ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg Powiatu Żagańskiego PSG.27.7.2011.ZPDrukuj informację Zamówienie publiczne: Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg Powiatu Żagańskiego PSG.27.7.2011.ZP

Szczegóły informacji

Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg Powiatu Żagańskiego PSG.27.7.2011.ZP

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2011-03-29 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Żagań: Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg Powiatu Żagańskiego
Numer ogłoszenia: 99649 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg Powiatu Żagańskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg Powiatu Żagańskiego w podziale na: 1) Powierzchniowe, jednokrotne utrwalenie nawierzchni kombajnem do powierzchniowego utrwalenia nawierzchni z elektronicznym sterowaniem pozwalającym na precyzyjne dozowanie emulsji kruszywa na następujących odcinkach dróg: a) droga 1056F relacji Przecław- Nowa Jabłonna od km 16+456 tj. od końca nawierzchni z kostki granitowej do km 18+454 tj. do nawierzchni z kostki granitowej. Powierzchniowe, jednokrotne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 1998,0 mb przy szerokości jezdni 5,0 mb, co daje powierzchnię 9990 m2. b) droga1061F relacji Szprotawa- Kartowice od km 1+300 tj. od obwodnicy m. Szprotawa do km 4+386 tj. do skrzyżowania z drogą gminna w kierunku na Pasterzowice. Powierzchniowe, jednokrotne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 3086,0 mb przy szerokości jezdni 4,60 mb, co daje powierzchnię 14195,6 m2. c) droga 1053F relacji Chotków- Wichów od km 17+065 tj. od skrzyżowania z drogą powiatową 1048F do km 20+790 tj. do skrzyżowania z drogą 1070F. Powierzchniowe, jednokrotne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 3725,0 mb przy szerokości jezdni 5,0 mb, co daje powierzchnię 18625,0 m2. d) droga 1072F relacji Wrzesiny- Jabłonów od km 7+155 tj. od początku m. Jabłonów do km 11+678 tj. do skrzyżowania z drogą 1070F w m. Wrzesiny. Powierzchniowe, jednokrotne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 4523,0 mb przy szerokości jezdni 5,5 mb, co daje powierzchnię 24876,50 m2. e) ulica Nocznickiego w Żaganiu od km 0+000 tj. od ul. Rzeźnickiej do km 0+544 tj. do początku ul. Łąkowej. Powierzchniowe, jednokrotne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 544,0 mb przy szerokości jezdni 6,1 mb, co daje powierzchnię 3318,4 m2. f) ulica Żelazna w Żaganiu od km 0+000 tj. od szpitala do km 0+800 tj. do końca parku po stronie lewej. Powierzchniowe, jednokrotne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 800,0 mb przy szerokości jezdni 6,8 mb co daje powierzchnię 5440,0 m2. g) ulica Żelazna w Żaganiu od km 2+553 tj. od skrzyżowania z ul. Obwodową do km 3+273 tj. do terenu administracyjnego m. Żagań. Powierzchniowe, jednokrotne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 720,0 mb przy szerokości jezdni 6,0 mb co daje powierzchnię 4320,0 m2. h) droga 1064F relacji Żagań- Rudawica od km 5+007 tj. od granicy administracyjnej m. Żagań do km 5+547 tj. do końca granicy administracyjnej m. Żagań. Powierzchniowe, jednokrotne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 540,0 mb przy szerokości jezdni 6,0 mb, co daje powierzchnię 3240,0 m2. i) droga 1088F w m. Łozy od km 0+542 tj. od granicy powiatu (most) do km 1+306 tj. do przejazdu kolejowego. Powierzchniowe, jednokrotne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 764,0 mb przy szerokości jezdni 5,0 mb co daje powierzchnię 3820,0 m2. j) droga 1063F relacji Rudawica- Pruszków od km 2+733 tj. od skrzyżowania z drogą 1042F do km 8+265 tj. do wykonanej odnowy nawierzchni w m. Śliwnik. Powierzchniowe, jednokrotne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 5532,0 mb przy szerokości jezdni 4,1 mb co daje powierzchnię 22681,2 m2. 2) Powierzchniowe, podwójne utrwalenie nawierzchni kombajnem do powierzchniowego utrwalenia nawierzchni z elektronicznym sterowaniem pozwalającym na precyzyjne dozowanie emulsji kruszywa na następujących odcinkach a) ulica Kochanowskiego w Żaganiu od km 0+000 tj. od ul. Konopnickiej do km 0+505 tj. do skrzyżowania z drogą wojewódzką 296. Powierzchniowe, podwójne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 505,0 mb przy szerokości jezdni 10,8 mb co daje powierzchnię 5454,0 m2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w wymaganiach ogólnych utrwalenia nawierzchni, szczegółowej specyfikacji technicznej utrwalenia nawierzchni oraz w kosztorysie ofertowym, który należy traktować jako element pomocniczy. 3. Kosztorysy ofertowe, ogólna oraz szczegółowa specyfikacja techniczna na nośniku CD stanowi - Rozdział II specyfikacji. 4. Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu od 7.30 - 15.00. 5. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. 6. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• do 50% wartości zamówienia podstawowego - Powierzchniowego utrwalenie nawierzchni dróg Powiatu Żagańskiego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium. 1. Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 złotych (słownie: dwanaście tysięcy złotych), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późń. zm.); 2. Wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 15 kwietnia 2011r. do godz. 09:00 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a. nazwa dającego zlecenia udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; c. kwotę gwarancji lub poręczenia; d. termin ważności gwarancji lub poręczenia; e. zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu zostanie ono zdeponowane w pokoju nr 5 w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie z dopiskiem Wadium - Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg Powiatu Żagańskiego. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Żaganiu BZ WBK nr 81 1090 2558 0000 0001 0335 4896 z dopiskiem Wadium - Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg Powiatu Żagańskiego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca wadium: a. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy; b. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; c. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 10. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie później niż 7 dni przed upływem ważności wadium wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skierowane zostanie jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 300.000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Jeżeli przedstawiona polisa nie została opłacona w dniu jej zawarcia (gotówką) celem udokumentowania jej opłaty należy przedłożyć np. dowód jej opłaty względnie poszczególnych rat. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY 1.2.1. Możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: a) przekazanie terenu budowy, b) przekazanie dokumentów budowy, 1.2.2. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje, b) przedłużenie procedury przetargowej, c) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.), d) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości, e) zmiany stanu prawnego, f) warunki geotechniczne, których nie można było przewidzieć, g) niesprzyjające warunki atmosferyczne, h) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej. 1.2.3. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.3 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39,68-100 Żagań pok.109.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39,68-100 Żagań pok.5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Żagań, dnia 06 kwietnia 2011 r.
PSG.27.7.2011.ZP

Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg Powiatu Żagańskiego”.

Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytania o następującej treści:
Pytanie 1:
W poszczególnych kosztorysach ofertowych w opisie zadania zawarto opis o wykonywaniu prac z zastosowaniem asfaltu i grysów kamiennych, a w instrukcji dla Wykonawców Rozdział I cz. III Opis Przedmiotu zamówienia zawarto zapis o wykonywaniu prac Kombajnem z elektronicznym dozowaniem emulsji.

Jaki rodzaj lepiszcza ma być użyty do wykonywania powierzchniowych utrwaleń asfalt czy emulsja asfaltowa?
Jeżeli emulsja asfaltowa to jakiego rodzaju zwykła czy modyfikowana?

Pytanie 2:
Pkt. 2.3.1. SST wymienia nastepujące rodzaje emulsji asfaltowych dopuszczonych do wykonywania powierzchniowych utrwaleń, tj.: K1-6, K1-70, K1-65MP, K1-70MP.
Proszę o uściślenie rodzaju emulsji jaka ma być użyta do realizacji w/w zamówienia (jest to jeden z kluczowych parametrów cenotwórczych)

Zamawiajacy udziela nastepujących odpowiedzi:

Odpowiedź do pytania nr 1 i 2:
Zamawiający wymaga wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni dróg emulsją asfaltową K1-70 niemodyfikowaną.


Znak sprawy: PSG.27.7.2011.ZP
Żagań, dnia 21 kwietnia 2011 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg Powiatu Żagańskiego“

Uprzejmie informuję, że w dniu 15 kwietnia 2011 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 68 477 79 01, 68 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg Powiatu Żagańskiego”
1) Rodzaj zamówienia – robota budowlana
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 99649-2011 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 6
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -

4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 607.913,22 zł brutto

5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 3 złożoną przez
firma (nazwa) Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego S.A. KALISZ, ul. Noskowska 3-5, 62-800 Kalisz
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%

6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1. Przedsiębiorstwo Drogowe EMULEX Ulhurski Sp z o.o., ul. Cz. Tańskiego 16, 73-102 Stargard Szczeciński - 668.591,53 zł - 90,93%
2. TRANS-MASZ Przedsiębiorstwo Transportu i Maszyn Drogowych S.A. , ul. Na Grobli 4, 73-110 Stargard Szczeciński- 610.783,41 zł -99,53%
3. Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego S.A. KALISZ, ul. Noskowska 3-5, 62-800 Kalisz - 607.913,22 zł - 100%
4. PL-BITUNOVA Sp z o.o., ul. Gliwicka 9, 47-240 Bierawa - 1.022.979,55 zł - 59,43%
5. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „REZ DROGPOL” s.c. , Jaskrów, ul. Starowiejska 1, 42-244 Mstów - 639.751,45 zł -95,02%
6. Przedsiębiorstwo Drogowe LAMBDAR Sp z o.o., ul. Dostawcza 6, 93-231 Łódź - 614.741,38 zł - 98,89%



Znak sprawy: PSG.27.7.2011.ZP
Żagań dnia 10 maja 2011 r.
„Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg Powiatu Żagańskiego”
Numer ogłoszenia: 132983- 2011 data zamieszczenia: 10 maja 2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 99649-2011
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg Powiatu Żagańskiego
II.2) Rodzaj zamówienia: usługa
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg Powiatu Żagańskiego” w podziale na:

1) Powierzchniowe, jednokrotne utrwalenie nawierzchni kombajnem do powierzchniowego utrwalenia nawierzchni z elektronicznym sterowaniem pozwalającym na precyzyjne dozowanie emulsji kruszywa na następujących odcinkach dróg:

a) droga 1056F relacji Przecław- Nowa Jabłonna od km 16+456 tj. od końca nawierzchni z kostki granitowej do km 18+454 tj. do nawierzchni z kostki granitowej. Powierzchniowe, jednokrotne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 1998,0 mb przy szerokości jezdni 5,0 mb, co daje powierzchnię 9990 m2.

b) droga1061F relacji Szprotawa- Kartowice od km 1+300 tj. od obwodnicy m. Szprotawa do km 4+386 tj. do skrzyżowania z drogą gminna w kierunku na Pasterzowice. Powierzchniowe, jednokrotne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 3086,0 mb przy szerokości jezdni 4,60 mb, co daje powierzchnię 14195,6 m2.

c) droga 1053F relacji Chotków- Wichów od km 17+065 tj. od skrzyżowania z drogą powiatową 1048F do km 20+790 tj. do skrzyżowania z drogą 1070F. Powierzchniowe, jednokrotne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 3725,0 mb przy szerokości jezdni 5,0 mb, co daje powierzchnię 18625,0 m2.

d) droga 1072F relacji Wrzesiny- Jabłonów od km 7+155 tj. od początku m. Jabłonów do km 11+678 tj. do skrzyżowania z drogą 1070F w m. Wrzesiny. Powierzchniowe, jednokrotne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 4523,0 mb przy szerokości jezdni 5,5 mb, co daje powierzchnię 24876,50 m2.

e) ulica Nocznickiego w Żaganiu od km 0+000 tj. od ul. Rzeźnickiej do km 0+544 tj. do początku ul. Łąkowej. Powierzchniowe, jednokrotne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 544,0 mb przy szerokości jezdni 6,1 mb, co daje powierzchnię 3318,4 m2.

f) ulica Żelazna w Żaganiu od km 0+000 tj. od szpitala do km 0+800 tj. do końca parku po stronie lewej. Powierzchniowe, jednokrotne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 800,0 mb przy szerokości jezdni 6,8 mb co daje powierzchnię 5440,0 m2.

g) ulica Żelazna w Żaganiu od km 2+553 tj. od skrzyżowania z ul. Obwodową do km 3+273 tj. do terenu administracyjnego m. Żagań. Powierzchniowe, jednokrotne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 720,0 mb przy szerokości jezdni 6,0 mb co daje powierzchnię 4320,0 m2.

h) droga 1064F relacji Żagań- Rudawica od km 5+007 tj. od granicy administracyjnej m. Żagań do km 5+547 tj. do końca granicy administracyjnej m. Żagań. Powierzchniowe, jednokrotne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 540,0 mb przy szerokości jezdni 6,0 mb, co daje powierzchnię 3240,0 m2.

i) droga 1088F w m. Łozy od km 0+542 tj. od granicy powiatu (most) do km 1+306 tj. do przejazdu kolejowego. Powierzchniowe, jednokrotne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 764,0 mb przy szerokości jezdni 5,0 mb co daje powierzchnię 3820,0 m2.

j) droga 1063F relacji Rudawica- Pruszków od km 2+733 tj. od skrzyżowania z drogą 1042F do km 8+265 tj. do wykonanej odnowy nawierzchni w m. Śliwnik. Powierzchniowe, jednokrotne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 5532,0 mb przy szerokości jezdni 4,1 mb co daje powierzchnię 22681,2 m2.

2) Powierzchniowe, podwójne utrwalenie nawierzchni kombajnem do powierzchniowego utrwalenia nawierzchni z elektronicznym sterowaniem pozwalającym na precyzyjne dozowanie emulsji kruszywa na następujących odcinkach

a) ulica Kochanowskiego w Żaganiu od km 0+000 tj. od ul. Konopnickiej do km 0+505 tj. do skrzyżowania z drogą wojewódzką 296. Powierzchniowe, podwójne utrwalenie nawierzchni należy wykonać na długości 505,0 mb przy szerokości jezdni 10,8 mb co daje powierzchnię 5454,0 m2.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w wymaganiach ogólnych utrwalenia nawierzchni, szczegółowej specyfikacji technicznej utrwalenia nawierzchni oraz w kosztorysie ofertowym, który należy traktować jako element pomocniczy.
3. Kosztorysy ofertowe, ogólna oraz szczegółowa specyfikacja techniczna na nośniku CD stanowi – Rozdział II specyfikacji.
4. Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu od 7.30 – 15.00.
5. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania.
6. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45233123-7 – roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA III: PROCEDURA
III. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III .2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego S.A. KALISZ, ul. Noskowska 3-5, 62-800 Kalisz
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) 591.396,15 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (brutto)
• Cena wybranej oferty: 607.913,22
• Oferta z najniższą ceną: 607.913,22 / oferta z najwyższą ceną: 1.022.979,55
• Waluta: PLN.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-03-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-03-29 10:57:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-03-29 11:05:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-03-29 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1475 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony