ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa pojazdów, wyposażenia i sprzętu dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu w ramach projektu – Ratownicy ponad granicami PSG-I-343/ZP/D/11/2010Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa pojazdów, wyposażenia i sprzętu dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu w ramach projektu – Ratownicy ponad granicami PSG-I-343/ZP/D/11/2010

Szczegóły informacji

Dostawa pojazdów, wyposażenia i sprzętu dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu w ramach projektu – Ratownicy ponad granicami PSG-I-343/ZP/D/11/2010

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2010-11-19 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/11/2010
Numer ogłoszenia przesłany do publikacji w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej:
2010-154066 z dnia 19 listopada 2010r.

Żagań, dnia 19 listopada 2010 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
„Dostawa pojazdów, wyposażenia i sprzętu dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu w ramach projektu – Ratownicy ponad granicami”
PROJEKT DOFINANSOWANY Z UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO – PROGRAM OPERACYJNY WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ POLSKA – SAKSONIA 2007-2013
I Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (68) 477 79 01, (68) 477 79 16; FAX 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl

IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa pojazdów, wyposażenia i sprzętu dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu w ramach projektu – Ratownicy ponad granicami” w podziale na 3 części:

Część I – Dostawa samochodów specjalnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu z przeznaczeniem na cele ochrony przeciwpożarowej.

Część II – Dostawa specjalistycznego sprzętu ratowniczo – szkoleniowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu z przeznaczeniem na cele ochrony przeciwpożarowej.

Część III - Dostawa mebli oraz urządzeń do wyposażenia sali szkoleniowo- językowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu z przeznaczeniem na cele ochrony przeciwpożarowej.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wymagania techniczne stanowi ROZDZIAŁ II, III, IV SIWZ.
3. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
35110000-8 – Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
35112100-3 – Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32322000-6 – Urządzenia multimedialne
39100000-3 - Meble

V Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI Termin wykonania zamówienia
Część I – Dostawa samochodów specjalnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu z przeznaczeniem na cele ochrony przeciwpożarowej :
a) Samochód ratowniczo – gaśniczy z funkcją ograniczania stref skażeń – termin dostawy do dnia 15.04.2011 r. ;
b) Dwa specjalistyczne samochody operacyjne z funkcją ograniczania stref skażeń oraz gaszenia pożarów - termin dostawy do dnia11.02.2011 r. ;

Część II – Dostawa specjalistycznego sprzętu ratowniczo – szkoleniowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu z przeznaczeniem na cele ochrony przeciwpożarowej w zakres której wchodzą :
a) Kamera termowizyjna - termin dostawy do dnia 11.02.2011 r. ;
b) Fantom ćwiczebny - termin dostawy do dnia 11.02.2011 r. ;
c) Pneumatyczny namiot ćwiczebny - termin dostawy do dnia 11.02.2011 r.;
d) Zestaw imitacji ran - termin dostawy do dnia 11.02.2011 r. ;
e) Dialektyczny drążek ratowniczy -termin dostawy do dnia 11.02.2011 r.;
f) Lekka elastyczna zapora przeciwolejowa wraz z pojemnikiem na zaporę - termin dostawy do dnia 11.02.2011 r.

Część III – Dostawa mebli oraz urządzeń do wyposażenia sali szkoleniowo- językowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu z przeznaczeniem na cele ochrony przeciwpożarowej w zakres której wchodzą:
a) Meble do wyposażenia sali językowej - termin dostawy do dnia 31.05.2011 r.
b) Urządzenia do wyposażenia sali szkoleniowo – językowej - termin dostawy do dnia 31.05.2011 r.
VII Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące:
1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia.
a) Wykonawca musi wykazać się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należyci. Przez dostawę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć dostawę 3-ch pojazdów pożarniczych na łączną kwotę min. 300.000,00 złotych brutto warunek dotyczy części 1 przedmiotu zamówienia.

3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca musi wykazać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż:
Dla Części I - 1.000.000,00 zł brutto
Dla Części II – 120.000,00 zł brutto
Dla Części III – 200.000,00 zl brutto
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy.
6. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione.
Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę – wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Inne dokumenty wymagane w ofercie.
1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru jak w załączniku nr 6 do SIWZ.

Przez dostawę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć dostawę 3-ch pojazdów pożarniczych na łączną kwotę min. 300.000,00 złotych brutto - warunek dotyczy części 1 przedmiotu zamówienia.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez co najmniej jednego Wykonawcę.

3) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejsza niż:
Dla Części I - 1.000.000,00 zł brutto
Dla Części II – 80.000,00 zl brutto
Dla Części III – 200.000,00 zl brutto
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
Jeżeli przedstawiona polisa nie została opłacona w dniu jej zawarcia (gotówką) celem udokumentowania jej opłaty należy przedłożyć np. dowód jej opłaty względnie poszczególnych rat.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy – wg wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
5) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 5 do SIWZ – dotyczy wyłącznie osób fizycznych). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
6) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
7) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
8) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
9) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.

3. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty:

10) Wypełniony i podpisany „formularz ofertowy” – w zależności od części zmówienia załącznik nr 1a,1b,1c do SIWZ.
11) Wypełniona i podpisana Specyfikacja Techniczna Istotnych Warunków Zamówienia - w zależności od części zmówienia załącznik nr 2a,2b,2c do SIWZ.
12) Pełnomocnictwo – (jeśli dotyczy).
13) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 ustawy) – załącznik nr 3 do SIWZ.
14) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (art. 24 ust. 1 ustawy) - załącznik nr 4 do SIWZ.
15) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy) - załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
16) Wykaz dostaw – załącznik nr 6 do SIWZ (dotyczy części I).

17) Umowa konsorcjum – (jeśli dotyczy).

4. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
5. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie.
6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Wykonawcy zagraniczni
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IX pkt 2.5), 2.6), 2.7), 2.9): składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1. lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale IX pkt 2.8) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
4. Dokument, o którym mowa w pkt 3. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 3, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt 2 i 4 stosuje się odpowiednio.

VIII Informacja na temat wadium
W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
1. Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości
Część I - 18.000,00 złotych (słownie: osiemnaście tysięcy złotych)
Część II – 2.100,00 złotych (słownie: dwa tysiące sto złotych)
Część III – 3.800,00 złotych (słownie: trzy tysiące osiemset złotych),
zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późń. zm.);
2. Wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 30.12.2010r. do godz. 09:00
3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:
a. nazwa dającego zlecenia udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;
b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem;
c. kwotę gwarancji lub poręczenia;
d. termin ważności gwarancji lub poręczenia;
e. zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie,
2) wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
3) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
4. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu zostanie ono zdeponowane w pokoju nr 5 w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie z dopiskiem „Wadium – Dostawa pojazdów, wyposażenia i sprzętu dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu w ramach projektu – Ratownicy ponad granicami – część ……….”.
5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Żaganiu BZ WBK nr 81 1090 2558 0000 0001 0335 4896 z dopiskiem „Wadium – Dostawa pojazdów, wyposażenia i sprzętu dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu w ramach projektu – Ratownicy ponad granicami – część ……….”
7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Zamawiający zwraca wadium:
a. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy;
b. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano;
c. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego;
10. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie później niż 7 dni przed upływem ważności wadium wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skierowane zostanie jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie;
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty niniejszego postępowania Zamawiający (dla każdej z części) będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:
Cena (cena brutto) – 100%.
Lc=Comin/Cobad x Kp x Wc
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana
Cobad – cena brutto oferty badanej
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 100%

Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
2. Zamawiający wybierze ofertę , która uzyska największą ilość punktów zgodnie z wzorem określonym w ppkt 1.
3. Zamawiający poprawi omyłki, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

X Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój nr 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 30 grudnia 2010 roku o godz. 09:00. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
2. Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa w ppkt 2 nie powoduje utraty wadium.
3. Przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
XII Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie Dotyczy
XIII Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie Dotyczy
XIV Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie Dotyczy
XV Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.
XVI Zaliczki - Czy przewiduje się udzielanie zaliczek na poczet zamówienia
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet zamówienia
XVII Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią ososby niepełnosprawne

Nie X
Tak - nalezy przedłożyć / nie należy przedkładać oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu ponad 50%

XVIII Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej
PROJEKT DOFINANSOWANY Z UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO – PROGRAM OPERACYJNY WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ POLSKA – SAKSONIA 2007-2013
XVIII Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówieni a, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Nie    Tak X




Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/11/2010
Żagań, dnia 17 stycznia 2011 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostawa pojazdów, wyposażenia i sprzętu dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu w ramach projektu – Ratownicy ponad granicami“

Uprzejmie informuję, że w dniu 30 grudnia 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 68 477 79 01, 68 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Dostawa pojazdów, wyposażenia i sprzętu dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu w ramach projektu – Ratownicy ponad granicami“ – część I
1) Rodzaj zamówienia – dostawa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej Numer ogłoszenia: 2010/S 228-348604 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert:1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 1.197.650,82 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 6 złożoną przez
firma (nazwa) ARM Project Sp z o.o., ul. Górczewska 200 lok. 260, 01-460 Warszawa
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
6. - ARM Project Sp z o.o., ul. Górczewska 200 lok. 260, 01-460 Warszawa - 1.197.650,82 zł - 100pkt

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/11/2010
Żagań, dnia 17 stycznia 2011 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostawa pojazdów, wyposażenia i sprzętu dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu w ramach projektu – Ratownicy ponad granicami“

Uprzejmie informuję, że w dniu 30 grudnia 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 68 477 79 01, 68 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Dostawa pojazdów, wyposażenia i sprzętu dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu w ramach projektu – Ratownicy ponad granicami“ – część II
1) Rodzaj zamówienia – dostawa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej Numer ogłoszenia: 2010/S 228-348604 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 3
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: 1
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 125.650,24 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 5 złożoną przez
firma (nazwa) ARM Project Sp z o.o., ul. Górczewska 200 lok. 260, 01-460 Warszawa
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
2. OMC ENVANG Sp z o.o., ul. Iwonicka 21, 02-924 Warszawa - 155.794,00 zł - 80,65pkt
3. PPH PROF-BEH Roman Jaworski, ul. Hutnicza 1, 42-600 Tarnowskie Góry OFERTA ODRZUCONA
5. ARM Project Sp z o.o., ul. Górczewska 200 lok. 260, 01-460 Warszawa - 125.650,24 zł - 100pkt

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/11/2010
Żagań, dnia 17 stycznia 2011 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostawa pojazdów, wyposażenia i sprzętu dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu w ramach projektu – Ratownicy ponad granicami“

Uprzejmie informuję, że w dniu 30 grudnia 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 68 477 79 01, 68 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Dostawa pojazdów, wyposażenia i sprzętu dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu w ramach projektu – Ratownicy ponad granicami“ – część III
1) Rodzaj zamówienia – dostawa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej Numer ogłoszenia: 2010/S 228-348604 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 2
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 238.187,92 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 1 złożoną przez
firma (nazwa) MEBLE HOLDING AGROMAX S.A., ul. Kręta 5, 65-770 Zielona Góra
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1. MEBLE HOLDING AGROMAX S.A., ul. Kręta 5, 65-770 Zielona Góra - 238.187,92 zł - 100pkt
4. ARM Project Sp z o.o., ul. Górczewska 200 lok. 260, 01-460 Warszawa - 239.650,70 zł - 99,39pkt


PSG-I-343/ZP/D/11/2010
Żagań, dnia 16 lutego 2011 r.

ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU DO N/N POSTĘPOWANIA

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony