ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym: 2014/2015 ZP.272.18.2014Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym: 2014/2015 ZP.272.18.2014

Szczegóły informacji

Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym: 2014/2015 ZP.272.18.2014

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 234409-2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-11-17 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-11-17 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2014-11-07 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
 
Żagań: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym: 2014/2015
Numer ogłoszenia: 234409 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żagański , ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym: 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie jest Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Żagańskiego w sezonie zimowym: 2014/2015 z podziałem na 3 zadania: Część I (zadanie nr 1) - obręb miasta Żagań Część II (zadanie nr 2) - obręb gminy i miasta Iłowa Część III (zadanie nr 3) - obręb miasta Gozdnica 2. Przedmiot zamówienia w podziale na poszczególne części został opisany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej ujętej w rozdziale II SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) wykonanie prac przygotowawczych do sezonu zimowego; b) trwanie w gotowości do podjęcia działań związanych z odśnieżaniem, zwalczaniem śliskości lub jednoczesnym odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości; c) zabezpieczenie środków, materiałów do posypywania dróg (piasek, sól) oraz sprzętu; d) niezbędne oznakowanie robót; e) zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji; f) prace porządkowe, oczyszczanie z piasku i lodu studzienek ulicznych w okresie trwania sezonu zimowego, g) uprzątnięcie materiału uszorstniającego z jezdni ulic oraz oczyszczenie studzienek ulicznych po zakończeniu sezonów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.20.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Wykonawca musi wykazać się posiadaniem narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem i urządzeniami w ilości, co najmniej: Zadanie nr 1 (obręb miasta Żagań) Nośniki - szt. 2 Pług - szt. 2 Piaskarko- solarka - szt. 2 Ładowarka - szt. 1 Zadanie nr 2 (obręb gminy i miasta Iłowa) Nośniki - szt. 2 Pług - szt. 2 Piaskarko- solarka - szt. 2 Ładowarka - szt. 1 Zadanie nr 3 (obręb miasta Gozdnica) Nośniki - szt. 1 Pług - szt. 1 Piaskarko- solarka - szt. 1 Ładowarka - szt. 1 W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA WIĘCEJ NIŻ JEDNO ZADANIE W/W SPRZĘT MUSI BYĆ ZAPEWNIONY DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI ODDZIELNIE. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek może być spełniony przez, wykonawców łącznie (wspólnie). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin płatności faktury - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy; c) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na zasadach określonych w SIWZ i umowie. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I (zadanie nr 1) - obręb miasta Żagań.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie ulic poprzez odśnieżanie (14,305 km), zwalczanie śliskości (14,305 km) i jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości (14,305 km) oraz pozimowe oczyszczenie z piasku jezdni ulic i studzienek ulicznych po każdym sezonie zimowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności faktury - 10
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II (zadanie nr 2) - obręb gminy i miasta Iłowa.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie (28,719 km), zwalczanie śliskości (suma odcinków dróg wyznaczonych do posypywania- 17,951 km) i jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości (28,719 km) oraz pozimowe oczyszczenie z piasku jezdni (dotyczy jezdni ograniczonych krawężnikiem) i studzienek ulicznych po każdym sezonie zimowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności faktury - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III (zadanie nr 3) - obręb miasta Gozdnica.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie (1,25 km), zwalczanie śliskości (1,25 km) i jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości (1,25 km) oraz pozimowe oczyszczenie z piasku jezdni (dotyczy jezdni ograniczonych krawężnikiem) i studzienek ulicznych po każdym sezonie zimowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności faktury - 10
 
Żagań, dnia 12 listopada 2014 r.
 
ZP.272.18.2014
 
Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym: 2014/2015”
 
 
UWAGA!
Zamawiający informuje, że zmienia zapis pkt. 3 Odśnieżanie dróg ppkt 3.1 w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) zamieszczonej na stronie internetowej w formie załącznika do SIWZ
z
3.1 Sprzęt podstawowy
Sprzęt podstawowy do odśnieżania dróg winny stanowić:
  • pługi lekkie, które stanowią opłużone pojazdy samochodowe o ładowności do 6 t,
  • pługi lekkie zawieszone na ciągnikach rolniczych,
  • pługi średnie, które stanowią opłużone pojazdy samochodowe o ładowności 6,1 t do 7,9 t z napędem na dwie lub więcej osi.
na
3.1 Sprzęt podstawowy
Sprzęt podstawowy do odśnieżania dróg winny stanowić:
  • pługi lekkie, które stanowią opłużone pojazdy samochodowe o ładowności do 6 t,
  • pługi lekkie zawieszone na ciągnikach rolniczych,
  • pługi średnie, które stanowią opłużone pojazdy samochodowe o ładowności powyżej 6 t.
 
 
W związku z powyższym Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej www.bip.powiatzaganski.pl w formie załącznika POPRAWIONĄ SZCZEGÓŁOWĄ SPECYFIKACJE TECHNICZNĄ.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony