych
Podanie przez państwa danych osobowych wynika z przepisów prawa, są Państwo zobowiązani do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie nierozpoznanie sprawy.
Podanie danych na podstawie zgody jest dobrowolne i nie warunkuje realizacji wniosku, usługi.
7/ Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
  •  dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne,
  • ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu - przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
  • w przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody, mają Państwo także prawo do usunięcia danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; cofnięcia wyrażonej zgody, w dowolnym momencie, w formie w jakiej została ona wyrażona, co w konsekwencji skutkuje usunięciem Państwa danych
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Ponadto informujemy, iż dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania
 
 
Osoba do kontaktu:
- Janina Matkowska – Biuro Zarzadzania Kryzysowego - w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00, tel. 68 477-79-15
 
 
 
 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-11-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Słowik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-11-03 12:38:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Rodenko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-11-03 12:43:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Rodenko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-11-16 14:41:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
331 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony