ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu - PSG.272.3.2012Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu - PSG.272.3.2012

Szczegóły informacji

Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu - PSG.272.3.2012

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2012-02-03 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Znak sprawy: PSG.272.3.2012
Żagań, dnia 24 lutego 2012 r
.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu “- część I – materiały biurowe

Uprzejmie informuję, że w dniu 15 lutego 2012 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 68 477 79 01, 68 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu“- część I – materiały biurowe
1) Rodzaj zamówienia – dostawa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: zapytania o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych – nie było
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 3
2) liczba wykluczonych wykonawców: 1, liczba ofert odrzuconych: 1
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 42.405,63 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 7 złożoną przez
firma (nazwa) BIURO PLUS, B. Krępa, W. Krępa, ul Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
4. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „DUBIEL” Władysław Dubiel, ul Parkowa 2b, 67-300 Szprotawa - Wykonawca wykluczony – oferta odrzucona
5. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Beata Wojciechowska, ul Krasińskiego 20, 67-300 Szprotawa - 49.991,24 zł - 84,83
7. BIURO PLUS, B. Krępa, W. Krępa, ul Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra - 42.405,63 zł -100


Znak sprawy: PSG.272.3.2012
Żagań, dnia 24 lutego 2012 r.


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu “- część II – materiały eksploatacyjne

Uprzejmie informuję, że w dniu 15 lutego 2012 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 68 477 79 01, 68 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu“- część II – materiały eksploatacyjne
1) Rodzaj zamówienia – dostawa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: zapytania o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych – nie było
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 7
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: 4
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 35.055,00 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 3 złożoną przez
firma (nazwa) Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe MAG COMPUTER STUDIO Agnieszka Kurek, ul. Kwiatowa 25, 68-100 Żagań
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %

1. A-J Pelagia Pieniacka, Nieciecz 5, 67-124 Nowe Miasteczko - Oferta odrzucona
2. BLACKLINE, ul. Niemcewicza 26, 71-520 Szczecin - 42.232,64 zł - 83,01pkt
3. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe MAG COMPUTER STUDIO Agnieszka Kurek, ul. Kwiatowa 25, 68-100 Żagań - 35.055,00 zł - 100pkt
4. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „DUBIEL” Władysław Dubiel, ul Parkowa 2b, 67-300 Szprotawa - Oferta odrzucona
5. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Beata Wojciechowska, ul Krasińskiego 20, 67-300 Szprotawa - Oferta odrzucona
6. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „HAJDUK” Hajduk Kazimierz, ul. Gen. Henryka Dembińskiego 2A, 58-150 Strzegom - 54.705,48 zł - 64,08pkt
7. BIURO PLUS, B. Krępa, W. Krępa, ul Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra - Oferta odrzucona


Żagań: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 58537 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu z podziałem na: część I - materiały biurowe - określone w załączniku nr 5 do SIWZ część II - materiały eksploatacyjne - określone w załączniku nr 6 do SIWZ. 1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości. 2. Okres ważności wszystkich dostarczonych artykułów powinien wynosić minimum 12 m-cy od dnia dostawy. 3. Zamawiający nie dopuszcza wskazania w ofercie regenerowanych wkładów drukujących, tj. takich które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego. 4. Zamawiający w przypadku zastosowania zamiennika nowego nieregenerowanego wymaga jego wydajności na poziomie oryginału, którego jest odpowiednikiem. 5. Podane w załączniku nr 5 i 6 do SIWZ ilości materiałów biurowych i eksploatacyjnych stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w okresie trwania umowy. Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji w związku z niezrealizowaniem umowy w ilościach w niej zawartych. 6. Szczegółowa ilość zamówionych materiałów biurowych i eksploatacyjnych będzie określona każdorazowo zamówieniami jednostkowymi Zamawiającego. 7. Wynagrodzenie obejmuje koszt dostawy do siedziby zamawiającego wraz z rozładunkiem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.90.00.00-9, 30.19.21.13-6, 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5, 30.23.43.00-1, 30.23.73.20-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1

Nazwa: materiały biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

BIURO PLUS, B. Krępa, W. Krępa,, ul Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37172,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 42405,63

Oferta z najniższą ceną: 42405,63 / Oferta z najwyższą ceną: 54774,19

Waluta: PLN.

Część NR: 2

Nazwa: materiały eksploatacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe MAG COMPUTER STUDIO Agnieszka Kurek, ul. Kwiatowa 25, 68-100 Żagań, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37046,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 35055,00

Oferta z najniższą ceną: 35055,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54705,48

Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

1. Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

2. Uzasadnienia wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostepna (materiały biurowe i eksploatacyjne) o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-02-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-02-24 12:23:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-02-24 12:23:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-02-03 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1246 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony