ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu PSG.27.5.2011.ZPDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu PSG.27.5.2011.ZP

Szczegóły informacji

Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu PSG.27.5.2011.ZP

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2011-02-18 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Znak sprawy: PSG.27.5.2011.ZP
Żagań, dnia 18 lutego 2011 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu „zapytania o cenę” na zadanie pod nazwą „Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”

Uprzejmie informuję, że w dniu 14 lutego 2011 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”
W/w zamówienie Zamawiający podzielił na 2 części:
część I – materiały biurowe
część II – materiały eksploatacyjne
1) Rodzaj zamówienia – dostawa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: „zapytania o cenę” na podstawie art. 69-73 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie nie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: Część I – 3 oferty
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -

3) liczba złożonych ofert: Część II – 5 ofert
4) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty:
Część I - 42.167,25 zł brutto
Część II – 35.670,00 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 5 dla części I złożoną przez:
firma (nazwa) BIURO PLUS B. Krępa, W. Krępa Sp j., ul. Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%

Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 1 dla części II złożoną przez:
firma (nazwa) Firma Handlowo – Usługowa AMF Maciej Frątczak, ul. Dębowa 7, 68-100 Żagań
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Część I – materiały biurowe
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
2 Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DUBIEL Władysław Dubiel, ul. Parkowa 2b, 67-300 Szprotawa -
54.341,03 zł -77,60
3 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Beata Wojciechowska , ul. Krasińskiego 20, 67-300 Szprotawa -48.934,63 zł - 86,17
5 BIURO PLUS B. Krępa, W. Krępa Sp j., ul. Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra - 42.167,25 zł -100
Część II – materiały eksploatacyjne
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1 Firma Handlowo-Usługowa AMF, Maciej Frątczak, ul. Dębowa 7, 68-100 Żagań -35.670,00 zł -100
2 Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DUBIEL Władysław Dubiel, ul. Parkowa 2b, 67-300 Szprotawa-
39.608,65 zł -90,06
3 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Beata Wojciechowska , ul. Krasińskiego 20, 67-300 Szprotawa - 46.330,71 zł - 76,99
4 A-J Pelagia Pieniacka, Nieciecz 5, 67-124 Nowe Miasteczko - 37.388,68 zł -95,40
5 BIURO PLUS B. Krępa, W. Krępa Sp j., ul. Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra - 38.714,02 zł -92,14



Znak sprawy: PSG.27.5.2011.ZP
 Żagań, dnia 01 marca 2011 r.
„Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ”
Numer ogłoszenia: 68527- 2011 data zamieszczenia: 01 marca 2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: NIE DOTYCZY
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawa
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu” z podziałem na:
część I – materiały biurowe – określone w załączniku nr 5 do SIWZ
część II – materiały eksploatacyjne - określone w załączniku nr 6 do SIWZ.

1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości.
2. Okres ważności wszystkich dostarczonych artykułów powinien wynosić minimum 12 m-cy od dnia dostawy.
3. Zamawiający nie dopuszcza wskazania w ofercie regenerowanych wkładów drukujących, tj. takich które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego.
4. Zamawiający w przypadku zastosowania zamiennika nowego nieregenerowanego wymaga jego wydajności na poziomie oryginału, którego jest odpowiednikiem.
5. Podane w załączniku nr 5 i 6 do SIWZ ilości materiałów biurowych i eksploatacyjnych stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w okresie trwania umowy. Zamawiający oświadcza, że bezwarunkowo zakupi 80% przedmiotu zamówienia, natomiast 20% warunkowo w zależności od zapotrzebowania. Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji w związku z niezrealizowaniem umowy w ilościach w niej zawartych.
6. Szczegółowa ilość zamówionych materiałów biurowych i eksploatacyjnych będzie określona każdorazowo zamówieniami jednostkowymi Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30190000-7 – Różny sprzęt i artykuły biurowe
22900000-9 – Różne druki
30192113-6 – Wkłady drukujące
30197644-2 – Papier kserograficzny
30199230-1 - Koperty
30199500-5 – Segregatory, pudelka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
30234300-1 – Płyty kompaktowe (CD)
30237320-8 - Dyskietki

SEKCJA III: PROCEDURA
III. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: tryb „zapytania o cenę”
III .2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA – MATERIAŁY BIUROWE – CZĘŚĆ I
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2011
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
BIURO PLUS, B. Krępa, W. Krępa, ul Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) 31.800,50 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (brutto)
• Cena wybranej oferty: 34.282,32
• Oferta z najniższą ceną: 34.282,32 / oferta z najwyższą ceną: 44.179,70
• Waluta: PLN.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA – MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE – CZĘŚĆ II
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2011
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Firma Handlowo – Usługowa AMF Maciej Frątczak, ul. Dębowa 7, 68-100 Żagań
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) 49.747,50 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (brutto)
• Cena wybranej oferty: 29.000,00
• Oferta z najniższą ceną: 29.000,00 / oferta z najwyższą ceną: 37.667,24
• Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
• 1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
• 2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostępna (materiały biurowe i eksploatacyjne) o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na postawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-02-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-02-18 15:10:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-02-18 15:10:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-02-18 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1442 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony