ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 64 osobowej w ramach realizacji projektu Wykształcenie zawodowe to dobry wybór ZP.272.13.2014Drukuj informację Zamówienie publiczne: Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 64 osobowej w ramach realizacji projektu Wykształcenie zawodowe to dobry wybór ZP.272.13.2014

Szczegóły informacji

Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 64 osobowej w ramach realizacji projektu Wykształcenie zawodowe to dobry wybór ZP.272.13.2014

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Finansowanie: środki unijne

Nr UZP: 114845-2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-06-05 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-06-05 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2014-05-28 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
 
Żagań: Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 64 osobowej w ramach realizacji projektu Wykształcenie zawodowe to dobry wybór
Numer ogłoszenia: 114845 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żagański , ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 64 osobowej w ramach realizacji projektu Wykształcenie zawodowe to dobry wybór.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 64 osobowej w ramach realizacji projektu Wykształcenie zawodowe to dobry wybór 2. Zamówienie zostało podzielone da 4 części: Część I - Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - Zespół Szkół Zawodowych w Szprotawie Część II - Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej Część III - Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - Zespół Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu Część IV - Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - Zespół Szkół Tekstylno - Handlowych w Żaganiu 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt IV SIWZ w zależności od wybranej części..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 29.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Wykształcenie zawodowe to dobry wybór w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - Zespół Szkół Zawodowych w Szprotawie.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów z Zespołu Szkół Zawodowych w Szprotawie + 1 opiekun). 2) Uczniowie będą odbywać praktyki w zakładach przy następujących ulicach we Wrocławiu woj. dolnośląskie; a) Ul. Świętokrzyska 40b, b) Ul. Pomorska 45, c) Ul. Kościuszki 82 3) Usługa winna być wykonywana w hotelu / hostelu o standardzie min. 3 gwiazdkowym w jak najbliższym położeniu w/w ulic (w granicach administracyjnych miasta) 4) W ramach części I należy zrealizować: Zadanie 1 - usługa noclegowa wraz ze śniadaniem dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - 12 dób - przyjazd 29 czerwca 2014 r. (około godz. 19.00) - wyjazd 11 lipca 2014 r. ( poobiedzie) - pokoje 2, 3 i 4 osobowe (w zależności od możliwości lokalowych) + 1 pokój 1 osobowy dla opiekuna - standard pokoi - pokoje z łazienkami i sprzętem RTV Zadanie 2 - Usługa gastronomiczna (wyżywienie) dla grupy 16 osobowej w formie obiadu i kolacji w dniach: a) 29 czerwca 2014 r. - kolacja b) 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 lipca 2014 r. - obiad i kolacja c) 11 lipca 2014 r. - obiad.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej + 1 opiekun). 2) Uczniowie będą odbywać praktyki w zakładach przy następujących ulicach we Wrocławiu woj. dolnośląskie; a) Ul. Żmigrodzka 249 3) Usługa winna być wykonywana w hotelu / hostelu o standardzie min. 3 gwiazdkowym w jak najbliższym położeniu w/w ulic (w granicach administracyjnych miasta) 4) W ramach części II należy zrealizować: Zadanie 1 - usługa noclegowa wraz ze śniadaniem dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - 12 dób - przyjazd 29 czerwca 2014 r. (około godz. 19.00) - wyjazd 11 lipca 2014 r. ( poobiedzie) - pokoje 2, 3 i 4 osobowe (w zależności od możliwości lokalowych) + 1 pokój 1 osobowy dla opiekuna - standard pokoi - pokoje z łazienkami i sprzętem RTV Zadanie 2 - Usługa gastronomiczna (wyżywienie) dla grupy 16 osobowej w formie obiadu i kolacji w dniach: a) 29 czerwca 2014 r. - kolacja b) 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 lipca 2014 r. - obiad i kolacja c) 11 lipca 2014 r. - obiad.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - Zespół Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów z Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu + 1 opiekun). 2) Uczniowie będą odbywać praktyki w zakładach przy następujących ulicach we Wrocławiu woj. dolnośląskie; a) Ul. Św. Wincentego 7 b) Ul. Karkonoska (TVP) 3) Usługa winna być wykonywana w hotelu / hostelu o standardzie min. 3 gwiazdkowym w jak najbliższym położeniu w/w ulic (w granicach administracyjnych miasta) 4) W ramach części III należy zrealizować: Zadanie 1 - usługa noclegowa wraz ze śniadaniem dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - 12 dób - przyjazd 29 czerwca 2014 r. (około godz. 19.00) - wyjazd 11 lipca 2014 r. ( poobiedzie) - pokoje 2, 3 i 4 osobowe (w zależności od możliwości lokalowych) + 1 pokój 1 osobowy dla opiekuna - standard pokoi - pokoje z łazienkami i sprzętem RTV Zadanie 2 - Usługa gastronomiczna (wyżywienie) dla grupy 16 osobowej w formie obiadu i kolacji w dniach: a) 29 czerwca 2014 r. - kolacja b) 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 lipca 2014 r. - obiad i kolacja c) 11 lipca 2014 r. - obiad.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - Zespół Szkół Tekstylno - Handlowych w Żaganiu.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów z Zespołu Szkół Tekstylno - Handlowych w Żaganiu + 1 opiekun). 2) Uczniowie będą odbywać praktyki w zakładach przy następujących ulicach we Wrocławiu woj. dolnośląskie; a) Ul. Mokronoska 6 b) Ul. Magazynowa 1 (Bielany Wrocławskie) c) Ul. Odrzańska 24-29 d) Ul. Tarnogajska 18 3) Usługa winna być wykonywana w hotelu / hostelu o standardzie min. 3 gwiazdkowym w jak najbliższym położeniu w/w ulic (w granicach administracyjnych miasta) 4) W ramach części IV należy zrealizować: Zadanie 1 - usługa noclegowa wraz ze śniadaniem dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - 12 dób - przyjazd 29 czerwca 2014 r. (około godz. 19.00) - wyjazd 11 lipca 2014 r. ( poobiedzie) - pokoje 2, 3 i 4 osobowe (w zależności od możliwości lokalowych) + 1 pokój 1 osobowy dla opiekuna - standard pokoi - pokoje z łazienkami i sprzętem RTV Zadanie 2 - Usługa gastronomiczna (wyżywienie) dla grupy 16 osobowej w formie obiadu i kolacji w dniach: a) 29 czerwca 2014 r. - kolacja b) 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 lipca 2014 r. - obiad i kolacja c) 11 lipca 2014 r. - obiad.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
UWAGA! z dnia 30.05.2014
Zamawiający zamieszcza w załączeniu zmiany do opisu przedmiotu zamówienia dla części I, II, III, IV  pod nazwą  "odp. do SIWZ 1".
 
 
Żagań, dnia 03.06.2014 r.
Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 64 osobowej w ramach realizacji projektu Wykształcenie zawodowe to dobry wybór”.
 
Zamawiający informuje, że w opisie przedmiotu zamówienia w pkt. IV SIWZ dla każdej z części Zamawiający ominął datę 30.06.2014 r. przy zadaniu 2.
Zamawiający jednocześnie potwierdza, że w dniu 30.06.2014 r. należy zapewnić obiad i kolację dla uczestników w danej części.
 
Zatem Zamawiający zmienia zapis pkt IV dla każdej z części (w załączeniu dokument odp. do SIWZ 2)
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony