Rozeznania Cenowe
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO wraz z montażem i uruchomieniem ZP.271.32.2020Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO wraz z montażem i uruchomieniem ZP.271.32.2020Szczegóły informacji
Dostawa TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO wraz z montażem i uruchomieniem ZP.271.32.2020
Status: archiwalne
Rodzaj zamówienia: DOSTAWY
Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI
Termin składania ofert / wniosków: 2020-12-04 13:00:00
Treść:
ZP.271.32.2020 Żagań, dnia 1 grudnia 2020 r.
W związku z prowadzeniem postępowania na podstawie art. 46c ustawy
o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz.U. z 2020 r. poz. 1845) Starostwo Powiatowe w Żaganiu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na dostawę TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO wraz
z montażem i uruchomieniem na rzecz Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze z przeznaczeniem dla Powiatu Żagańskiego.
o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz.U. z 2020 r. poz. 1845) Starostwo Powiatowe w Żaganiu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na dostawę TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO wraz
z montażem i uruchomieniem na rzecz Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze z przeznaczeniem dla Powiatu Żagańskiego.
- Opis przedmiotu zamówienia: zgodnie z minimalnymi parametrami technicznymi tomografu określonymi poniżej:
- 32 warstwowy tomograf komputerowy.
- System wielokrotnego przetwarzania danych surowych z detektora (iteracyjna objętościowa rekonstrukcja obrazu).
- Wykorzystanie algorytmu rozróżniania zmian o niskim kontraście w narządach miąższowych.
- System redukujący dawkę promieniowania.
- Eliminacja/redukcja smużenia przy przejściu wiązki promieniowania przez grube struktury o gęstym utkaniu.
- Skok spirali (pitch) 1,75 +/-0,25.
- Automatyczne pozycjonowanie pacjenta.
- Liczna warstw uzyskiwanych w jednym obrocie lampy: 32.
- Dektor o szerokości min. 20mm.
- Szerokość otworu gantry min 70cm
- Moc generatora : 50kW
- Czas skanu /obrotu lampy: max 0,8 s.
- Prąd lampy : 350 mA
- Udźwig minimum 200 kg.
- Zakres skanowania min. 150 cm.
- Dwumonitorowa konsola operatorska dedykowana przez producenta oferowanego tomografu.
- Dwugłowicowy wstrzykiwacz kontrastu.
- Oprogramowanie do zarządzania informacją o dawce promieniowania rentgenowskiego.
- Oprogramowanie tomografu musi zawierać min.:
- oprogramowanie do badań naczyniowych;
- oprogramowanie do diagnostyki klatki piersiowej i drzewa oskrzelowego;
- oprogramowanie do diagnostyki zmian płucnych z możliwością wirtualnej bronchoskopii.
- Dostarczony tomograf musi zostać zintegrowany z działającym w szpitalu
w Żaganiu systemem RIS/PACS firmy Pixel. (kontakt w sprawie systemu
z Panem Tomaszem Bryjak – 517360048)
- Minimalne warunki realizacji zadania:
- Wykonawca zapewni na swój koszt dostarczenie, rozładunek, montaż
i uruchomienie urządzenia w 105. Kresowym Szpitalu Wojskowym z Przychodnią filia Żagań, ul. Żelazna 1, 68-100 Żagań oraz szkolenie pracowników obsługujących tomograf. - Aparatura medyczna wraz z wyposażeniem musi być dopuszczona do obrotu na terenie RP, jako wyrób medyczny posiadać deklarację zgodności CE, certyfikat CE, wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych
i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania prowadzonego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. - Po wykonaniu montażu i uruchomieniu aparatury medycznej Wykonawca przeprowadzi na własny koszt testy akceptacyjne i odbiorcze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011r (Dz. U. 2011, nr 51, poz. 265) w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznych. Wyniki przeprowadzonych testów zostaną przekazane niezwłocznie po ich wykonaniu. (zgodnie z zawartą umową)
- Wykonawca przeszkoli na własny koszt wytypowany personel 105. Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią filia Żagań w zakresie użytkowania
i obsługi technicznej, na miejscu montażu urządzenia. - Szkolenia będą potwierdzone protokołem oraz otrzymaniem certyfikatu dla każdej osoby, która brała udział w szkoleniu.
- Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczoną aparaturę medyczną: na min. 24 miesiące (wg oferty Wykonawcy). Gwarancja będzie polegała m.in. na:
- bezpłatnych przeglądach w ilości zgodnie z zaleceniami Producenta aparatury medycznej oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- bezpłatnych naprawach i konserwacji urządzenia, w tym wymianie materiałów eksploatacyjnych;
- bezpłatnym sprawowaniu nadzoru technicznego nad oprogramowaniami, oraz zapewnieniu bezpłatnej kompleksowej aktualizacji oprogramowania stosownie do zmian technologicznych wprowadzanych przez Producenta tego oprogramowania oraz zmian prawnych, przy zachowaniu dotychczasowej funkcjonalności aparatu i konfiguracji sprzętowej;
- wykonywaniu innych czynności niezbędnych do prawidłowego działania przedmiotu zamówienia.
- Termin gwarancji biegnie od daty protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia.
- Z każdego przeglądu, konserwacji czy naprawy zostanie sporządzony wpis w paszporcie urządzenia medycznego, a w razie potrzeby protokół.
- Czas reakcji na zgłoszenie awarii aparatury wynosi:
- w przypadku możliwości zdalnej naprawy – maksymalnie 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii drogą mailową. Przez czas reakcji serwisu należy rozumieć potwierdzenie Serwisanta o otrzymaniu zgłoszenia awarii w celu zdiagnozowania usterki i rozpoczęciu naprawy awarii;
- w przypadku konieczności osobistego przybycia serwisanta do miejsca montażu tomografu – maksymalnie 72 godziny od momentu zgłoszenia awarii drogą mailową i rozpoczęcia naprawy awarii. Przez czas reakcji serwisu należy rozumieć przybycie Serwisanta do siedziby sprzętu w celu zdiagnozowania usterki i rozpoczęcia naprawy awarii.
- Czas dokonania naprawy, jeżeli części zamienne dostępne są w kraju nie dłuższy niż 5 dni od dnia zgłoszenia usterki / awarii
- Czas dokonania naprawy, jeżeli części zamienne trzeba sprowadzać z zagranicy nie dłuższy niż 10 dni od dnia zgłoszenia usterki / awarii
- W przypadku trzykrotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu, Wykonawca obowiązany jest wymienić ten element na nowy
- Wykonawca zapewnia dostępność części zamiennych i innych materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzenia przez okres co najmniej 10 lat od dnia protokołu odbioru przedmiotu zamówienia dla systemu TK i 10 lat dla części IT. Części i materiały powinny posiadać odpowiednie atesty i dopuszczenia do stosowania w przedmiotowym urządzeniu
- Tomograf komputerowy musi posiadać Certyfikaty i świadectwa:
- deklaracja zgodności dla oferowanego modelu i typu tomografu
- certyfikat CE
- Certyfikaty i świadectwa dla stacji lekarskiej (obejmujące oprogramowanie
i sprzęt komputerowy):
- deklaracja zgodności dla oferowanego modelu i typu
- certyfikat CE
- Przed przystąpieniem do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się na miejscu, z pomieszczeniem szpitalnym przeznaczonym do umieszczenia sprzętu.
Osoba do kontaktu: JACEK WĄSIK tel. 68 477-12-00
UWAGA!!!
- Po wyborze oferty jako najkorzystniejszej Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania ze Starostwem Powiatowym w Żaganiu oraz Szpitalem w Żaganiu poprzez udzielenie wskazówek i wytycznych umożliwiających prawidłowe dostosowanie pomieszczeń, w którym zostanie zamontowany oferowany sprzęt. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania koncepcji usytuowania tomografu w pomieszczeniu szpitala, zgodnie
z wytycznymi producenta oraz wykonania projektu osłon stałych.
- Oferta musi uwzględniać:
- Cenę brutto wraz z dostawą, montażem, szkoleniem w wysokości określonej powyżej.
- Szczegółową Specyfikację Techniczną oferowanego wyrobu, wraz z uwzględnieniem minimalnych parametrów określonych w pkt I niniejszego pisma.
- Oferowany okres gwarancji.
- Termin realizacji z montażem , uruchomieniem i szkoleniem, nie dłuższy niż 10 tygodni od dnia zawarcia umowy.
- Dostarczany tomograf musi zostać zintegrowany z działającym w szpitalu systemem RIS/PACS firmy Pixel
- Rok produkcji tomografu – nie starszy niż 2020 r.
- Termin składania ofert
Formularz ofertowy wraz z niezbędnymi załącznikami prosimy dostarczyć w kopercie/opakowaniu z napisem: „Dostawa tomografu komputerowego” do dnia:
4 grudnia 2020 r. do godz. 13:00 w pokoju nr 18 Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań.
4 grudnia 2020 r. do godz. 13:00 w pokoju nr 18 Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie elektronicznej
na adres: zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl (podpisany skan dokumentu)
- Oferty zostaną ocenione pod względem;
- Ceny,
- Parametrów technicznych,
- Terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
- Terminu i warunków gwarancji,
- Dostępności części zamiennych dla systemu TK i części IT.
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). informuję że:
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). informuję że:
1/ Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Żaganiu z siedzibą przy ul. Dworcowej 39, 68-100 Żagań, reprezentowane przez Starostę Żagańskiego, z którym można się skontaktować pisemnie na adres siedziby, telefonicznie: 68 477 7901
2/ Inspektor ochrony danych
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych - Panem Maciejem Gęsigóra, pod adresem e-mail: iod@powiatzaganski.pl, tel. 684793460 lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3/ Cele i podstawy przetwarzania
3.1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), oraz na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019r. poz. 1843 ze zmianami)
w celu przeprowadzenia rozeznania cenowego.
w celu przeprowadzenia rozeznania cenowego.
3.2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane również na postawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która dotyczy danych kontaktowych tj. nr telefonu, adresu
e-mail, nazwy firmy, co usprawnieni komunikację między nami.
e-mail, nazwy firmy, co usprawnieni komunikację między nami.
3.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do załatwienia sprawy w której zostały zebrane i przechowywane będą przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011.27.140). tj. 5 lat od daty zakończenia projektu.
4/ Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe możemy przekazać innym organom i podmiotom, przy czym dokonamy tego wyłącznie w sytuacji, gdy istnieje podstawa prawna do tego typu działań, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe.
Państwa dane możemy przekazać czasowo podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu, w tym podwykonawcom wspierających nas w realizacji naszych działań. Przetwarzanie Państwa danych ujętych w systemach informatycznych powierzamy również podmiotom obsługującym lub udostępniającym nam te systemy, przy czym zakres przetwarzania ograniczony jest tylko i wyłącznie do zakresu związanego z realizacją zadań w tych systemach takich jak wdrożenie naprawa, konserwacja tych systemów lub hosting danych.
5/ Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011 r. nr 14, poz. 67 ze zm.) oraz przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018r., poz. 217 ze zm.).
6/ Obowiązek podania danych
Podanie przez państwa danych osobowych wynika z przepisów prawa, są Państwo zobowiązani do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie nierozpoznanie sprawy.
Podanie danych na podstawie zgody jest dobrowolne i nie warunkuje realizacji wniosku, usługi.
7/ Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne,
- ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu - przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
- w przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody, mają Państwo także prawo do usunięcia danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; cofnięcia wyrażonej zgody, w dowolnym momencie, w formie w jakiej została ona wyrażona, co w konsekwencji skutkuje usunięciem Państwa danych
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Ponadto informujemy, iż dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania
Osoba do kontaktu:
- Iwona Hryniewiecka - Sekretarz Powiatu Żagańskiego w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00, tel. 68 477-79-11
Przedkładając ofertę należy załączyć:
1/ dokumenty (w języku polskim) producenta potwierdzające w szczególności spełnienie minimalnych parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (pkt I).
2/ wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do n/n zaproszenia do złożenia oferty
UWAGA!
ZAMAWIAJĄCY W DNIU 1 GRUDNIA 2020 R. ZAMIEŚCIŁ W FORMIE ZAŁĄCZNIKA "ODP. NR 1 DO ZAPROSZENIA"
UWAGA!
ZAMAWIAJĄCY ZAMIEŚCIŁ W FORMIE ZAŁĄCZNIKA (w dniu 03.12.2020) DO NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA INFORMACJE DODATKOWĄ DLA WSZYSTKICH POTENCJALNYCH WYKONAWCÓW CHCĄCYCH ZŁOZYC OFERTY.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO wraz z montażem i uruchomieniem ZP.271.32.2020Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO wraz z montażem i uruchomieniem ZP.271.32.2020
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Żagański |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-12-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Rodenko |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-12-01 10:38:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Magdalena Rodenko |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-12-01 10:44:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Magdalena Rodenko |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-12-08 07:56:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 621 raz(y) |