ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rozeznania Cenowe

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.11.2021Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.11.2021

Szczegóły informacji

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.11.2021

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Termin składania ofert / wniosków: 2021-05-28 23:59:00

Treść:

ZP.271.11.2021                                                                          Żagań, dnia 24 maja 2021 r.
 
 
Powiat Żagański zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zadanie pn: „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”
  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
 
  1. Przedmiotem zamówienia jest:
  1. „Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu” - określone w załączniku nr 2
  2. Wykazy i dokładny opis przedmiotu zamówienia w/w materiałów stanowiące załączniki nr 2 są jednocześnie formularzem cenowym, które należy wypełnić i dołączyć do formularza ofertowego.
  3. Podane w załączniku nr 2 ilości materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w okresie trwania umowy. Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji w związku z niezrealizowaniem umowy w ilościach w niej zawartych.
  4. Szczegółowa ilość zamówionych materiałów będzie określona każdorazowo zamówieniami jednostkowymi Zamawiającego i dostarczana partiami, za które będzie wystawiana faktura.
  5. Wynagrodzenie obejmuje koszt dostawy do siedziby zamawiającego wraz z rozładunkiem i wniesieniem do  pok. nr 115, I piętro.
  6. Ilości wskazane w załączniku nr 2 są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o całkowitą realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli.
  1. Wynagrodzenie będzie rozliczane cenami jednostkowymi netto, powiększonymi o obowiązujący podatek VAT, które nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy. Nie prowadzi się negocjacji w sprawie ceny.
  2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości.
  3. Przedmiot umowy realizowany będzie  w postaci sukcesywnych dostaw, każdorazowo na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia tego zamówienia.
  4. Wykonawca pokryje koszty naprawy drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki / urządzenia wielofunkcyjnego/faksu. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarek/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu zlecona przez Zamawiającego, a koszty związane z naprawą usterki powstałej w wyniku stosowania dostarczonego materiału eksploatacyjnego ponosi Wykonawca.
  5. Do oferty należy dołączyć:
  1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1)
  2. Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2)
 
 
  1. Termin realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do 30.04.2022 r.
 
 
Ofertę prosimy dostarczyć w  kopercie/opakowaniu z napisem:  
 „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu “ - do dnia 28 maja 2021 r. do pokoju nr 18 w Starostwie Powiatowym w Żganiu ul. Dworcowa 39
 
Składanie ofert na w/w materiały jest możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres:
zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl (skan podpisanych dokumentów)
 
 
Osoba do kontaktu:
- Magdalena Rodenko  w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00 tel. (068) 477 79 25
 
 
W załączeniu przesyłamy :
- załącznik nr 1 – FORMULARZ OFERTOWY
- załącznik nr 2 – FORMULARZ CENOWY - wykaz materiałów eksploatacyjnych
 
UWAGA!
ZAMAWIAJĄCY ZAMIEŚCIŁ W DNIU 25.05.2021 W FORMIE ZAŁĄCZNIKA "ODPOWIEDŹ NR 1 DO ROZEZNANIA CENOWEGO"
 
 
UWAGA!
ZAMAWIAJĄCY ZAMIEŚCIŁ W DNIU 25.05.2021 W FORMIE ZAŁĄCZNIKA "ODPOWIEDŹ NR 2 DO RC"
 
UWAGA!
ZAMAWIAJĄCY ZAMIEŚCIŁ W DNIU 26.05.2021 W FORMIE ZAŁĄCZNIKA "ODPOWIEDŹ NR 3 DO RC"

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-24 10:26:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Rodenko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-24 10:31:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Rodenko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-31 15:53:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
303 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony