ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Obsługa budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległychDrukuj informację Zamówienie publiczne: Obsługa budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych

Szczegóły informacji

Obsługa budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: USŁUGI

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 0200-06-14 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2007-06-01 przez Ewa Igiel

Treść:

I. Nazwa i adres Zamawiającego
Starostwo Powiatowe w Żaganiu mające swoją siedzibę przy ulicy Dworcowej 39,
68-100 Żagań, tel. (068) 477 79 01, fax (068) 477 79 20, e-mail starostwo@powiatzaganski.pl,
reprezentowane przez:
Jerzego Bielawskiego - Starostę
Wojciecha Woropaja – Wicestarostę
II. Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60.000 euro;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (tekst jednolity Dz.U.
Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 39-46 ustawy Pzp;
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.powiatzaganski.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu bankowej obsługi budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych (wykaz jednostek podległych stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) w zakresie:
1. otwarcia i prowadzenia rachunków bieżących, funduszy specjalnego przeznaczenia i innych rachunków pomocniczych w PLN i euro, oraz rachunków kasy zapomogowo-pożyczkowej,
2. dokonywania przelewów na konto w banku obsługującym i na konta w innych bankach,
3. przyjmowania wpłat i dokonywania wypłat gotówkowych, przez zamawiającego i jego jednostki organizacyjne,
4. uznaniu i obciążaniu rachunków bankowych w dniu operacji,
5. sporządzaniu wyciągów bankowych dla poszczególnych rachunków bankowych z ustaleniem salda na każdy dzień roboczy,
6. uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym budżetu powiatu do wysokości 1 mln zł, natomiast w roku 2007 do wysokości 600.000,00 zł,
7. oprocentowaniu środków na wszystkich prowadzonych rachunkach,
8. automatycznym zakładaniu lokat jednodniowych i weekendowych dla środków na rachunkach podstawowych i rachunkach pomocniczych.
9. przyjmowania lokat dwutygodniowych na zlecenie.
10. uruchomienia usługi bankowości elektronicznej przez instalację jednakowego dla Starostwa i wszystkich jednostek organizacyjnych systemu, wyposażonego w funkcję tworzenia paczek tj. wysyłania większej ilości przelewów jednocześnie bez konieczności przesyłania każdego osobno. Oprogramowanie on-line musi obsługiwać serwer proxy w sieci wewnętrznej, pracę grupową z wykorzystaniem podziału uprawnień wprowadzanie/zatwierdzanie przelewów. System powinien umożliwiać uzyskanie bieżącej informacji o stanie rachunków bankowych oraz bieżącego odbioru wyciągów bankowych z rachunków na każdym stanowisku, w ustalonym i zatwierdzonym formacie. (o zmianie formatu Zamawiający musi zostać powiadomiony min. 2 miesiące wcześniej).
11. funkcja bezpiecznej transmisji przez sieć internet, szyfrowanie komunikacji protokołem SSL minimum 128 bitowym kluczem, uwierzytelnienie użytkownika (karta magnetyczna, karta chip),
12. obsłudze i serwisowaniu systemu bankowości elektronicznej:
a) czas reakcji po zgłoszeniu problemu: centrum obsługi/wsparcie techniczne - max. 1 godzina, serwisu – max 4 godz.
b) czas usunięcia usterki: max. do 12:00 godziny następnego dnia roboczego,
c) całkowity maksymalny czas braku dostępu w ciągu roku – nie dłużej niż 36 godzin,
d) czas odpowiedzi na piśmie na sytuacje do wyjaśnienia – nie dłużej niż 3 dni robocze.
13. W ramach obsługi bankowej Wykonawca przedmiotu zamówienia zapewni Zamawiającemu bez ponoszenia dodatkowych kosztów:
a. Potwierdzenie stanu salda rachunków na koniec każdego roku w okresie obowiązywania umowy;
b. Odpis dokumentów;
c. Dzienne wyciągi bankowe (w przypadku wystąpienia obrotów)
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w niniejszym postępowaniu
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI. Termin wykonania zamówienia
przez okres 4 lat od dnia zawarcia umowy tj. od 1 lipca 2007r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp oraz SIWZ;
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. prowadzą zarejestrowaną działalność w zakresie objętym zamówieniem na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr. 72 poz. 665 z póź. zm.),
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
VIII. Informacja na temat wadium
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:
1. koszt obsługi prowadzenia rachunku - 70%.
2. oprocentowanie rachunków bankowych i lokat krótkoterminowych – 20% w tym:
a. oprocentowanie bieżących rachunków bankowych – 10%
b. oprocentowanie lokat jednodniowych – 5%
c. oprocentowanie lokat weekendowych– 5%
3. koszt kredytu w rachunku bieżącym – 10 %
X. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 14 czerwca 2007 roku o godz. 1100. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI. Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczace dynamicznego systemu zakupów:
Nie dotyczy
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie dotyczy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewa Igiel
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-06-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Igiel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-06-01 11:48:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-06-01 15:06:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-06-01 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4371 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony