Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu - PSG.272.3.2012Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu - PSG.272.3.2012Szczegóły informacji
Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu - PSG.272.3.2012
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: DOSTAWY
Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO
Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE
Nr UZP: nie dotyczy
Ogłoszono dnia: 2012-02-03 przez Magdalena Rodenko
Treść:
Znak sprawy: PSG.272.3.2012
Żagań, dnia 24 lutego 2012 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu “- część I – materiały biurowe
Uprzejmie informuję, że w dniu 15 lutego 2012 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 68 477 79 01, 68 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu“- część I – materiały biurowe
1) Rodzaj zamówienia – dostawa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: zapytania o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych – nie było
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 3
2) liczba wykluczonych wykonawców: 1, liczba ofert odrzuconych: 1
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 42.405,63 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 7 złożoną przez
firma (nazwa) BIURO PLUS, B. Krępa, W. Krępa, ul Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
4. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „DUBIEL” Władysław Dubiel, ul Parkowa 2b, 67-300 Szprotawa - Wykonawca wykluczony – oferta odrzucona
5. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Beata Wojciechowska, ul Krasińskiego 20, 67-300 Szprotawa - 49.991,24 zł - 84,83
7. BIURO PLUS, B. Krępa, W. Krępa, ul Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra - 42.405,63 zł -100
Znak sprawy: PSG.272.3.2012
Żagań, dnia 24 lutego 2012 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu “- część II – materiały eksploatacyjne
Uprzejmie informuję, że w dniu 15 lutego 2012 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 68 477 79 01, 68 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu“- część II – materiały eksploatacyjne
1) Rodzaj zamówienia – dostawa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: zapytania o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych – nie było
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 7
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: 4
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 35.055,00 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 3 złożoną przez
firma (nazwa) Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe MAG COMPUTER STUDIO Agnieszka Kurek, ul. Kwiatowa 25, 68-100 Żagań
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
Żagań, dnia 24 lutego 2012 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu “- część I – materiały biurowe
Uprzejmie informuję, że w dniu 15 lutego 2012 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 68 477 79 01, 68 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu“- część I – materiały biurowe
1) Rodzaj zamówienia – dostawa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: zapytania o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych – nie było
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 3
2) liczba wykluczonych wykonawców: 1, liczba ofert odrzuconych: 1
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 42.405,63 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 7 złożoną przez
firma (nazwa) BIURO PLUS, B. Krępa, W. Krępa, ul Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
4. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „DUBIEL” Władysław Dubiel, ul Parkowa 2b, 67-300 Szprotawa - Wykonawca wykluczony – oferta odrzucona
5. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Beata Wojciechowska, ul Krasińskiego 20, 67-300 Szprotawa - 49.991,24 zł - 84,83
7. BIURO PLUS, B. Krępa, W. Krępa, ul Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra - 42.405,63 zł -100
Znak sprawy: PSG.272.3.2012
Żagań, dnia 24 lutego 2012 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu “- część II – materiały eksploatacyjne
Uprzejmie informuję, że w dniu 15 lutego 2012 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 68 477 79 01, 68 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu“- część II – materiały eksploatacyjne
1) Rodzaj zamówienia – dostawa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: zapytania o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych – nie było
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 7
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: 4
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 35.055,00 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 3 złożoną przez
firma (nazwa) Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe MAG COMPUTER STUDIO Agnieszka Kurek, ul. Kwiatowa 25, 68-100 Żagań
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1. A-J Pelagia Pieniacka, Nieciecz 5, 67-124 Nowe Miasteczko - Oferta odrzucona
2. BLACKLINE, ul. Niemcewicza 26, 71-520 Szczecin - 42.232,64 zł - 83,01pkt
3. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe MAG COMPUTER STUDIO Agnieszka Kurek, ul. Kwiatowa 25, 68-100 Żagań - 35.055,00 zł - 100pkt
4. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „DUBIEL” Władysław Dubiel, ul Parkowa 2b, 67-300 Szprotawa - Oferta odrzucona
5. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Beata Wojciechowska, ul Krasińskiego 20, 67-300 Szprotawa - Oferta odrzucona
6. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „HAJDUK” Hajduk Kazimierz, ul. Gen. Henryka Dembińskiego 2A, 58-150 Strzegom - 54.705,48 zł - 64,08pkt
7. BIURO PLUS, B. Krępa, W. Krępa, ul Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra - Oferta odrzucona
4. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „DUBIEL” Władysław Dubiel, ul Parkowa 2b, 67-300 Szprotawa - Oferta odrzucona
5. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Beata Wojciechowska, ul Krasińskiego 20, 67-300 Szprotawa - Oferta odrzucona
6. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „HAJDUK” Hajduk Kazimierz, ul. Gen. Henryka Dembińskiego 2A, 58-150 Strzegom - 54.705,48 zł - 64,08pkt
7. BIURO PLUS, B. Krępa, W. Krępa, ul Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra - Oferta odrzucona
Żagań: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 58537 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu z podziałem na: część I - materiały biurowe - określone w załączniku nr 5 do SIWZ część II - materiały eksploatacyjne - określone w załączniku nr 6 do SIWZ. 1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości. 2. Okres ważności wszystkich dostarczonych artykułów powinien wynosić minimum 12 m-cy od dnia dostawy. 3. Zamawiający nie dopuszcza wskazania w ofercie regenerowanych wkładów drukujących, tj. takich które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego. 4. Zamawiający w przypadku zastosowania zamiennika nowego nieregenerowanego wymaga jego wydajności na poziomie oryginału, którego jest odpowiednikiem. 5. Podane w załączniku nr 5 i 6 do SIWZ ilości materiałów biurowych i eksploatacyjnych stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w okresie trwania umowy. Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji w związku z niezrealizowaniem umowy w ilościach w niej zawartych. 6. Szczegółowa ilość zamówionych materiałów biurowych i eksploatacyjnych będzie określona każdorazowo zamówieniami jednostkowymi Zamawiającego. 7. Wynagrodzenie obejmuje koszt dostawy do siedziby zamawiającego wraz z rozładunkiem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.90.00.00-9, 30.19.21.13-6, 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5, 30.23.43.00-1, 30.23.73.20-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: materiały biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
BIURO PLUS, B. Krępa, W. Krępa,, ul Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37172,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42405,63
Oferta z najniższą ceną: 42405,63 / Oferta z najwyższą ceną: 54774,19
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: materiały eksploatacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe MAG COMPUTER STUDIO Agnieszka Kurek, ul. Kwiatowa 25, 68-100 Żagań, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37046,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35055,00
Oferta z najniższą ceną: 35055,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54705,48
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostepna (materiały biurowe i eksploatacyjne) o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostepna (materiały biurowe i eksploatacyjne) o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu - PSG.272.3.2012Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu - PSG.272.3.2012
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Żagański |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Magdalena Rodenko |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-02-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Rodenko |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-02-24 12:23:37 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-02-24 12:23:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-02-03 00:00:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1246 raz(y) |