ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu oraz Starostwa Powiatowego w Żaganiu – filia w Szprotawie PSG.27.6.2011.ZPDrukuj informację Zamówienie publiczne: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu oraz Starostwa Powiatowego w Żaganiu – filia w Szprotawie PSG.27.6.2011.ZP

Szczegóły informacji

Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu oraz Starostwa Powiatowego w Żaganiu – filia w Szprotawie PSG.27.6.2011.ZP

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: USŁUGI

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2011-03-07 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Znak sprawy: PSG.27.6.2011.ZP
Numer ogłoszenia w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych: 75443-2011 z dnia 07 marca 2011 r.

Żagań, dnia 07 marca 2011 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
„Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu oraz Starostwa Powiatowego w Żaganiu – filia w Szprotawie”
I Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (68) 477 79 01, (68) 477 79 16; FAX 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl
IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie jest
„Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu oraz Starostwa Powiatowego w Żaganiu – filia w Szprotawie” z podziałem na 2 zadania:

Zadanie nr 1 (część I) - Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na okres 36 m-cy.

Zadanie nr 2 (część II) - Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu – filia w Szprotawie na okres 36 m-cy.

2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
64200000-8 Usługi telekomunikacyjne

V Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI Termin wykonania zamówienia
część I – 01 maja 2011 do 30 kwietnia 2014
część II – 01 maja 2011 do 30 kwietnia 2014
VII Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące:
1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia.
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy.
3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione.
OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ – WYMAGANE OD WYKONAWCÓW W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. INNE DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE.
1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy – wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
3. Ponadto oferta musi zawierać:
3) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wyceną ofertową stanowiącą odpowiednio załącznik nr 1a(część I) lub 1b(część II).
4) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie.
4. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

WYKONAWCY ZAGRANICZNI
W przypadku Wykonawców zagranicznych ma zastosowanie Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009r. Nr 226 Poz. 1817).

VIII Informacja na temat wadium
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.

IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty niniejszego postępowania Zamawiający dla każdej części zamówienia będzie kierował się kryterium oceny:
Cena (cena brutto) – 100%
2. Ilość punktów, jaką oferent otrzyma za stopień spełnienia kryterium ceny ofertowej zamówienia będzie obliczana z zależności:
Lc=Comin/Cobad x Kp x Wc
gdzie:
Comin –cena brutto oferty najniższej
Cobad –cena brutto oferty badanej
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 100%

3. Zamawiający poprawi omyłki, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru – cena 100%.
5. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców zgodnie z art. 92 ustawy Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
X Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój nr 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 17 marca 2011 roku o godz. 11:00. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
XII Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie Dotyczy
XIII Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie Dotyczy
XIV Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie Dotyczy
XV Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.
XVI Zaliczki - Czy przewiduje się udzielanie zaliczek na poczet zamówienia
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet zamówienia
XVII Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią ososby niepełnosprawne

Nie X
Tak - nalezy przedłożyć / nie należy przedkładać oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu ponad 50%

XVIII Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej
Nie Dotyczy
XVIII Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówieni a, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Nie X Tak


Żagań, dnia 15 marca 2011
ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE WPŁYNĘŁY DO ZAMAWIAJĄCEGO PYTANIA, NA KTÓRE ODPOWIEDŹ ZNAJDUJE SIĘ ZAŁĄCZNIKU O NAZWIE "PYTANIA I ODPOWIEDZI 1"

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 75443-2011 z dnia 2011-03-07 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Żagań
Przedmiotem postępowania o udzielenie jest Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu oraz Starostwa Powiatowego w Żaganiu - filia w Szprotawie z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 (część I) -...
Termin składania ofert: 2011-03-17
--------------------------------------------------------------------------------
Numer ogłoszenia: 84541 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 75443 - 2011 data 07.03.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: 17.03.2011 godzina 11:00, miejsce :Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok.5.
W ogłoszeniu powinno być: 24.03.2011 godzina 11:00, miejsce :Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok.5.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: zał.I cz.1.
W ogłoszeniu jest: Zadanie nr 1 (część I) Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu polegających na: 1. Zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej drogą kablową w postaci 43 linii zakończonych analogowo (42 istniejące, 1 nowa), 1 cyfrowej ISDN BRA 2B+D, działających w systemie CENTREX lub równoważnym tj. działającym na zasadzie systemu CENTREX oraz jednej usługi dostępu do sieci Internet o maksymalnej przepustowości 6Mbps posiadającej min 2 stałe adresy IP z puli adresowej wykonawcy usług. Powyższe usługi świadczone będą w dwóch budynkach Zamawiającego zlokalizowanych przy: - ul. Dworcowej 39 za pomocą 30 linii analogowych i 1 cyfrowej ISDN BRA 2B+D oraz jednej usługi dostępu do sieci Internet o maksymalnej przepustowości 10Mbps posiadającej 2 stałe adresy IP; - ul Jana Pawła II 9, za pomocą 11 linii analogowych. 2. Świadczeniu usług telefonicznych poprzez prefiks w zakresie połączeń wychodzących: lokalnych i strefowych, połączeń międzystrefowych (międzymiastowych), i do sieci komórkowych oraz inny ruch do sieci publicznej taki jak: serwisy informacyjne, linie informacyjne, połączenia z biurami numerów itd. w naliczaniu sekundowym, generowanych z siedziby Zamawiającego. 3. Świadczeniu usług faksowych. 4. Ograniczenie ruchu wyjściowego polegające na blokowaniu wybranych przez Zamawiającego połączeń wychodzących, np. połączeń międzynarodowych, do sieci telefonii komórkowej, zaczynających się na 0-700, itd. 5. Realizacja połączeń wewnętrznych w budynkach Zamawiającego i pomiędzy nimi w oparciu o bezpłatną usługę. 6. Średni miesięczny ruch wychodzący z systemu telekomunikacyjnego Starostwa Powiatowego w obu budynkach wynosi obecnie około 15 000 minut. Ruch wychodzący z systemu telekomunikacyjnego Urzędu ma następującą strukturę: Typ połączeń Udział w ruchu połączenia lokalne 66 % łącznego czasu połączeń połączenia międzystrefowe 13 % łącznego czasu połączeń połączenia międzynarodowe 1,5 % łącznego czasu połączeń połączenia do sieci komórkowych 15 % łącznego czasu połączeń inne 4,5% łącznego czasu połączeń wszystkie połączenia razem 100 % 7. Wymagania: a. Usługa telekomunikacyjna musi mieć charakter powszechny i być świadczona w zgodzie z obowiązującymi przepisami. b. Usługa nie może być świadczona z użyciem technologii alternatywnych np. VoIP, numery dostępowe, bramki GSM. c. Zamawiający zachowuje dotychczasowe numery telefoniczne. Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego (bez przerw w pracy), zgodnie z art. 71 z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171, poz. 1800 ze zm.) w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych - warunek nie dotyczy dotychczasowego operatora. d. Wykonawca będzie naliczał koszty połączeń wg stawek z wyceny ofertowej (załącznik nr 1a do SIWZ). e. Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie opłat za usługi telekomunikacyjne. f. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjację połączeń. g. Zamawiający wymaga by Wykonawca dostarczał w cyklach miesięcznych pełne zestawienia billingowe. Dopuszczalne jest udostępnianie tych informacji za pomocą strony www Wykonawcy, dostarczanie pocztą elektroniczną lub na nośniku (CD, DVD) w terminie do 21 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. h. Wykonawca zapewni ciągły 24 godzinny dostęp do serwisu. i. Zamawiający ma możliwość uzyskania dostępu do innych usług dodatkowych określonych w zaproponowanej taryfie telekomunikacyjnej Wykonawcy..
W ogłoszeniu powinno być: Zadanie nr 1 (część I) Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu polegających na: 1. Zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej drogą kablową w postaci 43 linii zakończonych analogowo (42 istniejące, 1 nowa), 1 cyfrowej ISDN BRA 2B+D, działających w systemie CENTREX lub równoważnym tj. działającym na zasadzie systemu CENTREX oraz jednej usługi dostępu do sieci Internet typu asymetrycznego o minimalnej przepustowości 10Mbps/1024kbps posiadającej minimum 1 stały adres IP z puli adresowej wykonawcy usług. Powyższe usługi świadczone będą w podziale na dwa budynki Zamawiającego zlokalizowane przy: - ul. Dworcowej 39, gdzie usługa świadczona ma być za pomocą 32 linii analogowych i 1 cyfrowej ISDN BRA 2B+D z możliwością dostępu do sieci Internet z prędkością 128kbps oraz jednej usługi dostępu do sieci Internet typu asymetrycznego o minimalnej przepustowości 10Mbps/1024kbps posiadającej minimum 1 stały adres IP; - ul Jana Pawła II 9, gdzie usługa świadczona ma być za pomocą 11 linii analogowych. 2. Świadczeniu usług telefonicznych poprzez prefiks w zakresie połączeń wychodzących: lokalnych i strefowych, połączeń międzystrefowych (międzymiastowych), i do sieci komórkowych oraz inny ruch do sieci publicznej taki jak: serwisy informacyjne, linie informacyjne, połączenia z biurami numerów itd. w naliczaniu sekundowym, generowanych z siedziby Zamawiającego. 3. Świadczeniu usług faksowych. 4. Ograniczenie ruchu wyjściowego polegające na blokowaniu wybranych przez Zamawiającego połączeń wychodzących, np. połączeń międzynarodowych, do sieci telefonii komórkowej, zaczynających się na 0-700, itd. 5. Realizacja połączeń wewnętrznych w budynkach Zamawiającego i pomiędzy nimi w oparciu o bezpłatną usługę. 6. Średni miesięczny ruch wychodzący z systemu telekomunikacyjnego Starostwa Powiatowego w obu budynkach wynosi obecnie około 15 000 minut. Ruch wychodzący z systemu telekomunikacyjnego Urzędu ma następującą strukturę: Typ połączeń Udział w ruchu połączenia lokalne 66 % łącznego czasu połączeń połączenia międzystrefowe 13 % łącznego czasu połączeń połączenia międzynarodowe 1,5 % łącznego czasu połączeń połączenia do sieci komórkowych 15 % łącznego czasu połączeń inne 4,5% łącznego czasu połączeń wszystkie połączenia razem 100 % 7. Wymagania: a. Usługa telekomunikacyjna musi mieć charakter powszechny i być świadczona w zgodzie z obowiązującymi przepisami. b. Usługa nie może być świadczona z użyciem technologii alternatywnych np. VoIP, numery dostępowe, bramki GSM. c. Zamawiający zachowuje dotychczasowe numery telefoniczne. Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego (bez przerw w pracy), zgodnie z art. 71 z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171, poz. 1800 ze zm.) w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych - warunek nie dotyczy dotychczasowego operatora. d. Wykonawca będzie naliczał koszty połączeń wg stawek z wyceny ofertowej (załącznik nr 1a do SIWZ). e. Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie opłat za usługi telekomunikacyjne. f. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjację połączeń. g. Zamawiający wymaga by Wykonawca dostarczał w cyklach miesięcznych pełne zestawienia billingowe. Dopuszczalne jest udostępnianie tych informacji za pomocą strony www Wykonawcy, dostarczanie pocztą elektroniczną lub na nośniku (CD, DVD) w terminie do 21 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. h. Wykonawca zapewni ciągły 24 godzinny dostęp do serwisu. i. Zamawiający ma możliwość uzyskania dostępu do innych usług dodatkowych określonych w zaproponowanej taryfie telekomunikacyjnej Wykonawcy..


Znak sprawy: PSG.27.6.2011.ZP
Żagań, dnia 30 marca 2011 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu oraz Starostwa Powiatowego w Żaganiu – filia w Szprotawie“

Uprzejmie informuję, że w dniu 24 marca 2011 r. o godzinie 11:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 68 477 79 01, 68 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu oraz Starostwa Powiatowego w Żaganiu – filia w Szprotawie” – część I
1) Rodzaj zamówienia – usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 75443-2011 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert:1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 85.827,59 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 1 złożoną przez
firma (nazwa) Telefonia DIALOG Sp Akcyjna, Pl. Jana Pawła II nr 1, 50-136 Wrocław, Regionalne Centrum Sprzedaży, ul. Dekoracyjna 8, 65-722 Zielona Góra
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1. Telefonia DIALOG Sp Akcyjna, Pl. Jana Pawła II nr 1, 50-136 Wrocław, Regionalne Centrum Sprzedaży, ul. Dekoracyjna 8, 65-722 Zielona Góra - 85.827,59 zł - 100

Znak sprawy: PSG.27.6.2011.ZP
Żagań, dnia 30 marca 2011 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu oraz Starostwa Powiatowego w Żaganiu – filia w Szprotawie“

Uprzejmie informuję, że w dniu 24 marca 2011 r. o godzinie 11:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 68 477 79 01, 68 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu oraz Starostwa Powiatowego w Żaganiu – filia w Szprotawie” – część II
1) Rodzaj zamówienia – usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 75443-2011 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert:1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 11.672,28 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 2 złożoną przez
firma (nazwa) Telekomunikacja Polska S.A., Pion Klientów Biznesowych Grupy TP, Region Sprzedaży Bezpośredniej GTP do Klientów Biznesowych Zachód, ul. Bułgarska 69/73, 60-320 Poznań
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
2. Telekomunikacja Polska S.A., Pion Klientów Biznesowych Grupy TP, Region Sprzedaży Bezpośredniej GTP do Klientów Biznesowych Zachód, ul. Bułgarska 69/73, 60-320 Poznań - 11.672,28 zł -100


Znak sprawy: PSG.27.6.2011.ZP
Żagań dnia 10 maja 2011 r.
„Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu oraz Starostwa Powiatowego w Żaganiu – filia w Szprotawie”
Numer ogłoszenia: 133149 - 2011 data zamieszczenia: 10 maja 2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 75443-2011
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu oraz Starostwa Powiatowego w Żaganiu – filia w Szprotawie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługa
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem postępowania o udzielenie jest
„Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu oraz Starostwa Powiatowego w Żaganiu – filia w Szprotawie” z podziałem na 2 zadania:

Zadanie nr 1 (część I) - Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na okres 36 m-cy.

Zadanie nr 2 (część II) - Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu – filia w Szprotawie na okres 36 m-cy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Kod CPV 64200000-8 Usługi telekomunikacyjne

SEKCJA III: PROCEDURA
III. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III .2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W ŻAGANIU NA OKRES 36 M-CY – CZĘŚĆ I
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:11.04.2011
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Telefonia DIALOG Sp Akcyjna, Pl. Jana Pawła II nr 1, 50-136 Wrocław, woj. dolnośląskie
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) 69.105,69 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (brutto)
• Cena wybranej oferty: 85.827,59
• Oferta z najniższą ceną: 85.827,59 / oferta z najwyższą ceną: 85.827,59
• Waluta: PLN.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W ŻAGANIU – FILIA W SZPROTAWIE NA OKRES 36 M-CY – CZĘŚĆ II
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:22.04.2011
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Telekomunikacja Polska S.A., Pion Klientów Biznesowych Grupy TP, Region Sprzedaży Bezpośredniej GTP do Klientów Biznesowych Zachód, ul. Bułgarska 69/73, 60-320 Poznań, woj. wielkopolskie
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) 20.731,71 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (brutto)
• Cena wybranej oferty: 11.672,28
• Oferta z najniższą ceną: 11.672,28 / oferta z najwyższą ceną: 11.672,28
• Waluta: PLN.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-03-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-03-07 14:47:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-03-07 14:49:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-03-07 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1289 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony