ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rozeznania Cenowe

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO wraz z montażem i uruchomieniem ZP.271.32.2020Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO wraz z montażem i uruchomieniem ZP.271.32.2020

Szczegóły informacji

Dostawa TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO wraz z montażem i uruchomieniem ZP.271.32.2020

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Termin składania ofert / wniosków: 2020-12-04 13:00:00

Treść:

ZP.271.32.2020                                                       Żagań, dnia 1 grudnia 2020 r.
 
W związku z prowadzeniem postępowania na podstawie art. 46c ustawy
o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz.U. z 2020 r. poz. 1845) Starostwo Powiatowe w Żaganiu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na dostawę TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO wraz
z montażem i uruchomieniem
 na rzecz Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze z przeznaczeniem dla Powiatu Żagańskiego.
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia: zgodnie z minimalnymi parametrami technicznymi tomografu określonymi poniżej:
  1. 32 warstwowy tomograf komputerowy.
  2. System wielokrotnego przetwarzania danych surowych z detektora (iteracyjna objętościowa rekonstrukcja obrazu).
  3. Wykorzystanie algorytmu rozróżniania zmian o niskim kontraście w narządach miąższowych.
  4. System redukujący dawkę promieniowania.
  5. Eliminacja/redukcja smużenia przy przejściu wiązki promieniowania przez grube struktury o gęstym utkaniu.
  6. Skok spirali (pitch) 1,75 +/-0,25.
  7. Automatyczne pozycjonowanie pacjenta.
  8. Liczna warstw uzyskiwanych w jednym obrocie lampy: 32.
  9. Dektor o szerokości min. 20mm.
  10. Szerokość otworu gantry min 70cm
  11. Moc generatora : 50kW
  12. Czas skanu /obrotu lampy: max 0,8 s.
  13. Prąd lampy : 350 mA
  14. Udźwig minimum 200 kg.
  15. Zakres skanowania min. 150 cm.
  16. Dwumonitorowa konsola operatorska dedykowana przez producenta oferowanego tomografu.
  17. Dwugłowicowy wstrzykiwacz kontrastu.
  18. Oprogramowanie do zarządzania informacją o dawce promieniowania rentgenowskiego.
  19. Oprogramowanie tomografu musi zawierać min.:
    1. oprogramowanie do badań naczyniowych;
    2. oprogramowanie do diagnostyki klatki piersiowej i drzewa oskrzelowego;
    3. oprogramowanie do diagnostyki zmian płucnych z możliwością wirtualnej bronchoskopii.
  20. Dostarczony tomograf musi zostać zintegrowany z działającym w szpitalu
    w Żaganiu systemem RIS/PACS firmy Pixel. (kontakt w sprawie systemu
    z Panem Tomaszem Bryjak – 517360048)
  1. Minimalne warunki realizacji zadania:
  1. Wykonawca zapewni na swój koszt dostarczenie, rozładunek, montaż
    i uruchomienie urządzenia w 105. Kresowym Szpitalu Wojskowym z Przychodnią filia Żagań, ul. Żelazna 1, 68-100 Żagań oraz szkolenie pracowników obsługujących tomograf.
  2. Aparatura medyczna wraz z wyposażeniem musi być dopuszczona do obrotu na terenie RP, jako wyrób medyczny posiadać deklarację zgodności CE, certyfikat CE, wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych
    i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania prowadzonego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
  3. Po wykonaniu montażu i uruchomieniu aparatury medycznej Wykonawca przeprowadzi na własny koszt testy akceptacyjne i odbiorcze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011r (Dz. U. 2011, nr 51, poz. 265) w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznych. Wyniki przeprowadzonych testów zostaną przekazane niezwłocznie po ich wykonaniu. (zgodnie z zawartą umową)
  4. Wykonawca przeszkoli na własny koszt wytypowany personel 105. Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią filia Żagań w zakresie użytkowania
    i obsługi technicznej, na miejscu montażu urządzenia.
  5. Szkolenia będą potwierdzone protokołem oraz otrzymaniem certyfikatu dla każdej osoby, która brała udział w szkoleniu.
  6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczoną aparaturę medyczną: na min. 24 miesiące (wg oferty Wykonawcy). Gwarancja będzie polegała m.in. na:
  1. bezpłatnych przeglądach w ilości zgodnie z zaleceniami Producenta aparatury medycznej oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
  2. bezpłatnych naprawach i konserwacji urządzenia, w tym wymianie materiałów eksploatacyjnych;
  3. bezpłatnym sprawowaniu nadzoru technicznego nad oprogramowaniami, oraz zapewnieniu bezpłatnej kompleksowej aktualizacji oprogramowania stosownie do zmian technologicznych wprowadzanych przez Producenta tego oprogramowania oraz zmian prawnych, przy zachowaniu dotychczasowej funkcjonalności aparatu i konfiguracji sprzętowej;
  4. wykonywaniu innych czynności niezbędnych do prawidłowego działania przedmiotu zamówienia.
  1. Termin gwarancji biegnie od daty protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia.
  2. Z każdego przeglądu, konserwacji czy naprawy zostanie sporządzony wpis w paszporcie urządzenia medycznego, a w razie potrzeby protokół.
  3. Czas reakcji na zgłoszenie awarii aparatury wynosi:
  1. w przypadku możliwości zdalnej naprawy – maksymalnie 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii drogą mailową. Przez czas reakcji serwisu należy rozumieć potwierdzenie Serwisanta o otrzymaniu zgłoszenia awarii w celu zdiagnozowania usterki i rozpoczęciu naprawy awarii;
  2. w przypadku konieczności osobistego przybycia serwisanta do miejsca montażu tomografu – maksymalnie 72 godziny od momentu zgłoszenia awarii drogą mailową i rozpoczęcia naprawy awarii. Przez czas reakcji serwisu należy rozumieć przybycie Serwisanta do siedziby sprzętu w celu zdiagnozowania usterki i rozpoczęcia naprawy awarii.
  1. Czas dokonania naprawy, jeżeli części zamienne dostępne są w kraju nie dłuższy niż 5 dni od dnia zgłoszenia usterki / awarii
  2. Czas dokonania naprawy, jeżeli części zamienne trzeba sprowadzać z zagranicy nie dłuższy niż 10 dni od dnia zgłoszenia usterki / awarii
  3. W przypadku trzykrotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu, Wykonawca obowiązany jest wymienić ten element na nowy
  4. Wykonawca zapewnia dostępność części zamiennych i innych materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzenia przez okres co najmniej 10 lat od dnia protokołu odbioru przedmiotu zamówienia dla systemu TK i 10 lat dla części IT. Części i materiały powinny posiadać odpowiednie atesty i dopuszczenia do stosowania w przedmiotowym urządzeniu
  5. Tomograf komputerowy musi posiadać Certyfikaty i świadectwa:
  1. deklaracja zgodności dla oferowanego modelu i typu tomografu
  2. certyfikat CE
  1. Certyfikaty i świadectwa dla stacji lekarskiej (obejmujące oprogramowanie
    i sprzęt komputerowy):
  1. deklaracja zgodności dla oferowanego modelu i typu
  2. certyfikat CE
  1.  Przed przystąpieniem do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się na miejscu, z pomieszczeniem szpitalnym przeznaczonym do umieszczenia sprzętu.
Osoba do kontaktu: JACEK WĄSIK tel. 68 477-12-00
 
UWAGA!!!
  1.  Po wyborze oferty jako najkorzystniejszej Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania ze Starostwem Powiatowym w Żaganiu oraz Szpitalem w Żaganiu poprzez udzielenie wskazówek i wytycznych umożliwiających prawidłowe dostosowanie pomieszczeń, w którym zostanie zamontowany oferowany sprzęt.  Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania koncepcji usytuowania tomografu w pomieszczeniu szpitala, zgodnie
    z wytycznymi producenta oraz wykonania projektu osłon stałych.
 
  1. Oferta musi uwzględniać:
  1. Cenę brutto wraz z dostawą, montażem, szkoleniem w wysokości określonej powyżej.
  2. Szczegółową Specyfikację Techniczną oferowanego wyrobu, wraz z uwzględnieniem minimalnych parametrów określonych w pkt I niniejszego pisma.
  3. Oferowany okres gwarancji.
  4. Termin realizacji z montażem , uruchomieniem i szkoleniem, nie dłuższy niż 10 tygodni od dnia zawarcia umowy.
  5. Dostarczany tomograf musi zostać zintegrowany z działającym w szpitalu systemem RIS/PACS firmy Pixel 
  6. Rok produkcji tomografu – nie starszy niż 2020 r.
 
 
  1. Termin składania ofert
Formularz ofertowy wraz z niezbędnymi załącznikami prosimy dostarczyć w kopercie/opakowaniu z napisem: „Dostawa tomografu komputerowego” do dnia:
4 grudnia 2020 r.
do godz. 13:00 w pokoju nr 18 Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań.
 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert  w formie elektronicznej
na adres: zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl (podpisany skan dokumentu)
 
 
  1. Oferty zostaną ocenione pod względem;
  1. Ceny,
  2. Parametrów technicznych,
  3. Terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
  4. Terminu i warunków gwarancji,
  5. Dostępności części zamiennych dla systemu TK i części IT.
 
  1. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). informuję że:
1/ Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Żaganiu z siedzibą przy ul. Dworcowej 39, 68-100 Żagań,  reprezentowane przez Starostę Żagańskiego, z którym można się skontaktować pisemnie na adres siedziby, telefonicznie: 68 477 7901
2/ Inspektor ochrony danych
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych - Panem Maciejem Gęsigóra,  pod adresem e-mail: iod@powiatzaganski.pl, tel. 684793460  lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3/ Cele i podstawy przetwarzania
3.1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane  na podstawie przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),  oraz na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019r. poz. 1843 ze zmianami)
w  celu  przeprowadzenia rozeznania cenowego.
3.2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane również na postawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która dotyczy danych kontaktowych tj. nr telefonu, adresu
e-mail, nazwy firmy, co usprawnieni komunikację między nami.
3.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do załatwienia sprawy w której zostały zebrane i przechowywane będą przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011.27.140). tj. 5 lat od daty zakończenia projektu.
4/ Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe możemy przekazać innym organom i podmiotom, przy czym dokonamy tego wyłącznie w sytuacji, gdy istnieje podstawa prawna do tego typu działań, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe.
Państwa dane możemy przekazać czasowo podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu, w tym podwykonawcom wspierających nas w realizacji naszych działań. Przetwarzanie Państwa danych ujętych w systemach informatycznych powierzamy również podmiotom obsługującym lub udostępniającym nam te systemy, przy czym zakres przetwarzania ograniczony jest tylko i wyłącznie do zakresu związanego z realizacją zadań w tych systemach takich jak wdrożenie naprawa, konserwacja tych systemów lub hosting danych.
5/ Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011 r. nr 14, poz. 67 ze zm.) oraz przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018r., poz. 217 ze zm.).
6/ Obowiązek podania danych
Podanie przez państwa danych osobowych wynika z przepisów prawa, są Państwo zobowiązani do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie nierozpoznanie sprawy.
Podanie danych na podstawie zgody jest dobrowolne i nie warunkuje realizacji wniosku, usługi.
7/ Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
  •  dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • sprostowania  (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne,
  • ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu  - przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
  • w przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody, mają Państwo także prawo do  usunięcia danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; cofnięcia wyrażonej zgody, w dowolnym momencie, w formie w jakiej została ona wyrażona, co w konsekwencji skutkuje usunięciem Państwa danych
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Ponadto informujemy, iż dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Osoba do kontaktu:
- Iwona Hryniewiecka  - Sekretarz Powiatu Żagańskiego w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00,   tel. 68 477-79-11
 
 
Przedkładając ofertę  należy załączyć:
1/  dokumenty (w języku polskim) producenta potwierdzające w szczególności spełnienie minimalnych parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (pkt I). 
2/ wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do n/n zaproszenia do złożenia oferty
 
UWAGA!
ZAMAWIAJĄCY W DNIU 1 GRUDNIA 2020 R. ZAMIEŚCIŁ W FORMIE ZAŁĄCZNIKA "ODP. NR 1 DO ZAPROSZENIA"
 
UWAGA!
ZAMAWIAJĄCY ZAMIEŚCIŁ W FORMIE ZAŁĄCZNIKA (w dniu 03.12.2020)  DO NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA INFORMACJE DODATKOWĄ DLA WSZYSTKICH POTENCJALNYCH WYKONAWCÓW CHCĄCYCH ZŁOZYC OFERTY.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-12-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-12-01 10:38:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Rodenko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-12-01 10:44:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Rodenko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-12-08 07:56:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
621 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony