ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2010 PSG-I-343-ZP/D/11/09Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2010 PSG-I-343-ZP/D/11/09

Szczegóły informacji

Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2010 PSG-I-343-ZP/D/11/09

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2009-12-28 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/11/09
Numer ogłoszenia: 254115 -2009

Żagań, dnia 28 grudnia 2009 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
„Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2010”

I Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (0-68) 477 79 01, (0-68) 477 79 16; FAX 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl
IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2010” w podziale na
Część I - benzyna bezołowiowa 95 w ilości 2900 litrów (do samochodu służbowego SEICENTO i do sprzętu kosy, piły, płyta wibracyjna)
Część II - olej napędowy w ilości 18300 litrów (do samochodu brygadowego Lublin, samochodu służbowego Kangoo, ciągników i do remontera)
Część III - olej opałowy w ilości 700 litrów (do płukania dyszy remontera)

2. Dostawy będą realizowane na zasadzie:
a) doraźnych tankowań do zbiornika pojazdów i maszyn na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w miejscowości Szprotawa, woj. lubuskie,
b) doraźnych tankowań do kanistrów (paliwo przeznaczone do sprzętu) na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w miejscowości Szprotawa, woj. lubuskie.
c) doraźne tankowanie do pojemników (olej opałowy) na stacji paliw zlokalizowanej w miejscowości Szprotawa, woj. lubuskie.

3. Dostawa odbywać się będzie w transakcjach bezgotówkowych.

4. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać normom:
- PN-EN 228:2005 dla benzyny bezołowiowej
- PN-EN 590:2002 dla oleju napędowego.

5. Do paliw wymienionych powyżej stosuje się wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 216 z 2005 r. poz. 1825)

6. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
09132100-4 – benzyna bezołowiowa
09134100-8 – olej napędowy
09135100-5 – olej opałowy
V Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI Termin wykonania zamówienia
wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia – od podpisania umowy do 31 grudnia 2010
VII Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji:
1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia.
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ – WYMAGANE OD WYKONAWCÓW W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. INNE DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE.
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
3. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX ppkt. 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt X SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
VIII Informacja na temat wadium
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (osobno na każdą z części) niniejszego postępowania Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:
Cena (cena brutto) – 100%.
Lc=Comin/Cobad x Kp x Wc
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana
Cobad – cena brutto oferty badanej
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 100%

Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
2. Zamawiający wybierze ofertę , która uzyska największą ilość punktów zgodnie z wzorem określonym w ppkt 1.
3. Zamawiający poprawi omyłki, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców zgodnie z art. 92 ustawy. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
X Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój nr 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 05 stycznia 2010 roku o godz. 09:00. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
XII Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie Dotyczy
XIII Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie Dotyczy
XIV Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie Dotyczy
XV Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/11/09
Żagań, dnia 06 stycznia 2010 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2010”

Uprzejmie informuję, że w dniu 05 stycznia 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
1. Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2010 w podziale na
Część I - benzyna bezołowiowa 95 w ilości 2900 litrów (do samochodu służbowego SEICENTO i do sprzętu kosy, piły, płyta wibracyjna)
Część II - olej napędowy w ilości 18300 litrów (do samochodu brygadowego Lublin, samochodu służbowego Kangoo, ciągników i do remontera)
Część III - olej opałowy w ilości 700 litrów (do płukania dyszy remontera)
1) Rodzaj zamówienia – Dostawa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 254115-2009 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
Dla części I
1) liczba złożonych ofert: 2
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
Dla części II
1) liczba złożonych ofert: 2
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
Dla części III
1) liczba złożonych ofert: 1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
Dla części I
cena najkorzystniejszej oferty: 11.533,88 zł brutto
Dla części II
cena najkorzystniejszej oferty: 62.736,06 zł brutto
Dla części III
cena najkorzystniejszej oferty: 2.220,40 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny dla części I wybrano ofertę numer 2 złożoną przez
firma (nazwa) Ekologiczna Stacja Paliw i Gazu „CIOCH” Antoni Cioch, ul. Wiejska , 67-300 Szprotawa
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
Za najkorzystniejszą pod względem ceny dla części II wybrano ofertę numer 2 złożoną przez
firma (nazwa) Ekologiczna Stacja Paliw i Gazu „CIOCH” Antoni Cioch, ul. Wiejska , 67-300 Szprotawa
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
Za najkorzystniejszą pod względem ceny dla części III wybrano ofertę numer 1 złożoną przez
firma (nazwa) OMEGA Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sp z o.o., ul. A. Mickiewicza 46, 67-200 Głogów
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Część I - benzyna bezołowiowa 95
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1 OMEGA Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sp z o.o., ul. A. Mickiewicza 46, 67-200 Głogów 14.930,36 zł 77,25
2 Ekologiczna Stacja Paliw i Gazu „CIOCH” Antoni Cioch, ul. Wiejska , 67-300 Szprotawa 11.533,88 zł 100
Część II –olej napędowy
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1 OMEGA Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sp z o.o., ul. A. Mickiewicza 46, 67-200 Głogów 80.596,86 zł 77,84
2 Ekologiczna Stacja Paliw i Gazu „CIOCH” Antoni Cioch, ul. Wiejska , 67-300 Szprotawa 62.736,06 zł 100
Część III –olej opałowy
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1 OMEGA Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sp z o.o., ul. A. Mickiewicza 46, 67-200 Głogów 2.220,40 zł 100


Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/11/09
 Żagań, 15 stycznia 2010 r.
„Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2010”
Numer ogłoszenia: 10335- 2010 data zamieszczenia: 15 stycznia 2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 254115-2009
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2010“
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2010” w podziale na
Część I - benzyna bezołowiowa 95 w ilości 2900 litrów (do samochodu służbowego SEICENTO i do sprzętu kosy, piły, płyta wibracyjna)
Część II - olej napędowy w ilości 18300 litrów (do samochodu brygadowego Lublin, samochodu służbowego Kangoo, ciągników i do remontera)
Część III - olej opałowy w ilości 700 litrów (do płukania dyszy remontera)

2. Dostawy będą realizowane na zasadzie:
a) doraźnych tankowań do zbiornika pojazdów i maszyn na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w miejscowości Szprotawa, woj. lubuskie,
b) doraźnych tankowań do kanistrów (paliwo przeznaczone do sprzętu) na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w miejscowości Szprotawa, woj. lubuskie.
c) doraźne tankowanie do pojemników (olej opałowy) na stacji paliw zlokalizowanej w miejscowości Szprotawa, woj. lubuskie.
3. Dostawa odbywać się będzie w transakcjach bezgotówkowych.
4. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać normom:
- PN-EN 228:2005 dla benzyny bezołowiowej
- PN-EN 590:2002 dla oleju napędowego.
5. Do paliw wymienionych powyżej stosuje się wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 216 z 2005 r. poz. 1825)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
09132100-4 – benzyna bezołowiowa
09134100-8 – olej napędowy
09135100-5 – olej opałowy
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 62.697,00 zł
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV. 1) Część I - benzyna bezołowiowa 95 w ilości 2900 litrów
V. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2010.
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Ekologiczna Stacja Paliw i Gazu „CIOCH” Antoni Cioch, ul. Wiejska, 67-300 Szprotawa
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 9.454,00 zł
• Oferta z najniższą ceną: 9.454,00 zł / oferta z najwyższą ceną: 12.238,00 zł
• Waluta: PLN.
IV. 1) Część II - olej napędowy w ilości 18300 litrów
V. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2010.
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Ekologiczna Stacja Paliw i Gazu „CIOCH” Antoni Cioch, ul. Wiejska, 67-300 Szprotawa
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 51.423,00 zł
• Oferta z najniższą ceną: 51.423,00 zł / oferta z najwyższą ceną: 66.063,00 zł
• Waluta: PLN.
IV. 1) Część III - olej opałowy w ilości 700 litrów
V. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2010.
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
OMEGA Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sp z o.o., ul. A. Mickiewicza 46, 67-200 Głogów
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 1.820,00 zł
• Oferta z najniższą ceną: 1.820,00 zł / oferta z najwyższą ceną: 1.820,00 zł
• Waluta: PLN.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-12-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-12-28 15:53:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-12-28 15:56:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-12-28 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1331 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony