ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa leków i materiałów medycznych.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa leków i materiałów medycznych.

Szczegóły informacji

Dostawa leków i materiałów medycznych.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żaganiu

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2007-12-05 przez

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na dostawę leków i materiałów medycznych
dla
Samodzielnego Publicznego Zakładu
Opieki Zdrowotnej
w Żaganiu

Numer ogłoszenia nadany przez Zamawiającego: PN 2/2007; data zamieszczenia: 05.12.2007r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:

Nazwa i adres zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żaganiu,
ul. Żelazna 1a,
68-100 Żagań,
strona internetowa: www.spzoz.zagan.pl
e-mail: sekretariat-spzoz@wp.pl; sekretariat@spzoz.zagan.pl
Osoby do kontaktów:
Ewa Wilczyńska – Dział Zamówień Publicznych tel: (068) 477-12-51; ewawilczynska1@op.pl
W sprawach przedmiotu zamówienia: Alfreda Mazur – Kierownik Apteki tel: (068) 477-12-62
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żaganiu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
: Dostawa leków i materiałów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków i materiałów medycznych z podziałem na 7 pakietów.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Pakiet nr 1-Sukcesywna dostawa leków
Pakiet nr 2-Sukcesywna dostawa leków
Pakiet nr 3-Sukcesywna dostawa leków
Pakiet nr 4-Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych
Pakiet nr 5-Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych
Pakiet nr 6-Sukcesywna dostawa nici chirurgicznych
Pakiet nr 7-Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
24.40.00.00-8. , 24.00.00.00- 4, 33.14.11.10- 4, 33.14.11.21- 4, 24.49.20.00 - 9
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych tzn. na poszczególne pakiety. Zamawiający wymaga jednak aby pakiet zawierał wszystkie pozycje asortymentowe pod rygorem odrzucenia oferty na dany pakiet.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.1.7) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
II.1.8)Wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
II.1.9)INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
II.1.10) INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
II.1.11)MIEJSCE DOSTAWY:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żaganiu (apteka)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2.Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5.Utrzymają oferowane ceny przez okres trwania umowy z wyjątkiem przypadku określonego w projekcie umowy w § 4
6.Zaoferują termin płatności nie krótszy niż 60 dni.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 2
2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych,
4.koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem,
5. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 3
Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu (podmiotowe i przedmiotowe) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków zawarte są w SIWZ.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać , po uprzednim złożeniu zamówienia w siedzibie zamawiającego III piętro pok. Nr 302 Dział Marketingu I Zarządzania Jakością lub na stronie internetowej: www.spzoz.zagan.pl (Przetargi)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żaganiu, ul. Żelazna 1a sekretariat, pokój nr 316, III piętro
Termin składania ofert upływa 12.12.2007 o godzinie 12.45
Otwarcie nastąpi 12.12.2007 o godz. 13.00 pok. Nr 309
IV. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-12-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-12-05 20:54:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-12-05 20:54:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-12-05 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4566 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony