ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu PSG-I-343/ZP/D/1/2010Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu PSG-I-343/ZP/D/1/2010

Szczegóły informacji

Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu PSG-I-343/ZP/D/1/2010

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2010-01-27 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/1/2010
Żagań, dnia 12 lutego 2010 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu „zapytania o cenę” na zadanie pod nazwą „Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”

Uprzejmie informuję, że w dniu 08 lutego 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”
W/w zamówienie Zamawiający podzielił na 2 części:
część I – materiały biurowe
część II – materiały eksploatacyjne
1) Rodzaj zamówienia – dostawa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: „zapytania o cenę” na podstawie art. 69-73 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie nie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: Część I – 3 oferty
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -

3) liczba złożonych ofert: Część II – 5 ofert
4) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: 1
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty:
Część I - 37.061,61 zł brutto
Część II – 48.737,43 zł brutto

5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 4 dla części I i dla części II złożoną przez firma (nazwa) BIURO PLUS B. Krępa, W. Krępa Sp j., ul. Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Część I – materiały biurowe

Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1 Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DUBIEL Władysław Dubiel, ul. Parkowa 2b, 67-300 Szprotawa 45.722,89 zł 81,06pkt
4 BIURO PLUS B. Krępa, W. Krępa Sp j., ul. Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra 37.061,61 zł 100pkt
5 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Beata Wojciechowska , ul. Krasińskiego 20, 67-300 Szprotawa 44.051,77 zł 84,14pkt
Część II – materiały eksploatacyjne
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1 Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DUBIEL Władysław Dubiel, ul. Parkowa 2b, 67-300 Szprotawa 53.014,03 zł 91,94pkt
2 MetaCom Grzegorz Fidali, ul. Dworcowa 16, 65-019 Zielona Góra 64.806,40 zł 75,21pkt
3 Firma Handlowo-Usługowa AMF, Maciej Frątczak, ul. Dębowa 7, 68-100 Żagań - Oferta odrzucona
4 BIURO PLUS B. Krępa, W. Krępa Sp j., ul. Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra 48.737,43 zł 100pkt
5 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Beata Wojciechowska , ul. Krasińskiego 20, 67-300 Szprotawa 50.619,70 zł 96,28pkt

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/1/2010
 Żagań, 18 lutego 2010 r.
„Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”
Numer ogłoszenia: 48962- 2010 data zamieszczenia: 18 lutego 2010
GŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie było
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu.”
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawa
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w w Żaganiu” z podziałem na:
część I – materiały biurowe – określone w załączniku nr 5 do SIWZ
część II – materiały eksploatacyjne - określone w załączniku nr 6 do SIWZ.

1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości.
2. Okres ważności wszystkich dostarczonych artykułów powinien wynosić minimum 12 m-cy od dnia dostawy.
3. Zamawiający nie dopuszcza wskazania w ofercie regenerowanych wkładów drukujących, tj. takich które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego.
4. Zamawiający w przypadku zastosowania zamiennika nowego nieregenerowanego wymaga jego wydajności na poziomie oryginału, którego jest odpowiednikiem.
5. Podane w załączniku nr 5 i 6 do SIWZ ilości materiałów biurowych i eksploatacyjnych stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w okresie umowy. Zamawiający oświadcza, że bezwarunkowo zakupi 80% przedmiotu zamówienia, natomiast 20% warunkowo w zależności od zapotrzebowania. Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji w związku z niezrealizowaniem umowy w ilościach w niej zawartych.
6. Szczegółowa ilość zamówionych materiałów biurowych i eksploatacyjnych będzie określona każdorazowo zamówieniami jednostkowymi Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30190000-7 – Różny sprzęt i artykuły biurowe
22900000-9 – Różne druki
30192113-6 – Wkłady drukujące
30197644-2 – Papier kserograficzny
30199230-1 - Koperty
30199500-5 – Segregatory, pudelka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
30234300-1 – Płyty kompaktowe (CD)
30237320-8 - Dyskietki

SEKCJA III: PROCEDURA
III. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: „zapytanie o cenę”
III .2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - Część I – materiały biurowe
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2010.
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
BIURO PLUS B. Krępa, W. Krępa Sp j., ul. Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30.378,37 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 30.378,37
• Oferta z najniższą ceną: 30.378,37 / oferta z najwyższą ceną: 37.477,78
• Waluta: PLN.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - Część II – materiały eksploatacyjne
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2010.
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
BIURO PLUS B. Krępa, W. Krępa Sp j., ul. Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39.948,71 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 39.948,71
• Oferta z najniższą ceną: 39.948,71 / oferta z najwyższą ceną: 53.120,00
Waluta: PLN.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-02-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-02-12 10:04:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-02-12 10:16:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-01-27 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1125 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony