Rozeznania Cenowe
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Kompleksowa usługa w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg Powiatu Żagańskiego oraz ich przechowywania na parkingu strzeżonym ZP.271.40.2019Drukuj informację Zamówienie publiczne: Kompleksowa usługa w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg Powiatu Żagańskiego oraz ich przechowywania na parkingu strzeżonym ZP.271.40.2019Szczegóły informacji
Kompleksowa usługa w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg Powiatu Żagańskiego oraz ich przechowywania na parkingu strzeżonym ZP.271.40.2019
Status: archiwalne
Rodzaj zamówienia: USŁUGI
Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI
Termin składania ofert / wniosków: 2019-10-04 23:59:00
Treść:
ZP.271.40.2019 Żagań, 25 września 2019 r.
Powiat Żagański zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zadanie pn.
„Kompleksowa usługa w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg Powiatu Żagańskiego oraz ich przechowywania na parkingu strzeżonym”
„Kompleksowa usługa w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg Powiatu Żagańskiego oraz ich przechowywania na parkingu strzeżonym”
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
- Przedmiotem zamówienia jest:
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg powiatu żagańskiego oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
- Wykonawca otrzyma zapłatę za rzeczywistą ilość usuwanych jak i przechowywanych pojazdów wg cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym.
- Ilości wskazane w tabeli są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Służą tylko i wyłącznie porównaniu ofert.
- W przypadku wyboru oferty Wykonawcy innego niż obecny, pojazdy znajdujące się na obecnym parkingu zostaną przewiezione na parking Nowego Wykonawcy, z którym Powiat zawrze nową umowę. Koszty związane z przewozem pojazdów ponosi Nowy Wykonawca.
- Na parkingu strzeżonym należącym do obecnego Wykonawcy, z którym Powiat ma zawartą umowę do dnia 31.12.2019 r., znajduje się obecnie 15 szt. pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t.
- Wykonawca musi posiadać niezbędny pojazd do usuwania pojazdów z dróg oraz musi posiadać parking strzeżony do przechowywania tych pojazdów.
- Usunięcie pojazdu z drogi obejmuje dojazd na miejsce wydania dyspozycji przez podmiot uprawniony, załadunek pojazdu, transport i rozładunek pojazdu na parkingu strzeżonym.
- Okresy szacunkowe/przewidywalne przechowywania pojazdów zostały wskazane w załączniku nr 1 (formularz ofertowy) w tabeli nr 2, w zależności od pojazdu. Mogą ulec zmianie w zależności od sytuacji.
- Termin realizacji zadania: od 1 stycznia 2020r. do 31 grudnia 2021r.
Ofertę prosimy dostarczyć w kopercie/opakowaniu z napisem: „Usuwanie pojazdów z dróg i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym” do dnia 4 października 2019r. do pokoju nr 18
w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie:
- elektronicznej na adres zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl (podpisany skan dokumentu)
- lub faxem na nr: 68 477-79-20 (podpisany dokument)
Osoba do kontaktu:
- Marzena Głowacz –w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00 tel 68 477-58-06
W załączeniu przesyłamy :
- załącznik nr 1 – formularz ofertowy
- załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy
UWAGA!
Zamawiający zamieścił w formie załącznika WYNIK niniejszego postępowania.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Kompleksowa usługa w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg Powiatu Żagańskiego oraz ich przechowywania na parkingu strzeżonym ZP.271.40.2019Drukuj informację Zamówienie publiczne: Kompleksowa usługa w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg Powiatu Żagańskiego oraz ich przechowywania na parkingu strzeżonym ZP.271.40.2019
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Żagański |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-09-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Rodenko |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-09-25 08:57:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-09-25 08:59:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-10-08 07:57:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 358 raz(y) |