ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni: część 1 – Droga 1072F od km 4+952, tj. od tablicy miejscowości Dzietrzychowice do km 7+401, tj. do tablicy miejscowości Jabłonów - PSG-I-343/ZP/RB/7/09 część 2 – Droga 1039F od km 3+360, tj. od skrzyżowania z drogą 1059F w m. Dzikowice do km 5+926, tj. do skrzyżowania z drogą gminną do Gościeszowic Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni: część 1 – Droga 1072F od km 4+952, tj. od tablicy miejscowości Dzietrzychowice do km 7+401, tj. do tablicy miejscowości Jabłonów - PSG-I-343/ZP/RB/7/09 część 2 – Droga 1039F od km 3+360, tj. od skrzyżowania z drogą 1059F w m. Dzikowice do km 5+926, tj. do skrzyżowania z drogą gminną do Gościeszowic

Szczegóły informacji

Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni: część 1 – Droga 1072F od km 4+952, tj. od tablicy miejscowości Dzietrzychowice do km 7+401, tj. do tablicy miejscowości Jabłonów - PSG-I-343/ZP/RB/7/09 część 2 – Droga 1039F od km 3+360, tj. od skrzyżowania z drogą 1059F w m. Dzikowice do km 5+926, tj. do skrzyżowania z drogą gminną do Gościeszowic

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2009-06-26 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/RB/7/09
Numer ogłoszenia: 210672-2009

Żagań, dnia 26 czerwca 2009 r.
                                                       OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
„Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni:
część 1 – Droga 1072F od km 4+952, tj. od tablicy miejscowości Dzietrzychowice do km 7+401, tj. do tablicy miejscowości Jabłonów
część 2 – Droga 1039F od km 3+360, tj. od skrzyżowania z drogą 1059F w m. Dzikowice do km 5+926, tj. do skrzyżowania z drogą gminną do Gościeszowic“


I Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (0-68) 477 79 01, FAX (0-68) 477 79 16; 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl
IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni:
część 1 – Droga 1072F od km 4+952, tj. od tablicy miejscowości Dzietrzychowice do km 7+401, tj. do tablicy miejscowości Jabłonów,
część 2 – Droga 1039F od km 3+360, tj. od skrzyżowania z drogą 1059F w m. Dzikowice do km 5+926, tj. do skrzyżowania z drogą gminną do Gościeszowic”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) część 1 – Wykonanie jednostronnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogi 1072F od km 4+952, tj. od tablicy miejscowości Dzietrzychowice do km 7+401, tj. do tablicy miejscowości Jabłonów. Powierzchniowe, jednostronne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długość 2249,0 mb przy szerokości jezdni 5,5 mb, co daje powierzchnię 12369,50 m2,
b) część 2 – Droga 1039F od km 3+360, tj. od skrzyżowania z drogą 1059F w m. Dzikowice do km 5+926, tj. do skrzyżowania z drogą gminną do Gościeszowic. Powierzchniowe, jednostronne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 2560,0 mb przy szerokości jezdni 5,3 mb co daje powierzchnię 13568,0 m2.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w załączonej dokumentacji w rozdziale II specyfikacji.
4. Kosztorys ślepy wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną stanowi – Rozdział II specyfikacji.
5. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania.
6. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej.
7. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 45233220-7
V Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI Termin wykonania zamówienia
wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 30 sierpnia 2009 r
VII Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
Celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów:
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
Ponadto oferta musi zawierać:
4. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej obejmujący wszystkie roboty niezbędne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia.
5. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX ppkt. 1,2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt X SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
VIII Informacja na temat wadium
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty niniejszego postępowania Zamawiający będzie kierował się kryterium oceny:
Cena (cena brutto) – 100%
2. Ilość punktów, jaką oferent otrzyma za stopień spełnienia kryterium ceny ofertowej zamówienia będzie obliczana z zależności:
Lc=Comin/Cobad x Kp x Wc
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana
Cobad – cena brutto oferty badanej
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 100%

3. Zamawiający poprawi omyłki, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru – cena 100%.
5. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców zgodnie z art. 92 ustawy. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
X Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój nr 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 20 lipca 2009 roku o godz. 09:00. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
XII Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie Dotyczy
XIII Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie Dotyczy
XIV Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie Dotyczy
XV Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4
Nie Dotyczy


Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/RB/7/09 Żagań, dnia 21 lipca 2009 r.


Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni:
część 1 – Droga 1072F od km 4+952, tj. od tablicy miejscowości Dzietrzychowice do km 7+401, tj. do tablicy miejscowości Jabłonów
część 2 – Droga 1039F od km 3+360, tj. od skrzyżowania z drogą 1059F w m. Dzikowice do km 5+926, tj. do skrzyżowania z drogą gminną do Gościeszowic”.


Uprzejmie informuję, że w dniu 20 lipca 2009 r. o godz. 9.30 nastąpiło otwarcie ofert w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni:
część 1 – Droga 1072F od km 4+952, tj. od tablicy miejscowości Dzietrzychowice do km 7+401, tj. do tablicy miejscowości Jabłonów
część 2 – Droga 1039F od km 3+360, tj. od skrzyżowania z drogą 1059F w m. Dzikowice do km 5+926, tj. do skrzyżowania z drogą gminną do Gościeszowic”.
W wyznaczonym terminie do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta dla części I i części II. Cena najkorzystniejszej oferty dla części I i części II przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień
publicznych (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie
pod nazwą „Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni: część 1 – Droga 1072F od km
4+952, tj. od tablicy miejscowości Dzietrzychowice do km 7+401, tj. do tablicy miejscowości
Jabłonów, część 2 – Droga 1039F od km 3+360, tj. od skrzyżowania z drogą 1059F w m. Dzikowice
do km 5+926, tj. do skrzyżowania z drogą gminną do Gościeszowic”.


Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-26 13:46:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-26 14:08:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-06-26 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1101 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony