ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2012 PSG.272.1.21.2011Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2012 PSG.272.1.21.2011

Szczegóły informacji

Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2012 PSG.272.1.21.2011

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2011-12-15 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Żagań: Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2012
Numer ogłoszenia: 331069 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego , ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2012 w podziale na Zadanie 1: benzyna bezołowiowa 95 w ilości 2400 litrów (do samochodu służbowego SEICENTO i do sprzętu kosy, piły, płyta wibracyjna) Zadanie 2: olej napędowy w ilości 26000 litrów (do samochodu brygadowego Lublin, do samochodu Renault Kangoo, koparko- ładowarki, ciągników i do remontera) 2. Dostawy dla zadania 1 i 2 będą realizowane na zasadzie: a) doraźnych tankowań do zbiornika pojazdów i maszyn na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w m. Żagań, woj. lubuskie b) doraźnych tankowań do kanistrów (paliwo przeznaczone do sprzętu) na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w m. Żagań, woj. lubuskie 3. Dostawy odbywać się będą w transakcjach bezgotówkowych. 4. Z przypadku niezrealizowania zakupu ilości paliw określonych w ppkt 1 Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać normom: - PN-EN 228:2005 dla benzyny bezołowiowej - PN-EN 590:2002 dla oleju napędowego. 6. Do paliw wymienionych powyżej stosuje się wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2008 Nr 221 poz. 1441).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. - Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 109.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie





Znak sprawy: PSG.272.1.21.2011
Żagań, dnia 05 stycznia 2012 r.


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2012“

Uprzejmie informuję, że w dniu 23 grudnia 2011 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 68 477 79 01, 68 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2012“
1) Rodzaj zamówienia – dostawa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 331069-2011 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 3
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 156.456,00 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 2 złożoną przez
firma (nazwa) Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Marek i Ryszard Zenkner Sp Jawna, ul. Wojska Polskiego 10, 68-130 Gozdnica
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1. Miejski Zakład Komunikacyjny Sp z o.o., ul. Młynarska 6, 68-100 Żagań - 156.928,00 zł - 99,70%
2. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Marek i Ryszard Zenkner Sp Jawna, ul. Wojska Polskiego 10, 68-130 Gozdnica - 156.456,00 zł - 100%
3.Firma Karol Jersak ul. Mickiewicza 3A, 68-100 Żagań - 157.544,00 zł - 99,31%



Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 331069-2011 z dnia 2011-12-15 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Żagań
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2012 w podziale na Zadanie 1: benzyna bezołowiowa 95 w ilości 2400 litrów (do samochodu służbowego...
Termin składania ofert: 2011-12-23
________________________________________
Żagań: Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2012
Numer ogłoszenia: 7655 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 331069 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2012 w podziale na Zadanie 1: benzyna bezołowiowa 95 w ilości 2400 litrów (do samochodu służbowego SEICENTO i do sprzętu kosy, piły, płyta wibracyjna) Zadanie 2: olej napędowy w ilości 26000 litrów (do samochodu brygadowego Lublin, do samochodu Renault Kangoo, koparko- ładowarki, ciągników i do remontera) 2. Dostawy dla zadania 1 i 2 będą realizowane na zasadzie: a) doraźnych tankowań do zbiornika pojazdów i maszyn na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w m. Żagań, woj. lubuskie b) doraźnych tankowań do kanistrów (paliwo przeznaczone do sprzętu) na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w m. Żagań, woj. lubuskie 3. Dostawy odbywać się będą w transakcjach bezgotówkowych. 4. Z przypadku niezrealizowania zakupu ilości paliw określonych w ppkt 1 Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać normom: - PN-EN 228:2005 dla benzyny bezołowiowej - PN-EN 590:2002 dla oleju napędowego. 6. Do paliw wymienionych powyżej stosuje się wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2008 Nr 221 poz. 1441).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Marek i Ryszard Zenkner Sp Jawna, ul. Wojska Polskiego 10, 68-130 Gozdnica, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117958,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 156456,00
• Oferta z najniższą ceną: 156456,00 / Oferta z najwyższą ceną: 157544,00
• Waluta: PLN.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-12-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-12-15 08:43:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-12-15 08:44:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-15 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1350 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony