ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa i montaż urządzeń do monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach oświatowych Powiatu ŻagańskiegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa i montaż urządzeń do monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach oświatowych Powiatu Żagańskiego

Szczegóły informacji

Dostawa i montaż urządzeń do monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach oświatowych Powiatu Żagańskiego

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-11-15 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2007-11-08 przez Ewa Igiel

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (0-68) 477 79 01, FAX (0-68) 477 79 16; 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

II. Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. z późn. zm.) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ www.powiatzaganski.pl oraz www.bip.powiatzaganski.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
IV.1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Dostawa i montaż urządzeń do monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach oświatowych Powiatu Żagańskiego”. Miejsce montażu, instalacji urządzeń do monitoringu wizyjnego:
1. Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy w Żaganiu, ul. X-lecia 19-21(dostawa i instalacja zestawu do monitoringu wizyjnego w wersji standardowej);
2. Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy w Szprotawie, ul. Sobieskiego 69(dostawa i instalacja zestawu do monitoringu wizyjnego w wersji standardowej);
3. Zespół Szkół Mechanicznych w Żaganiu, ul. Pomorska 7 (dostawa i instalacja zestawu do monitoringu wizyjnego w wersji z dodatkowym wyposażeniem);
4. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Żaganiu, Pl. Orląt Lwowskich 4 (dostawa i instalacja zestawu do monitoringu wizyjnego w wersji z dodatkowym wyposażeniem);
5. Zespół Szkół Tekstylno – Handlowych w Żaganiu, ul. Gimnazjalna 13 (dostawa i instalacja zestawu do monitoringu wizyjnego w wersji z dodatkowym wyposażeniem);
6. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej, ul. Pałacowa 1 (dostawa i instalacja zestawu do monitoringu wizyjnego w wersji z dodatkowym wyposażeniem);
7. Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Henrykowie, Henryków 54 (dostawa i instalacja zestawu do monitoringu wizyjnego w wersji z dodatkowym wyposażeniem);
8. Zespół Szkół Zawodowych w Szprotawie, ul. Koszarowa 10 (dostawa i instalacja zestawu do monitoringu wizyjnego w wersji z dodatkowym wyposażeniem);
9. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Szprotawie, ul. Niepodległości 7 (dostawa i instalacja zestawu do monitoringu wizyjnego w wersji z dodatkowym wyposażeniem).
IV.2 W skład dostawy montażu zestawów monitorujących wchodzi:
1. Zestaw do monitoringu wizyjnego w wersji standardowej wraz z instalacją - ilość 2
2. Zestaw do monitoringu wizyjnego w wersji z dodatkowym wyposażeniem wraz z instalacją - ilość 7
IV. 3 Opis zestawów monitorujących
1. Standardowy zestaw monitorujący składa się z:
• dwóch kamer, umożliwiających rejestrację tego, co się dzieje przy wejściu do szkoły od wewnątrz i z zewnątrz. Kamery muszą rejestrować obraz w kolorze i w rozdzielczości wystarczającej do identyfikacji osób,
• kolorowego monitora LCD o min. przekątnej "22 cale"- niezbędnego do stałej obserwacji obrazu przekazywanego przez kamery,
• urządzeń dodatkowych niezbędnych do zainstalowania zestawu.
2. Zestaw z dodatkowym wyposażeniem to:
• zestaw standardowy plus 6 dodatkowych kamer,
• odpowiednie podłączenia i podzielnik obrazu na monitorze.
3. Urządzenia wchodzące w skład zestawu:
• rejestrujące obraz powinny spełniać wymogi określone Polską Normą PN-EN 50132-7 dla systemów dozorowanych CCTV, czyli rejestrować obraz częstotliwością 25 klatek na sekundę dla każdej kamery, z rozdzielczością nie mniejszą niż 400 linii telewizyjnych, kamery kolorowe z zintegrowanym obiektywem i oświetlaczem, obudową i uchwytem, kamery zewnętrzne odporne na czynniki pogodowe.
• rejestrujące dźwięk powinny zapewnić możliwość rejestracji sygnału akustycznego w paśmie częstotliwości od 300 do 6000 Hz przy dynamice 50 dB.
IV.4 Do utrwalenia obrazu i dźwięku Zamawiający wymaga urządzeń elektronicznych typu cyfrowego, wchodzących w skład systemu rejestracji obrazu oraz odpowiednie do tych urządzeń nośniki informacji. Utrwalanie obrazu i dźwięku winno dokonywać się na płytach DVD, CD.
IV.5 Wykonawca winien:
• opracować koncepcję programowo – przestrzenną monitoringu, w porozumieniu z użytkownikiem obiektu (Dyrektorem jednostki oświatowej) – po 2 egz. dla każdej jednostki;
• wykonanie dostawy, montażu oraz prac instalacyjnych elementów wchodzących w skład monitoringu oraz jego uruchomienie;
• przekazanie systemu monitoringu do eksploatacji z uwzględnieniem następujących elementów:
- przeprowadzenie szkolenia i instruktażu stanowiskowego,
- przekazanie instrukcji obsługi monitoringu – 2 egz. dla każdej placówki;
- przekazanie dokumentacji projektowej monitoringu powykonawczej – 2 egz. dla każdej placówki.
IV.6 Zadanie realizowane jest w ramach rządowego programu wspierania w latach 2007-2009 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w publicznych szkołach i placówkach „Monitoring wizyjny w szkołach i placówkach” na podstawie umowy (Nr 173/2007 z 19.10.2007 r.) z Lubuskim Kuratorium Oświaty w związku z którą Zamawiający zobowiązany jest przedstawić sprawozdanie finansowe z realizacji zadania w terminie do 15 grudnia 2007 r.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.31.00-4, 32.33.31.00-7, 32.33.32.00-8
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI. Termin wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 07 grudnia 2007 r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień oraz SIWZ;
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów i oświadczeń:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę;
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
VIII. Informacja na temat wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryterium oceny: najniższa cena tj. Cena brutto = 100%
X. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 15.11.2007 roku o godz. 09:30. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI. Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Nie dotyczy
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczace dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: Nie dotyczy


INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dostawa i montaż urządzeń do monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach oświatowych Powiatu Żagańskiego
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostawa i montaż urządzeń do monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach oświatowych Powiatu Żagańskiego”
1) Rodzaj zamówienia – DOSTAWA
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w BZP nr 216256-2007 oraz na stronie Zamawiającego www.powiatzaganski.pl oraz www.bip.powiatzaganski.pl

Uprzejmie informuję, że w dniu 15 listopada 2007 r. o godzinie 10:00 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie, o którym mowa powyżej. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, w wysokości 114.875,00 zł
W wyznaczonym, terminie wpłynęły do Zamawiającego trzy ważne oferty złożone przez:

Nr oferty 1 Fortuna COMUNICATION Sp. z o.o.
Ul. Buforowa 4 c, 52-131 Wrocław Cena oferty 157.415,38 zł

Przyznana punktacja w kryterium cena – 100 % - 100

Nr oferty 2 TELETECHNIKA – PIOTR BRYCH
Ul. Palestyńska 8 lok. 5, 03-321 Warszawa Cena oferty 291.580,00 zł

Przyznana punktacja w kryterium cena – 100 % - 53,98

Nr oferty 3 Ventus Communications Sp. z o.o.
Ul. Swoboda 12, 60-391 Poznań Cena oferty 281.906,62 zł

Przyznana punktacja w kryterium cena – 100 % - 55,85

Najkorzystniejsza oferta została złożona przez firmę Fortuna COMUNICATION Sp. z o.o. z Wrocławia, która zaoferowała wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę 157.415,38 zł. Kwota ta przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zadania.
W związku z powyższym Zamawiający zawiadamia na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.),
że na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostawa i montaż urządzeń do monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach oświatowych Powiatu Żagańskiego” gdyż zaoferowana cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez wykonawcę tj.: Fortuna COMUNICATION Sp. z o.o. przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


E. Igiel
Żagań, dnia 16 listopada 2007 r.


Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewa Igiel
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-11-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Igiel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-11-08 13:35:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-11-08 13:37:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-11-08 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4572 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony