ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Obsługa bankowa budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych Drukuj informację Zamówienie publiczne: Obsługa bankowa budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych

Szczegóły informacji

Obsługa bankowa budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: USŁUGI

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2011-05-27 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Żagań: Obsługa bankowa budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych
Numer ogłoszenia: 149765 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego , ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Obsługa bankowa budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych polegająca na prowadzeniu bankowej obsługi budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych (wykaz jednostek podległych stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) w zakresie: 1) otwarcia i prowadzenia rachunków bieżących, funduszy specjalnego przeznaczenia i innych rachunków pomocniczych w PLN i euro, oraz rachunków Kasy Zapomogowo Pożyczkowej, 2) dokonywania przelewów na konto w banku obsługującym i na konta w innych bankach, 3) przyjmowania wpłat i dokonywania wypłat gotówkowych, przez zamawiającego i jego jednostki organizacyjne, 4) uznaniu i obciążaniu rachunków bankowych w dniu operacji, 5) sporządzaniu wyciągów bankowych dla poszczególnych rachunków bankowych z ustaleniem salda na każdy dzień roboczy, 6) uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym budżetu powiatu do wysokości 1 mln zł, 7) oprocentowaniu środków na wszystkich prowadzonych rachunkach, 8) automatycznym zakładaniu lokat jednodniowych i weekendowych dla środków na rachunkach podstawowych i rachunkach pomocniczych. 9) przyjmowania lokat dwutygodniowych na zlecenie. 10) uruchomienia usługi bankowości elektronicznej przez instalację jednakowego dla Starostwa i wszystkich jednostek organizacyjnych systemu, wyposażonego w funkcję tworzenia paczek tj. wysyłania większej ilości przelewów jednocześnie bez konieczności przesyłania każdego osobno. Oprogramowanie on-line musi obsługiwać serwer proxy w sieci wewnętrznej, pracę grupową z wykorzystaniem podziału uprawnień wprowadzanie/zatwierdzanie przelewów. System powinien umożliwiać uzyskanie bieżącej informacji o stanie rachunków bankowych oraz bieżącego odbioru wyciągów bankowych z rachunków na każdym stanowisku, w ustalonym i zatwierdzonym formacie. (o zmianie formatu Zamawiający musi zostać powiadomiony min. 2 miesiące wcześniej). 11) funkcja bezpiecznej transmisji przez sieć internet, szyfrowanie komunikacji protokołem SSL minimum 128 bitowym kluczem, uwierzytelnienie użytkownika (karta magnetyczna, karta chip), 12) obsłudze i serwisowaniu systemu bankowości elektronicznej: a) czas reakcji po zgłoszeniu problemu: centrum obsługi/wsparcie techniczne - max. 1 godzina, serwisu - max 4 godz. b) czas usunięcia usterki: max. do 12:00 godziny następnego dnia roboczego, c) całkowity maksymalny czas braku dostępu w ciągu roku - nie dłużej niż 36 godzin, d) czas odpowiedzi na piśmie na sytuacje do wyjaśnienia - nie dłużej niż 3 dni robocze. 13) W ramach obsługi bankowej Wykonawca przedmiotu zamówienia zapewni Zamawiającemu bez ponoszenia dodatkowych kosztów: a) Potwierdzenie stanu salda rachunków na koniec każdego roku w okresie obowiązywania umowy; b) Odpis dokumentów; c) Dzienne wyciągi bankowe (w przypadku wystąpienia obrotów) 14) Bank składający ofertę musi posiadać system usług bankowości elektronicznej. 15) Bank składający ofertę musi posiadać oddział na terenie Żagania, woj. lubuskie. 16) Budżet Powiatu Żagańskiego na lata 2009-2011 znajduje się na stronie www.bip.powiatzaganski.pl.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zezwolenie na utworzenie banku i wykonywanie czynności bankowych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• koncesję, zezwolenie lub licencję
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
• 1 - Cena - 0.70
• 2 - oprocentowanie rachunków bankowych i lokat krótkoterminowych - 0.20
• 3 - koszt kredytu w rachunku bieżącym - 0.10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul.Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 109.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul.Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Żagań, dnia 01 czerwca 2011 r.
PSG.272.1.11.2011

Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Obsługa bankowa budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych”.
Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytania o następującej treści:

Pytanie 1:
W rozdziale III pkt 6 SIWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, Zamawiający nie wskazał prawnego zabezpieczenia spłaty kredytu. Czy Zamawiający akceptuje, że zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz złożenie oświadczenia o poddaniu się egzekucji na mocy art. 97 Prawa Bankowego?

Pytanie 2:
Prosimy o przesłanie faksem bądź w formie alektronicznej
a) Opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2010 rok
b) Opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym projekcie uchwały budżetowej na 2011r. i możliwości sfinansowania deficytu budżetowego przedstawionego w projekcie Uchwały Budżetowej Powiatu Żagańskiego na 2011 rok
c) Opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwaływ sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej
d) Aktulanego, na dzień 31.03.2011 r. wykazu kredytów oraz obligacji zawierającego informacjeodnośnie Banku udzielający kredytu lub emitenta obligacji, terminów ostatecznej spłaty oraz kwoty pozostającej do spłaty w 2011 roku.

Zamawiajacy udziela nastepujących odpowiedzi:

Ad 1/
Zamawiający wyraża zgodę na zabezpieczenie kredytu w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz złożeniem oświadczenia o poddaniu się egzekucji na mocy art. 97 Prawa Bankowego.

Ad 2/
Zamawiający zamieścił w załączniku na stronie internetowej zeskanowane dokumenty dotyczące podpunktów a, b, c, d, tj.:
1) Uchwała Nr 229/2011 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze w sprawie wydania opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2010 rok.
2) Uchwała Nr 142/2011 Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze dotyczącą Uchwały Nr IV/1/2011 z dnia 28 stycznia 2011 roku.
3) Uchwała Nr 96/2011 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze w sprawie wydania opinii o prawidłowośći planowanej kwoty długu Powiatu Żagańskiego.
4) Uchwała Nr 623/2010 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze w sprawie wydania opinii o przedłożonym projekcie uchwały budżetowej na 2011 rok oraz o możliwości sfinansowania deficytu budżetu w roku 2011.
5) Uchwała Nr 624/2010 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze w sprawie wydania opinii o projekcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej.
6) Stan zadłużenia na dzień 31.03.2011 r.


Żagań, dnia 03 czerwca 2011 r.
PSG.272.1.11.2011

Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Obsługa bankowa budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych”.

Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytania o następującej treści:

Pytanie 1:
Prośba o podanie informacji o przewidywanym stanie osadu na rachunku bankowym.

Pytanie 2:
Czy postawienie kredytu do dyspozycji w roku obrachunkowym liczymy od daty: 01 lipca 2011 roku?

Pytanie 3:
Od jakiej kwoty Zamawiający planuje lokować środki na lokatach jednodniowych i weekendowych?

Pytanie 4:
Jaki jest prognozowany średni stan środków na rachunkach Powiatu Żagańskiego oraz podległych jednostek organizacyjnych, niepodlegających lokowaniu?

Pytanie 5:
Czy Zamawiający dopuszcza wydłużenie czasu odpowiedzi na pisemne wyjaśnienia, o których mowa w rozdz. III, pkt 1 ppkt 12 lit. d z 3 do 7 dni roboczych?

Pytanie 6:
Jaka ilość przelewów zlecancyh przez Zamawiającego będzie realizowana w formie papierowej a jaka w formie elektronicznej?

Pytanie 7:
Czy wpłaty gotówkowe będą realizowane tylko przez Posiadaczy rachunków?

Pytanie 8:
Czy wypłaty gotówkowe będą realizowane tylko przez Posiadaczy rachunków?

Pytanie 9:
Jaka jest średnioroczna liczba wpłat gotówkowych realizowana przez Zamawiającego?

Pytanie 10:
Jaka jest średnioroczna liczba wypłat gotówkowych realizowana przez Zamawiającego?

Pytanie 11:
Czy Zamawiająćy dopuszcza możliwość odbioru wyciągów w formie elektronicznej za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej?

Pytanie 12:
Czy w przypadku utraty przez Powiat zdolności kredytowej skutkującej koniecznością utworzenia rezerw celowych oraz odpisów z tytułu utraty wartości ekspozycji kredytowej, Zamawiający wyraża zgodę na ustanowienia dodatkowego zabezpieczenia kredytu zgodnie z obowiązującymi w banku przepisami, które pozwoli na nietworzenie rezerw i odpisów, np. Ustanowienie hipoteki na wskazanym przez Zamawiającego majątku oraz przedstawienie operatu szacunkowego nieruchomości?

Pytanie 13:
Czy Zapis zawarty w §7 pkt 4 załącznika nr 6 do SIWZ „Bank nie będzie pobierał innych niż określone w formularzu ofertowym prowizji i opłat“ oznacza, że Zamawiający będzie zwolniony od wszystkich innych opłat związanych z obsługą wymienioną w SIWZ oraz formularzu cenowym, czy ze wszystkich innych usług niewymienionych w SIWZ oraz formularzu ofertowym lub czynnościami, których przeprowadzenia nie przewidział Zamawiający lub pojawią się w działalności Banku?

Pytanie 14:
Prosimy o doprecyzowanie sposobu oceny kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty związanego z oprocentowaniem rachunków bankowych i lokat krótkoterminowych? W naszej ocenie brak możliwości określenia ilości punktów dla tego kryterium.

Pytanie 15:
Jakie należy przyjąć średnie zadłużenie do wyliczenia kosztu oprocentowania kredytu Ko?

Pytanie 16:
Jak Zamawiający określi ilość punktów dla kryterium związanego z oprocentowaniem rachunków bankowych i lokat terminowych jeśli Wmax wynosić będzie zero procent?

Pytanie 17:
Zwracamy się z prośbą o przesunięcie terminu składania ofert o 7 dni.

Pytanie 18:
Prosimy o podanie średniego stanu środków, które będą podlegały lokowaniu w formie lokat jednodniowych i weekendowych?

Pytanie 19:
Przedmiotem zamówienia jest między innymi udzielenie kredytu w rachunku bieżącym na wniosek Zamawiającego w kwocie 1 mln. zł.
W związku z powyższym prosimy o udzielenie wyjaśnienia, czy udzielenie przedmiotowego kredytu, w każdym roku budżetowym uwarunkowane zostanie od złożenia przez Zamawiającego bieżącej zdolnośći kredytowej? Jeżeli tak, to prosimy o stosowanie zmiany w projekcie umowy. Natomiast jeśli zobowiązanie banku dotyczące udzielenia kredytu ma obowiązywać w okresie obsługi budżetu, to prosimy o przedstawienie prognoz budżetu na lata 2011-2015, sporządzonych wg załącznika banku nr 1. (tabela wraz z opisem została zeskanowana i zamieszczona przez Zamawiającego na stronie interenetowej)

Pytanie20:
Prosimy o udzielenie odpowiedzi, czy liczba stała w wysokości 18.000 umieszczona we wzorze do obliczenia ilości punktów za koszt prowadzenia rachunku występować będzie zawsze, czy tylko w sytuacji otrzymania przynajmniej jednej oferty z ceną = 0.

Zamawiajacy udziela nastepujących odpowiedzi:

Ad 1/
Zamawiający informuje, że budżet Powiatu oscyluje w granicach planowanych dochodów.
Informacja o wysokości dochodów na lata 2011-2015 znajduje się w załączniku do Uchwały Nr IV/1/2011 Rady Powiatu Żagańskiego z dnia 28 stycznia 2011 roku w sprawie Uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Żagańskiego na lata 2011-2019.

W załączniku na stronie internetowej Zamawiający załączył:
a) Uchwałę Nr IV/1/2011 Rady Powiatu Żagańskiego z dnia 28 stycznia 2011 r.
b) Objaśnienia przyjętych wartośći WPF na lata 2011 do 2019
c) Wieloletnia Prognoza Finansowa wraz z wykazem przedsięwzięć do WPF

Ad 2/
Kredyt obrotowy Bank winien postawić dla potrzeb wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z zapisami w pkt XX ppkt 1.III – tj. „…przyjąć rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz że rok ma 365 dni…“

Ad 3/
Zamawiający planuje lokować środki na lokatach jednodniowych i weekendowych od 10.000,00 zł.

Ad 4/
Prognozowany średni stan środków na rachunkach Powiatu Żagańskiego, oraz podległych jednostek organizacyjnch, niepodlegających lokowaniu to kwota do 9.999,99 zł.

Ad 5/
Zamawiający nie wyraża zgodny.
Ad 6/
Tylko w formie elektronicznej.
Ad 7/
Nie tylko.
Ad 8/
Tak tylko.
Ad 9/
Zamawiający informuje, że można przyjąć średnio (15 jednostek x 1 operacja x 260 dni roboczych)
Ad 10/
Zamawiający informuje, że można przyjąć średnio (15 jednostek x 1 operacja x 100 dni roboczych)
Ad 11/
Dopuszcza, ale bez załączników.
Ad 12/
Zamawiający nie wyraża zgody na ustanowienie dodatkowego zabezpieczenia.
Zgodnie z zamieszczoną już odpowiedzią na stronie internetowej w dniu 01 czerwca 2011r. Ad 1/ - Zamawiający wyraża zgodę na zabezpieczenie kredytu w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz złożeniem oświadczenia o poddaniu się egzekucji na mocy art. 97 Prawa Bankowego.

Ad 13/

Zamawiający informuje, żę zgodnie z zapisem zawartym w §7 pkt 4 załącznika nr 6 do SIWZ Zamawiający będzie zwolniony ze wszystkich opłat wymienionych i nie wymienionych w SIWZ oraz w formularzu ofertowym.

Ad 14/
Do wzoru będzie podstawiona wartość oprocentowania rachunku bankowego i lokat krótkoterminowych zawarte w formularzu ofertowym (Wo, Wmax) natomiast w pozycję (….%) - będzie wstawiana waga kryterium dla określonego oprocentowania.

Ad 15/
Kredyt obrotowy Bank winien postawić dla potrzeb wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z zapisami w pkt XX ppkt 1.III. „…W celu obliczenia kosztu kredytu dla potrzeb wyboru najkorzystniejszej oferty w niniejszym kryterium należy obliczyć koszt kredytu na okres 1 roku uwzględniając poniższe wytyczne: …“

Ad 16/
Zapis w pkt XX pkt 1.II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamawówienia otrzymuje nowe brzmienie:

„II. OPROCENTOWANIE RACHUNKÓW BANKOWYCH I LOKAT KRÓTKOTERMINOWYCH – 20% (max. 20 pkt)
oprocentowanie (dla poszczególnych kryteriów)
Po = Wo / (Wmax + 1) * .......% * 100
gdzie:
Po – ilość pkt. przyznanych ofercie ocenianej
Wo –wartość oferty badanej (oprocenowanie z formularza ofertowego)
Wmax – wartość oferty najkorzystniejszej (oprocentowanie z formularza ofertowego)

.........% - waga kryterium
100 – współczynnik stały
1 - liczba stała, niezbędna do wyliczenia punktów w każdym przypadku z uwzględnieniem oferty banku z ceną = 0.

Następnie ilość punktów przyznanych ofercie w niniejszy kryterium zostanie podstawiona do wzoru i obliczona zgodnie z formułą:
Po = ORob / ORmax * 20% * 100
gdzie:
Po – ilość pkt. przyznanych ofercie ocenianej
ORob - przyznana ilość punktów ofercie badanej
ORmax – najwyższa ilość punktów przyznana ofercie za najkorzystniejsze oprocentowanie
20% - waga kryterium
100 – współczynnik stały“

Ad 17/
Zamawiający nie wyrażą zgody na przesunięcie terminu składania ofert o 7 dni.
Ad 18/
Zamawiający planuje lokować środki na lokatach jednodniowych i weekendowych od 10.000,00 zł.

Ad 19/
Zamawiający informuje, że zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w pkt XX ppkt 1.III dla potrzeb wyboru najkorzystniejszej oferty należy obliczyć koszt kredytu uwzględniając określone tam wytyczne jednakowe dla wszystkich wykonawców składających ofertę.
Procedura udzielenia kredytu odbywa się na podstawie odrębych procedur w tym Banku, który wygra postępowanie przetargowe w momencie potrzeby zaciągnięcia kredytu, wówczas Zamawiający złoży stosowne dla danego Banku dokumenty.

Ad 20/
Liczba stała w wysokości 18.000 umieszczona we wzorze do obliczenia ilości punktów za koszt prowadzenia rachunku wystepowac będzie zawsze dla każdej oferty uwzględniając tym samym ofertę z ceną = 0.


Żagań, dnia 06 czerwca 2011 r.
PSG.272.1.11.2011


Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Obsługa bankowa budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych”.

ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE KORYGUJE ZAPIS w pkt XX pkt 1.II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamawówienia, który otrzymuje nowe brzmienie:

„II. OPROCENTOWANIE RACHUNKÓW BANKOWYCH I LOKAT KRÓTKOTERMINOWYCH – 20% (max. 20 pkt)
oprocentowanie (dla poszczególnych kryteriów)

Po = ( Wo + 1) / (Wmax + 1) * .......% * 100
gdzie:
Po – ilość pkt. przyznanych ofercie ocenianej
Wo –wartość oferty badanej (oprocenowanie z formularza ofertowego)
Wmax – wartość oferty najkorzystniejszej (oprocentowanie z formularza ofertowego)

.........% - waga kryterium
100 – współczynnik stały
1 - liczba stała, niezbędna do wyliczenia punktów w każdym przypadku z uwzględnieniem oferty banku z ceną = 0.

Następnie ilość punktów przyznanych ofercie w niniejszy kryterium zostanie podstawiona do wzoru i obliczona zgodnie z formułą:
Po = ORob / ORmax * 20% * 100
gdzie:
Po – ilość pkt. przyznanych ofercie ocenianej
ORob - przyznana ilość punktów ofercie badanej
ORmax – najwyższa ilość punktów przyznana ofercie za najkorzystniejsze oprocentowanie
20% - waga kryterium
100 – współczynnik stały“



Żagań, dnia 13 czerwca 2011 r.
PSG.272.1.11.2011


Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Obsługa bankowa budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych”.


UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA


Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami).
W dniu 07 czerwca 2011 r. zostały złożone 2 oferty, w których przyjęto różne stawki WIBOR. Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na rozbieżności przyjęte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a dotyczące przyjęcia stawki bazowej WIBOR 1M i ON.
W zapisach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w pkt XIX ppkt 1.III
„ … do obliczenia odsetek od kredytu, wysokość stawki bazowej należy przyjąć WIBOR 1 M opublikowany w dniu 01 czerwca 2011 r. w „Rzeczpospolitej” …,
„ … Dla potrzeb przygotowania jednakowej kalkulacji wartości proponowanego oprocentowania prosimy o przyjęcie stopy procentowej z dnia 01 czerwca 2011r. opublikowanych w „Rzeczpospolitej”: …“.
Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-05-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-05-27 10:18:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-05-27 10:20:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-05-27 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2449 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony