ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa fabrycznie nowego remontera nawierzchni dróg ZP.272.9.2016Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa fabrycznie nowego remontera nawierzchni dróg ZP.272.9.2016

Szczegóły informacji

Dostawa fabrycznie nowego remontera nawierzchni dróg ZP.272.9.2016

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 33311-2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-04-12 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-04-12 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2016-04-01 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
 
Żagań: Dostawa fabrycznie nowego remontera nawierzchni dróg
Numer ogłoszenia: 33311 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
zamówienia publicznego
 
zawarcia umowy ramowej
 
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żagański , ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego remontera nawierzchni dróg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest fabrycznie nowy remonter holowany za ciągnikiem rolniczym z przyczepą, służący do likwidacji ubytków (w tym wyboi) i spękań przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowych, które są odpowiednio dozowane i mieszane ze sobą w głowicy roboczej, a następnie wbudowywane pod ciśnieniem. 2. Rok produkcji 2015 lub 2016. 3. Remonter holowany powinien posiadać: -zasobnik grysu o pojemności minimum 0,4 m3; -zbiornik na emulsję o pojemności minimum 1,0 m3 z możliwością napełniania od góry; - wysokoprężny silnik spalinowy do napędu zespołów remontera; -palnik gazowy do podgrzewania emulsji zasilany z butli gazowej; -dmuchawę do wytwarzania strumienia powietrza; - pompę zębatą emulsji do transportu emulsji ze zbiornika do głowicy roboczej; -układ przepłukujący do oczyszczenie układu podającego emulsję; -składany wysięgnik z pulpitem sterowniczym, przewodami doprowadzającymi grys, powietrze i emulsję oraz głowicę roboczą do aplikacji mieszanki emulsji i grysu w miejsce naprawy - wyposażony w pneumatyczny teleskop utrzymujący zadaną pozycję; -ręczną lancę natryskową; -układ hamulcowy pneumatyczny, zasilany od pojazdu holującego; -ucho zaczepu oczkowe z regulacją wysokości; -instalację elektryczną 24 V; -system oświetlenia ostrzegawczego (oznakowanie i oświetlenie zgodne z Prawem o ruchu drogowym); 4. Dostawa do siedziby zamawiającego. 5. Wykonawca przeszkoli nieodpłatnie dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi remontera. 6. Co najmniej 24 miesięczna gwarancja. 7. Przeglądy serwisowe wykonywane w siedzibie Zamawiającego. 8. Oferowany przedmiot dostawy musi posiadać: kartę lub książkę gwarancyjną, deklarację zgodności CE, instrukcję obsługi w języku polskim, katalog części zamiennych oraz inne wymagane prawem dokumenty maszyny (wymagane atesty); remonter musi spełniać warunki techniczne zgodne z polskimi i europejskimi normami. 9. Przedstawione w załączniku nr 1a do SIWZ minimalne parametry techniczno-użytkowe remontera i wyposażenia są bezwzględnie wymagane pod rygorem odrzucenia oferty; 10. Zadaniem oferenta jest dokładne zapoznanie się z powyższymi wymaganiami i zaoferowanie dostawy pojazdu spełniającego te wymagania pod rygorem odrzucenia oferty..
II.1.5)
 
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt XVI ppkt 7,8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 70
  • 2 - okres gwarancji - 30
IV.2.2)
 
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana formy prawnej Wykonawcy w przypadku przekształcenia; c) zmiana podwykonawcy, d) powierzenie części zamówienia podwykonawcy/om za zgodą Zamawiającego, e) zmiana powierzenia części zakresu podwykonawcy lub zmiana zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę . 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY 1.2.1. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy, jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.3 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE 1.3.1. Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być sporządzony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Żagań, dnia 06 kwietnia 2016 r.
ZP.272.9.2016
 
Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Dostawa fabrycznie nowego remontera nawierzchni dróg”.
 
 
Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytania o n/w treści, na które Zamawiający udziela poniższych odpowiedzi:
 
Pytanie 1
W związku z opóźnieniami poddostawców w dostawach silników wysokoprężnych zwracamy się
z zapytaniem czy Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji zadania do
90 dni?
ODPOWIEDŹ 1
Zamawiający nie dopuszcza przedłużenia terminu realizacji zadania do 90 dni.
 
Pytanie 2
Załącznik 1a do SIWZ – Minimalne wymagania techniczne oferowanego sprzętu.
Tabela wiersz 1: Czy Zamawiający dopuszcza wykonanie podwozia wolnobieżnego rolniczego nie homologowanego?
Uzasadneinie – remonter holowany za ciągnikiem z przyczepą jest maszyną wolnobieżną nie wymagającą rejestracji. Natomiast remonter jako całość posiada deklarację zgodności CE. Ponadto produkowane przez różnych producentów jednoosiowe podwozia posiadają dopuszczalną masę całkowitą (DMC) do 3,5T posadawiając remonter na takim podwoziu DMC zostanie przekroczona. Proponujemy podwozie jednoosiowe wolnobieżne rolnicze naszej produkcji przystosowana do takiego rodzaju remonterów.
ODPOWIEDŹ 2
Zamawiający nie dopuszcza podwozia wolnobieżnego rolniczego nie homologowanego.
 
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 33311-2016 z dnia 2016-04-01 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Żagań
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest fabrycznie nowy remonter holowany za ciągnikiem rolniczym z przyczepą, służący do likwidacji ubytków (w tym wyboi) i spękań przy zastosowaniu grysu i emulsji...
Termin składania ofert: 2016-04-12
Numer ogłoszenia: 35959 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 33311 - 2016 data 01.04.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
  • W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest fabrycznie nowy remonter holowany za ciągnikiem rolniczym z przyczepą, służący do likwidacji ubytków (w tym wyboi) i spękań przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowych, które są odpowiednio dozowane i mieszane ze sobą w głowicy roboczej, a następnie wbudowywane pod ciśnieniem. 2. Rok produkcji 2015 lub 2016. 3. Remonter holowany powinien posiadać: -zasobnik grysu o pojemności minimum 0,4 m3; -zbiornik na emulsję o pojemności minimum 1,0 m3 z możliwością napełniania od góry; - wysokoprężny silnik spalinowy do napędu zespołów remontera; -palnik gazowy do podgrzewania emulsji zasilany z butli gazowej; -dmuchawę do wytwarzania strumienia powietrza; - pompę zębatą emulsji do transportu emulsji ze zbiornika do głowicy roboczej; -układ przepłukujący do oczyszczenie układu podającego emulsję; -składany wysięgnik z pulpitem sterowniczym, przewodami doprowadzającymi grys, powietrze i emulsję oraz głowicę roboczą do aplikacji mieszanki emulsji i grysu w miejsce naprawy - wyposażony w pneumatyczny teleskop utrzymujący zadaną pozycję; -ręczną lancę natryskową; -układ hamulcowy pneumatyczny, zasilany od pojazdu holującego; -ucho zaczepu oczkowe z regulacją wysokości; -instalację elektryczną 24 V; -system oświetlenia ostrzegawczego (oznakowanie i oświetlenie zgodne z Prawem o ruchu drogowym); 4. Dostawa do siedziby zamawiającego. 5. Wykonawca przeszkoli nieodpłatnie dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi remontera. 6. Co najmniej 24 miesięczna gwarancja. 7. Przeglądy serwisowe wykonywane w siedzibie Zamawiającego. 8. Oferowany przedmiot dostawy musi posiadać: kartę lub książkę gwarancyjną, deklarację zgodności CE, instrukcję obsługi w języku polskim, katalog części zamiennych oraz inne wymagane prawem dokumenty maszyny (wymagane atesty); remonter musi spełniać warunki techniczne zgodne z polskimi i europejskimi normami. 9. Przedstawione w załączniku nr 1a do SIWZ minimalne parametry techniczno-użytkowe remontera i wyposażenia są bezwzględnie wymagane pod rygorem odrzucenia oferty; 10. Zadaniem oferenta jest dokładne zapoznanie się z powyższymi wymaganiami i zaoferowanie dostawy pojazdu spełniającego te wymagania pod rygorem odrzucenia oferty...
  • W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest fabrycznie nowy remonter holowany za ciągnikiem rolniczym z przyczepą, służący do likwidacji ubytków (w tym wyboi) i spękań przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowych, które są odpowiednio dozowane i mieszane ze sobą w głowicy roboczej, a następnie wbudowywane pod ciśnieniem. 2. Rok produkcji 2015 lub 2016. 3. Remonter holowany powinien posiadać: -zasobnik grysu o pojemności minimum 0,4 m3; -zbiornik na emulsję o pojemności minimum 1,0 m3 z możliwością napełniania od góry; - wysokoprężny silnik spalinowy do napędu zespołów remontera; -palnik gazowy do podgrzewania emulsji zasilany z butli gazowej lub palnik na olej ze zbiornikiem na olej opałowy; -dmuchawę do wytwarzania strumienia powietrza; - pompę zębatą emulsji do transportu emulsji ze zbiornika do głowicy roboczej; -układ przepłukujący do oczyszczenie układu podającego emulsję; -składany wysięgnik z pulpitem sterowniczym, przewodami doprowadzającymi grys, powietrze i emulsję oraz głowicę roboczą do aplikacji mieszanki emulsji i grysu w miejsce naprawy - wyposażony w pneumatyczny teleskop utrzymujący zadaną pozycję; -ręczną lancę natryskową; -układ hamulcowy pneumatyczny, zasilany od pojazdu holującego; -ucho zaczepu oczkowe z regulacją wysokości; -instalację elektryczną 24 V; -system oświetlenia ostrzegawczego (oznakowanie i oświetlenie zgodne z Prawem o ruchu drogowym); 4. Dostawa do siedziby zamawiającego. 5. Wykonawca przeszkoli nieodpłatnie dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi remontera. 6. Co najmniej 24 miesięczna gwarancja. 7. Przeglądy serwisowe wykonywane w siedzibie Zamawiającego. 8. Oferowany przedmiot dostawy musi posiadać: kartę lub książkę gwarancyjną, deklarację zgodności CE, instrukcję obsługi w języku polskim, katalog części zamiennych oraz inne wymagane prawem dokumenty maszyny (wymagane atesty); remonter musi spełniać warunki techniczne zgodne z polskimi i europejskimi normami. 9. Przedstawione w załączniku nr 1a do SIWZ minimalne parametry techniczno-użytkowe remontera i wyposażenia są bezwzględnie wymagane pod rygorem odrzucenia oferty; 10. Zadaniem oferenta jest dokładne zapoznanie się z powyższymi wymaganiami i zaoferowanie dostawy pojazdu spełniającego te wymagania pod rygorem odrzucenia oferty.
Żagań, dnia 07 kwietnia 2016 r.
ZP.272.9.2016
 
Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Dostawa fabrycznie nowego remontera nawierzchni dróg”.
 
Informujemy, że wpłynęło do Zamawiającego pytanie o n/w treści, na które Zamawiający udziela poniższej odpowiedzi:
 
Pytanie
Czy dopuszcza się zamiast palnika gazowego do podgrzewania emulsji z butli gazowej, na palnik olejowy z zbiornikiem na olej opałowy?
 
ODPOWIEDŹ
Zamawiający dopuszcza palnik na olej ze zbiornikiem na olej opałowy.
 
 
W związku z powyższym zmianie ulega zapis SIWZ w pkt. III Opis Przedmiotu Zamówienia ppkt 3 poprzez dopisanie dopuszczenia palnika na olej ze zbiornikiem na olej opałowy oraz załącznik nr 1a do SIWZ, który został zamieszczony
w formie załącznika do n/n postępowania pn. „Załącznik nr 1a – zmieniony”.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony