ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.272.17.2013Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.272.17.2013

Szczegóły informacji

Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.272.17.2013

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Finansowanie: środki unijne

Nr UZP: 188197-2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-09-25 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-09-25 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2013-09-17 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.powiatzaganski.pl
Żagań: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 188197 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żagański , ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu w podziale na Część I - Laptop wraz z pakietem office - 4 szt. Część II - Projektor multimedialny - 2 szt. Część III - Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. Część IV- Monitor LCD - 10 szt. Część V - Projektor multimedialny - 1 szt. Część VI - Tablica interaktywna - 1 szt. Część VII- Wizualizer - 1 szt. Część VIII- Notebook - 4 szt. Część IX - Router - 9 szt. - Horizon - 9 szt. - Konektor na kablu - 9 szt. Część X- Projektor - 2 szt. Część XI - Laptop - 1 szt. Część XII - Jednostka centralna - 4 szt. Część XIII- Monitor LCD - 4 szt. Część XIV - Drukarka laserowa - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ w zależności od części. Jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy sprzętu, to dopuszcza się oferowanie sprzętu równoważnego pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się sprzęt wskazany przez Zamawiającego. W tym przypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli wyniknie potrzeba należy sporządzić i załączyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu jako załącznik do formularza ofertowego. W załączonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż sprzęt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od sprzętu wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia wszelkich dowodów na potwierdzenie równoważności oferty z oznaczeniem oferowanych produktów wraz z dowodami wykazującymi ich równoważność. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 24 miesięcznej gwarancji na sprzęt będący przedmiotem umowy. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: Część I - Laptop wraz z pakietem office - wartość za 4 szt. - 12.800,00 zł brutto Część II - Projektor multimedialny - wartość za 2 szt.- 3.000,00 zł brutto Część III - Urządzenie wielofunkcyjne - wartość za 1 szt. - 3.800,00 zł brutto Część IV- Monitor LCD - wartość za 10 szt. - 4.000,00 zł brutto Część V - Projektor multimedialny - wartość za 1 szt. - 2.300,00 zł brutto Część VI - Tablica interaktywna - wartość za 1 szt. - 3.000,00 zł brutto Część VII- Wizualizer - wartość za1 szt. - 1.250,00 zł brutto Część VIII- Notebook - wartość za 4 szt. - 9.200,00 zł brutto Część IX- Router - wartość za 9 szt. - 1.350,00 zł brutto - Horizon - wartość za 9 szt. - 990,00 zł brutto - Konektor na kablu - wartość za 9 szt. - 225,00 zł brutto Część X- Projektor - wartość za 2 szt. - 2.800,00 zł brutto Część XI - Laptop - wartość za 1 szt. - 1.950,00 zł brutto Część XII - Jednostka centralna - wartość za 4 szt. - 6.000,00 zł brutto Część XIII - Monitor LCD - wartość za 4 szt. - 1.600,00zł brutto Część XIV - Drukarka laserowa - wartość za 2 szt. - 1.600,00 zł brutto.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 32.32.20.00-6, 48.90.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy wraz z załączoną wypełnioną specyfikacja techniczną załącznik 2a do 2n (w zależności od części na którą jest składana oferta) - Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY 1.2.1. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.3 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań pok. 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań pok. 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I, II, III - Dostawa sprzętu współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Część IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII, XIV - Dostawa sprzętu współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
 
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Laptop wraz z pakietem office.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednio dla określonej części zamówienia. 2. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: Część I - Laptop wraz z pakietem office - wartość za 4 szt. - 12.800,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Projektor multimedialny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednio dla określonej części zamówienia 2.Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: Część II - Projektor multimedialny - wartość za 2 szt.- 3.000,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Urządzenie wielofunkcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednio dla określonej części zamówienia 2.Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: Część III - Urządzenie wielofunkcyjne - wartość za 1 szt. - 3.800,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV- Monitor LCD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednio dla określonej części zamówienia. 2.Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: Część IV- Monitor LCD - wartość za 10 szt. - 4.000,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - Projektor multimedialny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednio dla określonej części zamówienia. 2.6. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: Część V - Projektor multimedialny - wartość za 1 szt. - 2.300,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI - Tablica interaktywna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednio dla określonej części zamówienia 2. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: Część VI - Tablica interaktywna - wartość za 1 szt. - 3.000,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 48.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII- Wizualizer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednio dla określonej części zamówienia 2.Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: Część VII- Wizualizer - wartość za1 szt. - 1.250,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII- Notebook.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednio dla określonej części zamówienia 2.Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: Część VIII- Notebook - wartość za 4 szt. - 9.200,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX - Router - Horizon - Konektor na kablu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednio dla określonej części zamówienia 2. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: Część IX - Router - wartość za 9 szt. - 1.350,00 zł brutto - Horizon - wartość za 9 szt. - 990,00 zł brutto - Konektor na kablu - wartość za 9 szt. - 225,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X- Projektor.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednio dla określonej części zamówienia. 2. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: Część X- Projektor - wartość za 2 szt. - 2.800,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część XI - Laptop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednio dla określonej części zamówienia 2. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi:Część XI - Laptop - wartość za 1 szt. - 1.950,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część XII - Jednostka centralna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednio dla określonej części zamówienia 2. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: Część XII - Jednostka centralna - wartość za 4 szt. - 6.000,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część XIII - Monitor LCD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednio dla określonej części zamówienia 2. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: Część XIII - Monitor LCD - wartość za 4 szt. - 1.600,00zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część XIV - Drukarka laserowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednio dla określonej części zamówienia 2. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: Część XIV - Drukarka laserowa - wartość za 2 szt. - 1.600,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony