ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont elewacji i roboty malarskie dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu, przy ul. Jana Pawła II 9Drukuj informację Zamówienie publiczne: Remont elewacji i roboty malarskie dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu, przy ul. Jana Pawła II 9

Szczegóły informacji

Remont elewacji i roboty malarskie dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu, przy ul. Jana Pawła II 9

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2009-08-05 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/RB/11/09
Numer ogłoszenia:267790 -2009

Żagań, dnia 05 sierpnia 2009 r.
                OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
„Remont elewacji i roboty malarskie dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu, przy ul. Jana Pawła II 9”
I Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (0-68) 477 79 01, FAX (0-68) 477 79 16; 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl
IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Remont elewacji i roboty malarskie dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu, przy ul. Jana Pawła II 9”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
a) roboty malarskie ,
b) elewacja ściany tylnej,
c) elewacja ściany frontowej,
d) ocieplenie ściany szczytowej,
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w kosztorysach ofertowych, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Powyższe dokumenty należy traktować jako element pomocniczy.
4. Kosztorysy ofertowe, dokumentacja projektowa i specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót na nośniku CD stanowi – Rozdział II specyfikacji.
5. Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu od 7.30 – 15.00.
6. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
7. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej.
8. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 45320000-6, 45442100-8, 45452000-0
V Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI Termin wykonania zamówienia
wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 27 listopada 2009 r
VII Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wykonany na obiekcie zabytkowym o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana należycie.
Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się roboty polegające, na wykonaniu elewacji na obiekcie zabytkowym.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 .zł brutto.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
Celem potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów:
3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na obiekcie zabytkowym z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie i zostały wykonane na obiekcie zabytkowym. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat minimum jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wykonany na obiekcie zabytkowym i o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto oraz załączy dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana należycie i na obiekcie zabytkowym, wg wzoru – zał. nr 3. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się roboty polegające, na wykonaniu elewacji na obiekcie zabytkowym. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek powinien być spełniony przez co najmniej jednego Wykonawcę
Celem potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
4. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
Celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów:
5. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
Ponadto oferta musi zawierać:
6. Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania sporządzony przez Wykonawcę na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji.
7. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX ppkt. 1,2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt X SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
VIII Informacja na temat wadium
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty niniejszego postępowania Zamawiający będzie kierował się kryterium oceny:
Cena (cena brutto) – 100%
2. Ilość punktów, jaką oferent otrzyma za stopień spełnienia kryterium ceny ofertowej zamówienia będzie obliczana z zależności:
Lc=Comin/Cobad x Kp x Wc
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana
Cobad – cena brutto oferty badanej
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 100%
3. Zamawiający poprawi omyłki, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru – cena 100%.
5. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców zgodnie z art. 92 ustawy. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
X Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój nr 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 31 sierpnia 2009 roku o godz. 10:00. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni..
XII Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie Dotyczy
XIII Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie Dotyczy
XIV Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie Dotyczy
XV Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4
Nie Dotyczy


Żagań, dnia 18 sierpnia 2009 r.
PSG-I-343/ZP/RB/11/09

Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Remont elewacji i roboty malarskie dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu, przy ul. Jana Pawła II 9”

Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytania o następującej treści:
Pytanie:
Czy zgodnie z § 7 i § 8 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie pro-wadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych dzialań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwan ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U.04.150.1579) w zakresie uprawnień osób kierujących robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych i osób wykonujacych prace konserwatorskie, restauratorskie.
Czy w związku z tym Zamawiajacy wymaga aby Wykonawca posiadał osobę z uprawnieniami arche-ologicznymi oraz uprawnieniami konserwatora zabytkow? W zakresie prac są wykopy przy funda-mentach, więc zgodnie z obowiązującymi przepisami prace powinien nadzorować uprawniony ar-cheolog. Natomiast przy pracach elewacyjnych mamy do czynienia z detalami archeologicznymi jak i zabytkowymi tynkami.

Zamawiający udziela nastepującej odpowiedzi:

Zamawiający w SIWZ nie wymaga od Wykonawcy uprawnień konserwatora zabytków.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego ocieplenie ściany szczytowej wymaga pozwolenia na budowę. Dlatego też Wykonawca winien zapewnić do kierowania robotami osobę posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.
Wykonawca składa również oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ o spełnieniu warun-ków art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (t.j. dz.U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 ze zmianami), gdzie , m.in. oświadcza w punkcie 1) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; w punkcie 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawieniu pisem-nego zobowiązania innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

UWAGA!
Wykonawca winien również ująć w kosztach swojej oferty koszt nadzoru archeologicznego przy wykopach związanych z wykonaniem izolacji ścian fundamentowych.

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/RB/11/09
Żagań, dnia 04 września 2009 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Remont elewacji i roboty malarskie dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu, przy ul. Jana Pawła II 9”

Uprzejmie informuję, że w dniu 31 sierpnia 2009 r. o godzinie 10:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiajacego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
Remont elewacji i roboty malarskie dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu, przy ul. Jana Pawła II 9
1) Rodzaj zamówienia – Robota Budowlana
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 267790 -2009 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 2
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 211.874,48 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 1 złożoną przez
firma (nazwa) Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Kazimierz Janik, ul. Miodowa 8, 68-100 Żagań
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty - Nazwa i siedziba wykonawcy - Cena oferty brutto - Uzyskane punkty CENA – 100 %
1. - Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Kazimierz Janik, ul. Miodowa 8, 68-100 Żagań - 211.874,48 zł - 100%
2. - P.W. LAPIS Marcin Furtak, Bożnów 30A, 68-100 Żagań - 265.455,31 zł - 79,82%

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/RB/11/09
Żagań, 15 września 2009 r.
„Remont elewacji i roboty malarskie dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu, przy ul. Jana Pawła II 9”
Numer ogłoszenia: 318506- 2009 data zamieszczenia: 15 września 2009
                            OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 267790-2009
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji i roboty malarskie dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu, przy ul. Jana Pawła II 9
II.1.2) Rodzaj zamówienia: robota budowlana
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Remont elewacji i roboty malarskie dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu, przy ul. Jana Pawła II 9”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
a) roboty malarskie ,
b) elewacja ściany tylnej,
c) elewacja ściany frontowej,
d) ocieplenie ściany szczytowej,
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w kosztorysach ofertowych, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Powyższe dokumenty należy traktować jako element pomocniczy.
4. Kosztorysy ofertowe, dokumentacja projektowa i specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót na nośniku CD stanowi – Rozdział II specyfikacji.
5. Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu od 7.30 – 15.00.
6. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
7. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45320000-6– roboty izolacyjne,
45442100-8 – roboty malarskie,
45452000-0 – zewnętrzne czyszczenie budynków
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 173.667,61 zł
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV. 1) Remont elewacji i roboty malarskie dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu, przy ul. Jana Pawła II 9
V. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2009.
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Kazimierz Janik, ul. Miodowa 8, 68-100 Żagań
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 173.667,61 zł
• Oferta z najniższą ceną: 173.667,61 zł / oferta z najwyższą ceną: 217.586,32 zł
• Waluta: PLN.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-08-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-08-05 15:32:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-08-05 15:53:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-08-05 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1402 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony