ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w ŻaganiuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu

Szczegóły informacji

Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-11-16 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2007-10-23 przez Ewa Igiel

Treść:

I. Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (0-68) 477 79 01, FAX (0-68) 477 79 16; 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II. Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. z późn. zm.) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ www.powiatzaganski.pl oraz www.bip.powiatzaganski.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu” wykonanych zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz.U. z 2002 Nr 133, poz. 1123 z późn zm.) posiadającymi aktualny certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę:
a. Tablice samochodowe jednorzędowe zwyczajne - 10.000 kpl.
b. Tablice samochodowe dwurzędowe zwyczajne – 500 kpl.
c. Tablice samochodowe jednorzędowe indywidualne – 16 kpl.
d. Tablice na przyczepy jednorzędowe zwyczajne – 600 szt.
e. Tablice na przyczepy dwurzędowe zwyczajne – 400 szt.
f. Tablice motocyklowe dwurzędowe zwyczajne – 500 szt.
g. Tablice motocyklowe dwurzędowe indywidualne – 8 szt.
h. Tablice motorowerowe dwurzędowe zwyczajne – 500 szt.
i. Tablice samochodowe jednorzędowe tymczasowe – 100 szt.
j. Wtórniki tablic – 1000 szt.
2. Podane w pkt 1. ilości tablic rejestracyjnych stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający oświadcza, że bezwarunkowo zakupi 85% przedmiotu zamówienia, natomiast 15 % warunkowo w zależności od zapotrzebowania.
3. Z tytułu niezrealizowania 100% wskazanych w pkt. 1. ilości tablic rejestracyjnych Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciwko zamawiającemu. Ponadto Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego.
4. Szczegółowa ilość zamawianych tablic rejestracyjnych będzie określana każdorazowo zamówieniami jednostkowymi.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i wyładunek przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
6. W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca nieodpłatnie będzie odbierał i utylizował tablice rejestracyjne zebrane przez Wydział Komunikacji podczas przerejestrowywania i wyrejestrowywania pojazdów.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.52.00.00-6.
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI. Termin wykonania zamówienia Sukcesywne dostawy od 02 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2009 r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień oraz SIWZ;
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b) posiadają zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.),
c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów i oświadczeń:
f) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 3 do specyfikacji. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę
g) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę;
h) Zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez właściwy organ zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę;
i) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę;
j) Aktualne Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę;
VIII. Informacja na temat wadium
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryterium oceny: najniższa cena tj. Cena brutto = 100%
X. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 16.11.2007 roku o godz. 10:30. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI. Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Nie dotyczy
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczace dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: Nie dotyczy


Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/5/07
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”

Uprzejmie informuję, że w dniu 16 listopada 2007 r. o godzinie 11:00 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przekazuję Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) informację o wyborze oferty.

1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiajacego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”
1) Rodzaj zamówienia – Dostawa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w BZP nr 201877-2007 oraz na stronie Zamawiającego www.powiatzaganski.pl, www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 2
2) liczba wykluczonych wykonawców: 0
3) liczba ofert odrzuconych: 0
4. Oferta najkorzystniejsza:
Firma: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe >>KAMA<< Sp. z o.o.
kod, miejscowość: 65-140 Zielona Góra
ulica, nr budynku: Ul. Malczewskiego 2 a
cena oferty wybranej: 579.370,68 zł
UZASADNIENIE:
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Złożył wymagane w SIWZ dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę uzyskując największą ocenę w kryterium oceny ofert CENA – 100 %
5. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty Przyznana punktacja w kryterium cena – 100 %
1 MOGOZAM 1 – Halina Moteka
Ul. Traugutta 18
22-400 Zamość
Cena oferty 589.249,26 zł
przyznana ilość punktów w kryterium cena 100 % - 98,32 pkt

2 Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe >>KAMA<< Sp. z o.o.
Ul. Malczewskiego 2 a
65-140 Zielona Góra
Cena oferty 579.370,68 zł
przyznana ilość punktów w kryterium cena 100 % - 100 pkt

E. Igiel
Żagań, dnia 16 listopada 2007 r.



Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 232017 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Tak, numer ogłoszenia w BZP: 201877 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu” wykonanych zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz.U. z 2002 Nr 133, poz. 1123 z późn zm.) posiadającymi aktualny certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę:
a. Tablice samochodowe jednorzędowe zwyczajne - 10.000 kpl.
b. Tablice samochodowe dwurzędowe zwyczajne – 500 kpl.
c. Tablice samochodowe jednorzędowe indywidualne – 16 kpl.
d. Tablice na przyczepy jednorzędowe zwyczajne – 600 szt.
e. Tablice na przyczepy dwurzędowe zwyczajne – 400 szt.
f. Tablice motocyklowe dwurzędowe zwyczajne – 500 szt.
g. Tablice motocyklowe dwurzędowe indywidualne – 8 szt.
h. Tablice motorowerowe dwurzędowe zwyczajne – 500 szt.
i. Tablice samochodowe jednorzędowe tymczasowe – 100 szt.
j. Wtórniki tablic – 1000 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.52.00.00-6.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 472680 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe KAMA Sp. z o.o., Ul. Malczewskiego 2 a, 65-140 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 579370.68
• Oferta z najniższą ceną: 579370.68 / oferta z najwyższą ceną: 589249.26
• Waluta: PLN.
Żagań, dnia 26.11.2007 r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewa Igiel
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-10-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Igiel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-10-23 19:35:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-10-23 19:41:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-10-23 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4938 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony