ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 64 osobowej w ramach realizacji projektu Wykształcenie zawodowe to dobry wybór ZP.272.13.2014Drukuj informację Zamówienie publiczne: Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 64 osobowej w ramach realizacji projektu Wykształcenie zawodowe to dobry wybór ZP.272.13.2014

Szczegóły informacji

Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 64 osobowej w ramach realizacji projektu Wykształcenie zawodowe to dobry wybór ZP.272.13.2014

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Finansowanie: środki unijne

Nr UZP: 114845-2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-06-05 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-06-05 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2014-05-28 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
 
Żagań: Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 64 osobowej w ramach realizacji projektu Wykształcenie zawodowe to dobry wybór
Numer ogłoszenia: 114845 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żagański , ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 64 osobowej w ramach realizacji projektu Wykształcenie zawodowe to dobry wybór.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 64 osobowej w ramach realizacji projektu Wykształcenie zawodowe to dobry wybór 2. Zamówienie zostało podzielone da 4 części: Część I - Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - Zespół Szkół Zawodowych w Szprotawie Część II - Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej Część III - Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - Zespół Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu Część IV - Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - Zespół Szkół Tekstylno - Handlowych w Żaganiu 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt IV SIWZ w zależności od wybranej części..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 29.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Wykształcenie zawodowe to dobry wybór w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - Zespół Szkół Zawodowych w Szprotawie.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów z Zespołu Szkół Zawodowych w Szprotawie + 1 opiekun). 2) Uczniowie będą odbywać praktyki w zakładach przy następujących ulicach we Wrocławiu woj. dolnośląskie; a) Ul. Świętokrzyska 40b, b) Ul. Pomorska 45, c) Ul. Kościuszki 82 3) Usługa winna być wykonywana w hotelu / hostelu o standardzie min. 3 gwiazdkowym w jak najbliższym położeniu w/w ulic (w granicach administracyjnych miasta) 4) W ramach części I należy zrealizować: Zadanie 1 - usługa noclegowa wraz ze śniadaniem dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - 12 dób - przyjazd 29 czerwca 2014 r. (około godz. 19.00) - wyjazd 11 lipca 2014 r. ( poobiedzie) - pokoje 2, 3 i 4 osobowe (w zależności od możliwości lokalowych) + 1 pokój 1 osobowy dla opiekuna - standard pokoi - pokoje z łazienkami i sprzętem RTV Zadanie 2 - Usługa gastronomiczna (wyżywienie) dla grupy 16 osobowej w formie obiadu i kolacji w dniach: a) 29 czerwca 2014 r. - kolacja b) 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 lipca 2014 r. - obiad i kolacja c) 11 lipca 2014 r. - obiad.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej + 1 opiekun). 2) Uczniowie będą odbywać praktyki w zakładach przy następujących ulicach we Wrocławiu woj. dolnośląskie; a) Ul. Żmigrodzka 249 3) Usługa winna być wykonywana w hotelu / hostelu o standardzie min. 3 gwiazdkowym w jak najbliższym położeniu w/w ulic (w granicach administracyjnych miasta) 4) W ramach części II należy zrealizować: Zadanie 1 - usługa noclegowa wraz ze śniadaniem dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - 12 dób - przyjazd 29 czerwca 2014 r. (około godz. 19.00) - wyjazd 11 lipca 2014 r. ( poobiedzie) - pokoje 2, 3 i 4 osobowe (w zależności od możliwości lokalowych) + 1 pokój 1 osobowy dla opiekuna - standard pokoi - pokoje z łazienkami i sprzętem RTV Zadanie 2 - Usługa gastronomiczna (wyżywienie) dla grupy 16 osobowej w formie obiadu i kolacji w dniach: a) 29 czerwca 2014 r. - kolacja b) 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 lipca 2014 r. - obiad i kolacja c) 11 lipca 2014 r. - obiad.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - Zespół Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów z Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu + 1 opiekun). 2) Uczniowie będą odbywać praktyki w zakładach przy następujących ulicach we Wrocławiu woj. dolnośląskie; a) Ul. Św. Wincentego 7 b) Ul. Karkonoska (TVP) 3) Usługa winna być wykonywana w hotelu / hostelu o standardzie min. 3 gwiazdkowym w jak najbliższym położeniu w/w ulic (w granicach administracyjnych miasta) 4) W ramach części III należy zrealizować: Zadanie 1 - usługa noclegowa wraz ze śniadaniem dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - 12 dób - przyjazd 29 czerwca 2014 r. (około godz. 19.00) - wyjazd 11 lipca 2014 r. ( poobiedzie) - pokoje 2, 3 i 4 osobowe (w zależności od możliwości lokalowych) + 1 pokój 1 osobowy dla opiekuna - standard pokoi - pokoje z łazienkami i sprzętem RTV Zadanie 2 - Usługa gastronomiczna (wyżywienie) dla grupy 16 osobowej w formie obiadu i kolacji w dniach: a) 29 czerwca 2014 r. - kolacja b) 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 lipca 2014 r. - obiad i kolacja c) 11 lipca 2014 r. - obiad.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - Zespół Szkół Tekstylno - Handlowych w Żaganiu.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Usługa noclegowa wraz z usługą gastronomiczną w dniach 29.06.2014 do 11.07.2014 r dla grupy 16 osobowej (15 uczniów z Zespołu Szkół Tekstylno - Handlowych w Żaganiu + 1 opiekun). 2) Uczniowie będą odbywać praktyki w zakładach przy następujących ulicach we Wrocławiu woj. dolnośląskie; a) Ul. Mokronoska 6 b) Ul. Magazynowa 1 (Bielany Wrocławskie) c) Ul. Odrzańska 24-29 d) Ul. Tarnogajska 18 3) Usługa winna być wykonywana w hotelu / hostelu o standardzie min. 3 gwiazdkowym w jak najbliższym położeniu w/w ulic (w granicach administracyjnych miasta) 4) W ramach części IV należy zrealizować: Zadanie 1 - usługa noclegowa wraz ze śniadaniem dla grupy 16 osobowej (15 uczniów + 1 opiekun) - 12 dób - przyjazd 29 czerwca 2014 r. (około godz. 19.00) - wyjazd 11 lipca 2014 r. ( poobiedzie) - pokoje 2, 3 i 4 osobowe (w zależności od możliwości lokalowych) + 1 pokój 1 osobowy dla opiekuna - standard pokoi - pokoje z łazienkami i sprzętem RTV Zadanie 2 - Usługa gastronomiczna (wyżywienie) dla grupy 16 osobowej w formie obiadu i kolacji w dniach: a) 29 czerwca 2014 r. - kolacja b) 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 lipca 2014 r. - obiad i kolacja c) 11 lipca 2014 r. - obiad.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
 
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony