ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rozeznania Cenowe

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żagańskim” ZP.271.16.2021Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żagańskim” ZP.271.16.2021

Szczegóły informacji

Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żagańskim” ZP.271.16.2021

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Termin składania ofert / wniosków: 2021-12-14 00:00:00

Treść:

ZP.271.16.2021                                                         Żagań, dnia 3 grudnia 2021 r.
 
Powiat Żagański zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zadanie pn: Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żagańskim”
 
Projekt „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żagańskim”, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany w ramach Osi priorytetowej 8. Nowoczesna Edukacja, Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Działania 8.4 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego; Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego - projekty realizowane poza formułą ZIT.
 
  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem sprzętu multimedialnego dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu ul. Gimnazjalna 13, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia.
  2. Dostarczony Zamawiającemu przedmiot umowy ma być wolny od wad fizycznych
    i prawnych.
  3. Przedmioty zamówienia muszą być dostarczone zgodnie z warunkami licencjonowania określonymi przez producenta.
  4. Wykonawca zapewni pełną dokumentację standardowo dołączoną przez producentów.
  5. Wykonawca musi posiadać fachową wiedzę i dysponować wszelkimi niezbędnymi informacjami oraz pozwoleniami wymaganymi przez przepisy prawa w dziedzinach związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, a także dysponuje odpowiednim Personelem i odpowiednimi środkami gwarantującymi terminową realizację niniejszego postępowania.
  6. Wykonawca zapewni, że dostarczone sprzęty multimedialne będą wraz ze wszelkimi wymaganymi tytułami prawnymi umożliwiającymi Zamawiającemu korzystanie z tych urządzeń. Wykonawca oświadczy także, że towary będące przedmiotem umowy nie będą naruszać przepisów prawa, prawem chronionych dóbr osobistych lub majątkowych osób trzecich ani także praw na dobrach niematerialnych, w szczególności praw autorskich, praw pokrewnych, praw
    z rejestracji wzorów przemysłowych oraz praw ochronnych na znaki towarowe.
  7. Wykonawca bierze na siebie wszelką odpowiedzialność za roszczenia osób trzecich
    z tytułu naruszenia praw autorskich w zakresie dostarczanego towaru w ramach realizacji niniejszego postępowania.
  8. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do dostarczenia przedmiotu umowy na 2 dni przed jego dostawą.
  9. Protokół odbioru końcowego zostanie sporządzony w dwóch egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy i jeden dla Zamawiającego.
  10. Termin płatności do 14 dni od dnia wpływu faktury do Zamawiającego, na rachunek wskazany w fakturze/rachunku przez Wykonawcę.
  11. Gwarancja min. 24 m-ce (wpisać do formularza ofertowego)
 
UWAGA!
  1. O zamówienie mogą się ubiegać wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz Wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych.
 
12.1. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do grup społecznie zmarginalizowanych, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wynosi minimum 30% osób zatrudnionych na podstawie umowy o prace bądź umowy zlecenia przez zakłady pracy chronionej lub Wykonawców albo ich jednostki (w formularzu ofertowym należy określić ilość osób zatrudnionych ogółem i ilość osób zatrudnionych z jakiejkolwiek niżej wskazanej grupy społecznie marginalizowanej (może być kilka grup łącznie))
 
12.2. Grupy społecznie marginalizowane,  tj. w szczególności:
  1. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511, 1000 i 1076);
  2. bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 1265, 1149, 1629 i 1669);
  3. osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. z 2018r. poz. 652, 1010 i 1387.), mających trudności w integracji ze środowiskiem;
  4. osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2017 r. poz. 882, 2245 i 2439 oraz z 2018 r. poz. 138);
  5. osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1508 i 1693);
  6. osób, które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1109 i 1669);
  7. osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia;
  8. osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji, w szczególności będących członkami mniejszości narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 823).
 
WZÓR DO LICZENIA WSKAŻNIKAZATRUDNIENIA
Wz=(ZGrM/Zo) x Kp x Wc
gdzie:
Wz  - wskaźnik zatrudnienia
ZGrM – ilość osób zatrudnionych z grup marginalizowanych (umowy o pracę i umowy zlecenie)
Zo – ilość osób zatrudnionych ogółem (umowy o pracę i umowy zlecenie)
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 100%
 
KOD CPV:     
30213100-6 – Komputery przenośne
32322000-6 – Urządzenia multimedialne
38652100-1 – Projektory
 
  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia (przy czym warunki udziału nie są obowiązkowe)
Zamawiający nie stawia warunków w tym postępowaniu.
 
  1. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert oraz Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty niniejszego postępowania Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny
Cena (cena brutto) – 100% = 100 pkt
Lc=(Comin/Cobad) x 100 pkt
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana spośród ofert nieodrzuconych
Cobad – cena brutto oferty badanej
 
2. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria określone w pkt 1, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
 
3 Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą ilość punktów zgodnie z wzorem określonym w pkt 1.
 
  1. Termin składania ofert
 Ofertę prosimy dostarczyć w kopercie/opakowaniu z napisem:
Dostawa sprzętu multimedialnego dla ZSTiO w Żaganiu” do dnia: 14 grudnia 2021 r. w pokoju nr 18 Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań.
 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie: elektronicznej
  1. na adres: zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl (podpisany skan dokumentu)
 
  1. Określenia warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy.
  1. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z Umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
  2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy dopuszczalnych w następujących przypadkach:
  1. zmiany obowiązujących przepisów prawnych, w zakresie i na warunkach pozwalających dostosować treść umowy do nowych regulacji prawnych,
  2. zmiany jakości na wyższą zaoferowanych parametrów, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny,
  3. istotne błędy pisarskie w treści umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie),
  4. zmiany ceny brutto spowodowanej wzrostem stawki VAT,
  5. zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem nowym posiadającym, co najmniej takie same parametry, jakie posiadał sprzęt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji sprzętu, który ma być dostarczony, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu,
  6. zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem o wyższej, jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu,
  7. obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę,
  8. nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.).
  1. Określa się następujący tryb dokonania zmian postanowień umowy:
  1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
  2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności.
  3. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
  1. Wszelkie uzupełnienia i zmiany w treści niniejszej umowy wymagają zachowania formy obustronnie podpisanego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
  2. Strony dopuszczają możliwość (i) zmian redakcyjnych Umowy (ii) zmian przedstawicieli Stron oraz (iii) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, niestanowiących zmiany.
  3. Niezależnie od postanowień niniejszego paragrafu, mając na uwadze fakt, że trwająca obecnie na świecie i w Polsce pandemia choroby COVID-19 jest przypadkiem siły wyższej, a zarazem Strony nie są w stanie przewidzieć dalszego rozwoju COVID-19 i jego wpływu na realizację Umowy, niniejsze regulacje należy stosować z uwzględnieniem powszechnie obowiązujących przepisów związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
  1. Harmonogram realizacji zamówienia - Termin realizacji zadania: do
    1 miesiąca od dnia zawarcia umowy
  1. Cel projektu:
Celem głównym projektu jest poprawa jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Żagańskim poprzez podniesienie poziomu wiedzy i kompetencji 1800 ucz szkół zawodowych/placówek kształcenia uczestniczących w kursach, szkoleniach i stażach/praktykach zawodowych oraz zintegrowanie kształcenia zawodowego z rynkiem pracy w terminie do 01.07.2016 - 30.06.2022r
 
  1. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych
  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  1. administratorem danych osobowych jest Powiat Żagański ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań;
  2. inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie Żagańskim jest Pan Maciej Gęsigóra, adres e-mai: iod@powiatzaganski.pl , tel. 68 479-34-60
  3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żagańskim”.
  4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
  5. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  6. obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawców jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  7. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  8. osoby, których dane przetwarzamy, w związku z prowadzeniem niniejszego postepowania  mają:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO;
  1. osobom, których dane przetwarzamy, w związku z prowadzeniem niniejszego postepowania nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. Informacja dotycząca ograniczenia stosowania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016)
  1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
  2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
 
Do oferty należy dołączyć
  1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2 do n/n zaproszenia
  2. wypełniony formularz nr 1 (stanowiący opis przedmiotu zamówienia)
 
Osoba do kontaktu:
- Katarzyna Zapolska – Koordynator projektu w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00,   
tel. 68 477-79-05
 
 
 
 
 
 
 
W załączeniu przesyłamy :
-  załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia
-  załącznik nr 2 – formularz ofertowy
 
 
 Znak sprawy: ZP.271.16.2021                                                  Żagań, dnia 15 grudnia 2021 r.
 
 
 
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie rozeznania cenowego na zadanie
pod nazwą:
Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żagańskim”
 
 
UZASADNIENIE
unieważnia się postępowanie pn. „Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żagańskim”
z powodu nie złożenia żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-12-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-12-03 12:11:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Rodenko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-12-03 12:16:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Rodenko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-12-15 14:54:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
160 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony