ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rozeznania Cenowe

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania niezbędnego do zakładania i aktualizowania operatów dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Starostwie Powiatowym w Żaganiu ZP.271.11.2022Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania niezbędnego do zakładania i aktualizowania operatów dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Starostwie Powiatowym w Żaganiu ZP.271.11.2022

Szczegóły informacji

Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania niezbędnego do zakładania i aktualizowania operatów dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Starostwie Powiatowym w Żaganiu ZP.271.11.2022

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Termin składania ofert / wniosków: 2022-06-14 23:59:00

Treść:

ZP.271.11.2022                                                                          Żagań, dnia 06 czerwca 2022 r.
 
Powiat Żagański zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zadanie pn: „Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania niezbędnego do zakładania i aktualizowania operatów dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Starostwie Powiatowym w Żaganiu”
 
  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Zakup sprzętu informatycznego oraz oprogramowania niezbędnego do zakładania i aktualizowania operatów ewidencji gruntów oraz prowadzenia spraw ochrony gruntów rolnych w podziale na:
a)  4 zestawy komputerowe
b)  1 aparat fotograficzny + obiektyw + plecak + karta SD + zapasowy akumulator
c)  2 komputery All-in-One o przekątnej min 23,8”
 
  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty
  2. Zamawiający NIE dopuszcza ofert częściowych.
  3. Dostarczony Zamawiającemu przedmiot umowy ma być wolny od wad fizycznych
    i prawnych.
  4. Przedmioty zamówienia muszą być dostarczone zgodnie z warunkami licencjonowania określonymi przez producenta.
  5. Wykonawca zapewni pełną dokumentację standardowo dołączoną przez producentów.
  6. Wykonawca musi posiadać fachową wiedzę i dysponować wszelkimi niezbędnymi informacjami oraz pozwoleniami wymaganymi przez przepisy prawa w dziedzinach związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, a także dysponuje odpowiednim Personelem i odpowiednimi środkami gwarantującymi terminową realizację niniejszego postępowania.
  7. Wykonawca zapewni, że dostarczone sprzęty będą wraz ze wszelkimi wymaganymi tytułami prawnymi umożliwiającymi Zamawiającemu korzystanie z tych urządzeń. Wykonawca oświadczy także, że towary będące przedmiotem umowy nie będą naruszać przepisów prawa, prawem chronionych dóbr osobistych lub majątkowych osób trzecich ani także praw na dobrach niematerialnych, w szczególności praw autorskich, praw pokrewnych, praw
    z rejestracji wzorów przemysłowych oraz praw ochronnych na znaki towarowe.
  8. Wymagany okres gwarancji i rękojmi min 24 miesiące na cały przedmiot umowy (WARUNEK PUNKTOWANY) – dla całości zadania.
  9. Wykonawca bierze na siebie wszelką odpowiedzialność za roszczenia osób trzecich
    z tytułu naruszenia praw autorskich w zakresie dostarczanego towaru w ramach realizacji niniejszego postępowania.
  10. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do dostarczenia przedmiotu umowy na 2 dni przed jego dostawą.
  11. Protokół odbioru końcowego zostanie sporządzony w dwóch egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy i jeden dla Zamawiającego.
  12. Termin płatności do 30 dni od dnia wpływu faktury do Zamawiającego, na rachunek wskazany w fakturze/rachunku przez Wykonawcę
 
  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia (przy czym warunki udziału nie są obowiązkowe)
Zamawiający nie stawia warunków w tym postępowaniu.
 
  1. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert oraz Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty niniejszego postępowania Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny :
 
Kryterium 1 - Cena brutto- 60% = 60 pkt
Kryterium 2 - Okres gwarancji – 40% = 40 pkt
 
  1. Ilość punktów, jaką oferent otrzyma za stopień spełnienia kryterium ceny ofertowej zamówienia będzie obliczana z zależności:
         Kryterium 1: Cena (cena brutto) – 60 pkt :
Lc=Comin/Cobad  x Wc
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana
Cobad – cena brutto oferty badanej
Wc – waga (znaczenie) kryterium cena, równa 60 pkt
Lc – liczba punktów
 
            Kryterium 2: Okres gwarancji – 40 pkt:             
 
Przedmiot zamówienia będzie posiadał okres gwarancji określony przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, podlegający ocenie w ramach kryterium Gwarancja, który wynosić będzie nie mniej niż
24 miesiące oraz nie więcej niż 60 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Okres gwarancji określony przez wykonawcę będzie obowiązywał dla wszystkich elementów Przedmiotu Umowy.
Jeżeli wykonawca zaoferuje krótszy okres gwarancji niż 24 miesiące, jego oferta zostanie uznana za niezgodną z SWZ i na tej podstawie zostanie odrzucona. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, nie dłuższy jednak niż 60 miesięcy. Oferta z najdłuższym zaoferowanym okresem gwarancji jakości otrzyma najwyższą ilość punktów w tym kryterium oceny ofert (tj. 40 pkt).
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji jakości dłuższego niż 60 miesięcy, do oceny w ramach tego kryterium przyjęty zostanie 60-miesięczny okres gwarancji. Natomiast do umowy zostanie wprowadzony okres gwarancji jakości wynikający z oferty. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzu Oferty (Załącznik nr 2 do SWZ) okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż zaoferowany został minimalny 24 miesięczny okres gwarancji i przyzna Wykonawcy w niniejszym kryterium 0 punktów. Wykonawca, który zadeklaruje najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości (24 miesiące) otrzyma 0 pkt. Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zadeklarują okres gwarancji pośredni, pomiędzy maksymalnym (60 miesięcy) a minimalnym (24 miesiące) otrzymają liczbę punktów obliczoną wg wzoru:
G = Go/Gn x 40 pkt
gdzie:
G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres gwarancji”,
Go – Okres gwarancji w ofercie ocenianej
Gn – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji
 
 
W przypadku wpisania okresu gwarancji niezgodnego z wymaganymi parametrami do przyznania punktacji w formularzu ofertowym, spowoduje to odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
 
2. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiający wybierze ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów – zgodnie z w/w wzorami dla każdego z kryteriów oraz z wzorem łącznym uzyskanych punktów:
Punkty z kryterium 1 + punkty z kryterium 2
 
4. W przypadku jednakowej punktacji przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poprosi tych Wykonawców o złożenie ofert dodatkowych.
5. Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
 
  1. Termin składania ofert
 Ofertę prosimy dostarczyć w kopercie/opakowaniu z napisem:
Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania niezbędnego do zakładania i aktualizowania operatów dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Starostwie Powiatowym w Żaganiu” do dnia 14 czerwca 2022r. w pokoju nr 18 Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań.
 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie: elektronicznej
  1. na adres: zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl (podpisany skan dokumentu)
 
  1. Termin realizacji zadania: do 2-ch miesięcy od dnia zawarcia umowy
  1. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), informuję, że:
1/ Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Żaganiu z siedzibą przy ul. Dworcowej 39, 68-100 Żagań, reprezentowane przez Starostę Żagańskiego, z którym można się skontaktować pisemnie na adres siedziby, telefonicznie: 68 477 79 01
2/ Inspektor ochrony danych
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych - Panem Maciejem Gęsigóra, pod adresem e-mail: iod@powiatzaganski.pl, tel. 684793460 lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3/ Cele i podstawy przetwarzania
3.1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), oraz na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019r. poz. 1843 ze zmianami) w celu przeprowadzenia rozeznania cenowego.
3.2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane również na postawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która dotyczy danych kontaktowych tj. nr telefonu, adresu e-mail, nazwy firmy, co usprawnieni komunikację między nami.
3.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do załatwienia sprawy, w której zostały zebrane i przechowywane będą przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011.27.140). tj. 5 lat od daty zakończenia projektu.
4/ Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe możemy przekazać innym organom i podmiotom, przy czym dokonamy tego wyłącznie w sytuacji, gdy istnieje podstawa prawna do tego typu działań, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe.
Państwa dane możemy przekazać czasowo podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu, w tym podwykonawcom wspierających nas w realizacji naszych działań. Przetwarzanie Państwa danych ujętych w systemach informatycznych powierzamy również podmiotom obsługującym lub udostępniającym nam te systemy, przy czym zakres przetwarzania ograniczony jest tylko i wyłącznie do zakresu związanego z realizacją zadań w tych systemach takich jak wdrożenie naprawa, konserwacja tych systemów lub hosting danych.
5/ Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011 r. nr 14, poz. 67 ze zm.) oraz przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018r., poz. 217 ze zm.).
6/ Obowiązek podania danych
Podanie przez państwa danych osobowych wynika z przepisów prawa, są Państwo zobowiązani do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie nierozpoznanie sprawy.
Podanie danych na podstawie zgody jest dobrowolne i nie warunkuje realizacji wniosku, usługi.
7/ Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
  •  dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne,
  • ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu - przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
  • w przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody, mają Państwo także prawo do usunięcia danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; cofnięcia wyrażonej zgody, w dowolnym momencie, w formie w jakiej została ona wyrażona, co w konsekwencji skutkuje usunięciem Państwa danych
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Ponadto informujemy, iż dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania
 
Do oferty należy dołączyć
  1. wypełniony „załącznik nr 1” ze wskazaniem oferowanych parametrów
  2. wypełniony formularz ofertowy – „załącznik nr 2” do n/n zaproszenia
 
 
 
 
Osoba do kontaktu:
- Tomasz Makowski – Informatyk - w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00, tel. 68 477-79-51
 
 
 
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-06-07 08:41:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Rodenko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-06-07 08:46:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Rodenko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-06-15 14:56:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
159 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony