ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „oznakowanie poziome dróg i ulic”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „oznakowanie poziome dróg i ulic”

Szczegóły informacji

„oznakowanie poziome dróg i ulic”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE

Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Żaganiu z/s w Szprotawie

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2007-04-20 przez

Treść:

PZD-3430/4/2007

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
o wartości do 60 tys. Euro

Przedmiot zamówienia:
„oznakowanie poziome dróg i ulic”

1) Nazwa i adres zamawiającego:
Powiatowy Zarząd Dróg w Żaganiu z/s w Szprotawie
ulica Sobieskiego 73
67-300 Szprotawa
tel./fax. (068)3760833
e-mail: pzd@data.pl, www.bip.powiatzaganski.pl

2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony

3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Na wniosek Wykonawcy- osobiście w siedzibie Zamawiającego po wpłacie na konto Zamawiającego w BZ WBK Oddział w Żaganiu nr 28 10902558 0000 0001 0350 1059 kwoty 10,00 zł lub za zaliczeniem pocztowym, ponadto SIWZ umieszczone jest na stronie internetowej podanej w pkt.1

4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odnowienia oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu żagańskiego (oznakowanie cienkowarstwowe, odblaskowe), w tym:
miasta: Żagań, Szprotawa, Małomice, Gozdnica
gmina: Niegosławice – Gościeszowice, Długie, Przecław,
gmina Brzeźnica – Brzeźnica, Wichów, Chotków
gmina Żagań – Trzebów,
gmina Iłowa – Konin Żagański
gmina Wymiarki – Wymiarki, Witoszyn, Lubieszów
w ogólnej w ilości 1483,0 m2, farbą chlorokauczukową malowane mechanicznie, w tym:
- linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych - 1343,05 m2
- linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe - 121,84 m2
- linie segregacyjne i krawędziowe przerywane - 18,11 m2
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233221-4

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia:
30 dni od daty podpisania umowy

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 oraz warunki określone w SIWZ m.in. Wykonawcy, którzy wykonali należycie w ostatnich 5 latach co najmniej 3 roboty dotyczące oznakowania poziomego dróg i ulic o wartości (dla każdej roboty) porównywalnej z przedmiotem zamówienia, udzielą 12 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, dysponują samochodem dostawczym, sprzętem mechanicznym do znakowania dróg, sprzętem umożliwiającym starcie znakowania w przypadku jego korekty oraz szczotką mechaniczną lub ręczną do usuwania zanieczyszczeń, taką liczbą pachołków, aby zabezpieczyć świeżo malowane odcinki przed rozjechaniem, posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wykonają przedmiot zamówienia siłami własnymi (bez podwykonawców).
Ocena spełnienia tych warunków będzie odbywała się na podstawie stosownych zaświadczeń i oświadczeń:
1) wypełniony druk „Oferta”, z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 1 do SIWZ
2) wypełniony „kosztorys ślepy”, z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 2 do SIWZ
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
5) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 3 do SIWZ,
6) wykaz wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat, robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie – na załączniku nr 4 do SIWZ lub na swoim druku zawierającym takie same dane jak w załączniku nr 4,
7) wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia – na załączniku nr 5 do SIWZ
8) wykaz sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia – na załączniku nr 6 do SIWZ
9) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
10) zaakceptowany wzór umowy (zał. nr 7 do SIWZ)
11) zaakceptowana specyfikacja techniczna (zał. nr 8 do SIWZ)

8) Informacja na temat wadium:
Zamawiajacy wymaga złożenia wadium w wysokości 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych)

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena 100%

10) miejsce i termin składania ofert:
Powiatowy Zarząd Dróg w Żaganiu z/s w Szprotawie
ulica Sobieskiego 73
67-300 Szprotawa
pokój nr 2 do dnia 07 maja 2007 r. do godz. 10:00

11) termin związania ofertą
okres 30 dni , licząc od wyznaczonego terminu składania ofert

12 Informacje dotyczące zawarcia umowy ramowej i prowadzenia aukcji elektronicznej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej i nie przewiduje stosowania aukcji elektronicznej oraz nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

Szprotawa, dnia 20 kwietnia 2007 r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-04-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-04-20 15:39:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-04-20 15:40:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-04-20 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3359 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony