Rozeznania Cenowe
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.11.2021Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.11.2021Szczegóły informacji
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.11.2021
Status: archiwalne
Rodzaj zamówienia: DOSTAWY
Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI
Termin składania ofert / wniosków: 2021-05-28 23:59:00
Treść:
ZP.271.11.2021 Żagań, dnia 24 maja 2021 r.
Powiat Żagański zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zadanie pn: „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
- Przedmiotem zamówienia jest:
- „Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu” - określone w załączniku nr 2
- Wykazy i dokładny opis przedmiotu zamówienia w/w materiałów stanowiące załączniki nr 2 są jednocześnie formularzem cenowym, które należy wypełnić i dołączyć do formularza ofertowego.
- Podane w załączniku nr 2 ilości materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w okresie trwania umowy. Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji w związku z niezrealizowaniem umowy w ilościach w niej zawartych.
- Szczegółowa ilość zamówionych materiałów będzie określona każdorazowo zamówieniami jednostkowymi Zamawiającego i dostarczana partiami, za które będzie wystawiana faktura.
- Wynagrodzenie obejmuje koszt dostawy do siedziby zamawiającego wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pok. nr 115, I piętro.
- Ilości wskazane w załączniku nr 2 są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o całkowitą realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli.
- Wynagrodzenie będzie rozliczane cenami jednostkowymi netto, powiększonymi o obowiązujący podatek VAT, które nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy. Nie prowadzi się negocjacji w sprawie ceny.
- Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości.
- Przedmiot umowy realizowany będzie w postaci sukcesywnych dostaw, każdorazowo na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia tego zamówienia.
- Wykonawca pokryje koszty naprawy drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki / urządzenia wielofunkcyjnego/faksu. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarek/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu zlecona przez Zamawiającego, a koszty związane z naprawą usterki powstałej w wyniku stosowania dostarczonego materiału eksploatacyjnego ponosi Wykonawca.
- Do oferty należy dołączyć:
- Formularz ofertowy (załącznik nr 1)
- Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2)
- Termin realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do 30.04.2022 r.
Ofertę prosimy dostarczyć w kopercie/opakowaniu z napisem:
„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu “ - do dnia 28 maja 2021 r. do pokoju nr 18 w Starostwie Powiatowym w Żganiu ul. Dworcowa 39
Składanie ofert na w/w materiały jest możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres:
zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl (skan podpisanych dokumentów)
Osoba do kontaktu:
- Magdalena Rodenko w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00 tel. (068) 477 79 25
W załączeniu przesyłamy :
- załącznik nr 1 – FORMULARZ OFERTOWY
- załącznik nr 2 – FORMULARZ CENOWY - wykaz materiałów eksploatacyjnych
UWAGA!
ZAMAWIAJĄCY ZAMIEŚCIŁ W DNIU 25.05.2021 W FORMIE ZAŁĄCZNIKA "ODPOWIEDŹ NR 1 DO ROZEZNANIA CENOWEGO"
UWAGA!
ZAMAWIAJĄCY ZAMIEŚCIŁ W DNIU 25.05.2021 W FORMIE ZAŁĄCZNIKA "ODPOWIEDŹ NR 2 DO RC"
UWAGA!
ZAMAWIAJĄCY ZAMIEŚCIŁ W DNIU 26.05.2021 W FORMIE ZAŁĄCZNIKA "ODPOWIEDŹ NR 3 DO RC"Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.11.2021Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.11.2021
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Żagański |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-05-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Rodenko |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-05-24 10:26:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Magdalena Rodenko |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-05-24 10:31:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Magdalena Rodenko |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-05-31 15:53:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 303 raz(y) |