Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zamiatanie ulic powiatowych na terenie miasta Żagań i Szprotawa ZP.271.2.2024Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zamiatanie ulic powiatowych na terenie miasta Żagań i Szprotawa ZP.271.2.2024Szczegóły informacji
Zamiatanie ulic powiatowych na terenie miasta Żagań i Szprotawa ZP.271.2.2024
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Status: archiwalne
Rodzaj zamówienia: USŁUGI
Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI
Termin składania ofert / wniosków: 2024-05-06 23:59:00
Treść:
ZP.271.2.2024 Żagań, dnia 25 kwietnia 2024r.
Powiat Żagański zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie usług związanych z zamiataniem ulic powiatowych na terenie miasta Żagań i Szprotawa.
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
- Przedmiotem zamówienia jest :
- Wykonanie usług związanych z zamiataniem ulic powiatowych (minimum na jeden metr od krawężnika) na terenie miast: Żagań i Szprotawa
z podziałem na dwa zadania jak niżej:
Zadanie nr 1 – zamiatanie ulic w m. Żagań
L.p.
|
Nazwa ulicy
|
Długość ulicy w mb
|
Powierzchnia
m2
|
Zamiatanie
J – jednostronne
D - dwustronne
|
Krotność sprzątania w sezonie
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
1.
|
Bolesławiecka
|
731,0
|
1.462,0
|
D
|
3
|
2.
|
Lubuska
|
290,0
|
580,0
|
D
|
3
|
3.
|
Chrobrego
|
600,0
|
1.200,0
|
D
|
3
|
4.
|
Dworcowa
|
1.350,0
|
2.700,0
|
D
|
3
|
5.
|
Kochanowskiego
|
480,0
|
960,0
|
D
|
3
|
6.
|
Kolejowa
|
2.160,0
|
4.320,0
|
D
|
3
|
7.
|
Kościuszki
|
705,0
|
1.410,0
|
D
|
3
|
8.
|
Łąkowa
|
865,0
|
1.730,0
|
D
|
3
|
9.
|
Nocznickiego
|
470,0
|
940,0
|
D
|
3
|
10.
|
Piastowska
|
390,0
|
780,0
|
D
|
3
|
11.
|
Śląska (dwupasmowa)
|
353,0
312,0
|
706,0
624,0
|
D
|
3
|
12.
|
Śląska (jednopasmowa)
|
340,0
|
340,00
|
J
|
3
|
13.
|
Żółkiewskiego
|
420,0
|
840,0
|
J
|
3
|
|
Razem
|
9.126,0
|
18.592,0
|
|
|
Zadanie nr 2 – zamiatanie ulic w m. Szprotawa
L.p.
|
Nazwa ulicy
|
Długość ulicy w mb
|
Powierzchnia
m2
|
J – jednostronne
D - dwustronne
|
Krotność sprzątania w sezonie
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
1.
|
Ciszowska
|
543
|
1.086,0
|
D
|
3
|
2.
|
Konopnickiej
|
580
|
1.160,0
|
D
|
3
|
3.
|
Kraszewskiego
|
1.500
|
1.500,0
|
J
|
3
|
4.
|
3-go Maja
|
497
|
994,0
|
D
|
3
|
5.
|
Młynarska
|
702
|
1.404,0
|
D
|
3
|
6.
|
Małomicka
|
495
|
990,0
|
D
|
3
|
7.
|
Sobieskiego
|
2.245
|
4.490,0
|
D
|
3
|
8.
|
Słowackiego
|
350
|
700,0
|
D
|
3
|
9
|
Warszawska
|
253
|
506,0
|
D
|
3
|
|
Razem
|
7.165,0
|
12.830,0
|
|
|
UWAGA!
W czasie trwania umowy mogą wystąpić dodatkowe zamiatania ulic powiatowych do 20 % wartości zawartej umowy.
- Sprzęt do oczyszczania nawierzchni.
(UWAGA! w przypadku składania oferty na dwie części sprzęt musi być zapewniony dla każdej z części oddzielnie)
2.1. Wykonawca powinien mieć możliwość korzystania z następującego sprzętu
(tak dla części I jak i części II):
a) mechaniczna zamiatarka samobieżna do czyszczenia jezdni wyposażona w urządzenie zraszające materiał zbierający, gromadząca materiał zbierany w zbiorniku własnym - 1 szt,
b) szczotki ręczne (gdy nie można uprzątnąć mechanicznie),
2.2. Sprzęt podczas pracy na drodze winien być wyposażony w pulsujące lampy koloru żółtego.
2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia (przed podpisaniem umowy) czy Zamawiający posiada w/w sprzęt, a tym samym czy Wykonawca spełnia minimalne wymagania stawiane przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. Brak możliwości sprawdzenia, jak i brak wymaganego sprzętu przez Wykonawcę skutkować będzie uchyleniem się Wykonawcy od zawarcia umowy.
- Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość umowy. (kopię polisy wraz z jej opłaceniem można przedłożyć do oferty lub najpóźniej przed podpisaniem umowy z Wykonawcą) – dotyczy cz I i cz. II
Uwaga! jeżeli Wykonawca wygra na dwie części jednocześnie, wysokość polisy należy przyjąć do wysokości łącznej kwoty części I i II (jako jednej umowy)
- Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał przynajmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu usługi w zakresie mechanicznego zamiatania ulic – dotyczy cz. I i cz. II
Uwaga! W przypadku skladania oferty na dwa zadania łacznie, Zamawiający uzna za prawidłowe przedłożenie wykonania tej samej usługi tak dla części I jak i II w zakresie mechanicznego zamiatania ulic.
- Wykonanie robót.
Oczyszczenie nawierzchni polega na usunięciu luźnego materiału, brudu, kurzu i błota przy użyciu szczotek mechanicznych. W miejscach trudno dostępnych należy używać szczotek ręcznych.
- Obmiar robót.
Jednostką obmiarową jest 1 m2 powierzchni oczyszczonej.
- Podstawa płatności.
1) Cena ryczałtowa zaoferowana za wykonanie poszczególnych zadań,
2) cena za 1 m2 oczyszczenia jezdni przy pracach dodatkowych.
- Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych.
(Ofertę można składać na jedno, lub dwa zadania łącznie)
- Termin realizacji zadania: do 31 października 2024 r. w tym:
I, II i III zamiatanie – Wykonawca wykona w terminie wskazanym przez Zamawiającego (dotyczy części I i II).
Ofertę prosimy dostarczyć kopercie/opakowaniu z napisem „Zamiatanie ulic powiatowych – zadanie nr …..” na adres: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, do dnia
06 maja 2024 r. pok. 18
06 maja 2024 r. pok. 18
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie:
- elektronicznej na adres: zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl (podpisany skan formularza ofertowego
Osoba do kontaktu:
- Barbara Sobczyk – z-ca Kierownika Referatu Transportu i Dróg w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00 tel.kom 883 260 460 , 68 475-18-80
W załączeniu przesyłamy :
- załącznik nr 1 – formularz ofertowy