ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rozeznania Cenowe

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.6.2015Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.6.2015

Szczegóły informacji

Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.6.2015

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Termin składania ofert / wniosków: 2015-03-16 23:59:00

Treść:

ZP.271.6.2015                                                                           Żagań, dnia 09 marca 2015 r.
 
 
Powiat Żagański zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zadanie pn: „Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”
  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
 
  1. Przedmiotem zamówienia jest:„Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego  w Żaganiu” z podziałem na:
CZĘŚĆ I – materiały biurowe – określone w załączniku nr 2
CZĘŚĆ II – materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek - określone w załączniku nr 3
1.  Wykazy w/w materiałów stanowiące załączniki nr 2 i nr 3 są jednocześnie kosztorysami ofertowymi, które należy wypełnić i dołączyć do formularza ofertowego.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
3. Wykaz i wszelkie materiały dotyczące w/w zadań, w tym wzory druków, znajdują się na stronie internetowej http://www.bip.powiatzaganski.pl/ w zakładce „zamówienia publiczne“     do 30000 euro  – przy postępowaniu dotyczącym w/w dostawy.
4. Podane w załączniku nr 2 i w załączniku nr 3 ilości materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w okresie trwania umowy. Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji  w związku z niezrealizowaniem umowy         w ilościach w niej zawartych.
5. Szczegółowa ilość zamówionych materiałów będzie określona każdorazowo zamówieniami jednostkowymi Zamawiającego i dostarczana partiami, za które będzie wystawiana faktura.
6. Wynagrodzenie obejmuje koszt dostawy do siedziby zamawiającego wraz z rozładunkiem i wniesieniem do  pok. nr 115, I piętro.
7. Ilości wskazane w załączniku nr 2 i załączniku nr 3 są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o całkowitą realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli.
8. Wynagrodzenie będzie rozliczane cenami jednostkowymi netto, powiększonymi o obowiązujący podatek VAT i nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy. Nie prowadzi się negocjacji w sprawie ceny.
9. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości.
10. Przedmiot umowy realizowany będzie  w postaci sukcesywnych dostaw, każdorazowo na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia tego zamówienia.
11. Wykonawca pokryje koszty naprawy drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki / urządzenia wielofunkcyjnego/faksu. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarek/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu zlecona przez Zamawiającego, a koszty związane z naprawą usterki powstałej w wyniku stosowania dostarczonego materiału eksploatacyjnego ponosi Wykonawca.
12. Składanie ofert na w/w materiały jest możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres: zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl bądź faksu na numer 68 477 -79-20
13. Do oferty należy dołączyć:
  1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1)
  2. Wypełniony kosztorys ofertowy (załącznik nr 2 i (lub) 3)
 
 
  1. Termin realizacji zadania: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy  (nie wcześniej niż od 1 kwietnia 2015 r.)
Ofertę prosimy dostarczyć w  kopercie/opakowaniu z napisem:  
 „dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek “ - do dnia 16 marca 2015 r. w pokoju nr 18 Starostwa Powiatowego w Żganiu ul. Dworcowa 39
 
Osoba do kontaktu:
- Marta Nowakowska  w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00 tel. (068) 470 99 76
 
W załączeniu przesyłamy :
- załącznik nr 1 – kosztorys ofertowy - wykaz materiałów biurowych
- załącznik nr 2 – kosztorys ofertowy - wykaz materiałów eksploatacyjnych
- załącznik nr 3 – formularz ofertowy
- załącznik nr 4 – dokumentacja na stronie www.bip.powiatzaganski.pl
 
Żagań, dnia 11 marca 2015 r.
 
ZP.271.6.2015
 
Do uczestników ROZEZNANIA CENOWEGO na zadanie pn. „Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”
 
 
ZAMAWIAJĄCY ZMIENIA ZAPIS POZYCJI 52 I 55 ZAŁĄCZNIKA NR 2 – KOSZTORYS OFERTOWY -  CZĘŚĆ I MATERIAŁY BIUROWE
 
Z
 
52
Papier A-4 POL jet (ryza 500 kartek)- przeznaczony do wszystkich działań biurowych do wydruków czarno-białych, kolorowych i kopiowania, do druku atramentowego i laserowego; parametry minimalne: Białość 4 gwiazdki,  CIE 161, białość D65 109,5; gramatura 80g/m2; wilgotność 4,0%; grubość  108μm; nieprzezroczystość 93; gładkość (szorstkość wg Bendtsen) 180 cm3/min. Certykifaty: FSC; Technologia ColorLok.
ryza
1800
 
55
Papier do  ksero A-3 POL jet (ryza 500 kartek)- przeznaczony do wszystkich działań biurowych do wydruków czarno-białych, kolorowych i kopiowania, do druku atramentowego i laserowego; parametry minimalne: Białość 4 gwiazdki,  CIE 161, białość D65 109,5; gramatura 80g/m2; wilgotność 4,0%; grubość  108μm; nieprzezroczystość 93; gładkość (szorstkość wg Bendtsen) 180 cm3/min. Certykifaty: FSC; Technologia ColorLok.
ryza
10
 
NA
52
Papier A-4 POL jet (ryza 500 kartek)
ryza
1800
 
55
Papier do ksero A-3 POL jet (ryza 500 kartek)
ryza
10
 
UWAGA!
"ZAŁĄCZNIK NR 2 - KOSZTORYS OFERTOWY CZĘŚĆ I - MATERIAŁY BIUROWE - NOWY" ZOSTAŁ ZAMIESZCZONY W FORMIE ZAŁĄCZNIKA DO N/N ROZEZNANIA CENOWEGO DO WYPEŁNIENIA
 
UWAGA!
W związku z błędem literowym w adresie mailowym na składanie ofert Zamawiający ponownie podaje dane do składania ofert:
 
"Składanie ofert na w/w materiały jest możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres: zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl bądź faksu na numer 68 477 -79-20
lub pocztą zwykłą na adres: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 18
 
 
Powiat Żagański informuje, że w odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące Dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”
W terminie do dnia 16 marca 2015 r. złożono poniższe oferty:    
Lp.
 
 
Nazwa i Adres Wykonawcy
Cena brutto
 
 
Część I
Część II
1.
TMB Monika Kowalska, Ul. Mieszka I 12, 68-100 Żagań
 
38 812,65 zł
2.
JM DATA s.c. Żebrowski Jarosław, Ryciak Maciej, ul. Trakt Lubelski 233, 04-667 Warszawa
 
38 882,76 zł
3.
Tremark sp. z o. o. ,ul.  Modlińska 129/U22, 03-186 Warszawa
 
47 465,81 zł
Omyłka rachunkowa
47 458,43 zł
4.
AMF Consulting Maciej Frątczak, ul. Dębowa 7, 68-100 Żagań
 
40 983,60 zł
Omyłka rachunkowa
41 082,00 zł
5.
PHU „DUBIEL” Władysław Dubiel, ul. Parkowa 2B, 67-300 Szprotawa
46 915,08 zł
 
6.
PHUP ZEMAR sp. z o. o., ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz
40 682,99 zł
 
7.
KOMAX 9 sp. z o. o., ul. Przemysłowa 2, 10-418 Olsztyn
 
42 719,99 zł
 
Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:
Najkorzystniejszą ofertę uzyskano od:
Część I– materiały biurowe
- PHUP ZEMAR sp. z o. o., ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz – 40 682,99 zł brutto – cena najniższa.
Część II– materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek
- TMB Monika Kowalska, Ul. Mieszka I 12, 68-100 Żagań – 38 812,65 zł brutto – cena najniższa.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-03-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-03-09 09:47:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-03-09 10:02:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-03-23 14:29:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1378 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony