ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa skrzyżowania drogi 1064F z drogą 1063F w m. Rudawica PSG.272.2.2012Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa skrzyżowania drogi 1064F z drogą 1063F w m. Rudawica PSG.272.2.2012

Szczegóły informacji

Przebudowa skrzyżowania drogi 1064F z drogą 1063F w m. Rudawica PSG.272.2.2012

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2012-01-30 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.powiatzaganski.pl

Żagań: Przebudowa skrzyżowania drogi 1064F z drogą 1063F w m. Rudawica
Numer ogłoszenia: 25263 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego , ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania drogi 1064F z drogą 1063F w m. Rudawica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Przebudowa skrzyżowania drogi 1064F z drogą 1063F w m. Rudawica. UWAGA- dotyczy drogi 1063F: Projekt budowlany jak również SST na przebudowę w/w drogi opracowane zostały w km 0+000 do 2+777, natomiast przebudową drogi 1063F, w niniejszym postępowaniu, objęty jest odcinek w km 0+000 do 0+750. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w kosztorysie ofertowym/ślepym. (Kosztorys ofertowy/ślepy należy traktować, jako element pomocniczy). 3. Projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorysy ofertowe/ślepe oraz projekt czasowej organizacji ruchu na nośniku CD stanowi - Rozdział II specyfikacji. 4. Wersja papierowa do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu w godzinach od 7.30 - 15.00. 5. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 6. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej. 7. Zamawiający posiada projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium. 1. Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późń. zm.); 2. Wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 16 lutego 2012r. do godz. 10:00 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a. nazwa dającego zlecenia udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; c. kwotę gwarancji lub poręczenia; d. termin ważności gwarancji lub poręczenia; e. zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu zostanie ono zdeponowane w pokoju nr 5 w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie z dopiskiem Wadium - Przebudowa skrzyżowania drogi 1064F z drogą 1063F w m. Rudawica. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Żaganiu BZ WBK nr 81 1090 2558 0000 0001 0335 4896 z dopiskiem Przebudowa skrzyżowania drogi 1064F z drogą 1063F w m. Rudawica. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca wadium: a. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy; b. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; c. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 10. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie później niż 7 dni przed upływem ważności wadium wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skierowane zostanie jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - minimum 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 2.500,000,00 zł brutto oraz załączyć dokument potwierdzający, że robota została wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się budowę, przebudowę, rozbudowa, drogi o nawierzchni bitumicznej. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Harmonogram rzeczowo - finansowy obejmujący wszystkie roboty niezbędne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. - Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY 1.2.1. Możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: a) przekazanie terenu budowy; b) przekazanie dokumentów budowy. 1.2.2. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) istotne braki lub błędy w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; b) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; c) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje; d) przedłużenie procedury przetargowej; e) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.); f) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości; g) technologię wykonywania robót; h) zmiany stanu prawnego; i) warunki geotechniczne, których nie można było przewidzieć; j) niesprzyjające warunki atmosferyczne; k) wykopaliska uniemożliwiające wykonywanie robót; l) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej; m) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 1.2.3. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.3 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu,ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 109.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu,ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




Żagań, dnia 02.02.2012r.

Zamawiający informuje, że w związku z problemami z otwarciem plików pn. czasowa organizacja ruchu oraz specyfikacja techniczna, dokumenty te zostały zamieszczone ponownie.

Za utrudnienia przepraszamy.


Żagań, dnia 06 lutego 2012 r.

PSG.272.2.2012


Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Przebudowa skrzyżowania drogi 1064F z drogą 1063F w m. Rudawica”.
Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytania o następującej treści:
Pytanie 1:
Prosimy o dokładne określenie terminu przekazania placu budowy w §2 projektu umowy.

Odpowiedź:
Do 7 dni od dnia podpisania umowy.
W związku z czym zmianie ulega zapis §2 załącznika nr 7 do SIWZ (Istotne dla stron postanowienia umowy) na:
„Termin realizacji
Strony ustalają następujące terminy realizacji robót:
1. Przekazanie placu budowy – do 7 dni od dnia podpisania umowy, tj. w dniu …………..……………
2. Rozpoczęcie robót - ………………………………
3. Zakończenie robót – ………………………………”
Pytanie 2:
Prosimy o dopisanie w §3 umowy „Wykonawca oświadcza, iż przyjmuje do wiadomości, że ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytułu ewentualnego uszkodzenia istniejących – zinwentaryzowanych instalacji podziemnych.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wprowadza żadnych zmian w §3 - Istotnych dla stron postanowień umowy.

Pytanie 3:
Prosimy o dopisanie do §15 umowy kar również dla Zamawiającego – 0,1% wartości umowy brutto za każdy dzień zwłoki w przekazaniu placu budowy oraz dokumentacji technicznej oraz 0,2% wartości umowy brutto za każdy dzień zwłoki w przeprowadzeniu odbioru przedmiotu zamówienia.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wprowadza żadnych zmian w §15 - Istotnych dla stron postanowień umowy.

Pytanie 4:
Prosimy o dopisanie w §15 ust. 2 umowy sformułowania „Strony zastrzegają sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiśćie poniesionej szkody“.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wprowadza żadnych zmian w §15 - Istotnych dla stron postanowień umowy.

Pytanie 5:
W §9 umowy Zamawiający wprowadził zapis o rozliczaniu wykonanych robót fakturą końcową. Z uwagi na dość długi termin wykonywania zadania prosimy o dopuszczenie rozliiczenia częściowego – np.do 80% całości wynagrodzenia.

Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę na rozliczenie częściowe w wysokości do 50% wynagrodzenia.
W związku z powyższym zmianie ulega zapis w §9 załącznika nr 7 do SIWZ (Istotne dla stron postanowienia umowy), który przyjmuje brzmienie:
㤠9
Warunki płatności
1. Strony zgodnie ustalają, że wynagrodzenie będzie płatne na podstawie faktury częściowej i faktury końcowej, po dokonaniu niezbędnych odbiorów bez zastrzeżeń Zamawiającego, w następujący sposób:
a) Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia przez Wykonawcę faktury częściowej po wykonaniu robót do 50 % wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 umowy oraz dokonaniu niezbędnych odbiorów bez zastrzeżeń Zamawiającego,
b) Pozostały zakres przedmiotowy niniejszej umowy, będzie stanowił część rozliczoną na podstawie faktury końcowej po dokonaniu niezbędnych odbiorów bez zastrzeżeń Zamawiającego.
2. Za wszelkie przekroczenia wynagrodzenia Wykonawcy oraz wynagrodzeń za poszczególne rodzaje robót Wykonawca ponosi wyłączną i pełną odpowiedzialność finansową.
3. Należności Wykonawcy za wykonane roboty będą realizowane na podstawie faktury częściowej, o której mowa w ust. 1a) oraz faktury końcowej, o której mowa w ust. 1b) wystawionej przez Wykonawcę pod warunkiem ich zatwierdzenia przez inspektora nadzoru i podpisania przez niego protokołów bezusterkowego odbioru odpowiednio częściowego i końcowego.
4. Wystawione przez Wykonawcę faktura częściowa i faktura końcowa za wykonane prace, o których mowa w § 1 niniejszej umowy, będą przez Zamawiającego realizowane nie później niż w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania.
5. Zapłata nastąpi przelewem bankowym z konta Zamawiającego na rachunek Wykonawcy.
6. Za datę zapłaty należności wynikającej z faktury uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
7. Faktura Wykonawcy za roboty wykonane przez podwykonawcę płatna będzie przez Zamawiającego po otrzymaniu:
a. zatwierdzonej do zapłaty kopii faktury podwykonawcy oraz cesji płatności (wierzytelności) na podwykonawcę, lub
b. oświadczenia podwykonawcy, że otrzymał wynagrodzenie za roboty objęte fakturą Wykonawcy.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik do umowy.
(zapis stosuje się, gdy przewiduje się podwykonawców)“

Pytanie 6:
Prosimy o ponowne umieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego Specyfikacji technicznych oraz Projektu czasowej organizacji ruchu, poniważ w załączonych plikach jest błąd nie pozwalający na ich otworzenie.

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że w dniu 02 lutego 2012 r. zamieścił na stronie internetowej n/n postępowania poprawione załączniki:
a) specyfikacja techniczna
b) projekt czasowej organizacji ruchu.



Żagań, dnia 09 lutego 2012 r.

PSG.272.2.2012


Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Przebudowa skrzyżowania drogi 1064F z drogą 1063F w m. Rudawica”.
Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytania o następującej treści:

Pytanie 1: - droga powiatowa w m.Rudawica, km 10+444 – 10+852
Czy Zamawiający posiada zezwolenie na wycinkę drzew?
Odpowiedź:
TAK

Pytanie 2: droga powiatowa w m.Rudawica, km 10+444 – 10+852
Jaka powinna być użyta do wykonania nawierzchni chodnika kostka gr. 6 cm szara czy kolorowa?
Odpowiedź:
Chodnik- kostka szara, 6 cm

Pytanie 3: droga powiatowa w m.Rudawica, km 10+444 – 10+852
Jaka powinna być grubość kostki użytej do wykonania nawierzchni na wjazdach 8 cm, czy 6 cm, gdyż
występują różne informacje wg opisu technicznego i na rysunkach oraz prosimy o podanie czy użyta kostka
ma być szara czy kolorowa?
Odpowiedź:
Na wjazdach kostka brukowa- kolorowa, 8 cm

Pytanie 4: droga powiatowa w m.Rudawica, km 10+444 – 10+852
Czy Wykonanie kładki dla pieszych (wymienionej w opisie technicznym, brak dokumentacji technicznej) jest
elementem zamówienia? Jeżeli tak, prosimy o zamieszczeniu dokumentacji z przedmiarem.
Odpowiedź:
Zamieszczona informacja o kładce dla pieszych jest informacją błędną.

Pytanie 5: droga powiatowa w m.Rudawica, km 10+444 – 10+852
W załączonym do SIWZ przedmiarze dla odc. 10+444 – 10+852 brak jest pozycji uwzględniającej wykonanie
podbudowy z chudego betonu gr. 20 cm. Pozycja taka występuje w opisie technicznym: - podbudowa-chudy
beton-warstwa dolna na odc. 0+180 – 0+452 gr. 20cm. Prosimy o podanie obmiaru.
Odpowiedź:
Zamawiający zmienia kosztorys ślepy zamieszczony wraz z opisem technicznym (dot. km 10+444 do 10+852), gdzie uwzględniona jest podbudowa z betonu chudego – w załączeniu.

Pytanie 6: droga powiatowa w m.Rudawica, km 10+444 – 10+852
Grubość warstwy ścieralnej wg przedmiaru i przekroju wynosi 4 cm, wg opisu technicznego 5 cm. Prosimy
o podanie właściwej grubości.
Odpowiedź:
4 cm


Pytanie 7: droga powiatowa w m.Rudawica, km 10+444 – 10+852
Czy Zamawiający posiada aktualne uzgodnienia przedmiotowej dokumentacji. Załączone na stronie
dokumenty są obecnie nieaktualne?
Odpowiedź:
TAK

Pytanie 8: droga powiatowa w m.Rudawica, km 10+444 – 10+852
Czy Zamawiający dysponuje projektem docelowej organizacji ruchu lub inwentaryzacją oznakowania i czy jej
wprowadzenie jest elementem zadania. Jeśli tak, to prosimy o zamieszczenie na stronie.
Odpowiedź:
Organizacja ruchu zamieszczona na stronie internetowej.

Pytanie 9: droga powiatowa w m.Rudawica, km 10+444 – 10+852
Prosimy o zamieszczenie dokumentacji dotyczącej przebudowy przepustu.
Odpowiedź:
Dokumentacja dot. przebudowy przepustu zamieszczona na stronie internetowej.

Pytanie 10:
Prosimy o uzupełnienie dokumentacji - Brak pełnej zawartości projektu (rysunki: profil podłużny drogi, przekroje poprzeczne) uniemożliwia sprawdzenie poprawności przyjętych wartości w przedmiarze robót – roboty ziemne.
Odpowiedź:
Zamieszczony projekt spełnia wymagania.

Pytanie 11:
Czy przepust w km 0+750 km należy objąć remontem oraz wykonać bariery energochłonne – brak danych w przedmiarze robót, ale zamieszczone dane w opisie technicznym i w SST?
Odpowiedź:
Przepust objęty przebudową- dokumentacja zamieszczona łącznie z kosztorysem na stronie internetowej.

Pytanie 12:
Na jaką głębokość ma być przyjęte frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej?
Odpowiedź:
Zgodnie z kosztorysem do 5 cm

Pytanie 13:
Brak projektu organizacji ruchu uniemożliwia sprawdzenie poprawności przyjętych wartości w przedmiarze robót.
Odpowiedź:
Projekt organizacji ruchu jest zamieszczony na stronie internetowej.

Pytanie 14:
Gdzie należy wbudować krawężniki kamienne z rozbiórki?
Odpowiedź:
Rozebrane krawężniki betonowe są ponownie wbudowane na placu budowy- zgodnie z projektem

Pytanie 15:
Z załączonych dokumentów (projekt , kosztorys,) wynika , że do realizacji jest odcinek od 0+000,00 do 0+750,00 drogi 1063F . Natomiast Harmonogram rzeczowo-finansowy i organizacja ruchu wskazuje również remont odcinka dogi 1064 F. Z uwagi na ryczałtowy charakter rozliczenia umowy, prosimy o precyzyjne określenie zakresu zadania „Przebudowa skrzyżowania drogi 1064F z drogą 1063F w m. Rudawica”.
Odpowiedź:
Przebudową objęte są 3 odcinki drogi dr 1063F od km 0+000 do 0+750, 1064F od km 10+444 do km 10+852 oraz 1064F od km 10+853 do km 11+355. Odcinki te tworzą całość zadania pod nazwą „Przebudowa skrzyżowania dróg 1063F i 1064F w m. Rudawica”.

Pytanie 16
W zamieszczonym SIWZ załączniku nr 5 Harmonogram rzeczowo – finansowy podają Państwo 2 km dotyczace drogi nr 1064F – km 10+853 do km 11+355 i 10+444 do 10+852 w m. Rudawica, natomiast w załącznikach na stronie internetowej jest zamieszczony tylko kosztorys ślepy dotyczący km 10+853 + 11+355. Prosimy o uzupełnienie dokumentacji o kosztorys ślepy dotyczący drogi 1064F w km 10+444 do 10+852.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że kosztosy ślepy znajduje się na stronie internetowej w załączniku pn. „1064F czesc7-2.2012” w ciągłości tekstu dokumentu pn. „opis techniczny wraz z kosztorysem ofertowym 10+852 wraz z przepustem”.

Pytanie 17
W ciągu drogi powiatowej 1063F (km 0+740 – 0+760) Zamawiający przewiduje do wymiany bariery na mostku wraz z przemurowaniem murków. Do wyceny wg kosztorysu ofertowego przyjęte jest 20,00 mb. Na rysunku nr 2 bariery obustronnie mają obmiar łączny 40,00 mb jak również w opisie technicznym pkt. 15.0. Czy w ramach realizacji zadania należy przyjąć jednostronną wymianę barier 20mb, czy dwustronnie po 10mb do km 0+750 zgodnie z przetargiem? Prosimy podać typ lub parametry techniczne ww. bariery mostowej.
Odpowiedź:
Zgodnie z kosztorysem ofertowym (przedmiarem).



Żagań, dnia 09 lutego 2012 r.

PSG.272.2.2012


Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Przebudowa skrzyżowania drogi 1064F z drogą 1063F w m. Rudawica”.
Informujemy, że wpłynęło do Zamawiającego pytanie o następującej treści:

Pytanie 1
Czy korytka ściekowe należy ustawić na ławie betonowej? Jeżeli tak prosimy o obmiar.
Odpowiedź:
Zgodnie z kosztorysem ślepym - ścieki z elementów betonowych na podsypce cementowo -piaskowej.


Żagań, dnia 13 lutego 2012 r.
PSG.272.2.2012

Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Przebudowa skrzyżowania drogi 1064F z drogą 1063F w m. Rudawica”.
Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytania o następującej treści:
Pytanie 1
Prosimy o uzupełnienie przedmiaru o obmiar ścieku skarpowego i podchodnikowego.
Odpowiedź:
Nie dotyczy

Pytanie 2
Prosimy o uzupełnienie przedmiaru o pozycję obejmującą umocowania skarp płytami ażurowymi.
Odpowiedź:
Inwestor odstąpił od umocowania skarp płytami ażurowymi.

Pytanie 3
Prosimy o wyjaśnienie miejsca montażu barier ochronnych stalowych w ilości 33,2 m oraz podanie parametrów technicznych barier.
Odpowiedź:
Lokalizacja barier obustronnie przed i za przepustem. Bariery typu SP-6.


Znak sprawy: PSG.272.2.2012
Żagań, dnia 23 lutego 2012 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Przebudowa skrzyżowania drogi 1064F z drogą 1063F w m. Rudawica“

Uprzejmie informuję, że w dniu 16 lutego 2012 r. o godzinie 10:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 68 477 79 01, 68 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Przebudowa skrzyżowania drogi 1064F z drogą 1063F w m. Rudawica“
1) Rodzaj zamówienia – robota budowlana
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 25263-2012 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 9
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 1.791.302,45 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 1 złożoną przez
firma (nazwa) Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o., ul. Kaczawska 19, 58-514 Jelenia Góra
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1. Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o., ul. Kaczawska 19, 58-514 Jelenia Góra - 1.791.302,45 zł - 100
2. Konsorcjum Firm:
Szosa Polska Sp z o.o., ul. Pokrzywno 3A, 61-315 Poznań – LIDER
Budownictwo Drogowo – Sanitarne **FUCHS** Sp zo.o., ul. Pokrzywno 3A, 61-315 Poznań - PARTNER - 1.975.017,56 zł - 90,69
3. Przedsiębiorstwo Drogowe „KONTRAKT” Sp z o.o., ul. Szosa Poznańska 17, 66-600 Krosno Odrzańskie
- 1.841.167,44 zł - 97,29
4. Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp z o.o., ul. Mickiewicza 63,67-200 Głogów - 1.817.770,70 zł - 98,54
5. EUROVIA POLSKA S.A., Bielany Wrocławskie, ul. Szwedzka 5,55-040 Kobierzyce - 2.273.381,63 zł - 78,79
6. BUDIMEX S.A., ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa - 3.231.406,63 zł - 55,43
7. VERDIE POLSKA Sp z o.o., ul. Budziszyńska 86 lok. 12, 54-436 Wrocław - 2.614.642,55 zł - 68,51
8. Przedsiębiorstwo Drogowe BUD-DRÓG Ryszard Kwapiszewski, ul. Norwida 1A, 67-100 Nowa Sól - 2.446.411,87 zł - 73,22
9. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „GEOBUD” Artur Mróz ul. Poluszyńskiego 1A, 59-900 Zgorzelec - 2.145.000,00 zł - 83,51


Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 25263-2012 z dnia 2012-01-30 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Żagań
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Przebudowa skrzyżowania drogi 1064F z drogą 1063F w m. Rudawica. UWAGA- dotyczy drogi 1063F: Projekt budowlany jak również SST na przebudowę w/w drogi opracowane...
Termin składania ofert: 2012-02-16

Żagań: Przebudowa skrzyżowania drogi 1064F z drogą 1063F w m. Rudawica
Numer ogłoszenia: 58427 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25263 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania drogi 1064F z drogą 1063F w m. Rudawica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Przebudowa skrzyżowania drogi 1064F z drogą 1063F w m. Rudawica. UWAGA- dotyczy drogi 1063F: Projekt budowlany jak również SST na przebudowę w/w drogi opracowane zostały w km 0+000 do 2+777, natomiast przebudową drogi 1063F, w niniejszym postępowaniu, objęty jest odcinek w km 0+000 do 0+750. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w kosztorysie ofertowym/ślepym. (Kosztorys ofertowy/ślepy należy traktować, jako element pomocniczy). 3. Projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorysy ofertowe/ślepe oraz projekt czasowej organizacji ruchu na nośniku CD stanowi - Rozdział II specyfikacji. 4. Wersja papierowa do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu w godzinach od 7.30 - 15.00. 5. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 6. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej. 7. Zamawiający posiada projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o.,, ul. Kaczawska 19, 58-514 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2500829,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 1791302,45

Oferta z najniższą ceną: 1791302,45 / Oferta z najwyższą ceną: 3231406,63

Waluta: PLN.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-01-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-01-30 13:16:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-01-30 15:05:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-01-30 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2129 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony