ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 PSG-I-343/ZP/U/2/2010Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 PSG-I-343/ZP/U/2/2010

Szczegóły informacji

Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 PSG-I-343/ZP/U/2/2010

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: USŁUGI

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2010-01-18 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/2/2010
Numer ogłoszenia: 12045 -2010
Żagań, dnia 18 stycznia 2010 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010”
I Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (0-68) 477 79 01, (0-68) 477 79 16; FAX 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl
IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie jest
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.”z podziałem na 10 zadań:
Część I (zadanie nr 1) – obręb miasta Żagań
Część II (zadanie nr 2) – obręb gminy Żagań
Część III (zadanie nr 3) – obręb miasta Szprotawa
Część IV (zadanie nr 4) – obręb gminy Szprotawa
Część V (zadanie nr 5) – obręb gminy Małomice
Część VI (zadanie nr 6) – obręb gminy i miasta Iłowa
Część VII (zadanie nr 7) – obręb gminy Niegosławice
Część VIII (zadanie nr 8) – obręb gminy Brzeźnica
Część IX (zadanie nr 9) – obręb gminy Wymiarki
Część X (zadanie nr 10) – obręb miasta Gozdnica
2. Przedmiot zamówienia w podziale na poszczególne części został opisany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej ujętej w rozdziale II SIWZ.
3. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) wykonanie prac przygotowawczych do sezonu zimowego;
b) trwanie w gotowości do podjęcia działań związanych z odśnieżaniem lub likwidacją śliskości;
c) zabezpieczenie środków, materiałów do posypywania dróg (piasek, sól) oraz sprzętu;
d) niezbędne oznakowanie robót;
e) kompletne i ciągłe zwalczanie śliskości zimowej na drodze i odśnieżanie zgodnie z wymaganiami niniejszej
specyfikacji;
f) prace porządkowe, oczyszczanie z piasku i lodu studzienek ulicznych w okresie trwania sezonu zimowego, uprzątnięcie materiału uszorstniającego z jezdni ulic oraz oczyszczenie studzienek ulicznych po zakończeniu sezonów.
4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składania ofert częściowych.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
Kod CPV 90620000-9 Usługi odśnieżania
Kod CPV 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń
Kod CPV 90612000-0 Usługi zamiatania ulic

V Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI Termin wykonania zamówienia
I. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia – OD DNIA PODPISANIA UMOWY DO 30 KWIETNIA 2010 R.
VII Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące:
1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia.
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
Wykonawca musi posiadać wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, które wymaga Zamawiający.
4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ – WYMAGANE OD WYKONAWCÓW W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. INNE DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE.
1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada narzędzia, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami w ilości co najmniej:
Zadanie nr 1 (obręb miasta Żagań)
Sprzęt do odśnieżania – pługi - szt. 2
Sprzęt do posypywania - szt. 2
Ładowarki - szt. 1

Zadanie nr 2 (obręb gminy Żagań)
Sprzęt do odśnieżania – pługi - szt. 2
Sprzęt do posypywania - szt. 2
Ładowarki - szt. 1

Zadanie nr 3 (obręb miasta Szprotawa)
Sprzęt do odśnieżania – pługi - szt. 1
Sprzęt do posypywania - szt. 1
Ładowarki - szt. 1

Zadanie nr 4 (obręb gminy Szprotawa)
Sprzęt do odśnieżania – pługi - szt. 1
Sprzęt do posypywania - szt. 1
Ładowarki - szt. 1

Zadanie nr 5 (obręb gminy i Małomice)
Sprzęt do odśnieżania – pługi - szt. 2
Sprzęt do posypywania - szt. 2
Ładowarki - szt. 1

Zadanie nr 6 (obręb gminy i miasta Iłowa)
Sprzęt do odśnieżania – pługi - szt. 2
Sprzęt do posypywania - szt. 2
Ładowarki - szt. 1

Zadanie nr 7 (obręb gminy Niegosławice)
Sprzęt do odśnieżania – pługi - szt. 2
Sprzęt do posypywania - szt. 2
Ładowarki - szt. 1

Zadanie nr 8 (obręb gminy Brzeźnica)
Sprzęt do odśnieżania – pługi - szt. 2
Sprzęt do posypywania - szt. 2
Ładowarki - szt. 1

Zadanie nr 9 (obręb gminy Wymiarki)
Sprzęt do odśnieżania – pługi - szt. 2
Sprzęt do posypywania - szt. 2
Ładowarki - szt. 1

Zadanie nr 10 (obręb miasta Gozdnica)
Sprzęt do odśnieżania – pługi - szt. 1
Sprzęt do posypywania - szt. 1
Ładowarki - szt. 1
2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy – wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
4) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
5) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty:
6) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.
WYKONAWCY ZAGRANICZNI
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX pkt 3 ppkt 4) 5) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt X ppkt 1 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
VIII Informacja na temat wadium
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty niniejszego postępowania Zamawiający dla każdej części zamówienia będzie kierował się kryterium oceny:
Cena (cena brutto) – 100%
2. Ilość punktów, jaką oferent otrzyma za stopień spełnienia kryterium ceny ofertowej zamówienia będzie obliczana z zależności:
Lc=Comin/Cobad x Kp x Wc
gdzie:
C1 – Cena jednostkowa brutto za 1 km zwalczania śliskości,
C2 – Cena jednostkowa brutto za 1km odśnieżania obustronnego,
C3 – Cena jednostkowa brutto za 1 km jednoczesnego odnieżania i zwalczania śliskości,
Comin – suma najniższych cen brutto oferty najniższej (C1 + C2 + C3)
Cobad – suma najniższych cen brutto oferty badanej (C1+C2+C3)
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 100%

3. Zamawiający poprawi omyłki, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru – cena 100%.
5. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców zgodnie z art. 92 ustawy Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
X Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój nr 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 26 stycznia 2010 roku o godz. 09:00. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
XII Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie Dotyczy
XIII Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie Dotyczy
XIV Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie Dotyczy
XV Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/2/2010
Żagań, dnia 29 stycznia 2010 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.” Część I (zadanie nr 1) – obręb miasta Żagań

Uprzejmie informuję, że w dniu 26 stycznia 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.” Część I (zadanie nr 1) – obręb miasta Żagań
1) Rodzaj zamówienia – usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 12045 -2010 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty:
(ZW)- zwalczanie śliskości(posypywanie) – 80,25 zł brutto
(OO) - odśnieżanie obustronne – 48,15 zł brutto
(JOiZŚ) - Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości – 84,53 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 4 złożoną przez
firma (nazwa) Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp z o.o.,
ul. Nowogródzka 2, 68-100 Żagań
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
4. Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp z o.o.,
ul. Nowogródzka 2, 68-100 Żagań ZŚ – 80,25 zł brutto, OO – 48,15 zł brutto, JOiZŚ – 84,53 zł brutto
100

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/2/2010
Żagań, dnia 29 stycznia 2010 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.” Część II (zadanie nr 2) – obręb gminy Żagań

Uprzejmie informuję, że w dniu 26 stycznia 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.” Część II (zadanie nr 2) – obręb gminy Żagań
1) Rodzaj zamówienia – usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 12045 -2010 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty:
(ZW)- zwalczanie śliskości(posypywanie) – 84,53 zł brutto
(OO) - odśnieżanie obustronne – 48,15 zł brutto
(JOiZŚ) - Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości – 88,81 zł brutto

5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 7 złożoną przez
firma (nazwa) Zakład Usługowy WARSTA Stanisław Warchoł, Wrzesiny, ul. Szkolna 26,
68-113 Brzeźnica
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
7. Zakład Usługowy WARSTA Stanisław Warchoł, Wrzesiny, ul. Szkolna 26,
68-113 Brzeźnica ZŚ – 84,53 zł brutto, OO – 48,15 zł brutto, JOiZŚ – 88,81 zł brutto, 100
Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/2/2010
Żagań, dnia 29 stycznia 2010 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.” Część III (zadanie nr 3) – obręb miasta Szprotawa

Uprzejmie informuję, że w dniu 26 stycznia 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.” Część III (zadanie nr 3) – obręb miasta Szprotawa
1) Rodzaj zamówienia – usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 12045 -2010 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty:
(ZW)- zwalczanie śliskości(posypywanie) – 82,39 zł brutto
(OO) - odśnieżanie obustronne – 48,69 zł brutto
(JOiZŚ) - Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości – 87,21 zł brutto

5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 9 złożoną przez
firma (nazwa) Zakłady Usługowe Zachód Sp z o.o., ul. Kolejowa 23, 60-717 Poznań
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
9. Zakłady Usługowe Zachód Sp z o.o.,
ul. Kolejowa 23, 60-717 Poznań ZŚ – 82,39 zł brutto, OO – 48,69 zł brutto, JOiZŚ – 87,21 zł brutto, 100
Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/2/2010
Żagań, dnia 29 stycznia 2010 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.” Część IV (zadanie nr 4) – obręb gmina Szprotawa

Uprzejmie informuję, że w dniu 26 stycznia 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.” Część IV (zadanie nr 4) – obręb gmina Szprotawa
1) Rodzaj zamówienia – usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 12045 -2010 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty:
(ZW)- zwalczanie śliskości(posypywanie) – 79,18 zł brutto
(OO) - odśnieżanie obustronne – 48,15 zł brutto
(JOiZŚ) - Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości – 81,32 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 1 złożoną przez
firma (nazwa) Zakład Utrzymania Dróg Dominiak Mirosław, Sucha Dolna 40, 67-312 Niegosławice
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1. Zakład Utrzymania Dróg Dominiak Mirosław, Sucha Dolna 40,
67-312 Niegosławice ZŚ – 79,18 zł brutto, OO – 48,15 zł brutto, JOiZŚ – 81,32 zł brutto, 100

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/2/2010
Żagań, dnia 29 stycznia 2010 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.” Część V (zadanie nr 5) – obręb gminy Małomice

Uprzejmie informuję, że w dniu 26 stycznia 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.” Część V (zadanie nr 5) – obręb gminy Malomice
1) Rodzaj zamówienia – usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 12045 -2010 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty:
(ZW)- zwalczanie śliskości(posypywanie) – 84,53 zł brutto
(OO) - odśnieżanie obustronne – 50,29 zł brutto
(JOiZŚ) - Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości – 89,35 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 8 złożoną przez
firma (nazwa) Zakłady Usługowe Zachód Sp z o.o., ul. Kolejowa 23, 60-717 Poznań
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
8. Zakłady Usługowe Zachód Sp z o.o., ul. Kolejowa 23, 60-717 Poznań ZŚ – 84,53 zł brutto
OO – 50,29 zł brutto, JOiZŚ – 89,35 zł brutto, 100

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/2/2010
Żagań, dnia 29 stycznia 2010 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.” Część VI (zadanie nr 6) – obręb gminy i miasta Iłowa

Uprzejmie informuję, że w dniu 26 stycznia 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.” Część VI (zadanie nr 6) – obręb gminy i miasta Iłowa
1) Rodzaj zamówienia – usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 12045 -2010 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty:
(ZW)- zwalczanie śliskości(posypywanie) – 82,39 zł brutto
(OO) - odśnieżanie obustronne – 48,15 zł brutto
(JOiZŚ) - Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości – 85,60 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 2 złożoną przez
firma (nazwa) Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Żeromskiego 25, 68-120 Iłowa
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
2. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Żeromskiego 25,
68-120 Iłowa ZŚ – 82,39 zł brutto, OO – 48,15 zł brutto, JOiZŚ – 85,60 zł brutto, 100

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/2/2010
Żagań, dnia 29 stycznia 2010 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.” Część VII (zadanie nr 7) – obręb gminy Niegosławice

Uprzejmie informuję, że w dniu 26 stycznia 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.” Część VII (zadanie nr 7) – obręb gminy Niegosławice
1) Rodzaj zamówienia – usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 12045 -2010 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty:
(ZW)- zwalczanie śliskości(posypywanie) – 80,78 zł brutto
(OO) - odśnieżanie obustronne – 48,68 zł brutto
(JOiZŚ) - Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości – 84,10 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 5 złożoną przez
firma (nazwa) Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne Małgorzata Szylińczuk, Gościeszowice 68, 67-312 Niegosławice
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
5. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne Małgorzata Szylińczuk, Gościeszowice 68, 67-312 Niegosławice ZŚ – 80,78 zł brutto, OO – 48,68 zł brutto, JOiZŚ – 84,10 zł brutto, 100

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/2/2010
Żagań, dnia 29 stycznia 2010 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.” Część VIII (zadanie nr 8) – obręb gminy Brzeźnica

Uprzejmie informuję, że w dniu 26 stycznia 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.” Część VIII (zadanie nr 8) – obręb gminy Brzeźnica
1) Rodzaj zamówienia – usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 12045 -2010 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty:
(ZW)- zwalczanie śliskości(posypywanie) – 84,53 zł brutto
(OO) - odśnieżanie obustronne – 48,15 zł brutto
(JOiZŚ) - Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości – 88,81 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 6 złożoną przez
firma (nazwa) Zakład Usługowy WARSTA Stanisław Warchoł, Wrzesiny, ul. Szkolna 26,
68-113 Brzeźnica
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
6. Zakład Usługowy WARSTA Stanisław Warchoł, Wrzesiny, ul. Szkolna 26,
68-113 Brzeźnica ZŚ – 84,53 zł brutto, OO – 48,15 zł brutto, JOiZŚ – 88,81 zł brutto, 100

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/2/2010
Żagań, dnia 29 stycznia 2010 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.” Część IX (zadanie nr 9) – obręb gminy Wymiarki

Uprzejmie informuję, że w dniu 26 stycznia 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.” Część IX (zadanie nr 9) – obręb gminy Wymiarki
1) Rodzaj zamówienia – usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 12045 -2010 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty:
(ZW)- zwalczanie śliskości(posypywanie) – 83,46 zł brutto
(OO) - odśnieżanie obustronne – 49,22 zł brutto
(JOiZŚ) - Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości – 86,67 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 3 złożoną przez
firma (nazwa) Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Wymiarkach z siedzibą w Witoszynie
Ul. II Armii WP 61, 68-131 Wymiarki
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
3. Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Wymiarkach z siedzibą w Witoszynie
Ul. II Armii WP 61, 68-131 Wymiarki ZŚ – 83,46 zł brutto, OO – 49,22 zł brutto, JOiZŚ – 86,67 zł brutto
100

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/2/2010
Żagań,dnia 29 stycznia 2010 r.


Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.” Część X (zadanie nr 10) –obręb miasta Gozdnica.


Uprzejmie informuję, że w dniu 26 stycznia 2010 r. o godz. 9.30 nie nastąpiło otwarcie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.” Część X (zadanie nr 10) –obręb miasta Gozdnica. W wyznaczonym terminie nie wpłynęła do Zamawiającego dla części X (zadanie nr 10) – obręb miasta Gozdnica żadna oferta.
W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie
pod nazwą „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.” Część X (zadanie nr 10) –obręb miasta Gozdnica.

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/2/2010
Żagań, 29 stycznia 2010 r.
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.”
Numer ogłoszenia: 27002 - 2010 data zamieszczenia: 29 stycznia 2010
GŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 12045-2010
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.”
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie jest
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w II-giej połowie stycznia, lutym, marcu i kwietniu 2010 r.”
z podziałem na 10 zadań:
Część I (zadanie nr 1) – obręb miasta Żagań
Część II (zadanie nr 2) – obręb gminy Żagań
Część III (zadanie nr 3) – obręb miasta Szprotawa
Część IV (zadanie nr 4) – obręb gminy Szprotawa
Część V (zadanie nr 5) – obręb gminy Małomice
Część VI (zadanie nr 6) – obręb gminy i miasta Iłowa
Część VII (zadanie nr 7) – obręb gminy Niegosławice
Część VIII (zadanie nr 8) – obręb gminy Brzeźnica
Część IX (zadanie nr 9) – obręb gminy Wymiarki
Część X (zadanie nr 10) – obręb miasta Gozdnica

2. Przedmiot zamówienia w podziale na poszczególne części został opisany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej ujętej w rozdziale II SIWZ.
3. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) wykonanie prac przygotowawczych do sezonu zimowego;
b) trwanie w gotowości do podjęcia działań związanych z odśnieżaniem lub likwidacją śliskości;
c) zabezpieczenie środków, materiałów do posypywania dróg (piasek, sól) oraz sprzętu;
d) niezbędne oznakowanie robót;
e) kompletne i ciągłe zwalczanie śliskości zimowej na drodze i odśnieżanie zgodnie z wymaganiami niniejszej
specyfikacji;
f) prace porządkowe, oczyszczanie z piasku i lodu studzienek ulicznych w okresie trwania sezonu zimowego, uprzątnięcie materiału uszorstniającego z jezdni ulic oraz oczyszczenie studzienek ulicznych po zakończeniu sezonów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9 – usługi odśnieżania, 90630000-2 – usługi usuwania oblodzeń, 90612000-0 – usługi zamiatania ulic
SEKCJA III: PROCEDURA
III. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III .2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - Część I (zadanie nr 1) – obręb miasta Żagań
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp z o.o., ul. Nowogródzka 2, 68-100 Żagań
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25.233,65 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 25.233,65
• Oferta z najniższą ceną: 25.233,65 / oferta z najwyższą ceną: 25.233,65
• Waluta: PLN.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - Część II (zadanie nr 2) – obręb gminy Żagań
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Zakład Usługowy WARSTA Stanisław Warchoł, Wrzesiny, ul. Szkolna 26, 68-113 Brzeźnica
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53.271,03 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 53.271,03
• Oferta z najniższą ceną: 53.271,03 / oferta z najwyższą ceną: 53.271,03
Waluta: PLN.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - Część III (zadanie nr 3) – obręb miasta Szprotawa
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Zakłady Usługowe Zachód Sp z o.o., ul. Kolejowa 23, 60-717 Poznań
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13.598,13 PLN
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 13.598,13
• Oferta z najniższą ceną: 13.598,13 / oferta z najwyższą ceną: 13.598,13
Waluta: PLN.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - Część IV (zadanie nr 4) – obręb gminy Szprotawa
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Zakład Utrzymania Dróg Dominiak Mirosław, Sucha Dolna 40, 67-312 Niegosławice
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28.037,39 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 28.037,39
• Oferta z najniższą ceną: 28.037,39 / oferta z najwyższą ceną: 28.037,39
Waluta: PLN
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - Część V (zadanie nr 5) – obręb gminy Małomice
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Zakłady Usługowe Zachód Sp z o.o., ul. Kolejowa 23, 60-717 Poznań
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19.626,17 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 19.626,17
• Oferta z najniższą ceną: 19.626,17 / oferta z najwyższą ceną: 19.626,17
Waluta: PLN
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - Część VI (zadanie nr 6) – obręb gminy i miasta Iłowa
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Żeromskiego 25, 68-120 Iłowa
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16.822,43 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 16.822,43
• Oferta z najniższą ceną: 16.822,43 / oferta z najwyższą ceną: 16.822,43
Waluta: PLN
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - Część VII (zadanie nr 7) – obręb gminy Niegosławice
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne Małgorzata Szylińczuk, Gościeszowice 68, 67-312 Niegosławice
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42.056,08 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 42.056,08
• Oferta z najniższą ceną: 42.056,08 / oferta z najwyższą ceną: 42.056,08
Waluta: PLN
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - Część VIII (zadanie nr 8) – obręb gminy Brzeźnica
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Zakład Usługowy WARSTA Stanisław Warchoł, Wrzesiny, ul. Szkolna 26, 68-113 Brzeźnica
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62.616,83 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 62.616,83
• Oferta z najniższą ceną: 62.616,83 / oferta z najwyższą ceną: 62.616,83
Waluta: PLN
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - Część IX (zadanie nr 9) – obręb gminy Wymiarki
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Wymiarkach z siedzibą w Witoszynie, Ul. II Armii WP 61, 68-131 Wymiarki
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18.691,59 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 18.691,59
• Oferta z najniższą ceną: 18.691,59 / oferta z najwyższą ceną: 18.691,59
Waluta: PLN


Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-01-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-01-18 16:10:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-01-18 16:17:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-01-18 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1726 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony