ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów do remontów dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu - Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/1/09Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów do remontów dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu - Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/1/09

Szczegóły informacji

Dostawa materiałów do remontów dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu - Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/1/09

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2009-02-10 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/1/09
Numer ogłoszenia: 23390-2009
Żagań, dnia 10 lutego 2009 r.
                                                      OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
                     „Dostawa materiałów do remontów dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”
I Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (0-68) 477 79 01, FAX (0-68) 477 79 16; 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl
IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Dostawa materiałów do remontów dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę:
Dla części I - mieszanka mineralno-asfaltowa ”na gorąco” -70 ton
Dla części II - mieszanka mineralno-asfaltowa „na zimno” - 10 ton
Dla części III - emulsja asfaltowa klasy K1-65 - 65 ton
Dla części IV - grys bazaltowy frakcji 2/5 - 300 ton
- kruszywo bazaltowe (niesort) frakcji 0/25 - 350 ton
3. Podane w pkt 2 ilości materiałów stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający oświadcza, że bezwarunkowo zakupi 90 % przedmiotu zamówienia, natomiast 10 % warunkowo w zależności od zapotrzebowania.
4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): . 44113700-2, 44113600-1, 14212330-2, 14212300-3
V Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI Termin wykonania zamówienia
wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2009 r
VII Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Wykonawca dysponuje wytwórnią mas w odległości nie dalej niż 40 km od Żagania
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujących dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów:
3. Oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawcę wytwórnią mas w odległości nie dalej niż 40 km od Żagania - wg wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ (dotyczy części I zamówienia). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez jednego Wykonawcę.
Celem potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów:
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda następujących dokumentów:
5. Aprobatę techniczną – aktualną - dotyczącą przedmiotu zamówienia wydaną przez uprawnioną jednostkę. (dotyczy części II i części III zamówienia) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez jednego Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX ppkt. 1,2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt X SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
VIII Informacja na temat wadium
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty niniejszego postępowania Zamawiający będzie kierował się kryterium oceny:
Cena (cena brutto) – 100%
2. Ilość punktów, jaką oferent otrzyma za stopień spełnienia kryterium ceny ofertowej dla każdej części zamówienia będzie obliczana z zależności:
Lc=Comin/Cobad x Kp x Wc
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana.
Cobad – cena brutto oferty badanej,
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 100%

3. Zamawiający poprawi omyłki, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru – cena 100%.
5. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców zgodnie z art. 92 ustawy. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
X Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój nr 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 23 lutego 2009 roku o godz. 10:00. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
3. Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa w ppkt 2 nie powoduje utraty wadium.
4. Przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
XII Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie Dotyczy
XIII Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie Dotyczy
XIV Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie Dotyczy
XV Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4
Nie Dotyczy


                                                                                             Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/1/09
Żagań, dnia 03 marca 2009 r.

                                 INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „DOSTAWA MATERIAŁÓW DO REMONTU DRÓG DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W ŻAGANIU“ – CZĘŚĆ I

Uprzejmie informuję, że w dniu 23 lutego 2009 r. o godzinie 10:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiajacego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„DOSTAWA MATERIAŁÓW DO REMONTU DRÓG DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W ŻAGANIU“ - CZĘŚĆ I
1) Rodzaj zamówienia – Dostawy
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 23736 -2009 oraz na stronie Zamawiajacego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
Dla części I
1) liczba złożonych ofert: 1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
Dla części I
1. cena najkorzystniejszej oferty: 19.642,00 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę
Dla części I numer 7 złożoną przez
firma (nazwa): Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 63, 67-200 Głogów
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty - Nazwa (firma) i adres Wykonawcy - Cena oferty brutto - Uzyskane punkty CENA – 100%
Część I
7 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 63, 67-200 Głogów - 19.642,00 zł - 100 pkt

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/1/09
                                                                                                  Żagań, dnia 03 marca 2009 r.

                             INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „DOSTAWA MATERIAŁÓW DO REMONTU DRÓG DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W ŻAGANIU“ – CZĘŚĆ II

Uprzejmie informuję, że w dniu 23 lutego 2009 r. o godzinie 10:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiajacego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„DOSTAWA MATERIAŁÓW DO REMONTU DRÓG DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W ŻAGANIU“ – CZĘŚĆ II
1) Rodzaj zamówienia – Dostawy
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 23736 -2009 oraz na stronie Zamawiajacego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
Dla części II
1) liczba złożonych ofert: 2
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
Dla części II
1. cena najkorzystniejszej oferty: 5.246,00 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę
Dla części II numer 5 złożoną przez
firma (nazwa): Zakład Usług Transportowo – Sprzętowych , Józef Łucki, ul. Wierzyńskiego 20, 67-100 Nowa Sól
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:

Nr oferty - Nazwa (firma) i adres Wykonawcy - Cena oferty brutto - Uzyskane punkty CENA – 100%
Część II
3 - Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A. ul. Krańcowa 7, 21-100 Lubartów - 7.185,80 zł - 73,01pkt
5 - Zakład Usług Transportowo – Sprzętowych , Józef Łucki, ul. Wierzyńskiego 20, 67-100 Nowa Sól - 5.246,00 zł - 100pkt


Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/1/09
                                                                                                        Żagań, dnia 03 marca 2009 r.

                         INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „DOSTAWA MATERIAŁÓW DO REMONTU DRÓG DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W ŻAGANIU“ – CZĘŚĆ III

Uprzejmie informuję, że w dniu 23 lutego 2009 r. o godzinie 10:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiajacego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„DOSTAWA MATERIAŁÓW DO REMONTU DRÓG DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W ŻAGANIU“ – CZĘŚĆ III
1) Rodzaj zamówienia – Dostawy
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 23736 -2009 oraz na stronie Zamawiajacego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
Dla części III
1) liczba złożonych ofert: 2
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
Dla części III
1. cena najkorzystniejszej oferty: 96.746,00 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę
Dla części III numer 1 złożoną przez
firma (nazwa): EUROVIA POLSKA S.A. , ul. Fabryczna 20B, 53-609 Wrocław
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:

Nr oferty - Nazwa (firma) i adres Wykonawcy - Cena oferty brutto - Uzyskane punkty CENA – 100%
Część III
1 - EUROVIA POLSKA S.A. , ul. Fabryczna 20B, 53-609 Wrocław - 96.746,00 zł - 100pkt
3 - Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A. ul. Krańcowa 7, 21-100 Lubartów - 104.755,30 zł - 92,35pkt

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/1/09
                                                                                                    Żagań, dnia 03 marca 2009 r.

                            INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „DOSTAWA MATERIAŁÓW DO REMONTU DRÓG DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W ŻAGANIU“ – CZĘŚĆ IV

Uprzejmie informuję, że w dniu 23 lutego 2009 r. o godzinie 10:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiajacego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„DOSTAWA MATERIAŁÓW DO REMONTU DRÓG DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W ŻAGANIU“ – CZĘŚĆ IV
1) Rodzaj zamówienia – Dostawy
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 23736 -2009 oraz na stronie Zamawiajacego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
Dla części IV
1) liczba złożonych ofert: 4
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
Dla części IV
1. cena najkorzystniejszej oferty: 32.470,30 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę
Dla części IV numer 6 złożoną przez
firma (nazwa): Przedsiębiorstwo Drogowe BRUKPOL , Urzuty, ul. Zielonogórska 10, 66-010 Nowogród Bobrzański
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty - Nazwa (firma) i adres Wykonawcy - Cena oferty brutto - Uzyskane punkty CENA – 100%
Część IV
2 - Przedsiębiorstwo Robót Sanitarnych ECO Ryszard Rogowski, ul. Lotników 10A, 65-001 Zielona Góra - 34.251,50 zł - 94,80pkt
4 - Usługi Transportowe, Obsługa i Naprawa Pojazdów Mechanicznych „TRANS-Mat” Stanisław Matejko, ul. Lipowa 5, Grabik , 68-200 Żary - 35.136,00 zł - 92,41pkt
5 - Zakład Usług Transportowo – Sprzętowych , Józef Łucki, ul. Wierzyńskiego 20, 67-100 Nowa Sól - 32.818,00 zł - 98,94pkt
6 - Przedsiębiorstwo Drogowe BRUKPOL , Urzuty, ul. Zielonogórska 10, 66-010 Nowogród Bobrzański - 32.470,30 zl - 100pkt


Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/1/09
Żagań, 23 marca 2009 r.
          „DOSTAWA MATERIAŁÓW DO REMONTU DRÓG DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W ŻAGANIU“
                             Numer ogłoszenia: 73720-2009 data zamieszczenia: 23 marca 2009
                                                 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 23690-2009
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego „Dostawa materiałów do remontów dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Dostawa materiałów do remontów dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę:
Dla części I - mieszanka mineralno-asfaltowa ”na gorąco” - 70 ton
Dla części II - mieszanka mineralno-asfaltowa „na zimno” - 10 ton
Dla części III - emulsja asfaltowa klasy K1-65 - 65 ton
Dla części IV - grys bazaltowy frakcji 2/5 - 300 ton
- kruszywo bazaltowe (niesort) frakcji 0/25 - 350 ton
3. Podane w pkt 2. ilości materiałów stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający oświadcza, że bezwarunkowo zakupi 90 % przedmiotu zamówienia, natomiast 10 % warunkowo w zależności od zapotrzebowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2 , 44113600-1, 14212330-2 , 14212300-3
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części : 126.315,00 zł
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część nr 1
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej „na gorąco” przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej.
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2009.
IV 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV 3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp z o.o., ul. Mickiewicza 63, 67-200 Głogów
IV 4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 16.100,00 zł
• Oferta z najniższą ceną: 16.100,00 zł / oferta z najwyższą ceną: 16.100,00 zł
• Waluta: PLN.

Część nr 2
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (transportem Wykonawcy) mieszanki mineralno-asfaltowej „na zimno” przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej.
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2009.
IV 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV 3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Zakład Usług Transportowo – Sprzętowych, Józef Łucki, ul. Wierzyńskiego 20, 67-100 Nowa Sól
IV 4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 4.300,00 zł
• Oferta z najniższą ceną: 4.300,00 zł / oferta z najwyższą ceną: 5.890,00 zł
Waluta: PLN.

Część nr 3
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji asfaltowej przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej, transportem Wykonawcy wraz z przepompowaniem ze środka transportu do zbiornika zlokalizowanego w Szprotawie , ul. Sobieskiego 73

IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2009.
IV 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV 3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
EUROVIA POLSKA S.A., ul. Fabryczna 20B, 53-609 Wrocław
IV 4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 79.300,00 zł
• Oferta z najniższą ceną: 79.300,00 zł / oferta z najwyższą ceną: 85.865,00 zł
Waluta: PLN.

Część nr 4
Nazwa: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa z transportem materiału do remontu dróg o nawierzchni bitumicznej oraz dróg gruntowych i poboczy : grys bazaltowy frakcji 2/5 – kruszywo bazaltowe w postaci mieszanki (niesort) frakcji 0/25.
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2009.
IV 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV 3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Drogowe BRUKPOL, ul. Zielonogórska 10, Urzuty, 66-010 Nowogród Bobrzański
IV 4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 26.615,00 zł
• Oferta z najniższą ceną: 26.615,00 zł / oferta z najwyższą ceną: 28.800,00 zł
Waluta: PLN.


Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-02-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-02-10 16:28:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-02-10 16:59:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-02-10 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1244 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony