ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Części 1 (zadanie 1) - Przebudowa warsztatów szkolnych na potrzeby szkolnictwa zawodowego w powiecie żagańskim Części II (zadanie 2) - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu. ZP.272.21.2013Drukuj informację Zamówienie publiczne: Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Części 1 (zadanie 1) - Przebudowa warsztatów szkolnych na potrzeby szkolnictwa zawodowego w powiecie żagańskim Części II (zadanie 2) - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu. ZP.272.21.2013

Szczegóły informacji

Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Części 1 (zadanie 1) - Przebudowa warsztatów szkolnych na potrzeby szkolnictwa zawodowego w powiecie żagańskim Części II (zadanie 2) - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu. ZP.272.21.2013

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Finansowanie: środki unijne

Nr UZP: 231861-2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-11-14 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-11-14 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2013-11-05 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.powiatzaganski.pl
 
Żagań: Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Części 1 (zadanie 1) - Przebudowa warsztatów szkolnych na potrzeby szkolnictwa zawodowego w powiecie żagańskim Części II (zadanie 2) - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu.
Numer ogłoszenia: 231861 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żagański , ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Części 1 (zadanie 1) - Przebudowa warsztatów szkolnych na potrzeby szkolnictwa zawodowego w powiecie żagańskim Części II (zadanie 2) - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie jest Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania : Część I (zadanie 1) - Przebudowa warsztatów szkolnych na potrzeby szkolnictwa zawodowego w powiecie żagańskim Część II (zadanie 2) - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu. 2. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2010 nr 243 poz. 1623 ze zmianami) i obejmuje w szczególności: a) Reprezentowanie interesów zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji, b) Wspieranie zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji, Współpraca z nadzorem autorskim, c) Organizowanie i prowadzenie raz w tygodniu narad koordynacyjnych z udziałem wykonawcy, także w zależności od potrzeb projektanta i przedstawicieli użytkownika, d) Zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi umownymi wymaganiami wykonania robót, e) Rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji inwestycji, Rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych, f) Organizacja oraz przeprowadzenie odbioru częściowego i końcowego oraz przygotowanie protokołów odbioru w porozumieniu z zamawiającym, g) Uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych z wykonawcą robót (min. Raz w roku) po zakończeniu robót (okres gwarancji na roboty budowlane - 36 m-cy), h) Sprawowanie kontroli w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, w tym: - Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy; - Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów (do obowiązków inspektora będzie należało egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót atestów i certyfikatów wyrobów i materiałów przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania; - Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, w czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenie bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu; - Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy; i) Rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego; j) Nadzorowanie i pisemne informowanie zamawiającego o zabezpieczeniach stosowanych na terenie budowy, przeciwdziałanie nieprawidłowościom mogącym spowodować zagrożenia dla osób przebywających na terenie, ma którym realizowane będą prace budowlane; k) Sporządzanie wyjaśnień na potrzeby rozliczania i kontroli inwestycji w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Dla części I - (zadanie 1) Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem minimum 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, potwierdzonych dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia rozumie się pełnienie usługi inspektora nadzoru w zakresie remontu, budowy, przebudowy i termoizolacji budynku/ów. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez, co najmniej jednego Wykonawcę. b) Dla części II - (zadanie 2) Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem minimum 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, potwierdzonych dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia rozumie się pełnienie usługi inspektora nadzoru w zakresie remontu, budowy, przebudowy i termoizolacji budynku/ów. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez, co najmniej jednego Wykonawcę. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
DLA CZĘŚCI I a) minimum jedną osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie w w/w zakresie; b) minimum jedną osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie w w/w zakresie; c) minimum jedną osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie w w/w zakresie; DLA CZĘŚCI II d) minimum jedną osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie w w/w zakresie prac posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie w w/w zakresie; e) minimum jedną osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie w w/w zakresie; f) minimum jedną osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie w w/w zakresie; UWAGA! Inspektor nadzoru powinien posiadać uprawnienia budowlane w podanej wyżej specjalności w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006r. Nr 83 Poz. 578 z późń. zm) zgodnie z przepisami art. 104 ustawy z dnia 7 lipca1994 Prawo budowlane - osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie (zatem zakres uprawnień musi odpowiadać zakresowi robót objętych zamówieniem) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału, lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I i część II - realizowane są w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, w tym: Część I - Priorytet IV - Rozwój i modernizacja infrastruktury społecznej, Działanie 4.2 Rozwój i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, Poddziałanie 4.2.2 Rozwój i modernizacja lokalnej infrastruktury edukacyjnej Część II - Priorytet III Ochrona i zarządzanie zasobami środowiska przyrodniczego, Działanie 3.2 Poprawa jakości powietrza, efektywności energetycznej oraz rozwój i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I (zadanie 1) - Przebudowa warsztatów szkolnych na potrzeby szkolnictwa zawodowego w powiecie żagańskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zadania objętego nadzorem wynosi netto - 6.180.887,42 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II (zadanie 2) - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zadania objętego nadzorem wynosi netto - 1.532.439,71 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony