ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów do remontu dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.272.1.2014Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów do remontu dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.272.1.2014

Szczegóły informacji

Dostawa materiałów do remontu dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.272.1.2014

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 9937-2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-01-24 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-01-24 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2014-01-16 przez Magdalena Rodenko

Treść:

 
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
 
Żagań: Dostawa materiałów do remontu dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 9937 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żagański , ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do remontu dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Dostawa materiałów do remontów dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę: mieszanka mineralno-asfaltowa produkowana i wbudowywana na gorąco 135 ton mieszanka mineralno-asfaltowa produkowana i wbudowywana na zimno 5 ton emulsja asfaltowa klasy K1-65 70 ton grys bazaltowy płukany frakcji 2-5 600 ton kruszywo bazaltowe (niesort) frakcji 0-31,5 600 ton Podane w pkt 2. ilości materiałów stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.36.00-1, 14.21.23.30-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mieszanka mineralno-asfaltowa produkowana i wbudowywana na gorąco.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej. 1. Wymagania techniczne i jakościowe -mieszanka mineralno-asfaltowa drobnoziarnista wytwarzana i wbudowywana na gorąco -mieszanka winna odpowiadać wymogom określonym w Polskiej Normie PN-S-96025:2000 Drogi samochodowe i lotniska. Nawierzchnie asfaltowe. Wymagania Ilość, sposób i termin realizacji -maksymalnie 135 ton -sukcesywna dostawa transportem zamawiającego w dniach produkcji masy, począwszy najpóźniej od dnia 01 marca 2014 r. po uprzednim telefonicznym zamówieniu, do 31 grudnia 2014 r. -ze względu na to iż Zamawiający nie dysponuje specjalistycznym transportem oraz jednorazowa dostawa będzie wynosiła od 1,5 do 5 ton wytwórnia masy musi być zlokalizowana nie dalej niż 55 km od siedziby Zamawiającego (miejscowość Żagań), w celu zachowania temperatury masy. 2. Cena jednostki obmiarowej Jednostką obmiarową jest dostawa 1 tony mieszanki na gorąco Cena dostawy 1 tony obejmuje: -wyprodukowanie mieszanki, -załadunek na środek transportu Zamawiającego,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mieszanka mineralno-asfaltowa produkowana i wbudowywana na zimno.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (transportem Wykonawcy) mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej. 1. Wymagania techniczne i jakościowe - mieszanka mineralno-asfaltowa o długim okresie składowania (workowana) wytwarzana i wbudowywana na zimno - mieszanka winna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę dopuszczającą ją do stosowania w budownictwie drogowym 2. Ilość, sposób i termin realizacji - maksymalnie 5 ton - jednorazowa dostawa w terminie do 5 dni od telefonicznego zapotrzebowania, w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2014 r., 3. Cena jednostki obmiarowej Jednostką obmiarową jest dostawa 1 tony mieszanki na zimno. Cena dostawy 1 tony obejmuje: - Wyprodukowanie mieszanki na zimno, - Załadunek i transport mieszanki na zimno do miejscowości Żagań, ul. Rybacka 38..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Emulsja asfaltowa klasy K1-65.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji asfaltowej przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej, transportem Wykonawcy wraz z przepompowaniem ze środka transportu do zbiornika zlokalizowanego w Żaganiu, ul. Rybacka 38 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 14:30 1. Wymagania techniczne i jakościowe - kationowa emulsja asfaltowa niemodyfikowana szybkorozpadowa klasy K1-65 - emulsja winna odpowiadać warunkom technicznym określonym w Warunkach Technicznych wydanych przez IBDiM Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe Em-A - 99 dla emulsji K-1 65 oraz odpowiedniej Aprobacie Technicznej wydanej przez uprawnioną instytucję lub normie europejskiej PN-EN 13808 Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych - emulsja winna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę 2. Ilość, termin i sposób realizacji - maksymalnie 70 ton - sukcesywnie w terminie do 3 dni od telefonicznego zapotrzebowania, w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2014 r., - jednorazowa dostawa min. 4,0 tony. 3. Cena jednostki obmiarowej Jednostką obmiarową jest dostawa 1 tona emulsji. Cena dostawy 1 tony emulsji obejmuje: - wyprodukowanie emulsji, - transport emulsji do miejscowości Żagań, ul. Rybacka 38 wraz z przepompowanie emulsji ze środka transportu do zbiornika..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: a) grys bazaltowy płukany frakcji 2-5 b) kruszywo bazaltowe (niesort) frakcji 0-31,5.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa z transportem materiału do remontu dróg o nawierzchni bitumicznej oraz dróg gruntowych i poboczy: a) Kruszywo bazaltowe (grys bazaltowy płukany) frakcji 2-5 mm wykorzystywane w remontach cząstkowych wykonywanych w technologii remontera. b) kruszywo bazaltowe (niesort) frakcji 0-31,5 mm 1. Wymagania techniczne i jakościowe - grys bazaltowy 2-5 winien spełniać wymagania zgodne z normą PN-EN 13043 lub PN-B-11112:1996 - wykonawca przedłoży deklarację zgodności dla każdej partii dostarczonego grysu 2/5 2. Wielkość zamówienia - Kruszywa bazaltowe (grys bazaltowy) frakcji 2-5 (płukanego) - maksymalnie 600 ton - kruszywa bazaltowego (niesort) frakcji 0-31,5 - maksymalnie 600 ton 3. Sposób realizacji zamówienia - realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie transportem Wykonawcy w miarę potrzeb Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2014 r. 4. Miejsce dostawy: - Grysu 2/5 - Żagań, ul. Rybacka 38 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 14:30 - Niesortu - wskazane przez Zamawiającego drogi na terenie powiatu żagańskiego - Realizacja dostaw następować będzie w ciągu do 3 dni od dnia telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. - Minimalna ilość sukcesywnych zamówień dla każdego rodzaju kruszywa wynosić będzie ok. 25 ton..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.30-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony