ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Szprotawie PSG.272.1.19.2011Drukuj informację Zamówienie publiczne: Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Szprotawie PSG.272.1.19.2011

Szczegóły informacji

Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Szprotawie PSG.272.1.19.2011

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2011-11-16 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Żagań: Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Szprotawie
Numer ogłoszenia: 298279 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego , ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Szprotawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Szprotawie. 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: a) Wymianę stolarki okiennej w sali gimnastycznej; b) Wykonanie izolacji wodoszczelnych tynków wewnętrznych; c) Wymianę posadzek; d) Malowanie pomieszczeń w całym budynku; e) Wymianę płytek ściennych w sanitariatach; f) Ocieplenie ściany zewnętrznej zaplecza sanitarnego; g) Wymianę instalacji c.o.; h) Wymianę opraw oświetleniowych w pomieszczeniach wraz z osprzętem; i) Wymianę pokrycia dachowego nad zapleczem sanitarnym. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w kosztorysie ofertowym, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Powyższe dokumenty należy traktować, jako element pomocniczy. 4. Kosztorys ofertowy, dokumentacja projektowa i specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót na nośniku CD stanowi - Rozdział II specyfikacji. 5. Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu od 7.30 - 15.00. 6. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 7. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.42.11.00-5, 31.52.00.00-7, 44.62.11.10-3, 45.32.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - minimum 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się budowę, przebudowę i remont budynku użyteczności publicznej. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 200.000,00 zł brutto. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Harmonogram rzeczowo - finansowy obejmujący wszystkie roboty niezbędne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. - Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY 1.2.1. Możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: a) przekazanie terenu budowy; b) przekazanie dokumentów budowy. 1.2.2. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) istotne braki lub błędy w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; b) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; c) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje; d) przedłużenie procedury przetargowej; e) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.); f) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości; g) technologię wykonywania robót; h) zmiany stanu prawnego; i) warunki geotechniczne, których nie można było przewidzieć; j) niesprzyjające warunki atmosferyczne; k) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej; l) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 1.2.3. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.3 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 109.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Żagań, dnia 28 listopada 2011 r.

PSG.272.1.19.2011



Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Szprotawie”.

Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytania o następującej treści:

Pytanie 1
Proszę o podanie typu opraw podlegających wymianie wg kosztorysu w pozycjach 92, 93, 94, 96, 98 oraz o podanie typu skrzynki bezpieczników i jej zawartości z pkt. 87.

Pytanie 2
W kosztorysie ofertowym w poz. 1 i 2 przewidziano wymiane okien w ilości 8 szt. natomiast z załą-czonym do dokumentacji przetargowej „Zestawieniu stolarki okiennej do wymiany” liczba okien to 32 szt. Prosimy o potwierdzenie ilości okien jaką należy przyjąć do wyceny.

Pytanie 3
W zestawieniu stolarki podano, że okna sali gimnastycznej są szklone poliwęglanem (nie podano pa-rametrów) natomiast w Specyfikacji Technicznej SST – 05 „Wymiana stolarki okiennej” w pkt. 3.1 wymienione jest szkło bezpieczne U=1.1 (Wm2)K.
Jak oszklone okna przyjąć do wyceny.

Pytanie 4
W kosztorysie ofertowym w poz. od 8 do 11 jednostką miary jest „m” czy nie powinien być „m2” jak w poz. 12.

Pytanie 5
W kosztorysie ofertowym nie uwzględniono wymiany parapetów zewnętrznych z blachy cynk – ty-tan powlekanej poz. 3.2 Specyfikacji Technicznej SST – 05 „Wymiana stolarki okiennej”

Pytanie 6
W pkt. XVIII SIWZ Zamawiający podaje, że wykonawca za wykonanie przedmiotu umowy otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe (zgodnie z art. 632 §1 Kodeksu Cywilnego) natomiast w załączonym opisie technicznym „Do projektu remontu budynku sali gimnastycznej” w pkt. 2.2 „Izolacje ścian i tynków wewnętrznych” mówi „Tynki zawilgocone i zmurszczałe należy skuć w ilościach do uzgodnienia z inspektorem nadzoru”. Zapis ten jest sprzeczny ze stwierdzeniem określonym w pkt. XVIII SIWZ o „wynagrodzeniu ryczałtowym”.

Zamawiający udziela następujących odpowiedzi:

Ad. 1
W pozycji 87 (wymiana tablic bezpiecznikowych o pow. Dop 0.5 m2 na cegle) - Tablica TYP LEGRAND WTYNKOWA 3 x 12S

W pozycji 92 (wymiana oprawek do żarówek zwykłych porcelanowych lub metalowych do przykręcania na cegle) - oprawa TYP WOS.100

W pozycji 93 (wymiana opraw żarowych hermetycznych porcelanowych do przykręcania na cegle - VARNA PLAFONIERA 60W IP 54

W pozycji 94 (montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw dla lamp rtęciowych i sodowych w obudowie aluminiowych z gwintem E40 – zwykłych – przelotowych) – OPRAWA PETROL 400 z kratką

W pozycji 96 (montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem lub rastrem 3 x 40W – zawieszanych – przelotowych) – OPRAWA OKN 3 x 36W

W pozycji 98 (montaż na gotowym podłożu dla lamp rtęciowych i sodowych w obudowie aluminiowych z gwintem E40 – zwykłych - przelotowych) – OPRAWA PETROL 400 z kratką

Ad. 2
W kosztorysie ofertowym i w zestawieniu jest liczba 8 okien i tak należy przyjąć.

Ad. 3
Należy przyjąć profil z poliwenglanu 5 komorowego, grubości 20 mm, koloru bezbarwnego o współczynniku 1,7 W(m2.K).

Ad. 4
W pozycji od 8 do 11 jednostką miary winien być m2.

Ad. 5
Należy przyjąć do wyceny parapety zewnętrzne z blachy cynk – tytan 9,00 m2.

Ad. 6
Ilość tynków do skucia należy przyjąć tak jak jest w kosztorysie ofertowym poz. 8, 9, 10, 11, 12, tj. 286,44 m2. Ilość należy przyjąć bez względu na zapis w opisie technicznym.


Żagań, dnia 30 listopada 2011 r.

PSG.272.1.19.2011



Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Szprotawie”.

Informujemy, że wpłynęło do Zamawiającego pytanie o następującej treści:

Pytanie 1
W załączniku nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są ujęte tylko roboty:
1/ Ogólnobudowlane
2/ Ocieplenie ścian zaplecza sanitariatów
3/ Remont dachu nad sanitariatami

Nie ma ujętych robót sanitarnych i elektrycznych. Czy należy dopisać te pozycje?

Zamawiający udziela następującej odpowiedzi:

Ad. 1
Zamawiający informuje, że zmienia zapis w załączniku nr 5 do SIWZ na :

Lp.    Wyszczególnienie                                  Koszt całkowity (brutto)

I      Roboty ogólnobudowlane
II     Roboty instalacyjne wod – kan, co
III   Instalacje elektryczne
IV    Ocieplenie ścian zaplecza sanitariatów
V      Remont dachu nad sanitariatami
                                      OGÓŁEM BRUTTO
Kwotę z pozycji „koszt całkowity brutto” należy przenieść do formularz ofertowego.



Znak sprawy: PSG.272.1.19.2011
Żagań, dnia 16 grudnia 2011 r.


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Szprotawie “

Uprzejmie informuję, że w dniu 05 grudnia 2011 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 68 477 79 01, 68 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Szprotawie“
1) Rodzaj zamówienia – robota budowlana
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 298279-2011 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 16
2) liczba wykluczonych wykonawców: 4, liczba ofert odrzuconych: 4
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 233.700,00 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 14 złożoną przez
firma (nazwa) Zakład Instalacji Sanitarnych CO i Gazowych Józef Kubik, ul. Dębowa 9B, 67-300 Szprotawa
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1. Przedsiębiorstwo Robót i Usług Budowlanych BUDREM Sp z o.o., Łagoszów Wielki, 59-160 Radwanice - 269.401,24 zł - 86,75 pkt
2. PERBUD Wolinowski, Kałmucki sp j. ul. Batorego 126A, 65-001 Zielona Góra 309.353,98 zł 75,55
3.Zakład Produkcyjno – Usługowy MAG-BUD Małgorzata Grochowska, ul. Nowosolna 41,
67-120 Kożuchów - 234.718,90 zł - 99,57pkt
4. Konsorcjum :
Firma DOMEX Dariusz Rudak, ul. Świerczewskiego 11, 67-300 Szprotawa
J.D. s.c. J. Nowacki, D. Dworak, ul. Lotników Alianckich 25, 68-100 Żagań
Wykonawca wykluczony – oferta odrzucona
5. PPUH LUBEX Sp z o.o., ul. Przyszłości 7, 67-100 Nowa Sól - 337.338,46 zł - 69,28pkt
6. Zakład Ogólnobudowlany Zbigniew Sobczak, ul. Kościuszki 50/3, 67-300 Szprotawa
Wykonawca wykluczony – oferta odrzucona
7. Przedsiębiorstwo Usługowo –Handlowe Kazimierz Janik, ul. Miodowa 8, 68-100 Żagań - 248.284,53 zł - 94,13pkt
8. Partnerbud – Projekt Sp z o.o., ul. Energetyków 7, 65-729 Zielona Góra - 246.000,00 zł - 95,00pkt
9. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Jerzy Kmito, ul. Piaskowa 36a, 66-100 Sulechów - 239.136,25 zł - 97,73pkt
10. Konsorcjum:
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Przybytek Kordian, ul. II Armii WP 7A/7, 68-100 Żagań – LIDER
Zakład Remontowo-Budowlany Sebastian Skabek, ul. Osiedlowa 5/1, 68-114 Tomaszowo- członek
Wykonawca wykluczony – oferta odrzucona
11. PERZBUD s.c., ul. Morelowa 8, 68-100 Żagań - 356.087,87 zł - 65,63pkt
12. POL-MAR Marcin Buzek, ul. G. Zapolskiej 7/18, 68-200 Żary - 313.615,84 zł - 74,52pkt
13. AL.FACH-BUD Langier Andrzej, ul. Kusocińskiego 58, 68-200 Żary - 271.877,30 zł - 85,96pkt
14. Zakład Instalacji Sanitarnych CO i Gazowych Józef Kubik, ul. Dębowa 9B, 67-300 Szprotawa - 233.700,00 zł  - 100pkt
15. LAPIS S.C., Marcin Furtak, Daniel Oleksy, Bożnów 30A, 68-100 Żagań - 249.790,97 zł  - 93,56pkt
16. Zakład Ogólnobudowlany Grażyna Husar – Zakowicz, ul. Jęczmienna 3, 68-200 Żary Wykonawca wykluczony – oferta odrzucona

 

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 298279-2011 z dnia 2011-11-16 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Żagań
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Szprotawie. 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: a) Wymianę stolarki okiennej w sali gimnastycznej; b)...
Termin składania ofert: 2011-12-05

Żagań: Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Szprotawie
Numer ogłoszenia: 346055 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298279 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Szprotawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Szprotawie. 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: a) Wymianę stolarki okiennej w sali gimnastycznej; b) Wykonanie izolacji wodoszczelnych tynków wewnętrznych; c) Wymianę posadzek; d) Malowanie pomieszczeń w całym budynku; e) Wymianę płytek ściennych w sanitariatach; f) Ocieplenie ściany zewnętrznej zaplecza sanitarnego; g) Wymianę instalacji c.o.; h) Wymianę opraw oświetleniowych w pomieszczeniach wraz z osprzętem; i) Wymianę pokrycia dachowego nad zapleczem sanitarnym. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w kosztorysie ofertowym, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Powyższe dokumenty należy traktować, jako element pomocniczy. 4. Kosztorys ofertowy, dokumentacja projektowa i specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót na nośniku CD stanowi - Rozdział II specyfikacji. 5. Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu od 7.30 - 15.00. 6. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 7. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.42.11.00-5, 31.52.00.00-7, 44.62.11.10-3, 45.32.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Zakład Instalacji Sanitarnych CO i Gazowych Józef Kubik, ul. Dębowa 9B, 67-300 Szprotawa, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203204,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 233700,00

Oferta z najniższą ceną: 233700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 356087,87

Waluta: PLN.


Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-11-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-11-16 11:26:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-11-16 11:33:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-11-16 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1772 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony