ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie prac geodezyjno – kartograficznych nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa lub Powiatu ŻagańskiegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie prac geodezyjno – kartograficznych nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa lub Powiatu Żagańskiego

Szczegóły informacji

Wykonanie prac geodezyjno – kartograficznych nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa lub Powiatu Żagańskiego

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: USŁUGI

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Żaganiu

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 0000-00-00 przez E.Igiel

Treść:

I. Nazwa i adres Zamawiającego
Starostwo Powiatowe w Żaganiu mające swoją siedzibę przy ulicy Dworcowej 39, 68-100 Żagań,
tel. (068) 477 79 01, fax (068) 477 79 20, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl,
reprezentowane przez:
Jerzego Bielawskiego - Starostę
Wojciecha Woropaja – Wicestarostę
II. Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60.000 euro;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (tekst jednolity Dz.U. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 39-46 ustawy Pzp;
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.powiatzaganski.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
I. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie prac geodezyjno – kartograficznych nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa lub Powiatu Żagańskiego”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące zadania:
1. Wznowienie granic nieruchomości wraz z aktualizacją stanu w zakresie ewidencji gruntów i budynków;
2. Podział nieruchomości na dwie działki;
3. Podział nieruchomości na więcej niż dwie działki;
4. Opracowanie dokumentacji działek siedliskowych i rentowych dla byłych rolników i ich następców prawnych wraz
z aktualizacją operatu ewidencyjnego i mapy sytuacyjnej w skali 1:1000 lub 1:500 w zakresie budynków;
5. Rozgraniczenie nieruchomości;
6. Opracowanie geodezyjne gleboznawczej klasyfikacji gruntów wraz z aktualizacją mapy ewidencji gruntów i rejestru gruntów.
II. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składnie ofert częściowych.
1. Zamówienie składa się z 6 części, wyszczególnionych w pkt I
2. Każda z części przedmiotu zamówienia wyceniana i oceniana będzie odrębnie zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w pkt XVII SIWZ
3. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI. Termin wykonania zamówienia
termin realizacji przedmiotu zamówienia - 12 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp oraz SIWZ;
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
VIII. Informacja na temat wadium
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej z części niniejszego postępowania Zamawiający będzie kierował się kryterium oceny: Cena – 100%
X. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 04 czerwca 2007 roku o godz. 10.00. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI. Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczace dynamicznego systemu zakupów:
Nie dotyczy
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie dotyczy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
E.Igiel
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-05-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
E.Igiel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-05-25 15:24:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-05-25 15:29:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
0000-00-00 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3170 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony