ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: REMONT DRÓG POWIATOWYCH NR 1081F OD KM. 1+886,00 DO KM. 3+510,00 I NR 1082F OD KM. 4+637,00 DO KM. 6+000,00 - PSG-I-343/ZP/RB/2/09Drukuj informację Zamówienie publiczne: REMONT DRÓG POWIATOWYCH NR 1081F OD KM. 1+886,00 DO KM. 3+510,00 I NR 1082F OD KM. 4+637,00 DO KM. 6+000,00 - PSG-I-343/ZP/RB/2/09

Szczegóły informacji

REMONT DRÓG POWIATOWYCH NR 1081F OD KM. 1+886,00 DO KM. 3+510,00 I NR 1082F OD KM. 4+637,00 DO KM. 6+000,00 - PSG-I-343/ZP/RB/2/09

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2009-02-11 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/RB/2/09
Numer ogłoszenia: 24596-2009
Żagań, dnia 11 lutego 2009 r.
                                                                 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
„REMONT DRÓG POWIATOWYCH NR 1081F OD KM. 1+886,00 DO KM. 3+510,00 I NR 1082F OD KM. 4+637,00 DO KM. 6+000,00”
I Nazwa i adres Zamawiającego

Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (0-68) 477 79 01, FAX (0-68) 477 79 16; 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl

IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Remont dróg powiatowych nr 1081F od km. 1+886,00 do km. 3+510,00 i nr 1082F od km. 4+637,00 do km. 6+000,00”.
2. W ramach realizacji projektu zostaną wykonane następujące prace zgodnie z projektem budowlanym:
a) Jezdnia: czyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej, skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją, wykonanie warstwy profilująco - wyrównawczej z betonu asfaltowego, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego.
b) Pobocza: wykonanie wzmocnienia, utwardzenia poboczy oraz uzupełnienie pozostałej szerokości poboczy.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opracowanej przez Zakład Budowy Dróg i Mostów BEMARK ul. Budowlanych 4, 68-300 Lubsko.
4. Przedmiar robót, dokumentacja projektowa i specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót na nośniku CD stanowi – Rozdział II specyfikacji.
5. Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu i w Szprotawie, ul. Sobieskiego 73 w godzinach od 7.30 – 15.00.
6. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
7. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej.
8. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 45233123-7
V Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI Termin wykonania zamówienia
wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 30 września 2009 r
VII Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł (brutto) każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie.
Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się przebudowę drogi wraz z położeniem nowej nawierzchni bitumicznej.

3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00zł
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
Celem potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów:
3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat minimum 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł (brutto) każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, wg wzoru – zał. nr 3 SIWZ
Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się przebudowę drogi wraz z położeniem nowej nawierzchni bitumicznej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek może być spełniony łącznie.

Celem potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
4. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
Celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów:
5. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
Ponadto oferta musi zawierać:
6. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej obejmujący wszystkie roboty niezbędne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia zgodny z Przedmiarem robót ujętym w rozdziale II SIWZ.
7. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX ppkt. 1,2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt X SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
VIII Informacja na temat wadium
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty niniejszego postępowania Zamawiający będzie kierował się kryterium oceny:
Cena (cena brutto) – 100%
2. Ilość punktów, jaką oferent otrzyma za stopień spełnienia kryterium ceny ofertowej zamówienia będzie obliczana z zależności:
Lc=Comin/Cobad x Kp x Wc
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana.
Cobad – cena brutto oferty badanej,
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 100%

3. Zamawiający poprawi omyłki, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru – cena 100%.
5. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców zgodnie z art. 92 ustawy. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
X Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój nr 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 5 marca 2009 roku o godz. 10:00. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
XII Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie Dotyczy
XIII Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie Dotyczy
XIV Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie Dotyczy
XV Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4
Nie Dotyczy


                                                                                                            Żagań, dnia 02 marca 2009 r.
PSG-I-343/ZP/RB/2/09



Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „REMONT DRÓG POWIATOWYCH NR 1081F OD KM. 1+886,00 DO KM. 3+510,00 I NR 1082F OD KM. 4+637,00 DO KM. 6+000,00”

Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytania o następującej treści:

Pytanie 1: „Projekt Budowlany Zgłoszenie Robót” nie zawiera przekrojów charakterystycznych, na podstawie których wyliczona zostaje niezbędna ilość mieszanki mineralno-bitumicznej na wykonanie wymaganego projektem jw. profilu. Czy założona ilość profilowania mieszanką mineralno- bitumiczną w ilości 60kg/m2 jest wystarczająca?

Pytanie 2: Roboty bitumiczne wymagają zamknięcia drogi. Czy Zamawiający przewiduje możliwość zamknięcia drogi oraz czy jest projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który należy wykonać w ramach przygotowania inwestycji?

Pytanie 3: Na całości odcinka drogi przewidzianego do remontu obowiązuje zakaz 8 t. Czy Wykonawca otrzyma zezwolenie dla samochodów o ładowności 25t (transport mieszanki mineralno- bitumicznej)?

Pytanie 4: Po wizji w terenie stwierdzono miejsca przełomowe i popękane krawędzie istniejącej nawierzchni. Czy są wykonane badania nośności istniejącej podbudowy, na podstawie których przyjęto grubość wzmocnienia mieszanką mineralno- bitumiczną z uwagi na wymagane 60 miesięczny okres gwarancji?

Pytanie 5: Czy zamawiający zamierza zgodnie z przedłożonym przedmiarem robót do wykonania uzupełnić pobocza tylko na szerokość 0,35 m z każdej strony? Zgodnie z przedmiarem powierzchnia poboczy wynosi 2.090,90.

Pytanie 6: W pozycji 1 przedmiaru robót do wykonania Zamawiający podaje ilość 5974 m2, nato- miast w opisie i wyliczeniach do pozycji 1 jest 7.310,00 m2 + 4.771,00 m2= 12.081,00 m2. Prosimy o korektę zapisu.

Zamawiający udziela nastepujących odpowiedzi:

Ad.1 Ujęta w przedmiarze robót ilość profilowania mieszanką mineralno- bitumiczną w ilości 60 kg/m2 jest wystarczająca.

Ad.2 Projekt czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót został wykonany przez Zamawiającego. Czasowa organizacja ruchu przewiduje zamknięcie drogi.

Ad.3 Tak, Wykonawca otrzyma zezwolenie.

Ad. 4 Nie wykonano badań nośności istniejącej podbudowy.

Ad. 5 Zamawiający, zgodnie z przedmiarem robót przewiduje uzupełnić pobocze do szerokości 0,35 m obustronnie.

Ad.6 Zamawiający w przedmiarze robót przewidział oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogi na całej długości dróg, a na szerokości 1,0 mb od krawędzi jezdni obustronnie.



Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/RB/2/09
Żagań, dnia 11 marca 2009 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „REMONT DRÓG POWIATOWYCH NR 1081F OD KM. 1+886,00 DO KM. 3+510,00 I NR 1082F OD KM. 4+637,00 DO KM. 6+000,00”

Uprzejmie informuję, że w dniu 05 marca 2009 r. o godzinie 10:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiajacego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„REMONT DRÓG POWIATOWYCH NR 1081F OD KM. 1+886,00 DO KM. 3+510,00 I NR 1082F OD KM. 4+637,00 DO KM. 6+000,00”
1) Rodzaj zamówienia – Robota Budowlana
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 24596 -2009 oraz na stronie Zamawiajacego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 5
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 493.783,22 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 5 złożoną przez
firma (nazwa) Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 63, 67-200 Głogów
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty - Nazwa i siedziba wykonawcy - Cena oferty brutto - Uzyskane punkty CENA – 100 %
1. - Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Kaczawska 19, 58-514 Jelenia Góra - 639.710,36 zł - 77,19 pkt
2. Budownictwo Drogowo-Sanitarne **FUCHS** Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 100a, 67-100 Nowa Sól 587.371,76 zł 84,07
3. - EUROVIA POLSKA S.A. ul. Fabryczna 20b, 53-609 Wrocław - 591.934,22 zł - 83,42pkt
4. - STRABAG Sp z o.o., ul. B. Brechta 7, 03-472 Warszawa - 647.029,16 zł - 76,32pkt
5. - Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 63, 67-200 Głogów - 493.783,22 zł -100pkt



Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/RB/2/09
Żagań, 24 marca 2009 r.
„REMONT DRÓG POWIATOWYCH NR 1081F OD KM. 1+886,00 DO KM. 3+510,00 I NR 1082F OD KM. 4+637,00  DO KM. 6+000,00“
                        Numer ogłoszenia: 74152 - 2009 data zamieszczenia: 24 marca 2009
                                             OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 24596-2009
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego „REMONT DRÓG POWIATOWYCH NR 1081F OD KM. 1+886,00 DO KM. 3+510,00 I NR 1082F OD KM. 4+637,00 DO KM. 6+000,00”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Remont dróg powiatowych nr 1081F od km. 1+886,00 do km. 3+510,00 i nr 1082F od km. 4+637,00 do km. 6+000,00”.
2. W ramach realizacji projektu zostaną wykonane następujące prace zgodnie z projektem budowlanym:
a) Jezdnia: czyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej, skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją, wykonanie warstwy profilująco - wyrównawczej z betonu asfaltowego, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego.
b) Pobocza: wykonanie wzmocnienia, utwardzenia poboczy oraz uzupełnienie pozostałej szerokości poboczy.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opracowanej przez Zakład Budowy Dróg i Mostów BEMARK ul. Budowlanych 4, 68-300 Lubsko.
4. Przedmiar robót, dokumentacja projektowa i specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót na nośniku CD stanowi – Rozdział II specyfikacji.
5. Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu i w Szprotawie, ul. Sobieskiego 73 w godzinach od 7.30 – 15.00.
6. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
7. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części : 404.740,34 zł
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV. 1) „REMONT DRÓG POWIATOWYCH NR 1081F OD KM. 1+886,00 DO KM. 3+510,00 I NR 1082F OD
KM. 4+637,00 DO KM. 6+000,00”
V. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2009.
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp z o.o., ul. Mickiewicza 63, 67-200 Głogów
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 404.740,34 zł
• Oferta z najniższą ceną: 404.740,34 zł / oferta z najwyższą ceną: 530.351,77 zł
• Waluta: PLN.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-02-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-02-11 13:01:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-02-11 14:14:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-02-11 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1381 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony