ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Termomodernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w SzprotawieDrukuj informację Zamówienie publiczne: Termomodernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Szprotawie

Szczegóły informacji

Termomodernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Szprotawie

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-08-07 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2007-07-16 przez Ewa Igiel

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/RB/1/07


I. ZAMAWIAJĄCY:
Zarząd Powiatu Żagańskiego mające swoją siedzibę w Żaganiu przy ulicy Dworcowej 39, 68-100 Żagań, tel. (068) 477 79 01, fax (068) 477 79 16; 477 79 20, e-mail starostwo@powiatzaganski.pl, reprezentowane przez Jerzego Bielawskiego - Starostę i Wojciecha Woropaja – Wicestarostę,

RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Szprotawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Termomodernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Szprotawie. Miejsce wykonania robót: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Szprotawie, ul. Sobieskiego 69 . Ogólny zakres prac obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie przedmiotu zamówienia. Roboty wyspecyfikowano z podziałem na następujące elementy:
1.Ocieplenie ścian zewnętrznych:
1.1.Odsłonięcie ścian zewnętrznych przy istniejącej opasce betonowej;
1.2.Odsłonięcie ściany fundamentowej na głębokość do 80 cm i szerokość 30 cm;
1.3.Wykonanie hydroizolacji powierzchni pionowych - ściany fundamentowe;
1.4.Przyklejanie warstwy termoizolacyjnej na ścianach fundamentowych;
1.5.Zasypawanie wykopów;
1.6.Montaż rusztowania;
1.7.Demontaż rynien, rur spustowych oraz opierzeń;
1.8.Demontaż podokienników zewnętrznych;
1.9.Demontaż instalacji odgromowej;
1.10. Przygotowanie podłoża: oczyszczanie ścian z istniejących powłok malarskich i zabrudzeń, usunięcie odspojonego i skorodowanego tynku;
1.11. Wypionowanie ścian;
1.12. Zagruntowanie powierzchni preparatem podkładowym;
1.13. Montaż instalacji odgromowej w osłonie z rurek instalacyjnych niepalnych PE;
1.14.Montaż listwy startowej aluminiowej 13 cm lub listwy PCV z kapinosem;
1.15.Przyklejenie warstwy termoizolacyjnej wraz z obrobieniem ościeży;
1.16.Wykonanie warstwy zbrojnej;
1.17. Gruntowanie;
1.18. Montaż podokienników zewnętrznych;
1.19. Ułożenie cienkowarstwowej wyprawy tynkarskiej;
1.20. Malowanie elewacji;
1.21. Montaż rynien, rur spustowych oraz opierzeń;
1.22. Demontaż rusztowania;
1.23. Wykonanie opaski betonowej lub żwirowej;
1.24. Ocieplenie ścian w miejscach szczególnych.
2. Ocieplenie stropodachu:
2.1.Wykonanie otworów włazowych w istniejącej warstwie zewnętrznej do wprowadzania materiału termoizolacyjnego w przestrzeń wentylowaną;
2.2. Usunięcie istniejących zanieczyszczeń w przestrzeni wentylowanej;
2.3. Wykonanie docieplenia granulatem z wełny mineralnej lub wełny celulozowej przez wdmuchanie;
2.4. Wykonanie zamknięć otworów blachą stalową z kominkami wentylacyjnymi oraz napraw pokrycia dachowego;
2.5. Demontaż istniejących obróbek blacharskich, demontaż istniejącej instalacji odgromowej;
2.6. Przygotowanie podłoża do przyklejenia papy zgrzewalnej;
2.7. Montaż nowych obróbek blacharskich;
2.8. Ułożenie papy podkładowej wierzchniego krycia;
2.9. Montaż instalacji odgromowej.
3. Wymiana okien i drzwi:
3.1. Demontaż istniejących okien;
3.2. Demontaż parapetów zewnętrznych;
3.3. Zamurowanie części otworów okiennych;
3.4. Montaż nowych okien;
3.5. Montaż parapetów;
3.6. Wykonanie tynków wewnętrznych;
3.7. Malowanie;
3.8. Demontaż i montaż krat wraz z malowaniem.
4. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania:
4.1. Demontaż grzejników żeliwnych członowych;
4.2. Demontaż przewodów stalowych;
4.3. Montaż grzejników stalowych płytowych;
4.4. Wymiana przewodów;
4.5. Wykonanie izolacji przewodów w kanałach podpodłogowych i pod stropem piwnic;
4.6. Montaż zaworów termostatycznych, głowic i blokad przed odkręceniem;
4.7. Montaż ekranów zagrzejnikowych.
5. Kotłownia gazowa:
5.1. Demontaż starych urządzeń kotłowni opalanej węglem;
5.2. Montaż 2 szt. kotłów gazowych, wiszących kondensacyjnych o mocy 66 kW z regulatorem kaskadowym;
5.3. Montaż kotła gazowego, wiszącego o mocy 66 kW z regulatorem pogodowym;
5.4. Montaż baterii 5 kolektorów słonecznych, płaskich o powierzchni absorpcyjnej 2,3 m2 każdy;
5.5. Montaż podgrzewacza wody, biwalentnego o poj. 500 dm3;
5.6. Montaż podgrzewacza ciepłej wody o poj. 160 dm3;
5.7. Montaż pomp do technologii kotłowni;
5.8. Montaż naczyń wzbiorczych;
5.9. Montaż rurociągów technologicznych;
5.10. Podłączenie do instalacji CO;
5.11. Izolacje termiczne rurociągów;
5.12. Montaż armatury kotłowni (zawory, wodomierze, filtry)
5.13. Montaż stacji uzdatniania wody w kotłowni;
5.14. Montaż kominów ze stali nierdzewnej;
5.15. Instalacja gazowa wewnętrzna z montażem gazomierzy;
5.16. Montaż aktywnego systemu zabezpieczenia kotłowni przed wybuchem gazu;
5.17. Wentylacja nawiewna i wywiewna kotłowni;
5.18. Wykonanie instalacji elektrycznej;
5.19. Roboty budowlane związane z przebudową kotłowni;
5.20. Uruchomienie kotłowni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.32.10.00-3, 44.33.11.00-7, 45.32.40.00-4, 45.44.00.00-3, 45.11.21.00-6, 45.42.10.00-4, 45.42.11.14-6, 45.42.11.24-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.06.2008 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień oraz SIWZ;
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. tj. Zamawiający wymaga by wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jedną robotę budowlaną z każdego zakresu będącego przedmiotem niniejszego postępowania polegającą na: wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania, ociepleniu ścian zewnętrznych i stropodachu, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, budowie kotłowni gazowej. Roboty, o których mowa powyżej muszą zostać potwierdzone dokumentami o wykonaniu z należytą starannością;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę aktualnej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.
Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp.


• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów i oświadczeń:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 - wg wzoru jak w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, powyższy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, powyższy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę;
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę;
4. Aktualne Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę;
5. Wykazu co najmniej jednej roboty budowlanej z każdego zakresu będącego przedmiotem niniejszego postępowania wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania, ociepleniu ścian zewnętrznych i stropodachu, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, budowie kotłowni gazowej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg. załącznika nr 4 do specyfikacji. W przypadku składnia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek mogą spełniać łącznie;
6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3 i 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena, tj. Cena ryczałtowa brutto = 100%

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzaganski.pl oraz www.bip.powiatzaganski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Starostwo Powiatowe w Żaganiu
ul. Dworcowa 39
68-100 Żagań
pok. 109.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu
ul. Dworcowa 39
68-100 Żagań
pok. nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze postępowanie realizowane jest w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego

___________________________________________________
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Termomodernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Szprotawie”

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/RB/1/07

Uprzejmie informuję, że w dniu 07 sierpnia 2007 r. o godzinie 11:00 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przekazujemy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) informację o wyborze oferty.

1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiajacego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20

2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Termomodernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Szprotawie”
1) Rodzaj zamówienia – Robota budowlana
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w BZP nr 119349-2007 oraz na stronie Zamawiającego www.powiatzaganski.pl, www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39

3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 6
2) liczba wykluczonych wykonawców: 0
3) liczba ofert odrzuconych: 0

4. Oferta najkorzystniejsza:
1) Firma: Zakład Instalacji Sanitarnych CO i Gazowych Józef Kubik
2) kod, miejscowość: 67-300 Szprotawa
3) ulica, nr budynku: Ul. Dębowa 9B
4) cena oferty wybranej: 1.443.000,01 zł
UZASADNIENIE:
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Złożył wymagane w SIWZ dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę uzyskując największą ocenę w kryterium oceny ofert CENA – 100 %

5. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty 1
ADLA Mariusz Włodarczyk
Ul. Powstańców Wielkopolskich 12/4a
58-500 Jelenia Góra
Cena oferty - 1.893.442,10 zł
Przyznana punktacja w kryterium cena – 100 % - 76,21 pkt

Nr oferty 2
Zakład Budowlany Żary SP Z O.O.
Ul. Zwycięzców 5, 68-200 Żary
Cena oferty - 1.946.146,75 zł
Przyznana punktacja w kryterium cena – 100 % - 74,14 pkt

Nr oferty 3
Przedsiębiorstwo Usługowo – Budowlane „WITPOL-bis” Jan Buzek
Ul. Budowlanych 11, 68-200 Żary
Cena oferty - 1.819.087,16 zł
Przyznana punktacja w kryterium cena – 100 % - 79,32 pkt

Nr oferty 4
Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe „REMOTERM”
Ul. Kożuchowska 30, 65-364 Zielona Góra
Cena oferty - 1.572.487,91 zł
Przyznana punktacja w kryterium cena – 100 % - 91,76 pkt

Nr oferty 5
Zakład Instalacji Sanitarnych CO i Gazowych
Józef Kubik
Ul. Dębowa 9B, 67-300 Szprotawa
Cena oferty - 1.443.000,01 zł
Przyznana punktacja w kryterium cena – 100 % - 100 pkt

Nr oferty 6
Zakład Budowlany Stanisław Szorek
Ul. Kożuchowska 32, 65-364 Zielona Góra
Cena oferty - 2.065.252,42 zł
Przyznana punktacja w kryterium cena – 100 % - 69,87 pkt
 
E. Igiel
ŻAGAŃ, 09.08.2007 R.
 



 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewa Igiel
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-07-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Igiel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-07-16 12:13:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-07-17 11:58:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-07-16 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4317 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony