ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usługę koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie ŻagańskimDrukuj informację Zamówienie publiczne: Usługę koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Żagańskim

Szczegóły informacji

Usługę koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Żagańskim

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: USŁUGI

Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2012-02-27 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.powiatzaganski.pl

Żagań: Usługę koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Żagańskim
Numer ogłoszenia: 57264 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Śląska 1, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 477 77 71-78, 95-97, faks 068 477 77 74.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Żagańskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Usługa koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Żagański w podziale na dwie części. Część I - koordynator rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Żagańskim Część II - koordynator rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Żagańskim 2. Osoba realizująca przedmiot zamówienia musi znać przepisy dotyczące pieczy zastępczej oraz metod i form pracy z rodziną. 3. Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz jej władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona. 4. Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5. Osoba składająca ofertę musi być obywatelem polskim. 6. Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może posiadać obowiązku alimentacyjnego. 7. Osoba realizująca przedmiot zamówienia musi być dyspozycyjna (konieczność realizacji usług w czasie wskazanym przez zleceniodawcę). 8. Osoba realizująca przedmiot zamówienie ze względu na obszar działania i konieczność interwencji musi posiadać prawo jazdy kat. B. 9. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia znajduje się w punkcie IV Specyfikacji dla każdej z części odrębnie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokument potwierdzający, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się usługę, polegającą na: - co najmniej rocznym doświadczeniu w pracy z dzieckiem i rodziną lub - co najmniej rocznym doświadczeniu jako rodzina zastępcza lub - prowadzeniu rodzinnego domu dziecka. - STOSOWNIE DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. : STOSOWNIE DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI a) 1 osobą posiadającą wyższe wykształcenie na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna lub psychologia lub socjologia lub praca socjalna lub nauka o rodzinie lub b) 1 osobą posiadającą wyższe wykształcenie na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii lub pedagogiki lub nauki o rodzinie lub resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo - wychowawczej Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. - Oświadczenie osoby realizującej przedmiot zamówienia dotyczące spełniania wymagań zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (WG WZORU NR 6).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Śląska 1,68-100 Żagań pok. 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Śląska 1,68-100 Żagań pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji,, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługę koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Żagańskim.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Żagańskim. 2. Do zadań należy, m.in.: a) Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej. b) Przygotowanie we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku. c) Pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu. d) Zapewnienie rodzicom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej. e) Zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających. f) Udzielenie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej. g) Przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej. h) Uczestniczenie w dokonywaniu oceny sytuacji dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej. i) Systematyczne podnoszenie swoich kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługę koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Żagańskim.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Żagańskim. 2. Do zadań należy, m.in.: a) Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej. b) Przygotowanie we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku. c) Pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu. d) Zapewnienie rodzicom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej. e) Zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających. f) Udzielenie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej. g) Przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej. h) Uczestniczenie w dokonywaniu oceny sytuacji dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej. i) Systematyczne podnoszenie swoich kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Znak sprawy: PCPR.8001.ZP.1.2012
Żagań, dnia 08 marca 2012 r.


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Usługę koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Żagańskim”- CZĘŚĆ I w ramach realizacji projektu pod nazwą „Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu”

Uprzejmie informuję, że w dniu 06 marca 2012 r. o godzinie 10:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Śląska 1
4) nr tel., faks: 68 477 77 71, 68 477 77 74
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Usługę koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Żagańskim”- CZĘŚĆ I
1) Rodzaj zamówienia – usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 57264-2012 oraz na stronie www.bip.powiatzaganski.pl i tablicy ogłoszeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Śląska 1, 68-100 Żagań
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 1
2) liczba wykluczonych wykonawców: 0, liczba ofert odrzuconych: 0
4. Ceny ofert: cena najkorzystniejszej oferty: 2.900,00 zł brutto/ 1 m-c
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 1 złożoną przez
firma (nazwa) Magdalena Nowicka, ul.Nadrzeczna 1/1, 68-200 Żary
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1. Magdalena Nowicka, ul. Nadrzeczna 1/1, 68-200 Żary - 2.900,00 zł - 100%

 
Znak sprawy: PCPR.8001.ZP.1.2012 Żagań,
dnia 08 marca 2012 r.

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Usługa koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Żagańskim – część II“.


Uprzejmie informuję, że w dniu 06 marca 2012 r. o godz. 10:30 nastąpiło otwarcie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Usługa koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Żagańskim – część II“.
Zamawiający po przeprowadzeniu badania i oceny oferty stwierdził, że Wykonawca nie spełnił stawianego przez Zamawiającego wymagania określonego w pkt III ppkt. 8 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (opis przedmiotu zamówienia) - Wykonawca nie posiada prawa jazdy kategorii B.

Biorąc powyższe pod uwagę komisja przetargowa podjęła decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) z powodu braku ofert.


Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 57264-2012 z dnia 2012-02-27 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Żagań
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Usługa koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Żagański w podziale na dwie części. Część I - koordynator rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie...
Termin składania ofert: 2012-03-06

Żagań: Usługę koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Żagańskim
Numer ogłoszenia: 87354 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57264 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Śląska 1, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 477 77 71-78, 95-97, faks 068 477 77 74.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Żagańskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Usługa koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Żagańskim w podziale na dwie części. Część I - koordynator rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Żagańskim Część II - koordynator rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Żagańskim 2. Osoba realizująca przedmiot zamówienia musi znać przepisy dotyczące pieczy zastępczej oraz metod i form pracy z rodziną. 3. Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz jej władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona. 4. Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5. Osoba składająca ofertę musi być obywatelem polskim. 6. Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może posiadać obowiązku alimentacyjnego. 7. Osoba realizująca przedmiot zamówienia musi być dyspozycyjna (konieczność realizacji usług w czasie wskazanym przez zleceniodawcę). 8. Osoba realizująca przedmiot zamówienie ze względu na obszar działania i konieczność interwencji musi posiadać prawo jazdy kat. B. 9. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia znajduje się w punkcie IV Specyfikacji dla każdej z części odrębnie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji,, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1

Nazwa: koordynator rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Żagańskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Magdalena Nowicka, ul. Nadrzeczna 1/1, 68-200 Żary, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 26100,00

Oferta z najniższą ceną: 26100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26100,00

Waluta: PLN.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-02-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-02-27 10:53:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-02-27 10:54:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-02-27 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1529 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony