Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.6.2015Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.6.2015Szczegóły informacji
Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.6.2015
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Status: archiwalne
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI
Termin składania ofert / wniosków: 2015-03-16 23:59:00
Treść:
ZP.271.6.2015 Żagań, dnia 09 marca 2015 r.
Powiat Żagański zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zadanie pn: „Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
- Przedmiotem zamówienia jest:„Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu” z podziałem na:
CZĘŚĆ I – materiały biurowe – określone w załączniku nr 2
CZĘŚĆ II – materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek - określone w załączniku nr 3
1. Wykazy w/w materiałów stanowiące załączniki nr 2 i nr 3 są jednocześnie kosztorysami ofertowymi, które należy wypełnić i dołączyć do formularza ofertowego.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
3. Wykaz i wszelkie materiały dotyczące w/w zadań, w tym wzory druków, znajdują się na stronie internetowej http://www.bip.powiatzaganski.pl/ w zakładce „zamówienia publiczne“ do 30000 euro – przy postępowaniu dotyczącym w/w dostawy.
4. Podane w załączniku nr 2 i w załączniku nr 3 ilości materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w okresie trwania umowy. Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji w związku z niezrealizowaniem umowy w ilościach w niej zawartych.
5. Szczegółowa ilość zamówionych materiałów będzie określona każdorazowo zamówieniami jednostkowymi Zamawiającego i dostarczana partiami, za które będzie wystawiana faktura.
6. Wynagrodzenie obejmuje koszt dostawy do siedziby zamawiającego wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pok. nr 115, I piętro.
7. Ilości wskazane w załączniku nr 2 i załączniku nr 3 są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o całkowitą realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli.
8. Wynagrodzenie będzie rozliczane cenami jednostkowymi netto, powiększonymi o obowiązujący podatek VAT i nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy. Nie prowadzi się negocjacji w sprawie ceny.
9. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości.
10. Przedmiot umowy realizowany będzie w postaci sukcesywnych dostaw, każdorazowo na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia tego zamówienia.
11. Wykonawca pokryje koszty naprawy drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki / urządzenia wielofunkcyjnego/faksu. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarek/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu zlecona przez Zamawiającego, a koszty związane z naprawą usterki powstałej w wyniku stosowania dostarczonego materiału eksploatacyjnego ponosi Wykonawca.
12. Składanie ofert na w/w materiały jest możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres: zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl bądź faksu na numer 68 477 -79-20
13. Do oferty należy dołączyć:
- Formularz ofertowy (załącznik nr 1)
- Wypełniony kosztorys ofertowy (załącznik nr 2 i (lub) 3)
- Termin realizacji zadania: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż od 1 kwietnia 2015 r.)
Ofertę prosimy dostarczyć w kopercie/opakowaniu z napisem:
„dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek “ - do dnia 16 marca 2015 r. w pokoju nr 18 Starostwa Powiatowego w Żganiu ul. Dworcowa 39
Osoba do kontaktu:
- Marta Nowakowska w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00 tel. (068) 470 99 76
W załączeniu przesyłamy :
- załącznik nr 1 – kosztorys ofertowy - wykaz materiałów biurowych
- załącznik nr 2 – kosztorys ofertowy - wykaz materiałów eksploatacyjnych
- załącznik nr 3 – formularz ofertowy
- załącznik nr 4 – dokumentacja na stronie www.bip.powiatzaganski.pl
Żagań, dnia 11 marca 2015 r.
ZP.271.6.2015
Do uczestników ROZEZNANIA CENOWEGO na zadanie pn. „Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”
ZAMAWIAJĄCY ZMIENIA ZAPIS POZYCJI 52 I 55 ZAŁĄCZNIKA NR 2 – KOSZTORYS OFERTOWY - CZĘŚĆ I MATERIAŁY BIUROWE
Z
52
|
Papier A-4 POL jet (ryza 500 kartek)- przeznaczony do wszystkich działań biurowych do wydruków czarno-białych, kolorowych i kopiowania, do druku atramentowego i laserowego; parametry minimalne: Białość 4 gwiazdki, CIE 161, białość D65 109,5; gramatura 80g/m2; wilgotność 4,0%; grubość 108μm; nieprzezroczystość 93; gładkość (szorstkość wg Bendtsen) 180 cm3/min. Certykifaty: FSC; Technologia ColorLok.
|
ryza
|
1800
|
55
|
Papier do ksero A-3 POL jet (ryza 500 kartek)- przeznaczony do wszystkich działań biurowych do wydruków czarno-białych, kolorowych i kopiowania, do druku atramentowego i laserowego; parametry minimalne: Białość 4 gwiazdki, CIE 161, białość D65 109,5; gramatura 80g/m2; wilgotność 4,0%; grubość 108μm; nieprzezroczystość 93; gładkość (szorstkość wg Bendtsen) 180 cm3/min. Certykifaty: FSC; Technologia ColorLok.
|
ryza
|
10
|
NA
52
|
Papier A-4 POL jet (ryza 500 kartek)
|
ryza
|
1800
|
55
|
Papier do ksero A-3 POL jet (ryza 500 kartek)
|
ryza
|
10
|
UWAGA!
"ZAŁĄCZNIK NR 2 - KOSZTORYS OFERTOWY CZĘŚĆ I - MATERIAŁY BIUROWE - NOWY" ZOSTAŁ ZAMIESZCZONY W FORMIE ZAŁĄCZNIKA DO N/N ROZEZNANIA CENOWEGO DO WYPEŁNIENIA
UWAGA!
W związku z błędem literowym w adresie mailowym na składanie ofert Zamawiający ponownie podaje dane do składania ofert:
"Składanie ofert na w/w materiały jest możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres: zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl bądź faksu na numer 68 477 -79-20
lub pocztą zwykłą na adres: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 18
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.6.2015Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.271.6.2015