ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostosowanie do wymogów ochrony przeciwpożarowej budynku przy ul. Sobieskiego 69 w Szprotawie - PSG-I-343/ZP/RB/12/2009Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostosowanie do wymogów ochrony przeciwpożarowej budynku przy ul. Sobieskiego 69 w Szprotawie - PSG-I-343/ZP/RB/12/2009

Szczegóły informacji

Dostosowanie do wymogów ochrony przeciwpożarowej budynku przy ul. Sobieskiego 69 w Szprotawie - PSG-I-343/ZP/RB/12/2009

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2009-08-05 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/RB/12/09
Numer ogłoszenia: 268042 -2009

Żagań, dnia 05 sierpnia 2009 r.
                        OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
„Dostosowanie do wymogów ochrony przeciwpożarowej budynku przy ul. Sobieskiego 69 w Szprotawie”
I Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (0-68) 477 79 01, FAX (0-68) 477 79 16; 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl
IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Dostosowanie do wymogów ochrony przeciwpożarowej budynku przy ul. Sobieskiego 69 w Szprotawie ”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
a) wydzielenie klatek schodowych jako oddzielne strefy pożarowe;
b) zabezpieczenie przepustów instalacyjnych;
c) wykonanie przegród na ciągach komunikacyjnych wszystkich kondygnacji w celu zmniejszenia długości dróg ewakuacyjnych i zabezpieczenia podciągów stalowych;
d) przebudowa balustrad schodowych w celu poszerzenia biegów schodowych;
e) wymiana stolarki drewnianej na IV kondygnacji (Powiatowy Dom Dziecka)
f) wymiana hydrantów p poż wewnętrznych;
g) montaż hydrantów p poż. zewnętrznych
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w kosztorysach ofertowych, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Powyższe dokumenty należy traktować jako element pomocniczy.
4. Kosztorysy ofertowe, dokumentacja projektowa i specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót na nośniku CD stanowi – Rozdział II specyfikacji.
5. Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu od 7.30 – 15.00.
6. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
7. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej.
8. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 31625200-5 44482000-2 45343000-3 44482200-4 44221220-3
V Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI Termin wykonania zamówienia
wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 27 listopada 2009 r
VII Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 .zł brutto.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
Celem potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
3. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
Celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów:
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
Ponadto oferta musi zawierać:
5. Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania sporządzony przez Wykonawcę na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji.
6. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX ppkt. 1,2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt X SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
VIII Informacja na temat wadium
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty niniejszego postępowania Zamawiający będzie kierował się kryterium oceny:
Cena (cena brutto) – 100%
2. Ilość punktów, jaką oferent otrzyma za stopień spełnienia kryterium ceny ofertowej zamówienia będzie obliczana z zależności:
Lc=Comin/Cobad x Kp x Wc
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana.
Cobad – cena brutto oferty badanej,
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 100%
3. Zamawiający poprawi omyłki, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru – cena 100%.
5. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców zgodnie z art. 92 ustawy. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
X Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój nr 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 31 sierpnia 2009 roku o godz. 10:00. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni..
XII Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie Dotyczy
XIII Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie Dotyczy
XIV Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie Dotyczy
XV Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4
Nie Dotyczy



Żagań, dnia 25 sierpnia 2009 r.
PSG-I-343/ZP/RB/12/09

Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Dostosowanie do wymogów ochrony przeciwpożarowej budynku przy ul. Sobieskiego 69 w Szprotawie ”

Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytania o następującej treści:
Pytanie 1 :
Kosztorys – zabezpieczenia przeciwpożarowe, pozycja 16KW i 17KW – Drzwi przeciwpożarowe – podano powierzchnie w metrach kwadratowych – proszę o przedstawienie zestawienia stolarki drzwiowej ilość sztuk, wymiary, materiał wykonania drzwi. (drewniane, stalowe?)
Pytanie 2 :
Czy systemy oddymiania klatek schodowych są uwzględnione w dalszym etapie modernizacji? W kosztorysach i projekcie nie uwzględniono żadnych urzadzeń służbowych do odprowadzenia dymu z drog ewakuacyjnych.

Zamawiający udziela nastepujących odpowiedzi:

Ad. 1
Zestawienie stolarki drzwiowej Zamawiający załącza jako osobny dokument na stronie interne-towej.

Ad. 2
System oddymiania klatek schodowych nie obejmuje zakresu robót ujętego w zamówieniu. System ten został wykonany w 2008 roku.

UWAGA!
Jednoczesnie Zamawiający informuje, że ilości w pozycjach 16 d.2 i 17 d.2 w koszto-rysie ofertowym, branża budowlana, ZABEZPIECZENIE P.POŻ otrzymują nowe brzmienie:

l.p  - Podstawa wyceny - Opis - Klucz wy-konawczy - Jedn. miary - Ilość
16 d.2 - KW - Dostawa i montaż drzwi p.poż o El 60 - m2 - 9,80
17 d.2 - KW - Dostawa i montaż drzwi p.poż o El 30 zgodnie z zestawieniem - m2 - 74,20

Żagań, dnia 25 sierpnia 2009 r.
PSG-I-343/ZP/RB/12/09

Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Dostosowanie do wymogów ochrony przeciwpożarowej budynku przy ul. Sobieskiego 69 w Szprotawie ”

Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytania o następującej treści:
Pytanie 1 :
Prosze o podanie rodzaju materiału z jakiego mają być wykonane drzwi ppoż o odporności El 60 oraz El 30
Pytanie 2 :
W przedmiarze zatytułowanym ZABEZPIECZENIE P.POŻ d.2 pkt 17 mowa jest o zestawieniu sto-larki drzwiowej, w załącznikach brakuje takiego. Czy można prosić o przedstawienie zestawienia stolarki drzwiowej?

Zamawiający udziela nastepujących odpowiedzi:

Ad. 1
Zamawiający rodzaj materiału opisał w zestawieniu stolarki drzwiowej stanowiącej dodatkowy załącznik na stronie internetowej. Zamawiający informuje również, że na IV kondygnacji drzwi p.poż El 30 szt. 20 winny być w okleinie drewnopodobnej (drzwi metalowe).

Ad. 2
Zestawienie stolarki drzwiowej Zamawiający załącza jako osobny dokument na stronie internetowej.

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/RB/12/09
Żagań, dnia 03 września 2009 r.

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostosowanie do wymogów ochrony przeciwpożarowej budynku przy ul. Sobieskiego 69 w Szprotawie”


Uprzejmie informuję, że w dniu 31 sierpnia 2009 r. o godz. 10.30 nastąpiło otwarcie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostosowanie do wymogów ochrony przeciwpożarowej budynku przy ul. Sobieskiego 69 w Szprotawie”.
W wyznaczonym terminie wpłynęły dwie oferty do Zamawiającego o następujących wartościach:
- pierwsza oferta – 391.387,48 zł brutto
- druga oferta – 233.559,74 zł brutto.
Obie oferty znacznie przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na wykonanie w/w zadania, tj. 150.000,00 zł. brutto.
W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostosowanie do wymogów ochrony przeciwpożarowej budynku przy ul. Sobieskiego 69 w Szprotawie”.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-08-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-08-05 16:22:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-08-05 16:35:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-08-05 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1291 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony