Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.15.2018Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.15.2018Szczegóły informacji
Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.15.2018
Status: archiwalne
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI
Termin składania ofert / wniosków: 2018-03-30 23:59:00
Treść:
Powiat Żagański zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zadanie pn: „Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
- Przedmiotem zamówienia jest:
- „Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu” z podziałem na:
CZĘŚĆ I – materiały biurowe – określone w załączniku nr 2
CZĘŚĆ II – materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek - określone w załączniku nr 3
- Wykazy w/w materiałów stanowiące załączniki nr 2 i nr 3 są jednocześnie kosztorysami ofertowymi, które należy wypełnić i dołączyć do formularza ofertowego.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
- Wykaz i wszelkie materiały dotyczące w/w zadań, w tym wzory druków, znajdują się na stronie internetowej http://www.bip.powiatzaganski.pl/ w zakładce „zamówienia publiczne“ do 30000 euro – przy postępowaniu dotyczącym w/w dostawy.
- Podane w załączniku nr 2 i w załączniku nr 3 ilości materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w okresie trwania umowy. Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji w związku z niezrealizowaniem umowy w ilościach w niej zawartych.
- Szczegółowa ilość zamówionych materiałów będzie określona każdorazowo zamówieniami jednostkowymi Zamawiającego i dostarczana partiami, za które będzie wystawiana faktura.
- Wynagrodzenie obejmuje koszt dostawy do siedziby zamawiającego wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pok. nr 115, I piętro.
- Ilości wskazane w załączniku nr 2 i załączniku nr 3 są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o całkowitą realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli.
- Wynagrodzenie będzie rozliczane cenami jednostkowymi netto, powiększonymi o obowiązujący podatek VAT i nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy. Nie prowadzi się negocjacji w sprawie ceny.
- Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości.
- Przedmiot umowy realizowany będzie w postaci sukcesywnych dostaw, każdorazowo na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia tego zamówienia.
- Wykonawca pokryje koszty naprawy drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki / urządzenia wielofunkcyjnego/faksu. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarek/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu zlecona przez Zamawiającego, a koszty związane z naprawą usterki powstałej w wyniku stosowania dostarczonego materiału eksploatacyjnego ponosi Wykonawca.
- Składanie ofert na w/w materiały jest możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres: zamówieni.publiczne@powiatzaganski.pl bądź faksu na numer 68 477 -79-20
- Do oferty należy dołączyć:
- Formularz ofertowy (załącznik nr 1)
- Wypełniony kosztorys ofertowy (załącznik nr 2 i (lub) 3)
- Termin realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do 31.03.2019 r.
Ofertę prosimy dostarczyć w kopercie/opakowaniu z napisem:
„Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek “ - do dnia 30 marca 2018 r. do pokoju nr 18 w Starostwie Powiatowym w Żganiu ul. Dworcowa 39
Osoba do kontaktu:
- Beata Dubielewska w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00 tel. (068) 470 99 76
W załączeniu przesyłamy :
- załącznik nr 1 – formularz ofertowy
- załącznik nr 2 – kosztorys ofertowy - wykaz materiałów biurowych
- załącznik nr 3 – kosztorys ofertowy - wykaz materiałów eksploatacyjnych
- załącznik nr 4 – dokumentacja na stronie, w tym wzory druków, www.bip.powiatzaganski.pl
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.15.2018Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.15.2018
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Żagański |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Elżbieta Borecka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-03-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Borecka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-03-23 12:47:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-03-23 13:16:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-04-06 10:45:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 646 raz(y) |