ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Zapewnienie łącza dedykowanego dla systemu Pojazd/Kierowca pomiędzy obiektami Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39 i w Szprotawie przy ulicy Kościuszki 30 ”. Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Zapewnienie łącza dedykowanego dla systemu Pojazd/Kierowca pomiędzy obiektami Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39 i w Szprotawie przy ulicy Kościuszki 30 ”.

Szczegóły informacji

„Zapewnienie łącza dedykowanego dla systemu Pojazd/Kierowca pomiędzy obiektami Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39 i w Szprotawie przy ulicy Kościuszki 30 ”.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: USŁUGI

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2008-10-16 przez Joanna Fibich-Muszyńska

Treść:

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/3/08
Numer ogłoszenia: 270363 /2008
Żagań, dnia 16 października 2008 r.
                                                                                     OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługa
„Zapewnienie łącza dedykowanego dla systemu Pojazd/Kierowca pomiędzy obiektami Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39 i w Szprotawie przy ulicy Kościuszki 30 ”.

I. Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (0-68) 477 79 01, FAX (0-68) 477 79 16; 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II. Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawo zamówień publicznych;
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest „Zapewnienie łącza dedykowanego dla systemu Pojazd/Kierowca pomiędzy obiektami Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39 i w Szprotawie przy ulicy Kościuszki 30 ”.
Wymagania dla lokalnego operatora dostarczającego łącze

Łącze sieciowe między routerem PWPW w budynku/urzędzie przy ulicy Dworcowej 39 w Żaganiu a routerem Cisco 1841 w budynku/filli przy ulicy Kościuszki 30 w Szprotawie powinno być łączem dedykowanym dla systemu Pojazd/Kierowaca i nie powinno być używane w innych celach.
Lokalny operator dostarczający łącze powinien zapewnić urządzenia ostatniej mili oraz okablowanie i interfejsy umożliwiające podłączenie swoich urządzeń do routerów.

Wymagania dla łącza i usługi:

1. Brak połączenia z Internetem oraz separacja od innych klientów w sieci lokalnego operatora dostarczającego łącze
2. Wykorzystanie łącza dostarczonego przez Operatora tylko na potrzeby systemu Pojazd/Kierowca, w realizacji punkt-punkt między lokalizacjami.
3. Routery dostarczone przez lokalnego operatora powinny posiadać interfejs serial dla połączenia z routerem PWPW w obu lokalizacjach.
4. Operator powinien zapewnić kable do połączenia back-to-back routera lokalnego operatora z routerem PWPW w obu lokalizacjach. PWPW dostarcza od strony swojego routera kabel CAB-V35MT zakończony złączem V.35 (styk męski) dla routera w urzędzie. W przypadku posiadania routera Cisco 1841 w filli, operator może dostarczyć łącze zakończone interfejsem Ethernet lub V.35

Wymagania na parametry łącza:
1. Gwarantowana przepustowość łącza pomiędzy urzędem a filią na poziomie nie mniejszym niż 256kbits,
2. na interfejsach połączeniowych pomiędzy routerami operatora i PWPW w Urzędzie i filli powinna być uruchomiona enkapsulacja HDLC. Urządzenie Operatora powinno być ustawione w tryb DCE. Dla filii clockrate routera powinien być równy 500000
3. adresacja IP połączeniowa [pomiędzy routerem operatora i routerem PWPW w każdej z lokalizacji zostanie zdefiniowana przez Administratora Systemu pojazd/Kierowca – firmę HP. Operator musi zapewnić routing pomiędzy sieciami połączeniowymi (routing statyczny) Usługa DHCP powinna być wyłączona.
4. brak wymagań Access-Listy na routerach operatora
5. maksymalna prędkość możliwa do uzyskania na interfejsie serial (katra WIC-1T) to 2 Mbits.
Dopuszczalne jest użycie usługi Frame-Relay lub IP VPN (MPLS) jako łącza pomiędzy urzędem i filią z zastrzeżeniem powyższych warunków.
Urząd mieści się w Żaganiu przy ulicy Dworcowej 39, 68-100 Żagań, filia natomiast w Szprotawie przy ulicy Kościuszki 30, 67-300 Szprotawa.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 64200000-8
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało realizowane w terminie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień oraz SIWZ;
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów i oświadczeń:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę
VIII. Informacja na temat wadium
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryterium oceny: najniższa cena tj.
Cena = 100%
X. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 27.10.2008 roku o godz. 9:00. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI. Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczace dynamicznego systemu zakupów:
Nie dotyczy
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie dotyczy



                                                                                                  Żagań, dnia 22 października 2008 r.
PSG-I-343/ZP/U/3/08


Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Zapewnienie łącza dedykowanego dla systemu Po-jazd/Kierowca pomiędzy obiektami Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39 i w Szprotawie przy ulicy Kościuszki 30 ”.



Uprzejmie informuję, ze do Zamawiającego wpłynęła prośba o udzielenie odpowiedzi na pytania o następującej treści :
1. Zamawiający w załączniku nr 3 w SIWZ tj. Istotnych dla stron postanowieniach umownych w części dotyczącej „Wynagrodzenia i warunków płatności” w pkt. 4 zamieścił zapis mówiący, że:” rozliczenie nastąpi każdorazowo po zakończeniu miesięcznego okresu abonenckiego i wystawieniu przez wykonawcę faktury VAT”
Czy Zamawiający zgadza się na możliwość modyfikacji SIWZ i doprecyzowanie, że abonament z usługi teleko-munikacyjne będzie płatne z góry?

2. Zapytanie dot. Załącznika nr 3 w SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umownych, część: WYNAGRODZE-NIE I WARUNKI PŁATNOŚCI, pkt. 5
Czy Zamawiający zgadza się na możliwość modyfikacji SIWZ tak, aby termin zapłaty należności został określony na 30 dni od daty prawidłowego wystawienia faktury VAT przez wykonawcę?

3. Zapytanie dotyczy zał. Nr 3 w SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umownych, część: KARY UMOWNE, pkt. 1
Czy zamawiający zgadza się na możliwość modyfikacji SIWZ tak, aby kary umowne za zwłokę w dostawie przedmiotu umowy i w usunięciu wad i usterek wynosiły 0,1 % wynagrodzenia ustalonego w umowie za każdy dzień zwłoki?

4. Zamawiający w załączniku nr 3 w SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umownych, część : KARY UMOWNE pkt 4 zamieścił zapis mówiący, że: „Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad bez względu na wysokość związanych z tym kosztów”
Zamawiający zwraca się z prośbą o doprecyzowanie o jakie wady chodzi w tym zapisie (o jakich wadach mówi-my, kiedy się one mogą pojawić, czy wchodzi w grę np. ograniczenie czasowe poprzez gwarancję oraz o stanie się w sytuacji, gdy Zamawiający przyczyni się do powstania wad?

5. Zapytanie dotyczy wymaganych przez Zamawiającego dokumentów.
Zamawiający określił, że Wykonawca w każdym przypadku zobowiązany jest przedłożyć uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej.
Bardzo proszę o odpowiedź, w jaki sposób powinien zostać uwierzytelniony wyżej wymieniony dokument, np. no-tarialnie, czy może wystarczy przez osobę upoważnioną do podpisania oferty?


ODPOWIEDZI ZAMAWIAJĄCEGO :
Ad.1
Zamawiający wyraża zgodę i wprowadza zmianę do załącznika nr 3 SIWZ . tj. Istotnych dla stron postanowieniach umowy w części dotyczącej „ Wynagrodzenia i warunki płatności” w pkt. 4 który otrzymuje nowe brzmienie „4. Miesięczne opłaty abonamentowe są płatne z góry natomiast faktura za instalację i uruchomienie łącza będzie płatna jednorazowo w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury VAT. Podstawią wystawienia faktury będzie protokół odbioru usługi.”
Ad.2.
Zamawiający wyraża zgodę i wprowadza zmianę do załącznika nr 3 SIWZ . tj. Istotnych dla stron postanowieniach umowy w części dotyczącej „Wynagrodzenia i warunki płatności” w pkt. 5 który otrzymuje nowe brzmienie „5. Termin płatności faktury ustala się na 35 dni od daty prawidłowego wystawienia przez Wykonawcę z tym, że jeżeli faktura zostanie dorę-czona do Zamawiającego po terminie płatności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego termin płatności ustala się na 7 dni od daty otrzymania faktury.
Ad.3
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę wysokości kary umownej z 0,2% na 0,1% wynagrodzenia ustalonego w umowie za każdy dzień zwłoki w dostawie przedmiotu zamówienia oraz w usunięciu wad i usterek.
Ad. 4
Zamawiający informuje, że pod pojęciem wad należy rozumieć wady dotyczące przedmiotu umowy. Przyczynienie się Zamawiającego do powstania wad uregulowane jest w Kodeksie Cywilnym.
Ad.5
Zamawiający informuje że kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej może uwierzytelnić osoba upoważniona do podpisywa-nia oferty

Jednocześnie Zamawiający informuje iż przedłuża termin składania ofert do dnia 3 listopada 2008 r.
W związku z powyższym zapisy zawarte w SIWZ pkt. XVI Miejsce, termin składania i otwarcia ofert ulegają zmianie:
„Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie/opakowaniu, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczające jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadre-sowane do Zamawiającego na adres:
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. Dworcowa 39
68-100 Żagań
i opatrzone nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
Oferta na „Zapewnienie łącza dedykowanego dla systemu Pojazd/Kierowca pomiędzy obiektami Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39 i w Szprotawie przy ulicy Kościuszki 30 ”.
nie otwierać przed: 3 listopada 2008r. godz. 9:30
1. Oferty należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 3 listopada 2008r. u o godz. 9.00. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
3. Otwarcie ofert nastąpi: w dniu 3 listopada 2008r. o godzinie 9:30 w Starostwie Powiatowym w Żaganiu, ul. Dworcowa 39 – w sali narad I piętro.“
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian. Niniejsze pismo stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia



Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/3/08       Żagań, dnia 05 listopada 2008 r.


Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zapewnienie łącza dedykowanego dla systemu Pojazd/Kierowca pomiędzy obiektami Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39 i w Szprotawie przy ulicy Kościuszki 30 ”.



Uprzejmie informuję, że w dniu 03 listopada 2008 r. o godz. 9.30 nastąpiło otwarcie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zapewnienie łącza dedykowanego dla systemu Pojazd/Kierowca pomiędzy obiektami Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39 i w Szprotawie przy ulicy Kościuszki 30 ”.

W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta do Zamawiającego.

W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,poz.1655 oraz Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli w prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu .

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Fibich-Muszyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Fibich-Muszyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-16 14:59:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-16 15:03:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-10-16 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1538 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony