ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: UBEZPIECZENIE MIENIA POWIATU ŻAGAŃSKIEGODrukuj informację Zamówienie publiczne: UBEZPIECZENIE MIENIA POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Szczegóły informacji

UBEZPIECZENIE MIENIA POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: USŁUGI

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2007-09-06 przez Ewa Igiel

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGI
„UBEZPIECZENIE MIENIA POWIATU ŻAGAŃSKIEGO”
Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/10/07
nr ogłoszenia 159991-2007

I. Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (0-68) 477 79 01, FAX (0-68) 477 79 16; 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II. Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. z późn. zm.) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ: www.powiatzaganski.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
KOD CPV: 66.30.00.00-3, 66.33.41.00-1
IV.1 Przedmiotem zamówienia jest „UBEZPIECZENIE MIENIA POWIATU ŻAGAŃSKIEGO” w skład którego wchodzi:
PAKIET I:
Ubezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SIWZ
1. Ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia
2. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia
3. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji
Ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek Zamawiającego
1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu administrowania drogami
2. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów
3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie Wszystkich Ryzyk
PAKIET II:
Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NW)
IV. 2 Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Zamawiający: w niniejszym postępowaniu dopuszcza składnie ofert częściowych.
1. Zamówienie składa się z 2 części, gdzie CZĘŚĆ 1 stanowi Pakiet I opisany w pkt III.3.1 SIWZ, CZĘŚĆ 2 stanowi Pakiet II opisany w pkt III.3.2. SIWZ
2. Każda z części przedmiotu zamówienia wyceniona winna być odrębnie na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Każda z części oceniana będzie odrębnie zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w pkt XIX Specyfikacji.
4. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI. Termin wykonania zamówienia
Dla zadań Pakietu I
Terminy wykonania – ubezpieczenie ma obejmować okres od 27.09.2007r. do 26.09.2010r., tj. 36 miesięcy z rocznym okresem polisowania.
Polisy dla ubezpieczeń wspólnych tj. ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia szyb od stłuczenia, wystawione zostaną dla każdego rodzaju ubezpieczenia obejmując ochroną wszystkie jednostki organizacyjne Zamawiającego na 3 okresy rozliczeniowe określone w Umowie Generalnej.
Polisy dla ubezpieczeń dla poszczególnych jednostek zostaną wystawione po jednej dla każdego rodzaju ubezpieczenia, obejmując ochroną majątek wymieniony w załączniku nr 5 i 6 do SIWZ. Dla każdej jednostki zostanie wystawiony certyfikat zawarcia wszystkich ubezpieczeń wraz ze składkami za ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów oraz sprzętu elektronicznego w systemie Wszystkich Ryzyk.
Dla zadań Pakietu II
Terminy wykonania – ubezpieczenie ma obejmować okres od 27.09.2007r. do 26.09.2010r., tj. 36 miesięcy z rocznym okresem polisowania.
Polisy dla ubezpieczeń komunikacyjnych będą wystawione na okresy roczne określone indywidualnie dla każdego pojazdu i wskazane w załączniku nr 7 zawierającego wykazy pojazdów.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
VII.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień oraz niniejszej specyfikacji;
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
e) posiadają zezwolenie właściwego organu państwowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
VII.2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów i oświadczeń:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę;
3. Zezwolenie właściwego organu państwowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę;
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę;
5. Aktualne Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę;
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3, 4 i 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
VIII. Informacja na temat wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Oferty ważne złożone w terminie, przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu i niepodlegających odrzuceniu, będą oceniane (punktowane) według następujących kryteriów w poszczególnych Częściach niniejszego postępowania:
1.1 CZĘŚĆ 1 - PAKIET I: Do wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans ceny, oraz oferowanych warunków ubezpieczenia .
Sposób punktowania ofert według następujących wag:
A. cena - 80 %
B. zakres i jakość proponowanej ochrony ubezpieczeniowej - 20 %
1.2 CZĘŚĆ 2 - PAKIET II:
Jedynym kryterium wyboru dla zadań Pakietu II jest cena - 100 %
X. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 14.09.2007 roku o godz. 10:30. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI. Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Nie dotyczy
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczace dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: Nie dotyczy
XV.INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Dworcowa 99, 68-100 Żagań pok. 109
2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy




Postępowanie prowadzone przy udziale brokera ubezpieczeniowego SUPRA BROKERSŽ 53-206 Wrocław, ul. Rymarska 2/1


Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewa Igiel
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-09-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Igiel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-09-06 18:17:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-09-06 18:27:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-09-06 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4217 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony