ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ulicy X-lecia 19-21 w ŻaganiuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ulicy X-lecia 19-21 w Żaganiu

Szczegóły informacji

Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ulicy X-lecia 19-21 w Żaganiu

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2009-11-17 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/RB/17/09
Numer ogłoszenia: 396292 -2009

Żagań, dnia 17 listopada 2009 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
„Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ulicy X-lecia 19-21 w Żaganiu“
I Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (0-68) 477 79 01, FAX (0-68) 477 79 16; 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl
IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ulicy X-lecia 19-21 w Żaganiu”
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
I ROBOTY BUDOWLANE
Szyb windy
1) Roboty ziemne;
2) Fundamenty;
3) Ściany szybu;
4) Elewacja;
5) Roboty remontowe w budynku istniejącym związane z budowa szybu windowego;
6) Elementy zewnętrzne;
7) Dostawa i montaż dźwigu.

II ROBOTY ELEKTRYCZNE
1) Montaż instalacji WLZ zasilania tablicy TR-D i zestawu napędowego dźwigu;
2) Montaż tablicy elektrycznej rozdzielczej TR-D;
3) Montaż instalacji oświetlenia i gniazd wtyczkowych;
4) Montaż instalacji uziemiającej;
5) Usunięcie instalacji zasilania garaży kolidujących z projektowanym szybem dźwigu;
6) Pomiary elektryczne.

III ROBOTY SANITARNE-KANALIZACJI DESZCZOWEJ

3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w kosztorysach ofertowych, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Powyższe dokumenty należy traktować jako element pomocniczy.
4. Kosztorysy ofertowe, dokumentacja projektowa i specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót na nośniku CD stanowi – Rozdział II specyfikacji.
5. Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu od 7.30 – 15.00.
6. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
7. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone i wmontowane sprzęty, które wchodzą w zakres przedmiotowy niniejszego postępowania, zgodnie z okresem gwarancji udzielonym przez producenta danego sprzętu.
8. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej.
9. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 45313100-5, 45313200-6, 45111300-1, 45111200-0 , 45210000-2,

V Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI Termin wykonania zamówienia
wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 kwietnia 2010 r.
VII Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji:

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana należycie.
Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się roboty polegające, na montażu windy osobowej wraz z robotami budowlanymi.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 .zł brutto.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.

Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
Celem potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów:
3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat minimum jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto oraz załączy dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana należycie, wg wzoru – zał. nr 3. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się roboty polegające, na montażu windy osobowej wraz z robotami budowlanymi W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek powinien być spełniony przez co najmniej jednego Wykonawcę
Celem potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
4. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
Celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów:
5. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
Ponadto oferta musi zawierać:
6. Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania sporządzony przez Wykonawcę na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji.
7. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX ppkt. 1,2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt X SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
VIII Informacja na temat wadium
W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
1. Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych), zgodnie z art. 45 ust 6 ustawy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
2. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 8 grudnia 2009 r. do godz. 900
3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta banku (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielanych gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem;
c) kwotę gwarancji lub poręczenia;
d) zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, albo
2) Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo
3) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo
4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
4. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do podanego w ppkt 2 terminu zostanie ono zdeponowane w pokoju nr 5 siedzibie Zamawiającego.
5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w ppkt 2 terminu znajduje się ono na rachunku bankowym Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Żaganiu BZ WBK nr 81 1090 2558 0000 0001 0335 4896 z dopiskiem „Wadium – Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ulicy X-lecia 19-21 w Żaganiu”.
7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli:
a) upłynął termin związania ofertą;
b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia;
d) z zastrzeżeniem ppkt 12, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) który został wykluczony z postępowania;
3) którego oferta została odrzucona.
9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. W przypadku tym Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty niniejszego postępowania Zamawiający będzie kierował się kryterium oceny:
Cena (cena brutto) – 100%
2. Ilość punktów, jaką oferent otrzyma za stopień spełnienia kryterium ceny ofertowej zamówienia będzie obliczana z zależności:
Lc=Comin/Cobad x Kp x Wc
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana.
Cobad – cena brutto oferty badanej,
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 100%

3. Zamawiający poprawi omyłki, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru – cena 100%.
5. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców zgodnie z art. 92 ustawy. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
X Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój nr 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 08 grudnia 2009 roku o godz. 0900. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
3. Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa w ppkt 2 nie powoduje utraty wadium.
4. Przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą..
XII Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie Dotyczy
XIII Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie Dotyczy
XIV Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie Dotyczy
XV Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4
Nie Dotyczy



Żagań, dnia 1 grudnia 2009 r.

PSG-I-343/ZP/RB/17/09



Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ulicy X-lecia 19-21 w Żaganiu“

Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytania o następującej treści:
Pytanie: 1
Czy istnieje możliwość zastosowania urządzenia o napędzie elektrycznym?

Pytanie: 2
Dźwig Greek Lift MRL 630 – to dźwig bez maszynowni, posiadający szafę z napędem posadowioną w niedalekiej odległości od urządzenia. Proszę zatem o wskazanie miejsca montażu szafy, gdyż ma to znaczenie ze względu na długość instalacji.

Pytanie: 3
Proszę o podanie standardu wykonania kabiny oraz drzwi kabinowych i szybowych. Czy urządzenie ma być malowane, laminowane, czy też wykonane w stali nierdzewnej?

Pytanie: 4
Podany wymiar głębokości szybu wskazuje na dźwig nieprzelotowy.

Pytanie: 5
Według rzutów parteru zawartych w Specyfikacji Technicznej oraz według opisu w SIWZ rzut parte-ru I, II, III piętra wywnioskować można, iż urządzenie posiada 4 przystanki / 4 dojścia. Natomiast według przekrojów dźwig posiada 5 przystanków/ 5 dojść oraz rysunki wskazują na przelot.

Zamawiający udziela nastepujących odpowiedzi:

Ad.1 Nie – napęd dźwig hydrauliczny

Ad. 2 Szafa będzie zamontowana w odległości do 5 mb w pomieszczeniu gospodarczym na pozio-mie piwnic.

Ad3. i Ad.5
Parametry techniczne dźwigu hydraulicznego:
Udźwig: 630 kg
Ilość przystanków: 5
Wysokość podnoszenia: 12m
Wymiar podszybia: 1,1 m
Wymiar nadszybia: min. 3,4 m
Kabina TNC: 1100 x 1400 x 2170 mm – panele stal nierdzewna, lutro ˝ kabiny, pa-nel sterowania oraz poręcz wykonana z blachy nierdzewnej, struktura kabiny: stal kolor szary
Podłoga: guma czarna
Drzwi kabinowe: 1 x 900 x 2000 mm –stal nierdzewna
Drzwi szybowe: 5 szt.– stal nierdzewna
Prędkość: 0,40 – 0,62 m/s (do wyboru)
Siłownik: 1008 dzielony
Agregat: (max. 11 kW)
Inne: - zjazd awaryjny w przypadku zaniku napięcia z otworzeniem drzwi
- zbiorczośc w dół
- pietrowskazywacz na przystanku podstawowym
- strzałki na pozostałych przystankach
- okablowanie w szybie
- system komunikacji awaryjnej
- urządzenia bezpieczeństwa w podszybiu wg. EN 81.21
Prowadznice: T 90/A
Płyn hydrauliczny: 160 litrów
Maszynownia: typ D
Wąż: 5m
Pełna dokumentacja: w cenie dźwigu

Ad. 4
Zgodnie z przekrojem szybu rys A-5 projektu budowlanego jest to dźwig nieprzelotowy.


Żagań, dnia 2 grudnia 2009 r.
PSG-I-343/ZP/RB/17/09



Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ulicy X-lecia 19-21 w Żaganiu“

Wyjaśnienie do zapytania nr 4 z dnia 1 grudnia 2009 r. o treści:

„Podany wymiar głębokości szybu wskazuje na dźwig nieprzelotowy“

W związku z mylną odpowiedzią udzieloną na pytanie nr 4 z dnia 1 grudnia 2009 r. Zamawiający informuje, że jest to dźwig przelotowy i należy wycenić go według schematu umieszczonego w projekcie budowlanym na rys. A-5.

Żagań, dnia 2 grudnia 2009 r.
PSG-I-343/ZP/RB/17/09


Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ulicy X-lecia 19-21 w Żaganiu“

Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytanie o następującej treści:
Pytanie:
W odpowiedzi na pytanie 4 powołujecie się Państwo na przekrój szybu – rys. A-5, który ma wskazać szyb nieprzelotowy. W kwestii wyjaśnienia spornej kabiny z przelotem i bez przelotu.:
• O przelocie mogą świadczyć dojścia do windy z dwóch stron szybu wskazane na w/w rysunku.
• Kabina nieprzelotowa posiada dojścia do windy tylko po jednej stronie.
Proszę zatem o sprecyzowanie odpowiedzi.

Zamawiający udziela nastepującej odpowiedzi:

W związku z mylną odpowiedzią udzieloną na pytanie nr 4 z dnia 1 grudnia 2009 r. Zamawiający informuje, że jest to dźwig przelotowy i należy wycenić go według schematu umieszczonego w projekcie budowlanym na rys. A-5.

Żagań, dnia 3 grudnia 2009 r.
PSG-I-343/ZP/RB/17/09

Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ulicy X-lecia 19-21 w Żaganiu“
Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytanie o następującej treści:
Pytanie:
Minimalna głębokość szybu dla dźwigu przelotowego to 1950mm, natomiast z rzutów I, II i III pietra – rys. A-3 wynika, iż głębokość szybu wynosi 1750mm.
Proszę o decyzje, czy istnieje możliwość powiększenia szybu do wymaganych wymiarów?

Zamawiający udziela nastepującej odpowiedzi:
Zamawiający dopuszcza powiększenie głebokości szybu do 1950 mm.
W związku z powyższym w kosztorysie ofertowym część budowlana szybu windy zmienia się ilość robót do wykonania:

Fundamenty i ściany, Elewacja
Poz 7 jest 3.68 m3 winno być 4.00 m3
Poz. 8 jest 0.12 t winno być 0.14 t
Poz. 9 jest 12.90 m2 winno być 13.60 m2
Poz. 10 jest 0.21 t winno być 0.26 t
Poz. 13 jest 4.61m2 winno być 5.20 m2
Poz. 14 jest 12.90 m2 winno być 13.60 m2
Poz. 15 jest 4.61 m2 winno być 5.20 m2
Poz. 16 jest 122.80 m2 winno być 128.60 m2
Poz. 18 jest 2.38 m3 winno być 2.88 m3
Poz. 22 jest 3.94 m3 winno być 4.60 m3
Poz. 24, 26, 27, 28, 29 jest 4.61 m2 winno być 5.20 m2
Poz. 35 jest 6.00 m2 winno być 6.50 m2
Poz. 38 jest 103.95 m2 winno być 109.95 m2
Poz. 39 jest 103.95 m2 winno być 109.95 m2
Poz. 43 jest 70.88 m2 winno być 76.88 m2
Poz. 49 jest 70.87 m2 winno być 76.87 m2

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/RB/17/09
Żagań, dnia 14 grudnia 2009 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ulicy X-lecia 19-21 w Żaganiu”

Uprzejmie informuję, że w dniu 8 grudnia 2009 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ulicy X-lecia 19-21 w Żaganiu”
1) Rodzaj zamówienia – Robota Budowlana
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 396292 -2009 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 8
2) liczba wykluczonych wykonawców: 3, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 235.167,93 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 3 złożoną przez
firma (nazwa) Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budowlane JANBUD Sp z o.o., ul. Okrzei 104, 68-200 Żary – LIDER, Przedsiębiorstwo Budowlane JANBUD Jan Kondeusz, ul. Okrzei 104, 68-200 Żary - partner
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1 PUH WIWRa W. Pilawa, ul. Niedziałkowskiego 8c, 80-299 Gdańsk,  415.346,69 zł , 56,62
2 Firma Handlowa ARTMED J. Sienkiewicz, A. Kęsy Sp Jawna, ul. Barlickiego 4, 97-200 Tomaszów Mazowiecki 235.519,74 zł , 99,85
3 Konsorcjum:
Przedsiębiorstwo Budowlane JANBUD Sp z o.o., ul. Okrzei 104, 68-200 Żary – LIDER
Przedsiębiorstwo Budowlane JANBUD Jan Kondeusz, ul. Okrzei 104, 68-200 Żary-partner,  235.167,93 zł,  100
4 RS Technika Ireneusz Rafalik, Kalinowo 86, 07-300 Ostrów Mazowiecka, 265.649,06 zł, 88,53
5 MASTERLIFT Sp z o.o., ul. Sozopolska 1/103, 02-758 Warszawa,  355.637,92 zł, 66,13
6 Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane „WITPOL-bis” Jan Buzek, ul. Budowlanych 11, 68-200 Żary - Wykonawca wykluczony
7 „PERZBUD” s.c., ul. Morelowa 8, 68-100 Żagań - Wykonawca wykluczony
8 Zakład Ogólnobudowlany Ryszard Pogorzelec, ul. Kwiatowa 12, 68-100 Żagań - Wykonawca wykluczony


Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/RB/17/09 Żagań, 23 grudnia 2009 r.
„Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ulicy X-lecia 19-21 w Żaganiu”
Numer ogłoszenia:252227- 2009 data zamieszczenia: 23 grudnia 2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 396292-2009
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ulicy X-lecia 19-21 w Żaganiu“
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ulicy X-lecia 19-21 w Żaganiu”
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
I ROBOTY BUDOWLANE
Szyb windy
1) Roboty ziemne;
2) Fundamenty;
3) Ściany szybu;
4) Elewacja;
5) Roboty remontowe w budynku istniejącym związane z budowa szybu windowego;
6) Elementy zewnętrzne;
7) Dostawa i montaż dźwigu.
II ROBOTY ELEKTRYCZNE
1) Montaż instalacji WLZ zasilania tablicy TR-D i zestawu napędowego dźwigu;
2) Montaż tablicy elektrycznej rozdzielczej TR-D;
3) Montaż instalacji oświetlenia i gniazd wtyczkowych;
4) Montaż instalacji uziemiającej;
5) Usunięcie instalacji zasilania garaży kolidujących z projektowanym szybem dźwigu;
6) Pomiary elektryczne.
III ROBOTY SANITARNE-KANALIZACJI DESZCZOWEJ

3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w kosztorysach ofertowych, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Powyższe dokumenty należy traktować jako element pomocniczy.
4. Kosztorysy ofertowe, dokumentacja projektowa i specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót na nośniku CD stanowi – Rozdział II specyfikacji.
5. Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu od 7.30 – 15.00.
6. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
7. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone i wmontowane sprzęty, które wchodzą w zakres przedmiotowy niniejszego postępowania, zgodnie z okresem gwarancji udzielonym przez producenta danego sprzętu.
8. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45313100-5 – Instalowanie wind
45313200-6 – instalowanie podnośników
45111300-1 – roboty rozbiórkowe
45111200-0 – roboty ziemne
45210000-2 – roboty budowlane w zakresie budynków
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 192.760,60 zł
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV. 1) Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego przy ulicy X-lecia 19-21w Żaganiu
V. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2009.
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Konsorcjum:
Przedsiębiorstwo Budowlane JANBUD Sp z o.o., ul. Okrzei 104, 68-200 Żary – LIDER
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 192.760,60 zł
• Oferta z najniższą ceną: 192.760,60 zł / oferta z najwyższą ceną: 340.448,11 zł
• Waluta: PLN.


Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-11-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-11-17 11:06:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-11-17 11:21:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-11-17 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1684 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony